Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

PeopleCert: Ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 75 εκατ. ευρώ το 2018

bizness.gr

Published

on

PeopleCert

Ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 75 εκατ. ευρώ κατέγραψε το 2018 η εταιρεία πιστοποίησης επαγγελματικών και γλωσσικών δεξιοτήτων PeopleCert, με έδρα την Βρετανία, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρός και διευθύνων σύμβουλός της Β. Νικολαΐδης. Και τούτο ενώ ποσοστό 2% εξ’ αυτών προέρχεται από την Ελλάδα, όπως σημειώνει. Σύμφωνα με τον ίδιο η εταιρεία κινείται με περιθώρια κέρδους 30% και εφέτος καταγράφει αντίστοιχα θετική πορεία.

Ωστόσο, μέχρι το 2008 το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων της προερχόταν από την Ελλάδα και τα έσοδά της από το εξωτερικό ελάχιστα. Όπως εξηγεί ο κ.Νικολαΐδης, το 2009 βρέθηκε αντιμέτωπη με το φάσμα της κατάρρευσης, λόγω της δραστικής μείωσης των εσόδων της στην ελληνική αγορά και τότε αποφασίστηκε ο πλήρης λειτουργικός μετασχηματισμός της.

Σημειώνεται ότι το 2009 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 9,5 εκατ. ευρώ έναντι 16,5 εκατ. ευρώ το 2008 (-42,4%) και 14,9 εκατ. ευρώ που ήταν το 2007. Το 2008 τα 15 εκ ήταν από την πληροφορική.

Ακολούθησε μια δύσκολη περίοδος κατά την οποία η εταιρεία προσπαθούσε να διευρύνει της πηγές εσόδων της από το εξωτερικό, ενώ τα μεγέθη της στην εγχώρια αγορά συρρικνώνονταν: μετά τη «βουτιά» του κύκλου εργασιών το 2009, η πτώση συνεχίστηκε το 2010 με τον κύκλο εργασιών να περιορίζεται στα 6,6 εκατ. ευρώ (-29,8%), ενώ το 2011 βρέθηκε στα 6,08 εκατ. ευρώ (-8,6%). Το 2012 είχε φτάσει τα 4,5 εκ ευρώ εκ των οποίων το 1,5 εκ ήταν μόνο έξω. Σε τρία χρόνια άλλαξε η κατάσταση και η Ελλάδα έφτασε το 1,5 εκ και το εξωτερικό στα 5 εκ.

Πιο συγκεκριμένα το 2012 ο τζίρος ανήλθε στα 6,58 εκατ. ευρώ εκ των οποίων το 43% ήταν έσοδα από το εξωτερικό, ενώ το 2013 ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο στα 7,5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 66% ήταν από τις δραστηριότητες στο εξωτερικό. Σήμερα η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να προσφέρει 600 πιστοποιήσεις σε 25 γλώσσες και η πληροφορική αφορά το 85% του τζίρου της ενώ το 15% οι πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας.

Σήμερα, έχει παρουσία σε 200 χώρες, από τον Καναδά μέχρι τη Χιλή και την Αργεντινή, από Ισλανδία μέχρι τη Νότια Αφρική και από τη Ρωσία μέχρι τη Νέα Ζηλανδία και συνεργάζεται με 2.500 χιλιάδες εκπαιδευτικούς με παρουσία σε 25.000 σημεία παγκοσμίως και βασίζεται στο τρίπτυχο:
  • Ποιότητα στις διαδικασίες
  • Υψηλής στάθμης εκπαιδευτικό υλικό
  • Εκπαιδευτικό δυναμικό υψηλής ποιότητας στο οποίο προσφέρεται συνεχής στήριξη

