Connect with us

ΔΙΕΘΝΗ

Περίπου 2,8 δισ. επισκέψεις καταγράφουν κάθε μήνα πλατφόρμες του Facebook

bizness.gr

Published

on

Facebook

Περίπου 2,8 δις άνθρωποι, παγκοσμίως, περισσότεροι δηλαδή από το ήμισυ του πληθυσμού της γης – ηλικίας 15 έως 65 ετών – επισκέπτονται τουλάχιστον μία φορά τον μήνα μία από τις τέσσερις πλατφόρμες του Facebook.

Στο μεταξύ, σε καθημερινή βάση περίπου 1,62 δις άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, ενώ οι καθημερινοί χρήστες μαζί με τις συγγενικές πλατφόρμες που ανήκουν στη δημοφιλή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης (Messenger, Instagram, WhatsApp) ανέρχονται πλέον σε 2,2 δις.

Τα παραπάνω στοιχεία δημοσιοποίησε χθες το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ανακοινώνοντας τα οικονομικά του αποτελέσματα για το 3ο τρίμηνο του 2019. Σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε η ιστοσελίδα, τα έσοδά της κατά το εξεταζόμενο διάστημα ανήλθαν σε $17,7 δις, αυξημένα κατά 29% σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2018.

Στο μεταξύ, τα κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 19% και διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των $6,1 δις. Όπως αναφέρει σε σχετικό του δημοσίευμα το Reuters, το 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους είναι το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο κατά το οποίο η εταιρεία αφενός είδε διεύρυνση -έστω και μικρή- των χρηστών των τεσσάρων δημοφιλών εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης σε βασικές αγορές στόχους και αφετέρου πέτυχε άνοδο των οικονομικών της αποτελεσμάτων. Μάλιστα, τα οικονομικά μεγέθη του Facebook, που τελικά ανακοινώθηκαν, υπερέβησαν τις προσδοκίες των αναλυτών, γεγονός που οδήγησε άνοδο τις μετοχές της εταιρείας.

Διαφημιστικά έσοδα

Το Facebook, ο δεύτερος μεγαλύτερος παγκόσμιος πωλητής διαφημίσεων στο Διαδίκτυο, εκτιμά ότι τα έσοδα του κατά το 4ο τρίμηνο του 2019 θα αυξηθούν με πιο ήπιο ρυθμό, που ποσοστιαία θα κινηθεί μεταξύ 20% και 25%.

Στο μεταξύ, τα συνολικά έξοδα του ομίλου κατά το 3ο τρίμηνο του 2019 κινήθηκαν στα επίπεδα των $10,5 δις, αυξημένα κατά 32% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Το δε λειτουργικό περιθώριο κέρδους ήταν 41%, έναντι 42% πριν από ένα χρόνο.

Το Facebook προβλέπει για το 2019 τα συνολικά του έξοδα θα κινηθούν μεταξύ $46 δις και $48 δις, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 55% σε σύγκριση με το 2018. Τα δε συνολικά έξοδα για το 2020 εκτιμώνται μεταξύ $54 δις και $59 δις.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, οι ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής ήταν ο βασικός λόγος που προκάλεσαν τη μεγάλη αύξηση του κόστους.

Τόσο το Facebook, όσο και το Twitter, αλλά και το Alphabet Inc (Google) συνεχίζουν να δέχονται πιέσεις, προκειμένου να θωρακίσουν ψηφιακά την ασφάλεια των χρηστών τους μετά από την έντονη κριτική για την αποτυχία προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

 

Πηγή: sepe.gr

ΔΙΕΘΝΗ

Η αγορά ΤΠΕ της ΕΜΕΑ επιστρέφει σε θετικό ρυθμό το 2020

bizness.gr

Published

on

Τεχνολογία, επιχειρηματικότητα

Σε θετικό έδαφος θα επανέλθουν οι δαπάνες για Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ) από το 2020, μετά από τρία χρόνια συνεχούς πτώσης. Η αξία της αγοράς Πληροφορικής στην περιοχή της ΕΜΕΑ θα ανέλθει στα $798 δισ. το 2020, καταγράφοντας αύξηση 3,4% έναντι του 2019.

Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της Gartner Inc, το 2020 θα είναι χρονιά ανάκαμψης για τις δαπάνες ΤΠΕ στην EMEA, καθώς, μεταξύ άλλων, αναμένεται η επίλυση των ζητημάτων, που σχετίζονται με το Brexit, εκτονώνοντας την αβεβαιότητα, που έχει δημιουργηθεί και η οποία σαφέστατα επηρεάζει και την αγορά ΤΠΕ.

