Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέα συνεργασία της Westnet με την μεγάλη εταιρεία τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού

bizness.gr

Published

on

Το logo της westnet

Η WestNet, μέλος του ομίλου εταιρειών Olympia και κορυφαίος διανομέας προϊόντων πληροφορικής και υψηλής τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο, εμπλουτίζει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της και ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την εταιρεία τηλεπικοινωνιακών συστημάτων Avaya.

Οι λύσεις Unified Communication & Collaboration της Avaya, ενισχύουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων μιας επιχείρησης παρέχοντας κορυφαίες δυνατότητες ενοποιημένων τηλεπικοινωνιών όπως κλήσεις, μηνύματα, τηλεδιασκέψεις και συναντήσεις, ανεξάρτητα από το αν οι χρήστες είναι στο γραφείο, εργάζονται από το σπίτι ή κινούνται λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Μια ολοκληρωμένη σειρά από συστήματα τηλεπικοινωνιών, εξελιγμένα τηλέφωνα, συσκευές πολυμέσων, συστήματα τηλεδιάσκεψης προσφέρονται για να υποστηρίξουν τις σύγχρονες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των επιχειρήσεων αποτελώντας αναπόσπαστο μέρος των λύσεων της Avaya. Αυτά τα εργαλεία έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν απλότητα ενώ παράλληλα ενισχύουν την εμπειρία των χρηστών. Έτσι επιτυγχάνεται ικανοποίηση των χρηστών, αύξηση της παραγωγικότητας και ταυτόχρονα κορυφαία εμπειρία επικοινωνίας.

Το πλέγμα των προϊόντων της Avaya που η Westnet φέρνει στην Ελλάδα και την Κύπρο, συμπληρώνεται από τις λύσεις Contact Center. Έχουν σχεδιαστεί με στόχο την ενίσχυση βασικών μετρήσιμων δεικτών της ικανοποίησης των πελατών που επικοινωνούν μέσα από διαφορετικά κανάλια (voice, chat, sms, video, email, web και social media) με μια επιχείρηση. Ταυτόχρονα αναβαθμίζονται οι ικανότητες των υπαλλήλων (agents) που μέσω των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες τους γίνονται αποτελεσματικότεροι, αλλά και των Contact Center managers που μπορούν πλέον να χειρίζονται πολύπλοκες κλήσεις, να αναλύουν καλύτερα τις συμπεριφορές των πελατών, ώστε τελικά να βγάζουν ολοκληρωμένα συμπεράσματα που θα οδηγούν στην αύξηση των εσόδων της επιχείρησης.

Αναφορικά με τη διάθεση των προϊόντων και υπηρεσιών της Avaya, ο γενικός διευθυντής της Westnet Γιώργος Δαβιώτης, δήλωσε:

«Η Westnet συνεχίζει να υποστηρίζει τις επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο με τις πλέον εξελιγμένες και καινοτόμες λύσεις που δημιουργούν αξία και αναβαθμίζουν το λειτουργικό τους μοντέλο. Με βάση αυτό το στόχο δε σταματάμε να εξελίσσουμε υπάρχουσες συνεργασίες αλλά και να αναπτύσσουμε νέες που ενισχύουν προϊοντικά το χαρτοφυλάκιο των επιλογών κάθε επιχείρησης, επιβεβαιώνοντας στην πράξη τη στρατηγική μας».

Περί της Avaya

Η Avaya αποτελεί κορυφαία εταιρεία στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών παρέχοντας λογισμικό, υπηρεσίες και συσκευές σχεδιασμένες για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Χαρακτηριστικά, 19 από τις 20 μεγαλύτερες μεγάλες τράπεζες παγκοσμίως εμπιστεύονται τις λύσεις της Avaya, ενώ 93 από τα 100 εμπορικά σήματα της Forbes 2018 χρησιμοποιούν τα συστήματά της.

Μέσω της διανομής των προϊόντων και υπηρεσιών της Avaya, η Westnet συνεχίζει να προσφέρει τεχνολογικά προϊόντα και εξατομικευμένες λύσεις, οι οποίες ανταποκρίνονται στο σύγχρονο απαιτητικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των επιχειρήσεων.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η Marriot: Οι ενέργειές της στο διάστημα της κρίσης – Τι γίνεται με τις κρατήσεις

bizness.gr

Published

on

Marriot, logo

Στο περιβάλλον κρίσης που διαμορφώνεται ελέω του κορονοϊού, η Marriot εστιάζει στο πως θα υποστηριχθούν οι κοινότητες όπου ζουν και εργάζονται οι συνεργάτες της αμερικανικής εταιρείας. Αναγνωρίζοντας ότι υπάρχει ανάγκη να βοηθηθούν και να ενισχυθούν οι εργαζόμενοι στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, η Marriot κινητοποιείται. Για το σκοπό αυτό, μάλιστα, έχει θεσπίσει ορισμένες ενέργειες.

Σε όλο τον κόσμο, τα ξενοδοχεία της Marriot που βρίσκονται κοντά σε νοσοκομεία θα χρησιμοποιηθούν για καλό σκοπό. Εκεί θα μπορούν να διαμένουν π.χ. νοσοκομειακοί, στρατιωτικοί ή υπάλληλοι σούπερ μάρκετ, οι οποίοι πρέπει να παραμείνουν κοντά στην εργασία τους ή ανησυχούν να επιστρέψουν σπίτι τους, υπό το φόβο να μεταφέρουν και να μεταδώσουν τον ιό.

Δεδομένης της άνευ προηγουμένου διακοπής της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ορισμένα από τα ξενοδοχεία του αμερικανικού κολοσσού έπρεπε να κλείσουν προσωρινά. Ακόμη και όταν τα ξενοδοχεία έκλειναν τις πόρτες τους, όμως, συνεργάτες από το Νέο Δελχί της Ινδίας ή από το Σάντος της Βραζιλίας, βρήκαν πολλούς τρόπους για να υποστηρίξουν τις κοινότητες στις οποίες βρίσκονται τα καταλύματα. Το Riviera Marriott Hotel La Porte de Monaco και το AC Hotel Nice, για παράδειγμα, δώρισαν όλα τα αχρησιμοποίητα προϊόντα για φαγητό σε ένα τοπικό φιλανθρωπικό ίδρυμα για παιδιά, το οποίο παρέχει στέγαση και άλλες υπηρεσίες.

Την ίδια στιγμή μονάδες της Marriot έχουν συνδράμει στην παροχή τροφίμων, προσυσκευασμένων και μαγειρεμένων γευμάτων, προϊόντων καθαρισμού, μασκών, γαντιών, απολυμαντικών κα.

Οι κρατήσεις

Για τους επισκέπτες με υπάρχουσες κρατήσεις για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία άφιξης, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων με προπληρωμένες χρεώσεις που είναι συνήθως πιο περιοριστικές, η Marriot θα επιστρέψει την πλήρη αλλαγή ή ακύρωση χωρίς χρέωση μέχρι και 24 ώρες πριν την άφιξη. Εφόσον η αλλαγή ή η ακύρωση πραγματοποιήθηκαν μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020.

Για τους επισκέπτες που κάνουν νέες κρατήσεις για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία άφιξης, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων με προπληρωμένες χρεώσεις, μεταξύ 13 Μαρτίου και 30 Ιουνίου 2020, θα επιστραφεί η αλλαγή ή η ακύρωση της κράτησης χωρίς χρέωση μέχρι 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία άφιξής.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Επιδοτούνται οι τόκοι υφιστάμενων ενήμερων δανείων μικρομεσαίων επιχειρήσεων

bizness.gr

Published

on

Επιχειρηματικότητα

Υπεγράφη σήμερα, Παρασκευή 10 Απριλίου, από τον Υφυπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Γιάννη Τσακίρη, η Υπουργική Απόφαση για την κάλυψη των τόκων υφιστάμενων ενήμερων δανείων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που πλήττονται από την κρίση του κορονοϊού για τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, ενώ προβλέπεται η δυνατότητα παράτασης του χρονικού διαστήματος για επιπλέον δύο μήνες εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του μέτρου στήριξης των δανειακών υποχρεώσεων των επιχειρήσεων θα ανέλθει σε 1.2 δις ευρώ, με αρχικό ποσό ύψους 750 εκ. ευρώ, και αφορά τόκους δανείων τακτής λήξης, ομολογιακών δανείων και συμβάσεων πίστωσης (ανοικτών αλληλόχρεων λογαριασμών), περιλαμβανομένων τιτλοποιημένων δανείων και πιστώσεων (άρθρο 10 του ν. 3156/2003) με διαχειριστή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που μετέχει στη Δράση και τα οποία ήταν ενήμερα στις 31/12/2019.

Την ερχόμενη εβδομάδα, αναμένεται να ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων των ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων προς τις τράπεζες μέσω του ΠΣΚΕ. Διευκρινίζεται ότι η δράση αφορά στην κάλυψη τόκων υφιστάμενων ενήμερων δανείων στις 31/12/2019 για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που διαθέτουν ενεργό ΚΑΔ από όσους έχει ανακοινώσει το Υπουργείο Οικονομικών και υπό την προϋπόθεση διατήρησης τουλάχιστον του ίδιου αριθμού εργαζομένων τους στις 19/3/2020 και στις 31/12/2020.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε:

«Με την πληρωμή των τόκων των ενήμερων επιχειρηματικών δανείων, η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων απλώνει μια ουσιαστική ομπρέλα προστασίας πάνω από όλες τις υγιείς ελληνικές επιχειρήσεις έτσι ώστε να αντέξουν την λαίλαπα του κορονοϊού και να είναι έτοιμες να λειτουργήσουν ξανά την επόμενη ημέρα της κρίσης με όλες τις θέσεις εργασίας εξασφαλισμένες. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους συνεργάτες μου για την ταχύτητα και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη γρήγορη έγκριση».

Από τη μεριά του, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Γιάννης Τσακίρης δήλωσε:

«Η ενίσχυση αυτή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, από πόρους του ΕΣΠΑ, είναι άμεσο κεφάλαιο κίνησης, που μαζί με τα άλλα μέτρα που σχεδιάζει και υλοποιεί το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων στοχεύουν όχι μόνο να τις κρατήσουν ζωντανές, αλλά και να τις προετοιμάσουν για την επόμενη μέρα της κρίσης δίνοντάς τους τη δυνατότητα για μια δυναμική επανεκκίνηση».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η Siemens και άλλες 16 παγκόσμιες εταιρείες στηρίζουν την κυβερνοασφάλεια στην τηλεργασία

bizness.gr

Published

on

Siemens

Προκειμένου να επιβραδυνθεί η διάδοση του κορονοϊού, εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο εργάζονται από το σπίτι εδώ και περίπου τρεις εβδομάδες – συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 100.000 εργαζομένων της Siemens. Η Siemens και άλλες 16 παγκόσμιες εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας του Χάρτη Εμπιστοσύνης (Charter of Trust / CoT) έχουν καταρτίσει οκτώ οδηγίες για την ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας, ώστε οι εργαζόμενοι να μπορούν να εργάζονται από το σπίτι με το ίδιο επίπεδο ασφάλειας που έχουν στο γραφείο.

Οι συστάσεις τους έχουν ως στόχο να βοηθήσουν στο να αποφευχθούν οι επιθέσεις χάκερ και να επιτρέψουν στις εταιρείες να διατηρήσουν την ομαλή ροή των δραστηριοτήτων τους. Αυτές οι οδηγίες κυμαίνονται από την απενεργοποίηση των ελεγχόμενων από τη φωνή συσκευών και την κάλυψη των webcams ως τη μη-ανάμειξη προσωπικής και επαγγελματικής χρήσης των συσκευών. Όλες οι συστάσεις έχουν δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του Χάρτη Εμπιστοσύνης: bit.ly/39BB8Gv

«Ειδικά σε περιόδους κρίσης, οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν ιδιαίτερη ευθύνη», δήλωσε ο Joe Kaeser, Πρόεδρος και CEO της Siemens AG. «Η ανταπόκριση σε αυτό το επίπεδο ευθύνης συνεπάγεται επίσης την παροχή υποστήριξης σε άλλους, την από κοινού ανάπτυξη λύσεων και την ανταλλαγή γνώσεων προς όφελος όλων – όπως κάνουν εδώ και δύο χρόνια οι εταίροι του Χάρτη Εμπιστοσύνης».

Ο Covid-19 δεν αποτελεί κίνδυνο μόνο για την υγεία, αλλά και απειλή για τον κυβερνοχώρο για πολλές επιχειρήσεις. Για να μειωθεί η πιθανότητα μόλυνσης, μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού εργάζεται μέσω τηλεργασίας. Οι εργαζόμενοι καλούνται να ανταλλάξουν όλο και περισσότερο ευαίσθητα δεδομένα από το σπίτι προκειμένου να μην σταματήσουν οι επιχειρηματικές δραστηριότητες. Μόνο στη Siemens, ένας μέσος όρος 130.000 υπαλλήλων σε όλο τον κόσμο συνδέεται με το intranet της εταιρείας από το σπίτι από τα μέσα Μαρτίου – σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερο από το συνηθισμένο.

Οι υποδομές ΙΤ στο σπίτι, ωστόσο, είναι συνήθως λιγότερο ασφαλείς από ό,τι στο γραφείο – μια ευπάθεια που οι χάκερ εκμεταλλεύονται όλο και περισσότερο. Επιπλέον, οι χάκερ προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν απάτες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για παράδειγμα, για να επωφεληθούν από την αβεβαιότητα που σχετίζεται με την κρίση του Covid-19. Αυτή η κατάσταση καθιστά τον ρόλο των εργαζομένων ως φύλακες της κυβερνοασφάλειας ακόμα πιο σημαντικό.

Οι οκτώ συστάσεις των συνεργατών του Χάρτη Εμπιστοσύνης μπορούν να βοηθήσουν στο να αποτραπούν οι επιθέσεις χάκερ:
  • Πάρτε στο σπίτι μόνο τις συσκευές και τα δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα
  • Προστατέψτε το οικιακό σας δίκτυο και επικοινωνήστε μέσα από ασφαλείς συνδέσεις
  • Φροντίστε να έχετε τις πιο αναβαθμισμένες εκδόσεις του λογισμικού που χρησιμοποιείτε
  • Απενεργοποιήστε τις ελεγχόμενες από τη φωνή συσκευές που χρησιμοποιείτε στην τηλεργασία και καλύψτε την κάμερα του υπολογιστή σας, όταν δεν την χρησιμοποιείτε
  • Μην χρησιμοποιείτε τις ίδιες συσκευές για προσωπικούς και επαγγελματικούς σκοπούς
  • Προσδιορίστε εκ των προτέρων όλους τους συμμετέχοντες στις online συναντήσεις
  • Μετά το πέρας των εργασιών σας, αποσυνδεθείτε και αποθηκεύστε τις συσκευές σας με ασφάλεια
  • Να είστε ιδιαιτέρως επιφυλακτικοί απέναντι σε ύποπτα e-mails ή συνημμένα έγγραφα, ειδικά αν δεν γνωρίζετε τον αποστολέα

Για να είναι σε θέση μεγάλος αριθμός υπαλλήλων να συνδεθεί στο δίκτυο της Siemens από το σπίτι με όσο το δυνατόν περισσότερη ασφάλεια, οι ειδικοί ΙΤ της Siemens ανέλαβαν δράση όταν ξεκίνησε η κρίση του Covid-19 στα μέσα Μαρτίου. Μέσα σε μόλις 24 ώρες, δημιούργησαν σταθερή πρόσβαση στο intranet για περίπου 140.000 υπαλλήλους και έτσι παρείχαν κυβερνοασφάλεια σε επίπεδα παρόμοια με αυτά που είναι διαθέσιμα στο γραφείο.

Continue Reading
Advertisement

Trending