Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η παρουσία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στη HORECA

bizness.gr

Published

on

Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Γνωριμία με νέα προϊόντα για την ελληνική αγορά, γευστικές προτάσεις χωρίς ή με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ, premium brands, μηλίτες, αλλά και παρουσίαση του μεγαλύτερου προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού στην Ελλάδα ήταν τα βασικά συστατικά της εμπειρίας που έζησαν οι χιλιάδες επισκέπτες στο περίπτερο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στη φετινή HO.RE.CA.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σύστησε στο ελληνικό κοινό την αντισυμβατική Lagunitas, την craft IPA από την Καλιφόρνια που παρασκευάζεται με καραμελωμένη βύνη κριθαριού και τρεις μοναδικούς λυκίσκους, αλλά και την Brand, μία αυθεντική Pilsener που ξεχωρίζει για τη μεστή γεύση της χάρη στον απολαυστικό συνδυασμό των αρωματικών λυκίσκων. Το «παρών» έδωσε και η Amstel KARGO IPA, η αρωματική Session IPA πρόταση της Άμστελ που πρωτοκυκλοφόρησε πέρσι, με τη θολή όψη, το πλούσιο και γεμάτο σώμα και τη γοητευτική πικράδα στην επίγευση.

Επιπρόσθετα, οι επισκέπτες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δοκίμασαν τον νέο μηλίτη Strongbow Cucumber & Mint, έναν μοναδικό συνδυασμό μήλων με δροσιστικές νότες από αγγούρι και μέντα.

Δίπλα στις νέες προτάσεις της εταιρείας, οι επισκέπτες έζησαν από κοντά τις ιστορίες επιτυχίας που γράφουν η πατρινή ΜΑΜΟΣ, που κυκλοφορεί ως αποτέλεσμα της συνεργασίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με την οικογένεια Μάμου, και η Θεσσαλονικιά ΝΥΜΦΗ, αλλά και τις πολλές “Zero Zone” επιλογές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που διευρύνουν σταθερά τη low-no alcohol κατηγορία στη χώρα μας.

Τέλος, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο για το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας της εταιρείας, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να μάθουν πώς η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προμηθεύεται 100% ελληνικό κριθάρι για τα προϊόντα που παράγει, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ένα «καλύτερο αύριο» για τους 2.500 Έλληνες παραγωγούς που συμμετέχουν σε αυτό.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ολοκληρώθηκε ο αγροδιατροφικός διαγωνισμός Trophy – Τροφή Challenge

bizness.gr

Published

on

Με μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά ολοκληρώθηκε ο μεγαλύτερος αγροδιατροφικός διαγωνισμός Trophy – Τροφή Challenge, ο οποίος διοργανώθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», αναδεικνύοντας τους νικητές των τριών κατηγοριών.

«Εμείς είμαστε με αυτούς που τολμάνε, αυτούς που ρισκάρουν» δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», Έφη Λαζαρίδου κατά την τοποθέτησή της. Χαρακτήρισε «ατμομηχανές» τα αγροδιατροφικά προϊόντα σημειώνοντας πως «όλες οι τελευταίες μελέτες καταδεικνύουν τόσο τη συνεισφορά τους στο ΑΕΠ της χώρας όσο και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας».

Πρόσθεσε επίσης ότι κατά την οικονομική κρίση που έπληξε την ελληνική οικονομία την τελευταία δεκαετία «τα αγροδιατροφικά προϊόντα ήταν πρωταθλητές ειδικά στις εξαγωγές» υπογραμμίζοντας πως «από τα 18 πιο εξαγωγικά προϊόντα τα 13 ήταν αγροδιατροφικά».