Το 2020, σύμφωνα με τους αναλυτές, το πρόσημο στις βασικές κατηγορίες της αγοράς ΤΠΕ στην ΕΜΕΑ θα είναι θετικό (Data Center Systems,

Επιχειρηματικό Λογισμικό, Υπηρεσίες Πληροφορικής, Υπηρεσίες Τηλεπικοινωνιών). Η μόνη επιμέρους κατηγορία της αγοράς, η οποία θα παραμείνει και το 2020 σε πτωτική τροχιά, θα είναι αυτή των Συσκευών.

Αναλυτικά, η αξία της αγοράς Επιχειρηματικού Λογισμικού στην περιοχή της ΕΜΕΑ θα παραμείνει το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα το 2020. Συγκεκριμένα, οι σχετικές δαπάνες αναμένεται να αυξηθούν κατά 3,4% το 2019, για να ενισχυθούν εκ νέου κατά 9,2% το 2020, διαμορφούμενες στα επίπεδα των $109 δισ. το 2019 και $119 δισ. το 2020. Ειδικά στην κατηγορία του Software as a Service (SaaS), η αύξηση θα είναι ισχυρή κατά 14,1% το 2019 και κατά 17,7% το 2020.

Σε πτώση οι συσκευές

Στις Υπηρεσίες Πληροφορικής, το πρόσημο θα είναι οριακά θετικό κατά 0,4% το 2019 με την αξία της κατηγορίας στα $283 δισ., ενώ για το 2020 αναμένεται νέα άνοδος κατά 5,3% στα $298 δισ. Στον αντίποδα, οι δαπάνες για τις συσκευές στην περιοχή της ΕΜΕΑ θα εξακολουθήσουν να μειώνονται τόσο κατά το τρέχον έτος, όσο και κατά το επόμενο. Οι σχετικές δαπάνες (συμπεριλαμβανομένων των υπολογιστών, των tablet και των κινητών τηλεφώνων) προβλέπεται να μειωθούν κατά 10,7% το τρέχον έτος, για να διαμορφωθούν στα επίπεδα των $116 δισ., με τις εκτιμήσεις να τοποθετούν την πτώση της αγοράς στο 1,3% το 2020 και την αξία της στα $115 δισ. Οι δαπάνες για συσκευές, όπως εξηγούν οι αναλυτές, δεν θα ανακάμψουν ούτε το 2020, καθώς και οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές απομακρύνονται από τις δαπάνες για υπολογιστές και tablet.

Κανονιστική συμμόρφωση

Το σύνθετο περιβάλλον σε ολόκληρη την EMEA έχει ωθήσει την κανονιστική συμμόρφωση στην κορυφή της λίστας των προτεραιοτήτων για πολλούς οργανισμούς στην περιοχή. Οι δαπάνες για ψηφιακή ασφάλεια αναμένεται να αυξηθούν κατά 9,3% το 2019 για να διευρυνθούν περαιτέρω κατά 8,9% το 2020.

“Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι δαπάνες για την ασφάλεια αυξάνονται, ωθούμενες από την ανάγκη κανονιστικής συμμόρφωσης. Στην EMEA, οι ανησυχίες περί ιδιωτικότητας και συμμόρφωσης, οι οποίες ενισχύονται περαιτέρω από το GDPR, έχουν ύψιστη προτεραιότητα”, σχολιάζουν οι αναλυτές.

 

Πηγή: sepe.gr

Continue Reading

ΔΙΕΘΝΗ

Τραπεζικές και φορολογικές ελαφρύνσεις για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Κίνας

bizness.gr

Published

on

Σημαία της Κίνας

Οι τραπεζικές και φορολογικές αρχές της Κίνας θα εμβαθύνουν περισσότερο την συνεργασία τους και θα υποστηρίζουν περισσότερο τις ιδιωτικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Τα μέτρα θα έχουν ως στόχο την εξάλειψη των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, για την βελτίωση της φορολογικής και οικονομικής τους κατάστασης, σύμφωνα με την αρμόδιες επιτροπές εποπτείας στο Πεκίνο.

Continue Reading

ΔΙΕΘΝΗ

Προστασία για 100 ευρωπαϊκές γεωγραφικές ενδείξεις στην Κίνα – Ανάμεσά τους και ελληνικές

bizness.gr

Published

on

Ευρώπη, Κίνα

Σήμερα η ΕΕ και η Κίνα ολοκλήρωσαν τις διαπραγματεύσεις για μια διμερή συμφωνία προστασίας 100 ευρωπαϊκών γεωγραφικών ενδείξεων στην Κίνα και 100 κινεζικών γεωγραφικών ενδείξεων στην ΕΕ από τις απομιμήσεις και τον σφετερισμό.

Αυτή η ιστορική συμφωνία αναμένεται να αποφέρει αμοιβαία εμπορικά οφέλη και να δημιουργήσει ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας και στις δύο πλευρές. Ανταποκρινόμενη στη δέσμευση που αναλήφθηκε κατά την τελευταία σύνοδο κορυφής ΕΕ–Κίνας τον Απρίλιο του 2019, η ως άνω συμφωνία αποτελεί απτό παράδειγμα συνεργασίας μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, και αντανακλά την ανοικτή στάση και την προσήλωση αμφοτέρων των πλευρών στους διεθνείς κανόνες ως βάση των εμπορικών σχέσεων.