Στη χώρα μας απασχολεί περισσότερους από 320 εργαζομένους, έχοντας υπερδιπλασιάσει τον τελευταίο χρόνο τον αριθμό υπαλλήλων της. Από το σύνολο του προσωπικού της, το 81,8% είναι κάτοχοι πανεπιστημιακών τίτλων και από αυτούς το 55% κάτοχοι μεταπτυχιακών ή και διδακτορικών τίτλων.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Business e-forum «γέφυρα» μεταξύ Αθήνας-Βερολίνου

bizness.gr

Published

on

Ελλάδα, Γερμανία

Με τη συμμετοχή πάνω από 60 Γερμανών επενδυτών-επιχειρηματιών και άνω των 90 Ελλήνων επιχειρηματιών θα πραγματοποιηθεί, από τις 2 έως τις 5 Ιουνίου 2020, πρώτη ψηφιακή εκδήλωση επιχειρηματικής δικτύωσης με τίτλο «Hellenic-German Virtual Business Forum-Virtual B2B Meetings in Energy, Renewables, Environmental Technologies and Innovation», που συνδιοργανώνουν το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας Βερολίνου και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Η e-εκδήλωση υλοποιείται σε συνέχεια του επιτυχημένου «Ελληνογερμανικού Οικονομικού Φόρουμ–Όραμα και ευκαιρίες επενδύσεων», που πραγματοποιήθηκε στις 9 Μάρτιου στο Βερολίνο, μετά από πρωτοβουλία του Έλληνα Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και της Γερμανίδας Καγκελάριου Άνγκελα Μέρκελ.

Οι B2B επαφές θα λάβουν χώρα μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, που αναπτύχθηκε ειδικά για τον σκοπό αυτό και στην οποία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να συμμετάσχουν σημαντικές ελληνικές και γερμανικές επιχειρήσεις.

Στόχος του ψηφιακού Φόρουμ είναι μέσα από virtual B2B επαφές, που θα διαρκέσουν τέσσερις ημέρες, Έλληνες και Γερμανοί επιχειρηματίες να διερευνήσουν τις δυνατότητες επιχειρηματικών και επενδυτικών συνεργειών στους τομείς της ενέργειας, των ΑΠΕ, των περιβαλλοντικών τεχνολογιών και της καινοτομίας.

Κατά την έναρξη, την εκδήλωση θα χαιρετίσουν ο Υφυπουργός Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια, κ. Κώστας Φραγκογιάννης, o Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής και Επικεφαλής Διεθνών Σχέσεων της Ένωσης Βιομηχανικών και Εμπορικών Επιμελητηρίων Γερμανίας (DIHK), Dr. Volker Treier και ο Πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, κ. Κωνσταντίνος Μαραγκός, ενώ κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Επικεφαλής του Οικονομικού Γραφείου του Πρωθυπουργού, κ. Αλέξης Πατέλης.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Frigoglass: Θετικές επιδόσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2020

bizness.gr

Published

on

Frigoglass, logo

H Frigoglass Α.Β.Ε.Ε. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2020.

Όπως γνωστοποιεί η εταιρεία στην ανακοίνωσή της:

  • Η προστασία της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων καθώς και η διασφάλιση της επιχειρησιακής συνέχειας αποτελούν τις σημαντικότερες προτεραιότητες
  • Ισχυρή επίδοση τους πρώτους δύο μήνες του έτους, με τις πωλήσεις και τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) να σημειώνουν διψήφια αύξηση
  • Τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης και τα περιοριστικά μέτρα των κυβερνήσεων σε αρκετές από τις αγορές μας είχαν ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση παραγγελιών από τους πελάτες μας για τους επόμενους μήνες
  • Τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου αναμένεται να επηρεαστούν από τη σημαντική πτώση της ζήτησης. Οι πωλήσεις του Απριλίου μειώθηκαν κατά περίπου 54% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019
  • Λαμβάνονται πρωτοβουλίες για την προσαρμογή της κοστολογικής βάσης στη μειωμένη επιχειρηματική δραστηριότητα και επαναπροσδιορίζονται οι κεφαλαιακές δαπάνες
  • Στα τέλη Απριλίου υπήρξε ικανοποιητικό επίπεδο χρηματικών διαθέσιμων ύψους €66 εκατ. για την κάλυψη των μελλοντικών υποχρεώσεων της εταιρείας. Η ημερομηνία λήξης του δανεισμού επιμηκύνθηκε πρόσφατα για το 2025
  • Ενίσχυση της ρευστότητας μέσω αύξησης υφιστάμενων πιστωτικών γραμμών
Κυριότερα στοιχεία του πρώτου τριμήνου 2020
  • Αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου κατά 8% λόγω ζήτησης στο κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης
  • Αύξηση των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης κατά 15% ως επακόλουθο της αυξημένης ζήτησης σε Ρωσία, Ινδία και Αφρική τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο
  • Ο κλάδος Υαλουργίας επηρεάστηκε κυρίως από τη χαμηλή ζήτηση για πλαστικά κιβώτια
  • Τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 9%, με το αντίστοιχο περιθώριο να βελτιώνεται και στους δύο κλάδους
  • Βελτίωση του προσαρμοσμένου δείκτη Καθαρού Δανεισμού προς 12-μηνο EBITDA στο 3,3, σε σχέση με το 4,0 το πρώτο τρίμηνο του 2019

