Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

POLYECO GROUP: Αναλαμβάνει τη διαχείριση των αποβλήτων πλοίου 353 μέτρων

bizness.gr

Published

on

Polyeco Group

Στις 6 Μαρτίου 2018, το 353 μέτρων πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Maersk Honam, υπέστη εκτενείς ζημιές από πυρκαγιά ενώ έπλεε στην Αραβική Θάλασσα, με κατεύθυνση τη Μεσόγειο μέσω της διώρυγας του Σουέζ. Όλο το φορτίο στο πρωραίο τμήμα του πλοίου και οι χώροι ενδιαίτησης κάηκαν ολοσχερώς.

Το φορτίο που καταστράφηκε περιελάμβανε από εξαρτήματα αυτοκινήτων, μηχανήματα/εξοπλισμό, εργαλεία χειρός, χημικά προϊόντα, υγρά χύδην, ηλεκτρονικά είδη, υφάσματα, πλαστικά, τρόφιμα, δομικά και οικοδομικά υλικά, μέταλλα κ.α. Περίπου 20.000 τόνοι αποβλήτων που παράχθηκαν, απομακρύνθηκαν από το πλοίο και μεταφέρθηκαν στο λιμάνι Χαλίντ (Port Khalid) στη Σάρτζα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, για προσωρινή αποθήκευση σε ανοιχτού τύπου εμπορευματοκιβώτια 6 μέτρων.

Ανάθεση Έργου

Η Green Evolution Environmental Services LLC, είναι μια εταιρεία ειδικού σκοπού που δημιουργήθηκε ειδικά για την ανάληψη και εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου και εδρεύει στη Sharjah των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Το Μάρτιο του 2019 κατέθεσε πρόταση για την διαχείριση, επεξεργασία και τελική διάθεση όλων των αποβλήτων που παράχθηκαν από το C/S Maersk Honam και βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο λιμάνι Χαλίντ. Στις 6 Δεκεμβρίου 2019, υπεγράφη η σύμβαση ανάθεσης έργου και στις 8 Δεκεμβρίου του 2019 παραδόθηκε στην εταιρεία η διαχείρισή του.

Για την ανάληψη του έργου υπήρξε έντονος ανταγωνισμός απέναντι σε εταιρείες παγκόσμιου βεληνεκούς. Ωστόσο η τεχνογνωσία της Polyeco Group, η πολύχρονη διεθνής παρουσία και η αξιοπιστία της υπερίσχυσαν, αναδεικνύοντας την εταιρεία ως τον τελικό ανάδοχο. Η σημασία του έργου τόσο για την εταιρεία όσο και για την ελληνική επιχειρηματική εξωστρέφεια είναι κομβική. Η Polyeco Group μέσω του συγκεκριμένου έργου αλλά και γενικότερα της ολοένα και πιο έντονης δραστηριότητας της στις χώρες της Μ. Ανατολής και στις χώρες του Κόλπου, έχει την ευκαιρία να αναδείξει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τα στοιχεία για τα οποία διακρίνεται παγκοσμίως καθώς και ένα θετικό αντίκτυπο για το ελληνικό επιχειρείν.

Διαχείριση

Η διαχείριση του έργου είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφευχθούν περιβαλλοντικές επιπτώσεις, να εξασφαλιστεί ο πελάτης από τυχόν περαιτέρω ευθύνες και να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος εκτέλεσης του. Η ευελιξία και η καλή γνώση των επιλογών διαχείρισης των αποβλήτων είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση του έργου κάτω από υψηλά περιβαλλοντικά πρότυπα.

Μία από τις κύριες προκλήσεις στη διαχείριση αποβλήτων του έργου είναι να αξιοποιηθούν οι καλύτερες διαθέσιμες εγκαταστάσεις τελικής επεξεργασίας τόσο σε τοπικό (ΗΑΕ) όσο και σε διεθνές επίπεδο (Ευρώπη). Όλες οι εγκαταστάσεις που έχουν επιλεγεί είναι πλήρως αδειοδοτημένες για κάθε είδους αποβλήτου που θα παραλαμβάνουν. Τα διαφορετικά είδη αποβλήτων Θα παραδοθούν για διεργασίες ανάκτησης ανόργανου υλικού που χρησιμοποιείται ως εναλλακτική πρώτη ύλη, σύμφωνα με τις αρχές της κυκλικής οικονομίας.

Όλες οι εργασίες που θα εκτελούνται κατά τη διάρκεια του έργου θα εποπτεύονται από εξειδικευμένο προσωπικό: Ειδικούς σε θέματα Επικίνδυνων Αποβλήτων, Χημικούς Μηχανικούς, Χημικούς Ναυτιλίας, Πιστοποιημένους Συμβούλους Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΣΑΜΕΕ), καθώς επίσης από εξειδικευμένους και πεπειραμένους τεχνικούς. Μία πολυάριθμη ομάδα Ελλήνων θα διασφαλίσει όλες τις προαναφερθείσες δραστηριότητες εφαρμόζοντας καινοτόμες μεθόδους εποπτείας και ελέγχου.

Δεδομένου ότι η ταξινόμηση των αποβλήτων βασίζεται κυρίως στην ταυτοποίηση των επικίνδυνων ιδιοτήτων των ουσιών, ειδικός φορητός εξοπλισμός, αξίας εκατομμυρίων ευρώ, θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε έργο τέτοιου μεγέθους, για την ανίχνευση και τον χαρακτηρισμό αγνώστων ρευμάτων αποβλήτων, μαζί με μια πληθώρα εργαστηριακού εξοπλισμού και λοιπού επιστημονικού εξοπλισμού και θα αποτελέσουν μέρος του ειδικού κινητού εργαστηρίου που θα στηθεί στο εργοτάξιο. Ο προαναφερόμενος εξοπλισμός τελευταίας τεχνολογίας και οι σχετικές δοκιμές πεδίου θα δώσουν ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία για τα διάφορα ρεύματα αποβλήτων, συμβάλλοντας στην ταξινόμησή τους.

Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020, στα γραφεία της Polyeco Group στον Πειραιά, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την ανακοίνωση της ανάληψης του έργου. Ο Αθανάσιος Πολυχρονόπουλος, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Polyeco Group δήλωσε σχετικά:

«Το συγκεκριμένο έργο, είναι το επιστέγασμα της διεθνούς επιχειρηματικής επέκτασης της POLYECO GROUP. H εξέλιξη αυτή συμβαδίζει με την πρόοδο της ελληνικής βιομηχανίας και της ελληνικής ναυτιλίας. Είμαστε ευγνώμονες, τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας όσο και στους πελάτες μας, που μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια. Και είμαστε υπερήφανοι που ως ελληνική εταιρεία, είμαστε σε θέση να δώσουμε λύση σε κάθε περιβαλλοντικό ατύχημα και σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη».

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέος κύκλος χρηματοδότησης από angel investors για την Triparound

bizness.gr

Published

on

Την εξασφάλιση επιπρόσθετης χρηματοδότησης 800 χιλιάδων δολαρίων από ομάδα Ελλήνων και διεθνών αγγέλων επενδυτών ανακοίνωσε σήμερα η Triparound, η νεοφυής εταιρεία που οδηγεί το σχεδιασμό και την οργάνωση ταξιδιών στο μέλλον. Η νέα ένεση κεφαλαίων, η οποία φέρνει τη συνολική χρηματοδότηση στα 2 εκατ. δολάρια, αποτελεί ουσιαστικά προέκταση του Seed γύρου που είχε ξεκινήσει η εταιρεία το 2019, όταν είχε αρχικά εξασφαλίσει 1,2 εκατ. δολάρια.

Mεταξύ των επενδυτών της Triparound συγκαταλέγονται διακεκριμένα στελέχη του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων των ΗΠΑ όπως η εταίρος της CapitalG, Laela Sturdy, ο εταίρος της Threshold Ventures, Ανδρέας Σταυρόπουλος και ο εταίρος της Tenaya Capital, Ben Boyer. Παράλληλα, από το σχήμα των επενδυτών δε λείπουν αναγνωρισμένοι Έλληνες επιχειρηματίες, ενώ διεθνή στελέχη όπως ο Kedar Doshi (αντιπρόεδρος της Salesforce για τα Analytics και το Einstein.ai) και ο Γιάννης Δόσιος (αντιπρόεδρος για τα αναδυόμενα προϊόντα στο Twitter) παρέχουν τις συμβουλές τους για την ανάπτυξη του προϊόντος και του δικτύου της Triparound.

Στην ολοκλήρωση του αρχικού γύρου χρηματοδότησης της εταιρείας συμμετείχαν τόσο νέοι όσο και υπάρχοντες επενδυτές. Ενδεικτικά, ως νέοι επενδυτές της εταιρείας προστέθηκαν μεταξύ άλλων ο Peter Ziebelman, βετεράνος επενδυτής της Silicon Valley και καθηγητής στο Stanford Graduate School of Business, και ο Larry Kutscher, πρώην CEO της TravelClick, η οποία επί των ημερών του είχε πουληθεί στον ταξιδιωτικό κολοσσό Amadeus για το ποσό των 1.5 δισ. δολαρίων. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Triparound απαρτίζεται από τον Peter Ziebelman και τον Steve Abernethy, ο οποίος το 2017 πούλησε τη startup εταιρεία του για 1.4 δισ. δολάρια.

O Χρήστος Στεργίου, συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Triparound, δήλωσε: “Είμαστε ευγνώμονες για την ψήφο εμπιστοσύνης που μας έδωσαν οι επενδυτές μας, αυξάνοντας την αρχική μας χρηματοδότηση εν μέσω της πανδημίας. Νιώθουμε πλέον ακόμα πιο δυνατοί να συνεισφέρουμε με τις τεχνολογικές μας λύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ξενοδόχων και των τουριστικών πρακτόρων, τόσο κατά τη διάρκεια της νέας κανονικότητας που βιώνουμε όσο και στην μετά-Covid εποχή.”

Ο Αντώνης Χαλκιόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Triparound, πρόσθεσε: “Η προέκταση του γύρου χρηματοδότησης μας επιτρέπει να συνεχίσουμε δυναμικά την ανάπτυξη και την προώθηση και των δύο προϊόντων της Triparound: αφενός να επεκτείνουμε την ανοδική πορεία του Triparound X σε ξενοδοχεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, αφετέρου να παρουσιάσουμε στην αγορά το Triparound Pro, προσθέτοντας τους πρώτους τουριστικούς πράκτορες στο πελατολόγιό μας.”

Στους πελάτες της Triparound που ήδη χρησιμοποιούν το Triparound X συγκαταλέγονται τα Sani Resort, Ιkos Resorts, Costa Navarino, Electra Hotels and Resorts, Mitsis Hotels, Yes Hotels, Santikos Collection κα. Πρόσφατα, η εταιρεία προέβη στη σύναψη συμφωνίας με τη διεθνή εταιρεία Cabo Villas για το Triparound Pro, ενώ το προσεχές διάστημα αναμένεται να προβεί σε περαιτέρω συμφωνίες για το συγκεκριμένο προϊόν που απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες, εταιρείες διαχείρισης προορισμών αλλά και εταιρείες διαχείρισης βιλών.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Triparound, η εταιρεία SaaS που ιδρύθηκε το Μάρτιο 2019, φιλοδοξεί να αλλάξει το τοπίο στην ταξιδιωτική βιομηχανία εκσυγχρονίζοντας το μοντέλο λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων, απευθυνόμενη στα ξενοδοχεία και στους τουριστικούς πράκτορες με μοντέλο Β2Β. Ειδικότερα στις συνθήκες πανδημίας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός που επιφέρουν τα προϊόντα της είναι ακόμα πιο επίκαιρος. Οι συνιδρυτές της γνωρίστηκαν μέσω του προγράμματος EGG της Eurobank και δύο χρόνια αργότερα ένωσαν τις δυνάμεις τους με κοινό στόχο το σχηματισμό μίας σύγχρονης νεοφυούς εταιρείας με διεθνή πρότυπα λειτουργίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πιστοποίηση Safe Restart και για τα bluegr Hotels & Resorts

bizness.gr

Published

on

Τα ξενοδοχεία Minos Beach art hotel και Candia Park village στην Κρήτη του ομίλου bluegr Hotels & Resorts, αξιολόγησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD), με βάση την υπηρεσία Safe Restart που διαθέτει ο Φορέας Πιστοποίησης.