Παράλληλα η κ. Λαζαρίδου μίλησε για μια νέα επένδυση που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη φάση της προγραμματικής μελέτης και αφορά τη δημιουργία ενός Κέντρου Καινοτομίας Τροφίμων Θερμοκοιτίασης Αγροδιατροφικών Επιχειρήσεων. Υπογράμμισε πως ανάλογα κέντρα υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη και σημείωσε «το ευρωπαϊκό δίκτυο τέτοιων δομών που υποστηρίζουν όχι μόνο την αγροδιατροφή αλλά όλους τους κλάδους μόνο για το 2019 περισσότερες από 19.000 επιχειρήσεις, οι οποίες κατάφεραν να «σηκώσουν» 1,2 δισ. ευρώ σε χρηματοδότηση, με τις μισές από αυτές να είναι νεοφυείς».

Από τη πλευρά του ο ιδρυτής του Industry Disruptors Game Changers, Μιχάλης Στάγκος έκανε λόγο για ένα νέο αγροδιατροφικό περιβάλλον που υπάρχει στη χώρα μας, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, το οποίο ανοίγει «νέους ορίζοντες» στις νεοφυείς επιχειρήσεις. Στη συνέχεια μίλησε για τη σπουδαιότητα του διεθνούς διαγωνισμού Future Agro-challenge καθώς εκεί όσες εταιρίες βρεθούν θα έχουν τη δυνατότητα να αντλήσουν ιδέες αλλά και ευκαιρίες, και αυτό γιατί θα πραγματοποιήσουν ραντεβού με αντίστοιχες επιχειρήσεις του εξωτερικού αλλά και με επενδυτές.

Για μια «κρίση που δε φανταζόμασταν ποτέ» μίλησε η αναπληρώτρια γενική διευθύντρια Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, Εύα Πολυζωγοπούλου αναφερόμενη στην πανδημία του κορονοϊού, συμπληρώνοντας πως «έχει ανατρέψει σχέδια όχι μόνο για τη χώρα μας αλλά και για όλο τον πλανήτη».

Μιλώντας για το 3ετές πρόγραμμα του Ιδρύματος Σταυρός Νιάρχος τόνισε ότι έχει ως στόχο να υποστηρίξει «το όραμα των νέων στην Ελλάδα να εισάγουν καινοτόμες λύσεις στον αγροτικό τομέα και στην ουσία να βοηθήσουν την χώρα να προοδεύσει» όπως χαρακτηριστικά είπε.

Μεγάλος υποστηρικτής του προγράμματος δήλωσε ο πρέσβης των Η.Π.Α. στην Ελλάδα, Τζέφρι Πάιατ με μαγνητοσκοπημένο του μήνυμα. Όπως επισήμανε το πρόγραμμα «προσφέρει μεγάλη υποστήριξη στις επιχειρήσεις του πρωτογενούς τομέα, τομέα στον οποίο η Ελλάδα έχει ήδη συγκριτικό πλεονέκτημα». Υπογράμμισε ότι η αντιμετώπιση του κορονοϊού από την χώρα μας έχει ήδη ανεβάσει την φήμη τη Ελλάδας και τόνισε πως με την «υγειονομική κρίση πίσω μας, ένας από τους κύριους στόχους της πρεσβείας είναι να υποστηρίξει την οικονομική ανάκαμψη της Ελλάδας». Παράλληλα ανέφερε ότι είναι πεπεισμένος πως «οι ελληνικές start ups, και ειδικά αυτές στον αγροδιατροφικό τομέα έχουν τη δυνατότητα να βοηθήσουν στη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομία και των ελληνικών εξαγωγών, προωθώντας τη μεσογειακή διατροφή, η οποία πλέον είναι ένα παγκόσμιο “brand”».

Ο διαγωνισμός

Ο διαγωνισμός αποτελούνταν από τρία μέρη, με το πρώτο να αφορά επιχειρηματικές προτάσεις σχετικά με την επεξεργασία και ποιότητα τροφίμων (Food-Tech Startups), το δεύτερο τις ιδέες που αφορούν τον πρωτογενή τομέα (Agri-Tech Startups) και το τρίτο τις προτάσεις που αφορούν είτε τον πρωτογενή τομέα είτε την επεξεργασία και ποιότητα τροφίμων και βρίσκονται σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (Agri-Tech & Food-Tech Ideas).

