Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πώληση χαρτοφυλακίου φωτοβολταϊκών 45,8 εκατ. ευρώ από την Μυτιληναίος

bizness.gr

Published

on

Όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Την υπογραφή συμφωνίας με θυγατρική της Μότορ Όιλ (Ελλάς) για την πώληση φωτοβολταϊκών πάρκων συνολικής ισχύος 47MW, έναντι τιμήματος 45,8 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Μυτιληναίος.

Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, τα φωτοβολταϊκά πάρκα τέθηκαν σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2019, με εξασφαλισμένες τιμές βάσει 20ετούς σύμβασης πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας με τον Διαχειριστή ΑΠΕ & Εγγυήσεων Προέλευσης (ΔΑΠΕΕΠ).

Ο Τομέας Επιχειρηματικής Δραστηριότητας Διεθνούς Ανάπτυξης Ανανεώσιμων Πηγών και Αποθήκευσης Ενέργειας (RSD) της MYTILINEOS διαθέτει χαρτοφυλάκιο εσωτερικά εγκεκριμένων φωτοβολταϊκών έργων συνολικής ισχύος περίπου 540MW σε αγορές όπως Αυστραλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Κύπρος, Ν. Κορέα, Μεξικό, και έχει στόχο την ανάπτυξη, κατασκευή και πώληση τουλάχιστον 1500 MW φωτοβολταϊκών πάρκων και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Επίσης έχει ολοκληρώσει περισσότερα από 1,2GW φωτοβολταϊκών έργων και 200MW έργων αποθήκευσης ενέργειας και στις 5 ηπείρους.

Η συναλλαγή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής του τομέα RSD της MYTILINEOS η οποία βασίζεται στην ανάπτυξη και κατασκευή φωτοβολταϊκών έργων σε διεθνές επίπεδο.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέες εντάξεις έργων στο πρόγραμμα «Ερευνώ-Δημιουργώ-Καινοτομώ»

bizness.gr

Published

on

Επιχειρηματικότητα

Δημοσιεύθηκε στην ηλεκτρονική σελίδα του ΕΣΠΑ, η 15η τροποποίηση της απόφασης ένταξης πράξεων κρατικών ενισχύσεων στο πλαίσιο της πρόσκλησης «Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ», σχετικά με την ένταξη επιπλέον 87 ερευνητικών έργων με συνολική δημόσια δαπάνη 28.505.500,13 ευρώ του B΄ κύκλου της δράσης.

Η συνολική δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 356.063.534,48 ευρώ. Αφορά το σύνολο των 698 ερευνητικών έργων της Δράσης (Α΄ και Β΄ Κύκλου). Ειδικότερα, δημόσια δαπάνη ύψους 322.423.821,54 ευρώ αντιστοιχεί στα 590 έργα του Α΄ Κύκλου και δημόσια δαπάνη ύψους 33.639.712,94 ευρώ αντιστοιχεί στα 108 έργα του Β΄ κύκλου.

Οι δικαιούχοι των επιπλέον ογδόντα επτά (87) ερευνητικών έργων/πράξεων, τα οποία εντάσσονται με την παρούσα, έχουν τη δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής ένστασης κατά της παρούσας απόφασης, μέσω του ΠΣΚ.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Τράπεζας Πειραιώς: 50 μεγάλες επιχειρήσεις στο 1o Career Day του Project Future

bizness.gr

Published

on

Τράπεζα Πειραιώς

Πενήντα μεγάλες επιχειρήσεις από τους βασικούς κλάδους της οικονομίας μετείχαν στην πρώτη εκδήλωση «Μέρα Καριέρας» (Career Day) που διοργανώθηκε από το Project Future, το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της Τράπεζας Πειραιώς, σε συνεργασία με το ReGeneration.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της τράπεζας, κατά τη διάρκεια του Career Day, περισσότεροι από 100 απόφοιτοι του Project Future, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με στελέχη των επιχειρήσεων, να γνωρίσουν εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους και να βρουν μια θέση στην αγορά εργασίας.

To Project Future πραγματοποίησε με επιτυχία τρεις κύκλους και ετοιμάζεται, στις αρχές Μαρτίου, να ξεκινήσει τον τέταρτο κύκλο υλοποίησής του. Παράλληλα, με το στάδιο των εκπαιδεύσεων σε επιλεγμένους τομείς που έχουν ζήτηση στην αγορά εργασίας, το πρόγραμμα φέρνει κοντά τους νέους πτυχιούχους με τις επιχειρήσεις και το Career Day ήταν ακόμη μια πρωτοβουλία προς αυτή την κατεύθυνση.

Στο Career Day μετείχαν επιχειρήσεις, μεταξύ άλλων, του χρηματοπιστωτικού τομέα, του τομέα των υπηρεσιών, της βιομηχανίας, της ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών, του λιανικού εμπορίου και των καταναλωτικών αγαθών, του τουρισμού, της τεχνολογίας, του marketing, των κλάδων φαρμάκου και υγείας, της ναυτιλίας και των logistics.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, τη λίστα των εταιρειών απαρτίζουν οι Dialectica, Eurobank FPS, GEP, Interamerican, KPMG, PeopleCert, Piraeus Bank Group, EFA GROUP, MAS, MYTILINEOS, Nova, ΟΤΕ, Schneider Electric, AB Βαασιλόπουλος, B. ΚΑΥΚΑΣ, Dixons South East Europe/Kotsovolos, JUMBO, Leroy Merlin, Lidl, Μινέρβα, PUBLIC-MEDIA MARKT, Blueground, Kyvernitis Group, Accenture, Accepted, Benefit Software, GIAOLA, IknowHow, Intralot, Intrasoft International, Oracle, QIVOS, SingularLogic, Softomotive, Toorbee, Uni Systems, Upstream, Generation Y, Sleed, DEMO, ELPEN, ΦΑΜΑΡ, JOHNSON & JOHNSON , Janssen Cilag Φαρμακευτική, Koρρές, Pharmaserve Lilly, Pharmathen, Αττική Κίνηση Logistics, Procureship, The Signal Group.

Μέσω του Project Future, η Tράπεζα Πειραιώς, επιδιώκει να «ανοίξει» για τους νέους την αγορά εργασίας, προσφέροντάς τους εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις σε καίριους τομείς που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις ενώ παράλληλα, τους δίνει την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με επιχειρήσεις στην Ελλάδα και να απασχοληθούν με τουλάχιστον εξάμηνες συμβάσεις αμειβόμενης εργασίας. Άνω του 80% των συμμετεχόντων στους τρεις πρώτους κύκλους του προγράμματος έχει ήδη τοποθετηθεί στην αγορά εργασίας, ενώ το 92% αυτών έχει ανανεώσει τη σύμβασή του.

Το πρόγραμμα υλοποιείται κάθε χρόνο σε δύο κύκλους, σε συνεργασία με το ReGeneration Academy, και με τη συνδρομή από τις Google, Facebook, Code.Hub, το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη του Ομίλου Πειραιώς, την ΕΑΣΕ και το BCA College.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Κλείνουν 40 χρόνια με ισχυρές επιδόσεις

bizness.gr

Published

on

40 χρόνια ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2019 για το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του Δικτύου. Για το 2020, η αλυσίδα διατηρεί τους αναπτυξιακούς της στόχους, πάντα με τον πελάτη στο επίκεντρο. Το φετινό συνέδριο συνέπεσε χρονικά με τη συμπλήρωση 40 χρόνων επιτυχημένης πορείας της μάρκας ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην ελληνική αγορά. Από ένα κατάστημα πώλησης μπαταριών το 1980 στο κέντρο της Αθήνας, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μετεξελίχθηκαν στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα και ένα από τα πιο ισχυρά και αγαπημένα brands.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, από το βήμα του συνεδρίου, αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία της αλυσίδας όλα αυτά τα χρόνια, στη συμβολή της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην ανάπτυξη του Ομίλου ΟΤΕ, αλλά και στη σημασία του Δικτύου για τα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας. Απευθυνόμενος στους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ο κ. Τσαμάζ εξήρε το πάθος, την τεχνογνωσία και τη σκληρή δουλειά τους όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και την ικανότητά τους να αλλάζουν συνεχώς και να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες.

Ξεχωριστή στιγμή του συνεδρίου ήταν η παρουσία του επιχειρηματία, κ. Πάνου Γερμανού, ιδρυτή της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ο οποίος μοιράστηκε με το κοινό σημαντικές στιγμές από την πορεία του.

Καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Ισχυρές επιδόσεις το 2019

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε και το 2019 ενίσχυση των πωλήσεων τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας. Σε σχέση με πέρυσι αυξήθηκαν σημαντικά οι συνδέσεις COSMOTE Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL).

Σημαντική άνοδος σημειώθηκε στην κατηγορία των wearables, όπου οι πωλήσεις διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, αποδεικνύοντας το αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για καινοτόμες προτάσεις. Σημαντικά ενισχύθηκαν και οι πωλήσεις των τηλεοράσεων, χάρη στην ενδυνάμωση του portfolio με value for money προτάσεις και τις συνδυαστικές προσφορές με την COSMOTE TV. Μεγάλη απήχηση είχαν τα προϊόντα gaming και τα laptops, όπου σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων, ενώ ενισχύθηκαν και οι πωλήσεις smartphones, ιδίως στα δημοφιλή οικονομικά μοντέλα.

Το 2019 το brand ήρθε πιο κοντά στο νεανικό κοινό, με το YouTube κανάλι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ να καταλαμβάνει την 1η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, προσελκύοντας περισσότερους από 140.000 subscribers.

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού. Το 2019, μάλιστα, πάνω από το 50% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος, απαντώντας στην ανάγκη του πελάτη για γρήγορες και αποτελεσματικές λύσεις.

Για το 2020, στόχοι της αλυσίδας παραμένουν η ανάπτυξη, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη, η ενίσχυση της digital εμπειρίας του, και η περαιτέρω διεύρυνση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει.

«Μαζί με την τεχνολογία, εξελίσσεται και η μάρκα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Αυτή είναι η δύναμη της αλυσίδας, που μας έχει καθιερώσει ως ένα από τα πιο αγαπημένα brand στην Ελλάδα. Με ανανεωμένα καταστήματα, μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, digital εργαλεία και ανθρώπινο χαρακτήρα, θα συνεχίσουμε να βάζουμε τον καταναλωτή στην καρδιά της τεχνολογίας, προσφέροντάς του ακόμα πιο δυνατές εμπειρίες», ανέφερε κατά την τοποθέτησή του ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ.

Continue Reading
Advertisement

Trending