Ο Επίτροπος Γεωργίας και Αγροτικής Ανάπτυξης, Φιλ Χόγκαν δήλωσε σχετικά: «Τα ευρωπαϊκά προϊόντα με γεωγραφική ένδειξη φημίζονται σε ολόκληρο τον κόσμο για την ποιότητά τους. Οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να καταβάλουν υψηλότερο τίμημα, καθώς εμπιστεύονται την προέλευση και την αυθεντικότητα αυτών των προϊόντων, ενώ παράλληλα ανταμείβουν τους γεωργούς. Η συμφωνία αυτή καταδεικνύει τη δέσμευσή μας να συνεργαστούμε στενά με τους παγκόσμιους εμπορικούς εταίρους μας, όπως η Κίνα. Είναι επωφελής και για τις δύο πλευρές, καθώς ενισχύει την εμπορική μας σχέση, ωφελεί τους γεωργικούς και διατροφικούς τομείς μας, καθώς και τους καταναλωτές και στις δύο πλευρές.»

Η Κίνα αποτελεί τον δεύτερο σημαντικότερο προορισμό για τις εξαγωγές αγροδιατροφικών προϊόντων της ΕΕ, οι οποίες ανήλθαν σε 12,8 δισ. ευρώ (το 12μηνο μεταξύ Σεπτεμβρίου 2018 και Αυγούστου 2019). Είναι επίσης ο δεύτερος σημαντικότερος προορισμός για τις εξαγωγές ενωσιακών προϊόντων που φέρουν προστατευόμενη γεωγραφική ένδειξη, συμπεριλαμβανομένων των οίνων, των αγροαδιατροφικών προϊόντων και των αλκοολούχων ποτών, αντιπροσωπεύοντας το 9 % της αξίας τους.

Η Κίνα είναι μια αγορά με προοπτικές υψηλής ανάπτυξης για τα ευρωπαϊκά τρόφιμα και ποτά, δεδομένου ότι η αυξανόμενη μεσαία τάξη της δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στα εμβληματικά, υψηλής ποιότητας και γνήσια ευρωπαϊκά προϊόντα. Διαθέτει επίσης το δικό της καθιερωμένο σύστημα γεωγραφικών ενδείξεων με ιδιότυπα προϊόντα τα οποία τώρα οι ευρωπαίοι καταναλωτές θα μπορούν να γνωρίσουν καλύτερα χάρη στη συμφωνία αυτή.

Ο κατάλογος της ΕΕ με τις γεωγραφικές ενδείξεις που θα προστατευτούν στην Κίνα περιλαμβάνει προϊόντα με ονομασίες όπως Cava, Champagne, Φέτα, Irish whiskey, Münchener Bier, Ούζο, Polska Wódka, Porto, Prosciutto di Parma και Queso Manchego. Όσον αφορά τα κινεζικά προϊόντα, ο κατάλογος περιλαμβάνει, για παράδειγμα, τις ονομασίες Pixian Dou Ban (πάστα φασολιών Pixian), Anji Bai Cha (λευκό τσάι Anji), Panjin Da Mi (ρύζι Panjin) και Anqiu Da Jiang (πιπερόριζα Anqiu).

Κατόπιν της ολοκλήρωσης των διαπραγματεύσεων, η συμφωνία θα υποβληθεί τώρα σε νομικό έλεγχο. Από πλευράς ΕΕ, θα ζητηθεί η έγκριση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Η συμφωνία αναμένεται να αρχίσει να ισχύει πριν από το τέλος του 2020.

Τέσσερα έτη αφού η συμφωνία αρχίσει να ισχύει, το πεδίο εφαρμογής της θα επεκταθεί ώστε να καλύψει άλλες 175 ονομασίες γεωγραφικών ενδείξεων και από τις δύο πλευρές. Οι ονομασίες αυτές θα πρέπει να υποβληθούν στην ίδια διαδικασία καταχώρισης με τις 100 ονομασίες που ήδη καλύπτονται από τη συμφωνία (δηλ. αξιολόγηση και δημοσίευση για παρατηρήσεις).

Η συνεργασία ΕΕ–Κίνας για τις γεωγραφικές ενδείξεις ξεκίνησε πριν από 10 και πλέον έτη (2006) και οδήγησε στην καταχώριση και την προστασία 10 ονομασιών γεωγραφικών ενδείξεων και από τις δύο πλευρές το 2012, πρωτοβουλία που αποτέλεσε το σημείο εκκίνησης για τη σημερινή συνεργασία.

Continue Reading
Advertisement

Trending