Συνολικά στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος 73 ομάδες από 17 νομούς της χώρας και από αυτές 30 πέρασαν στο διήμερο bootcamp, όπου δέχτηκαν εντατική εκπαίδευση από μέντορες.

Στην κατηγορία Agri-Tech Start-up νικητής αναδείχθηκε η εταιρία Eliminatore, ενώ στην κατηγορία Food-Tech Start-up την πρώτη θέση πήρε η εταιρία Nanoplasmas Private Company, με την κάθε μια να παίρνει και χρηματικό έπαθλο ύψους 8.500 ευρώ. Τέλος, στην κατηγορία Agri-Tech & Food-Tech Idea, νικητής ήταν η εταιρία City Veg η οποία θα λάβει και το χρηματικό έπαθλο των 5.000 ευρώ.

Παράλληλα, οι νικητές των κατηγοριών Agri-Tech Start-up και Food-Tech Start-up θα λάβουν μέρος σε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι μιας εβδομάδας στα ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου Rutgers στις Η.Π.Α., όπου θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με ερευνητές, επιχειρηματίες και επενδυτές, ενώ έλαβαν και απ’ ευθείας συμμετοχή στον τελικό του παγκόσμιου αγροδιατροφικού διαγωνισμού Future Agro-challenge.

Αντίστοιχα, ο νικητής της κατηγορίας Agri-Tech & Food-Tech Idea εκτός του χρηματικού επάθλου, θα λάβει το απαραίτητο mentoring στους τομείς της πνευματικής ιδιοκτησίας, των λογιστικών και των φοροτεχνικών καθώς και σχετικά με την εμπορική εφαρμογή της ιδέας.

Σημειώνεται, ότι ο διαγωνισμός “Trophy – Τροφή Challenge” υλοποιήθηκε από το πρόγραμμα “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά”, υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC).

Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» και του διαγωνισμού «Trophy – Τροφή Challenge» ήταν το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Χορηγοί της φετινής διοργάνωσης ήταν η πρεσβεία των Η.Π.Α. και οι εταιρείες BAYER, BASF και Tuvunu. Τα μη χρηματικά έπαθλα τα προσέφεραν η VODAFONE Business, η δικηγορική εταιρεία Ποταμίτης Βεκρής, ο εθελοντικός οργανισμός ΚΕΜΕΛ και οι σύμβουλοι επιχειρήσεων RSM Greece.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Θετικά ξεκίνησε το 2020 για την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή

bizness.gr

Published

on

Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Αύξηση του κύκλου εργασιών και της συνολικής λειτουργικής κερδοφορίας προ αποσβέσεων, τόκων, φόρων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) σημείωσε ο Όμιλος της Τέρνα Ενεργειακή κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.

Συγκεκριμένα, οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 89 εκατ. ευρώ, έναντι 82,8 εκατ. ευρώ το περυσινό πρώτο τρίμηνο, αυξημένες κατά 7,5%. Τα έσοδα από τον τομέα της ηλεκτροπαραγωγής ανήλθαν σε 76,2 εκατ. ευρώ έναντι 65,2 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, αυξημένα κατά 17%. Τα έσοδα από τον τομέα της εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας διαμορφώθηκαν σε 8,9 εκατ. ευρώ, έναντι 10,5 εκατ. ευρώ, το προηγούμενο έτος. Οι πωλήσεις του κατασκευαστικού τομέα της εταιρείας προς τρίτους διαμορφώθηκαν στα 0,5 εκατ. ευρώ έναντι 0,6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο 2020. Τα έσοδα από τον τομέα των παραχωρήσεων διαμορφώθηκαν σε 3,5 εκατ. ευρώ έναντι 6,5 εκατ. ευρώ, στην προηγούμενη χρονιά.