Οικονομικά αποτελέσματα Frigoglass

Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:

«Η πανδημία του COVID-19 έχει προκαλέσει πρωτόγνωρες επιχειρηματικές προκλήσεις. Σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας κυρίαρχο μέλημά μας είναι η προστασία της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων και η συνέχιση της εξυπηρέτησης των πελατών. Είμαι βαθιά ικανοποιημένος και ευγνώμων για τις προσπάθειες των εργαζομένων μας να διασφαλίσουν την επιχειρηματική μας δραστηριότητα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Η θετική επίδοση του πρώτου τριμήνου, σε συνδυασμό με την έγκαιρη λήψη προληπτικών μέτρων, θα συμβάλουν στην προσπάθεια διαχείρισης του 2020 και θα μας επιτρέψουν να ανταποκριθούμε μόλις ξεκινήσει η φάση της ανάκαμψης».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Λιανικό Εμπόριο 360°: Ο ΣΕΒ εξηγεί γιατί το «αύριο» είναι εδώ

bizness.gr

Published

on

Πληρωμές στο διαδίκτυο

Η ψηφιακή επανάσταση επηρεάζει το λιανικό εμπόριο και μετασχηματίζει τις καταναλωτικές επιλογές. Η εποχή των υγειονομικών περιορισμών παράλληλα, αναδεικνύει τόσο την προσαρμοστικότητα των καταναλωτών, όσο και τις προκλήσεις για τις επιχειρήσεις σ’ ένα διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας. Η πανδημία, άλλαξε τα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αντιστρέφοντας δείκτες που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ψηφιακού
Μετασχηματισμού του ΣΕΒ το 2019.

Ενδεικτικά, οι ψηφιακοί καταναλωτές στην Ελλάδα ανέρχονταν στο 32% έναντι 53% στην ΕΕ, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν μόλις στο 15%. Αυτή η ανατροπή επιβεβαιώνεται από πολλές πηγές (ενδεικτικά εδώ, εδώ και εδώ). Ο αριθμός ψηφιακών χρηστών υπερδιπλασιάστηκε τον Απρίλιο 2020, η καταναλωτική δαπάνη μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων αυξήθηκε έως και 170% εβδομαδιαίως (σε σχέση με το 2019), ενώ τα έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου το Μάρτιο και Απρίλιο εξαπλασιάστηκαν. Είχαμε επίσης, 45% μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε ηλεκτρονικά καταστήματα, τόσο απευθείας όσο και μέσω των κοινωνικών δικτύων, 52% επιπλέον όγκο παραγγελιών, 50% περισσότερες παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών και 53% περισσότερες παραγγελίες μέσω κινητών τηλεφώνων.

Την ίδια στιγμή, το 57% των εμπορικών καταστημάτων βλέπει θετικά τις ηλεκτρονικές αγορές ακόμα και μετά τον υγειονομικό συναγερμό και το 50% των νέων χρηστών εκτιμάται ότι θα παραμείνουν ψηφιακοί και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων. Ακόμα και αν οι επιδόσεις αλλάξουν μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, η αλλαγή αυτή δε θα μας φέρει στο παλαιό καθεστώς. Οι άνθρωποι έμαθαν να εργάζονται, να αγοράζουν και να συναλλάσσονται ηλεκτρονικά. Πολλοί θα χρησιμοποιούν τις νέες μεθόδους σε μόνιμη βάση στο μέλλον.

