Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πως σχεδιάζεται η επαναφορά στην κανονικότητα σε Μετρό, Λεωφορεία και Τρένα

Newsroom

Published

on

Με ένα πλάνο επαναφοράς στην κανονικότητα των μεταφορών που ξεκινά με την πρώτη άρση των μέτρων και που μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 4 μήνες από την εκκίνηση τους, γίνεται ο σχεδιασμός στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου ΥΠΟΜΕ, για να μπορέσουν οι μεταφορές να επανέλθουν στα επίπεδα Ιανουαρίου, θα χρειαστούν διαφορετικές φάσεις επαναφοράς, ανάλογα με το μέσο. Αυτό θα γίνει συνδυασμένα με την γενικότερη επαναλειτουργία της οικονομίας που όπως είναι λογικό θα γίνεται σταδιακά.

Η επιτυχημένη πολιτική αντιμετώπισης της πανδημίας, έχει φέρει συγκρατημένη αισιοδοξία, αλλά παράλληλα δίνεται το σήμα ότι η μάχη πρέπει να κερδηθεί μέχρι τέλους. Στο Μετρό της Αθήνας και γενικότερα στις αστικές συγκοινωνίες η επαναφορά στην κανονικότητα θα γίνει σε τρία στάδια.

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Όταν η κυβέρνηση δώσει το πρώτο σήμα άρσης των μέτρων (το πιθανότερο τον Μάιο και εφόσον η καμπύλη κρουσμάτων το επιτρέψει), στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα ξεκινήσει το πρώτο στάδιο επαναφοράς. Αυτό σημαίνει ότι θα ξεκινήσει η πύκνωση δρομολογίων τις ώρες αιχμής, δηλαδή πρωινές και απογευματινές που ο κόσμος χρησιμοποιεί κατά βάση το Μετρό και τα λεωφορεία για την μετακίνηση από και προς την εργασία του. Η πύκνωση θα είναι σταδιακή και εκτιμάται ότι θα πάρει περίπου από ένα μέχρι δύο μήνες.

Όσο προχωρά η άρση μέτρων της κυβέρνησης, το υπουργείο ΥΠΟΜΕ θα ενεργοποιήσει το δεύτερο στάδιο που είναι η πύκνωση δρομολογίων τις “ενδιάμεσες ώρες”. Δηλαδή τις ώρες που συνήθως η μετακίνηση έχει σκοπό την κατανάλωση ή την ψυχαγωγία (εμπορικά και άλλα καταστήματα). Επίσης και σε αυτή την περίπτωση, η πύκνωση θα γίνεται σταδιακά και η εκτίμηση είναι ότι θα χρειαστούν περίπου δύο με τρεις μήνες.

Το τρίτο και τελικό στάδιο είναι η πύκνωση δρομολογίων και η επαναφορά του ωραρίου τις βραδινές ώρες αλλά και τις μεταμεσονύκτιες ώρες τα Σαββατοκύριακα. Ο χρόνος που εκτιμάται ότι θα χρειαστεί είναι τρεις με τέσσερις μήνες. Τα ίδια ισχύουν και για το Τραμ, τα τρόλεϊ και τον Προαστιακό της Αθήνας.

Για τα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης εκτιμάται ότι θα χρειαστούν περίπου 2 μήνες για την πλήρη επαναφορά των δρομολογίων στα προ-κορονοϊού επίπεδα.

Όπως σημειώνει η ίδια πηγή, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, έχει δώσει εντολές στις αντίστοιχες εταιρείες και η πλήρη υπηρεσία των μεταφορών θα μπορούσε να γίνει ακόμα και σε διάστημα 20 ημερών αν αυτό ζητούνταν. Σε κάθε περίπτωση το υπουργείο είναι σε θέση να συντομεύσει τους παραπάνω χρόνους εφόσον αυτό ζητηθεί και κριθεί απαραίτητο.

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΤΕΛ, ΤΡΕΝΑ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ

Η επαναφορά των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται ότι θα μπορούσε γίνει σε διάστημα μόλις 15 ημερών από την άρση των μέτρων, ωστόσο υπάρχει μία επιφύλαξη για την εμπορικότητα των δρομολογίων και ως εκ τούτου μπορεί η παραπάνω περίοδος να επιμηκυνθεί. Είναι όμως σίγουρα μία πιο εύκολη περίπτωση από τις αστικές συγκοινωνίες.
τα δρομολόγια. Επίσης ρόλο εδώ θα παίξουν οι κατά τόπους περιορισμοί μετακίνησης που μπορεί να επιβάλλονται σε σχέση πάντα με την εξέλιξη της επιδημίας.

Στα ΚΤΕΛ η κατάσταση είναι πιο ξεκάθαρη. Τα κατά τόπους ΚΤΕΛ εφαρμόζουν την δική τους δρομολογιακή πολιτική και ανάλογα με τη ζήτηση θα αυξάνονται.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στα αεροδρόμια και τις αερομεταφορές. Ανώτερο στέλεχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εκτιμά ότι θα χρειαστεί, στην καλύτερη περίπτωση, 1,5 έτος για να φτάσουμε στα επίπεδα του περασμένου Ιανουαρίου.