Η συνολική λειτουργική κερδοφορία προ αποσβέσεων, τόκων, φόρων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) ανήλθε σε 61,3 εκατ. ευρώ, έναντι 53,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, αυξημένη κατά 13,7%. Τα συνολικά λειτουργικά κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε 44,2 εκατ. ευρώ έναντι 42 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένα κατά 5,3%. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 25,4 εκατ. ευρώ έναντι 30 εκατ. ευρώ το 2019, μειωμένα κατά 15,5%. Τα καθαρά κέρδη μετά από τα δικαιώματα μειοψηφίας, διαμορφώθηκαν στα 19,6 εκατ. ευρώ, έναντι 24,1 εκατ. ευρώ το 2019, μειωμένα κατά 18,5%.

Η καθαρή δανειακή θέση του Ομίλου (δανεισμός μείον ταμειακά διαθέσιμα) στο τέλος του πρώτου τριμήνου διαμορφώθηκε στα 747,3 εκατ. ευρώ έναντι 716,3 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2019, αυξημένη κατά 31 εκατ. ευρώ, λόγω των αυξημένων επενδυτικών δαπανών.

Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς του Ομίλου Τέρνα Ενεργειακή ανέρχεται στις 31/3/2020 σε 1.390 MW. Συγκεκριμένα, ο Όμιλος έχει εγκαταστήσει 607 MW στην Ελλάδα, 651 MW στις ΗΠΑ και 132 MW στην Ν.Α. Ευρώπη. Ο Όμιλος διαθέτει, επίσης, υπό κατασκευή ή έτοιμες προς κατασκευή εγκαταστάσεις ΑΠΕ συνολικής ισχύος 550 MW στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Συνολικά, η Τέρνα Ενεργειακή λειτουργεί, κατασκευάζει ή έχει πλήρως αδειοδοτήσει 1.938 MW εγκαταστάσεων ΑΠΕ στην Ευρώπη και την Αμερική. Στόχος της Τέρνα Ενεργειακή είναι η συνολική εγκατεστημένη ισχύς της εταιρείας να προσεγγίσει τα 2.800 MW μέσα στη επόμενη πενταετία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου καταστημάτων της Optima Bank

bizness.gr

Published

on

Το επέκταση του δικτύου καταστημάτων της, με απόλυτη προσήλωση στους στόχους του πλάνου ανάπτυξής της ανακοίνωσε η Optima bank.

Στο πλαίσιο αυτό ξεκινά τη λειτουργία τριών νέων καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη, την Κηφισιά και τον Πειραιά, αυξάνοντας πλέον τον αριθμό των καταστημάτων της σε 18.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, ήδη τα καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (Ιωαν. Τσιμισκή 17) και στην Κηφισιά (Λεωφ. Κηφισίας 242 και Παναγίτσας 1), έχουν ανοίξει με επιτυχία τις πόρτες τους στο κοινό, ενώ την Τρίτη 14 Ιουλίου, θα ξεκινήσει τη λειτουργία του και το κατάστημα στον Πειραιά (Λεωφ. Βασ. Γεωργίου Α 11).

Μέχρι το τέλος του έτους, όταν και θα έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση ανάπτυξης, η νέα τράπεζα θα διαθέτει συνολικά 27 καταστήματα.

Ο Δημήτρης Κυπαρίσσης, διευθύνων σύμβουλος της Optima bank, δήλωσε σχετικά: «Στην Optima bank φιλοδοξούμε να φέρουμε μια ουσιαστική αλλαγή στον τραπεζικό κλάδο, σε μια περίοδο που η οικονομία και η κοινωνία την έχουν ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Για να το πετύχουμε, σχεδιάσαμε τα πάντα από την αρχή. Χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, με υπευθυνότητα και αισιοδοξία, συνεχίζουμε την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξής μας, δημιουργώντας καταστήματα που ξεχωρίζουν για την κορυφαία αισθητική τους, την άνεση και τη διακριτικότητα που προσφέρουν. Σε αυτό το περιβάλλον οι καλύτεροι επαγγελματίες της τραπεζικής αγοράς εξυπηρετούν τους πελάτες με ταχύτατες διαδικασίες, ευελιξία και σημαντικά καλύτερους όρους».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending