Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ξεκινά σήμερα η υλοποίηση της συμφωνίας Public – MediaMarkt

bizness.gr

Published

on

Public, Media Makrt

Ξεκινά σήμερα η υλοποίηση της συμφωνίας Public και MediaMarkt για τη δημιουργία μιας νέας, κοινής εταιρείας λιανικής πώλησης.

Η συμφωνία αυτή, συνολικά επωφελής για την αγορά και το καταναλωτικό κοινό, δημιουργεί τον μεγαλύτερο retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών στην Ελλάδα, μετασχηματίζοντας τον κλάδο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Η συνεργασία των δυο εταίρων διασφαλίζει και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία της MediaMarkt στη χώρα, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διατήρηση πολλών θέσεων εργασίας στον κλάδο της λιανικής. Παράλληλα, η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη σύμπραξη της Public με τη MediaMarkt ωφελεί σημαντικά τους συνεργάτες και τους προμηθευτές παρέχοντάς τους διευρυμένες ευκαιρίες ανάπτυξης. Προς την κατεύθυνση αυτή, στοχεύουμε στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας επώνυμων brands που αναζητά ο καταναλωτής στα καταστήματα της MediaMarkt, με έμφαση κυρίως σε εταιρείες-κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με δικά τους γραφεία ή μέσω διανομέων. Η επέκταση της προϊοντικής γκάμας είναι στρατηγική προτεραιότητα που θα εφαρμοστεί και στα δύο brands.

Παράλληλα, η νέα εταιρεία θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την κοινή, πελατοκεντρική φιλοσοφία των δύο μαρκών, σύμφωνα με την οποία ο καταναλωτής αντιμετωπίζεται πάντα με σεβασμό και όρους απόλυτης διαφάνειας, με ειλικρινή ενημέρωση ως προς τις τιμές και τις πραγματικές εκπτώσεις στις περιόδους εκπτώσεων/προσφορών.

Όραμα των δύο εταίρων είναι η ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού μοντέλου πωλήσεων λιανικής, που θα διαμορφώσουν τον retailer του αύριο. Σε αυτή τη νέα εποχή, στόχος θα είναι η συνεχής βελτίωση της ζωής του καταναλωτή μέσα και έξω από το σπίτι, μέσω της προσφοράς της μεγαλύτερης γκάμας κορυφαίων προϊόντων και αξεπέραστων υπηρεσιών, αλλά και μιας μοναδικής πολυκαναλικής εμπειρίας.

Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος από σήμερα αναλαμβάνει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες, δήλωσε:

«Με τη συνεργασία των δύο πολύ ισχυρών brands -Public και MediaMarkt- εισάγουμε στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο retail, το οποίο βασίζεται στην προσφορά της πλέον ολοκληρωμένης πρότασης για τους καταναλωτές και παράλληλα στη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας, που θα ωφεληθούν πολλαπλά από τις συνέργειες που προκύπτουν».

H συνεργασία Public και MediaMarkt οδηγεί στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η νέα εταιρεία, με συνολικό κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 460 εκατ. Ευρώ το 2019, διαθέτει 67 φυσικά και 4 online καταστήματα (www.public.gr, www.public-cyprus.com.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες.

Δίνοντας έμφαση στο πολυκαναλικό εμπόριο, που υποστηρίζεται από το πυκνό δίκτυο των καταστημάτων της, τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής αλλά και τη μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα Public Marketplace, στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στην καλύτερη τιμή.

Δύο μάρκες – Μία Ομάδα:

Οι εργαζόμενοι της νέας εταιρείας, που θα φιλοξενήσει τα δύο ισχυρά brands, γίνονται πλέον μέρος μιας μεγάλης, πολύ ανταγωνιστικής εταιρείας, με σταθερή οικονομική βάση και με τη δύναμη να διαμορφώνει το retail του αύριο. Το νέο σχήμα επιφυλάσσει για τους εργαζόμενους μακροπρόθεσμα μεγάλες ευκαιρίες εξέλιξης σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Η διαδικασία της ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο εταίρων θα γίνει με ομαλό τρόπο και πάντα με απόλυτο σεβασμό προς τους καταναλωτές, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες του Public και της MediaMarkt.

Ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Media Saturn Holding GmbH για τη συναλλαγή ενήργησε η PricewaterhouseCoopers Business Solutions S.A. (PwC).