Είναι ιδιαίτερα κρίσιμο το λιανικό εμπόριο στην Ελλάδα να επενδύσει στην ψηφιακή του διάσταση και να διασφαλίσει την αποτελεσματική λειτουργία του, μέσα από την πολύ-καναλική (omni-channel) εξυπηρέτηση και τον επαναπροσδιορισμό του μοντέλου λειτουργίας του. Άλλωστε, στο ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο, ο ανταγωνισμός είναι, εξ ορισμού, διεθνής. Συνεπώς, οδηγούμαστε σε ένα λιανικό εμπόριο 360 ο , με τη νέα μελέτη του Παρατηρητηρίου Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΣΕΒ να δείχνει τα οφέλη: Ως 20% περισσότερες πωλήσεις σε σχέση με ανταγωνιστές χωρίς ψηφιακή παρουσία πελατών. Τέλος, 30-55% μείωση κόστους μέσα από τεχνολογίες αυτόματων ταμείων.

Το λιανικό εμπόριο 360 ο αποτελείται από το τρίπτυχο: διασυνδεδεμένοι πελάτες, έξυπνο κατάστημα και διασυνδεδεμένη εφοδιαστική αλυσίδα. Στο κέντρο των δραστηριοτήτων παραμένει η εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Το λιανικό εμπόριο 360 ο διευρύνει τις πωλήσεις πέρα από το φυσικό κατάστημα, αφορά μια νέα ομάδα καταναλωτών (τους διασυνδεδεμένους καταναλωτές), δημιουργεί όμως την ανάγκη αυξημένης διαφάνειας και φερεγγυότητας στην εξυπηρέτηση. Εμπειρία εξυπηρέτησης πλέον δεν είναι μόνο η χαμηλή τιμή ή η ποιότητα των προϊόντων. Ο ψηφιακός καταναλωτής αναζητά επίσης ορθή ενημέρωση για τους όρους της συναλλαγής.

Οι αναλύσεις του Παρατηρητηρίου Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΣΕΒ δείχνουν ότι το 54% των πελατών προχωράει σε αγορά μόνο αφού λάβει αυτή την ενημέρωση. Ο ΣΕΒ προτείνει 17 απλούς κανόνες για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών μέσα από ηλεκτρονικά μέσα και ένα σαφές ρυθμιστικό πλαίσιο. Ειδικότερα:

1.

Η προσφορά προϊόντων αντικαθίσταται από την προσφορά εμπειριών. Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες 24/7, η λειτουργικότητα σε smartphones, και η υποστήριξη μετά την πώληση, είναι μερικές από τις εμπειρίες που δημιουργούν νέα σχέση με τον πελάτη. Η τιμή και οι ικανότητες του πωλητή συμπληρώνονται από προσωποποιημένη εξυπηρέτηση μέσω ψηφιακών πωλητών, εξατομικευμένα προϊόντα βάσει καταναλωτικού προφίλ, δοκιμή προϊόντων μέσω ψηφιακών δοκιμαστηρίων.

2.

Το φυσικό κατάστημα καλείται να μετεξελιχθεί σε όρους καλύτερης και ταχύτερης εξυπηρέτησης, για να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό. Να ενσωματώνει σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία όπως, έξυπνοι καθρέφτες, ενημερωτικές οθόνες, αγορές χωρίς διέλευση από το ταμείο μέσω έξυπνων καλαθιών, κτλ.

3.

Αυξημένη αλληλεπίδραση καταστημάτων (φυσικών – ψηφιακών – υβριδικών) με τις προτιμήσεις της νέας καταναλωτικής ομάδας. Οι διασυνδεμένοι καταναλωτές έχουν δυνατότητα άμεσης σύγκρισης εμπειριών μεταξύ εμπόρων και άμεσης προσφυγής σε ανταγωνιστικότερες προτάσεις. Με εργαλεία data analytics το κατάστημα μπορεί να αναγνωρίζει τις προτιμήσεις τους και να προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις και τιμολόγηση, ειδικές προσφορές και ικανό απόθεμα για να κερδίσει την εμπιστοσύνη.

4.