“Είναι νωρίς ακόμα για να μιλήσουμε για το πτητικό έργο” υπογραμμίζει και όπως αποκαλύπτει, πριν την κρίση είχαμε σε ένα μήνα περίπου 1.100 πτήσεις μόνο στο αεροδρόμιο της Αθήνας και τον Απρίλιο εκτιμάται ότι σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας θα έχουμε μόλις 100 πτήσεις. Το πιθανότερο σενάριο όμως είναι να δούμε την επαναφορά πρώτα των εσωτερικών πτήσεων της χώρας και με πολύ αυστηρό έλεγχο.

Θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι ο παραπάνω σχεδιασμός, δεν σημαίνει χαλάρωση των σημερινών μέτρων, άλλα ένα πλάνο που ετοιμάζεται και που εκτιμάται ότι θα χρειαστεί όταν δώσει το σύνθημα ο πρωθυπουργός και θα σημάνει μία μακρά πορεία επαναλειτουργίας της ελληνικής οικονομίας.

 

Πηγή: ypodomes.com

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ12 ώρες ago

Νέο deal Trastor – Prodea για κτίρια γραφείων 69 εκατ. ευρώ – Ποιά γνωστά κτίρια θα αλλάξουν “χέρια”

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ22 ώρες ago

Νέο έργο για ξενοδοχείο στην Ζάκυνθο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει

Ιωάννινα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ23 ώρες ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στα Ιωάννινα – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Δρομολογείται νέο ξενοδοχείο στην Πάρο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Ο CEO της Trade Estates, Δημήτρης Παπούλης - Πηγή: Trade Estates
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Υψηλές “πτήσεις” για την Trade Estates το 2024 – Αυξημένα έσοδα και κέρδη, συνεχίζονται οι επενδύσεις

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 ημέρες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στη Λέσβο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο έργο για ξενοδοχείο στην Ζάκυνθο

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο Wyndham στην Αττική – Έως τέλος του 2024 η ανακοίνωση της νέας συνεργασίας

REAL ESTATE3 ημέρες ago

Έως τέλος το 2024 η ολοκλήρωση της συγχώνευσης BriQ Properties – Intercontinental International

Το Golden Hall - Πηγή: Eurokinissi / Παναγοπούλου Γεωργία
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 εβδομάδα ago

Νέο ρεκόρ κερδοφορίας για τα 4 εμπορικά κέντρα της Lamda Development το 2024 – “Στα σκαριά” τα 2 νέα malls στο Ελληνικό

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ακίνητο

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Προχωρούν 17 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Πού θα γίνουν

Το ανακαινισμένο Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο όταν ολοκληρωθεί η επένδυση - Πηγή: Mitsis Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Ξεκινά η ολική ανακατασκευή του Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο – Πότε ολοκληρώνεται και ποιές άλλες επενδύσεις θα υλοποιήσει η Mitsis Hotels

Η επένδυση της Dimand στο Βοτανικό - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 εβδομάδα ago

Προχωρά η μεγάλη επένδυση της Dimand για το νέο Votanikos Business Park – Πώς θα αξιοποιηθεί το πρώην ακίνητο της Softex

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Οι 2 νέες σημαντικές τουριστικές επενδύσεις του Πειραιά – Που θα γίνουν τα νέα ξενοδοχεία

Το νέο "πράσινο" κτίριο γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα - Πηγή: Dromeus Capital / A&M Architects
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” η νέα επένδυση “πράσινων” γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα – Ποιά εταιρεία επενδύει

Elounda Hills Marina - Πηγή: Mirum Hellas
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Προχωρά και με τη “βούλα” το 5άστερο Elounda Hills στο Λασίθι – Σε 5 φάσεις η ολοκλήρωση της mega επένδυσης

Το νέο 5αστέρων Infinity Porto Heli στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Mold Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για τη mega επένδυση του νέου Six Senses στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 ημέρες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στο Χαλάνδρι - Πηγή: Ten Brinke Residential
RESIDENTIAL7 ημέρες ago

Ολοκληρώνεται και η οικιστική επένδυση στο τριπλό έργο της Ten Brinke στο Χαλάνδρι

To ακίνητο προς αξιοποίηση στην Ιερά Οδό 61 - Πηγή: Ten Brinke
REAL ESTATE1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Νέο έργο της Ten Brinke “στα σκαριά” στην Πλατεία Αμερικής

The Grid - Πηγή: EY
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση για τα “πράσινα” κτίρια γραφείων The Grid στο Μαρούσι

Petra Salis - Πηγή: AVAX Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκίνησε η νέα πολυτελής οικιστική επένδυση της AVAX Development στην Κρήτη

To νέο retail park της Trade Estates στην Πάτρα - Πηγή: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε το νέο retail park στην Πάτρα λίγο πριν την ολοκλήρωση των έργων – Ποιές εταιρείες επενδύουν

Little Athens Project, Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς θα γίνει η νέα γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς προχωρά το μεγάλο έργο της Dimand για τα νέα Δικαστήρια του Πειραιά

The Grid - Πηγή: EY
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς προχωρά το νέο “πράσινο” συγκρότημα γραφείων The Grid στο Μαρούσι

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).