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σε θετική τροχιά το 1ο τρίμηνο του 2020 για την PRODEA

bizness.gr

Published

on

Logo της PRODEA Investments

Ενοποιημένες πωλήσεις 42,1 εκατ. ευρώ παρουσίασε η PRODEA Investments το πρώτο τρίμηνο του 2020 έναντι 33,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, σημειώνοντας αύξηση 27,2%.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων και αναπροσαρμογής αξίας των ακινήτων (adjusted EBITDA) ανήλθαν σε 26,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020 έναντι 27,6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος απέκτησε τη συμμετοχή στην Aphrodite Hills (ιδιοκτήτρια του Aphrodite Hills Resort στην Κύπρο) στο τέλος του πρώτο τριμήνου 2019 και τη συμμετοχή στην The Cyprus Tourism and Development Company (ιδιοκτήτρια του The Landmark Nicosia στην Κύπρο) στο δεύτερο τρίμηνο του 2019. Συνεπώς τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2020 δεν είναι συγκρίσιμα με αυτά της αντίστοιχης περιόδου 2019. Μη λαμβάνοντας υπόψιν την επίδραση των προαναφερθέντων θυγατρικών, το adjusted EBITDA για το πρώτο τρίμηνο του 2020 ανήλθε σε 27,9 εκατ. ευρώ έναντι 27,6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019 (αύξηση περίπου 1,0%).

Αντίστοιχα τα κεφάλαια από λειτουργικές δραστηριότητες (Funds from Operations – FFO) ανήλθαν σε 19,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020 έναντι 17,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχο περίοδο του 2019. Μη λαμβάνοντας υπόψιν την επίδραση των θυγατρικών Aphrodite Hills και The Cyprus Tourism and Development Company, το FFO για το πρώτο τρίμηνο του 2020 ανήλθε σε 20,5 εκατ. ευρώ έναντι 17,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019 (αύξηση περίπου 15,6%).

Την 31η Μαρτίου 2020 το χαρτοφυλάκιο του ομίλου αποτελούνταν από 374 εμπορικά ακίνητα, συνολικής εκμισθώσιμης επιφάνειας 1.301 χιλ. τ.μ. Τριακόσια τριάντα (330) ακίνητα βρίσκονται στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται σε περιοχές υψηλής προβολής και εμπορικότητας. Επίσης, είκοσι έξι (26) βρίσκονται στην Κύπρο, δεκατέσσερα (14) ακίνητα στην Ιταλία, δύο στη Βουλγαρία και δύο στη Ρουμανία.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ναυπηγεία Ελευσίνας: βρέθηκε η λύση που θα ανοίξει το δρόμο για την εξυγίανση και πώληση

bizness.gr

Published

on

Ναυπηγεία Ελευσίνας

Ξεκίνησε η διαδικασία για την εξυγίανση και στη συνέχεια για τη μεταβίβαση των Ναυπηγείων Ελευσίνας

Σύμφωνα με ανακοίνωση, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ‘Αδωνις Γεωργιάδης και ο υφυπουργός, Νίκος Παπαθανάσης συναντήθηκαν με τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας με την επωνυμία «Νεώριον Συμμετοχών ΑΕ.» Νίκο Ταβουλάρη και λοιπών μετόχων της εταιρείας και του προέδρου του ομίλου Onex, Παναγιώτη Ξενοκώστα, με σκοπό την εξεύρεση λύσης για την εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, συμφωνήθηκε ότι ο τρόπος εξυγίανσης των Ναυπηγείων Ελευσίνας θα γίνει με την υπαγωγή τους στη διαδικασία του άρθρου 106βδ του Πτωχευτικού Κώδικα. Προς υλοποίηση της ανωτέρω διαδικασίας, οι μέτοχοι κ.κ. Ταβουλάρης και Στεφάνου συμφώνησαν όπως μεταβιβάσουν το σύνολο των μετοχών που κατέχουν στην εταιρεία «Νεώριον Συμμετοχών ΑΕ» σε εταιρεία του ομίλου Onex, έναντι συμβολικού τιμήματος ενός ευρώ και υπό την διαλυτική αίρεση της κατάθεσης και επικύρωσης της συμφωνίας από το αρμόδιο Δικαστήριο.