Η ψηφιακά διασυνδεδεμένη εφοδιαστική αλυσίδα να παραδίδει στους χρόνους που υπόσχεται. Τυχόν έκτακτες καθυστερήσεις και προβλήματα παράδοσης πρέπει να αναφέρονται ευκρινώς. Σε κάθε περίπτωση η ευθύνη παράδοσης ανήκει στο ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι σε εξωτερικούς συνεργάτες.

5.

Πλήρης ενημέρωση: Παρουσίαση στο ηλεκτρονικό κατάστημα με ευκρινές τρόπο των πληροφοριών που πρέπει να γνωρίζει ο καταναλωτής, όπως στοιχεία επικοινωνίας, συνολική τιμή, τρόπους πληρωμής, χρόνο και όρους παράδοσης, διαδικασίες επιστροφής, εγγυήσεις, πιστοποιήσεις, κτλ.

6.

Απλή και κατανοητή γλώσσα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, με ξεκάθαρες και απλές διατυπώσεις, χωρίς περίπλοκες προτάσεις και δυσνόητους όρους. Φυσικά, με κατάλληλη σήμανση στους σημαντικούς όρους και τήρηση του ρυθμιστικού πλαισίου για κάθε κατηγορία προϊόντος.

7.

Ευδιάκριτη παρουσίαση και εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία που χρειάζεται ο καταναλωτής. Κρίσιμες πληροφορίες, όπως στοιχεία επικοινωνίας, κόστος, υποχρεώσεις, προθεσμίες, εξαιρέσεις, κτλ. θα πρέπει να είναι μονίμως ορατές σε κάθε στάδιο της συναλλαγής.

8.

Επιβεβαίωση αγοράς πάντα με γραπτή ενημέρωση σε εύλογο διάστημα και σε εύληπτη μορφή και συνεχής ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας και της παράδοσης.

9.

Εμφανή δικαιώματα καταναλωτή όπως δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλαγών συμβατικών όρων, κτλ.

10.

Απλοί όροι σύμβασης, με άμεση πρόσβαση σε αυτούς πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

11.

Εμφανή και σαφή μέσα επίλυσης διαφορών, συμπεριλαμβανομένων εξωδικαστικών μηχανισμών.

12.

Κώδικες δεοντολογίας και τυχόν δέσμευση σε εθελοντικούς κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας και ηθικής συμπεριφοράς επίσης αναφέρονται με σαφήνεια.

13.

Προστασία προσωπικών δεδομένων: Ασφαλή, νόμιμη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πελατών, με ρητή συγκατάθεση. Ενημέρωση για την πολιτική προστασίας και τη χρήση cookies.

14.

Προστασία του καταναλωτή από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές (π.χ. διάθεση λαθραίων προϊόντων, χρήση παραπλανητικών στοιχείων ως προς τις ιδιότητες ή τη διαθεσιμότητα των προϊόντων) και παράνομες πράξεις όπως η μη εξουσιοδοτημένη χρήση στοιχείων πληρωμής.

15.

Προστασία καταστημάτων από αθέμιτες καταναλωτικές πρακτικές λόγω των εξ αποστάσεως αγορών. Ενδεικτικά, η σκόπιμη πολλαπλή τοποθέτηση παραγγελιών του ίδιου προϊόντος σε πολλά καταστήματα με παραλαβή του πρώτου και άρνηση/επιστροφή των άλλων αποστολών.

16.

Αποτροπή φαινομένων αθέμιτου ανταγωνισμού: Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να αποδεικνύουν τις πιστοποιήσεις/εγκρίσεις για προϊόντα που διαθέτουν (ενδεικτικά μέσω του EU Trust Mark). Επίσης, συμμόρφωση με φορολογικές/ασφαλιστικές υποχρεώσεις.

17.

Προώθηση διαφάνειας και δίκαιων όρων συναλλαγών στις σχέσεις μεταξύ ψηφιακών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (πχ, σύγκριση τιμών) και εμπορικών επιχειρήσεων. Ενδεικτικά, οι συγκρίσεις να γίνονται επί όμοιων προϊόντων, με όμοιους όρους διάθεσης και παράδοσης, κτλ.

Continue Reading
Advertisement

Trending