Το 5* Minos Beach art hotel, αποτελεί το πρώτο luxury hotel της Κρήτης χτισμένο το 1962 στον Άγιο Νικόλαο. Αγαπημένο εκείνων που εκτιμούν το γνήσιο και αυθεντικό, το ξενοδοχείο βρίσκεται ακριβώς πάνω στη θάλασσα, περιβάλλεται από καταπράσινη φύση και διατηρεί Μουσείο Τέχνης με περισσότερα από 50 έργα και γλυπτά, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών. Το 4* οικογενειακό ξενοδοχείο της bluegr Hotels & Resorts, Candia Park village διαμορφωμένο σαν παραδοσιακό κρητικό χωρίο με γειτονιές και πλακόστρωτους δρόμους μέσα στη φύση και πανοραμική θέα στον κόλπο του Μιραμπέλο, αποτελεί την αγαπημένη επιλογή για ξέγνοιαστες καλοκαιρινές διακοπές.

Η αξιολόγηση των ξενοδοχείων του ομίλου bluegr Hotels & Resorts με βάση την υπηρεσία Safe Restart από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) έρχεται σε συνέχεια της πολυετούς συνεργασίας του κορυφαίου ελληνικού φορέα πιστοποίησης με έναν από τους μεγαλύτερους και ιστορικούς ξενοδοχειακούς ομίλους της χώρας, αποτελώντας ένα ακόμη παράδειγμα της αξίας που προσφέρει η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Ο έλεγχος Safe Restart βασίζεται σε Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ με την ολοκλήρωσή του η TÜV HELLAS (TÜV NORD) εκδίδει αναλυτική αναφορά που θα περιλαμβάνει τη συμμόρφωση με τις τρέχουσες νομοθετικές απαιτήσεις. Επιπλέον, προκειμένου να στηρίξει τους συνεργάτες της, προσφέρει την εν λόγω υπηρεσία σε τιμές κόστους αφουγκραζόμενη τις ανάγκες τους στην τρέχουσα συγκυρία.

Σημειώνεται ότι στα οφέλη για τις επιχειρήσεις που λαμβάνουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ελέγχου συμπεριλαμβάνεται η επιβεβαίωση της συμμόρφωσης με την κείμενη νομοθεσία από έναν τρίτο ανεξάρτητο Οργανισμό, προσφέροντας αντικειμενικότητα και αμεροληψία καθώς και η αύξηση του επιπέδου εμπιστοσύνης των πελατών.

Η κ. Μαρία Λιοντάκη, Επικεφαλής Επιθεωρήτρια της TÜV HELLAS (TÜV NORD) δήλωσε σχετικά: Η συνεργασία μας με τον όμιλο bluegr Hotels μετρά από το 2005 και όλα αυτά τα χρόνια συνεχίζει την προσπάθεια για ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και στήριξη της τοπικής κοινωνίας. Παρά τις πρωτοφανείς και δύσκολες συνθήκες που βιώνει ο τουρισμός φέτος, έχει γίνει μια εξαιρετική προσπάθεια τόσο κατά το σχεδιασμό όσο και κατά την εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας των ξενοδοχείων του ομίλου που ελέγχθηκαν.

O κος. Άγγελος Πάγκαλος Operations Manager του ομίλου bluegr Hotels & Resorts τόνισε :
Στην bluegr Hotels & Resorts, η δέσμευσή μας για την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών, των εργαζομένων, των συνεργατών και της κοινότητας παραμένει, όπως πάντα, η πρώτη μας προτεραιότητα. Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, ευθυγραμμισμένοι με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της νέας εποχής σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα προσαρμοσμένης λειτουργίας για τα ξενοδοχεία μας, επενδύοντας παράλληλα στις εγκαταστάσεις και την εκπαίδευση των ανθρώπων μας.

Θέλοντας να ελέγξουμε την αποτελεσματικότητα και την ακεραιότητα του συστήματος μας επιλέξαμε την υπηρεσία Safe Restart της TÜV HELLAS (TÜV NORD). Ολοκληρώνοντας επιτυχώς τις επιθεωρήσεις και λαμβάνοντας υπόψιν τις αναφορές είμαστε σε θέση να διασφαλίσουμε ότι όλες μας οι διεργασίες καθώς και το προσωπικό μας είναι στο ανώτατο επίπεδο ετοιμότητας. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επισκέπτες, στους ανθρώπους και τον προορισμό μας, σας καλωσορίσουμε ξανά στο ασφαλές περιβάλλον των ξενοδοχείων μας.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σε ποιά ελληνική πόλη βρίσκεται το καλύτερο περιφερειακό εμπορικό κέντρο

bizness.gr

Published

on

Σπουδαία διάκριση για το Fashion City Outlet, το οποίο ανακηρύχθηκε ως το καλύτερο περιφερειακό εμπορικό κέντρο της Ελλάδας για το 2020 από το έγκριτο κλαδικό περιοδικό Fashion Daily του Ομίλου Boussias Communications, στο πλαίσιο της ειδικής ετήσιας έκδοσης “Best in Fashion”.

Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του Fashion City Outlet, κ. Μίνωας Δρακάκης: «Αυτό είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς όλων μας στο Fashion City Outlet, τόσο των εργαζομένων στα καταστήματα, όσο και της ομάδας Διοίκησης. Το Fashion City Outlet στον ενάμιση χρόνο της λειτουργίας του, κατάφερε να αλλάξει τα δεδομένα της περιφερειακής αγοράς της Θεσσαλίας, καθώς προσέλκυσε το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών απ’ όλη την Κεντρική αλλά και την Βόρεια Ελλάδα. Στην ουσία αναβάθμισε την αγορά της Λάρισας σε μια «μητροπολιτική αγορά» που προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων καταναλωτών από τους γειτονικούς νομούς αλλά και από όλη την Ελλάδα.»

Η επιτυχία του μοναδικού outlet της Θεσσαλίας αποτυπώνεται στον εντυπωσιακό αριθμό επισκεπτών που ξεπέρασαν τα 2.000.000 σε μόλις 14 μήνες λειτουργίας του, ενώ 33.000 άτομα συμμετείχαν στην εντυπωσιακή εκδήλωση των εγκαινίων του (με παρουσιάστρια την Φαίη Σκορδά και συναυλία από τον Κωνσταντίνο Αργυρό) και περισσότερα από 10.000 άτομα παρευρέθηκαν στην εκδήλωση για τον εορτασμό των πρώτων γενεθλίων του (με συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη).

«Παρόλο το σύντομο χρόνο λειτουργίας μας είναι ιδιαίτερα σημαντική και η κοινωνική συνεισφορά του Fashion City Outlet, που έχει ήδη υλοποιηθεί με πληθώρα δράσεων και εκδηλώσεων, όπως και με σημαντικές συνεργασίες με το ΄Make a Wish΄ Ελλάδος, το ‘Χαμόγελο του Παιδιού’, το Σύλλογο ‘Όραμα Ελπίδας’ και την Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου», δήλωσε η Marketing Manager του Fashion City Outlet, Νάνσυ Κουρούπη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Fashion City Outlet, συμπεριλαμβάνεται και η προώθηση και υποστήριξη διάφορων κοινωνικών πρωτοβουλιών (π.χ. ‘Μαζί για τον μικρό Δημήτρη’, συγκέντρωση εθελοντών δοτών μυελού των οστών, κλπ.), καθώς επίσης και η υποστήριξη τοπικών σχολείων και η ενίσχυση Σωμάτων Ασφαλείας, όπως το Πυροσβεστικό Σώμα Λάρισας.

Το Fashion City Outlet, φιλοξενεί συνολικά στα καταστήματα του πάνω από 70 γνωστές εταιρείες ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ, αλλά και ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών.

Μάλιστα, αρκετά από τα καταστήματα που φιλοξενούνται στο Fashion City Outlet είναι τα πρώτα και μοναδικά του είδους τους που λειτουργούν στην Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Continue Reading
Advertisement

Trending