Όλα τα μέρη συμφώνησαν επίσης ότι θα κληθούν άμεσα και οι λοιποί μέτοχοι για να ενημερωθούν για την παρούσα συμφωνία και να προσχωρήσουν σε αυτή ώστε να μεταβιβαστεί κατά τα ανωτέρω ποσοστό τουλάχιστον 51% των μετοχών της εταιρείας «Νεώριον Συμμετοχών ΑΕ», γεγονός που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη της συμφωνίας εξυγίανσης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Όμιλος Vivartia: θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα του 2019 – Ποιοί κλάδοι αναπτύχθηκαν περισσότερο

bizness.gr

Published

on

Στο ποσό των 629,3 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου Vivartia το 2019 αυξημένες κατά 3,7% σε σχέση με το 2018 (606,6 εκατ. ευρώ). Οι κλάδοι κατεψυγμένων τροφίμων και εστίασης παρουσίασαν ανάπτυξη των πωλήσεών τους σε σχέση με το 2018, ενώ ο κλάδος γαλακτοκομικών παρουσίασε οριακή μείωση, η οποία σχετίζεται με την αναδιοργάνωση των παραγωγικών του μονάδων και την κατ’ επέκταση διακοπή συμφωνιών παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τόσο για την εγχώρια αγορά, όσο και για τις εξαγωγές.

Τα δημοσιευμένα ενοποιημένα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 68,7 εκατ. ευρώ έναντι 59,1 εκατ. ευρώ το 2018 (+16%), με όλους τους κλάδους να παρουσιάζουν αύξηση των λειτουργικών τους κερδών. Τα συγκρίσιμα κέρδη EBITDA, εξαιρουμένης της επίδρασης του ΔΠΧΑ 16, καθώς και των μη επαναλαμβανόμενων εξόδων, που σχετίζονται με τη λειτουργική αναδιάρθρωση του κλάδου γαλακτοκομικών, ανέρχονται σε 64 εκατ. ευρώ (+8% σε σχέση με το 2018). Οι κλάδοι του ομίλου διατήρησαν τις ηγετικές τους θέσεις στις αγορές που δραστηριοποιούνται, παρέχοντας στους καταναλωτές προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 13,7 εκατ. ευρώ έναντι 7,2 εκατ. ευρώ το 2018, καθώς ενώ τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 13,3 εκατ. ευρώ έναντι 2,8 εκατ. ευρώ το 2018, εξαιρουμένων, για αμφότερα, των μη επαναλαμβανόμενων εξόδων και απομειώσεων. Τα δημοσιευμένα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 2,2 εκατ. ευρώ και τα δημοσιευμένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 1,8 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2019.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στον κλάδο γαλακτολκομικών, η θυγατρική εταιρεία ΔΕΛΤΑ διατήρησε την ηγετική της θέση στην αγορά γάλακτος, ενώ τα νέα λανσαρίσματα και επαναλανσαρίσματα προϊόντων στις κατηγορίες γιαουρτιού, ροφημάτων, παιδικών προϊόντων και σοκολατούχου γάλακτος είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των μεριδίων αγοράς στις σχετικές κατηγορίες.

Ιδιαίτερα θεαματική ήταν η αύξηση των πωλήσεων του χυμού ψυγείου Life (+32,3% σε σχέση με το 2018), οι οποίες συνοδεύτηκαν από αντίστοιχα εντυπωσιακή ανάπτυξη των μεριδίων της εταιρείας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Στον κλάδο κατεψυγμένων προϊόντων, η εταιρεία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ παρέμεινε ο αδιαμφησβήτητος ηγέτης του κλάδου των κατεψυγμένων λαχανικών και ζυμών, ενώ σε συνδυασμό με τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων, όπως ζυμαρικά με λαχανικά, πίτες (Χορευτή) και σαλάτες, πέτυχε σημαντική αύξηση των πωλήσεων της και κατ’ επέκταση την ενίσχυση των μεριδίων της στις προϊοντικές κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των παραγωγικών της υποδομών, η εταιρεία υλοποιεί τριετές επενδυτικό πλάνο ύψους 12 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων ποσό 8,5 εκατ. ευρώ έχει ενταχθεί σε επιδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα.

Σημειώνεται ότι το 2019 αποτέλεσε έτος σημαντικής ανάπτυξης για τον κλάδο της εστίασης, με τις πωλήσεις του να παρουσιάζουν σημαντική αύξηση (+8,6%) και να διαμορφώνονται σε 195,7 εκατ. ευρώ έναντι 180,2 εκατ. ευρώ το 2018. Τα συγκρίσιμα λειτουργικά αποτελέσματα EBITDA (προ IFRS 16) παρουσίασαν ανάπτυξη της τάξης του 11% και διαμορφώθηκαν σε 16,8 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη στρατηγική των τελευταίων ετών για ενδυνάμωση της παρουσίας του στο travel business (αεροδρόμια, πλοία, εθνικούς δρόμους κλπ).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending