Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πρωτιά για την Ελλάδα, που άφησε πίσω της την Ισπανία στους τουρίστες από Φινλανδία

bizness.gr

Published

on

Τουρισμός στην Ελλάδα

Την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Ελλάδα στα package trips (πακέτα ταξιδιών), προσεγγίζοντας τους περισσότερους τουρίστες της συγκεκριμένης κατηγορίας από την Φινλανδία κι αφήνοντας πίσω της χώρες όπως η Ισπανία, που μέχρι πρότινος είχε την πρωτοκαθεδρία, την Ιταλία και την Κροατία.

Το 2019 συγκεκριμένα, σύμφωνα με το smal.fi, πωλήθηκαν συνολικά 882.000 ταξίδια πακέτων, αριθμός κατά 0,6% αυξημένος σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Συνδέσμου, τα πακέτα ταξίδια στην Ελλάδα ξεπέρασαν τα πακέτα προς τους ισπανικούς προορισμούς. Συνολικά, οι ευρωπαϊκές χώρες εξακολουθούν να είναι οι πιο ελκυστικοί προορισμοί για ταξιδιώτες από τη Φινλανδία. Οι ευρωπαϊκοί προορισμοί αντιπροσώπευαν, μάλιστα, περίπου το 78% των αεροπορικών πακέτων διακοπών.

Η πιο σημαντική μεταβολή στην ευρωπαϊκή περιοχή ήταν η συνεχής άνοδος της Ελλάδας ως προορισμού, αντικαθιστώντας την Ισπανία ως δημοφιλέστερη επιλογή. Περίπου 240.000 άτομα από τη Φινλανδία ταξίδεψαν στην Ελλάδα (περίπου το 35% των εκδρομών της περιοχής), ενώ η Ισπανία ήταν στη δεύτερη θέση με 233.000 ταξίδια. Τα Κανάρια Νησιά παραμένουν η πιο δημοφιλής ισπανική τοποθεσία, με περίπου 193.000 ταξίδια που έγιναν εκεί. Άλλοι σημαντικοί προορισμοί στην περιοχή είναι η Ιταλία (33.000 ταξίδια), η Κροατία (πάνω από 25.000 ταξίδια) και η Πορτογαλία (περίπου 24.500 ταξίδια).

Όσον αφορά τη Μέση Ανατολή, η Τουρκία ήταν ο πιο προτιμητέος προορισμός για τους Φινλανδούς με σχεδόν 70.000 επισκέπτες. Η Αίγυπτος ήταν η επιλογή περίπου 16.000 Φιλανδών το 2019, αριθμός τρεις φορές μεγαλύτερος σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Καθιστώντας αυτόματα έτσι την Αίγυπτο, ως τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο προορισμό στην περιοχή της Μέσης Ανατολής.

Η τρίτη πιο δημοφιλής χώρα ήταν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπου περίπου 15.000 άνθρωποι ταξίδευαν από τη Φινλανδία το 2019. Το υπόλοιπο των ταξιδιών, περίπου 86.000, πραγματοποιήθηκε στις ασιατικές περιοχές και πέραν αυτών.

Τα πιο ευνοημένα σημεία στην Ευρώπη περιλάμβαναν τη Μεσόγειο, τη Βαλτική Θάλασσα και την παράκτια Νορβηγία. Οι προορισμοί μεγάλης διάρκειας επανεμφανίστηκαν και πάλι από τα νησιά της Καραϊβικής, ακολουθούμενοι από τις αμερικανικές πολιτείες Αλάσκα και Χαβάι. Οι στατιστικές δείχνουν ότι περίπου 5.100 άτομα από τη Φινλανδία έλαβαν ευρωπαϊκές κρουαζιέρες και πάνω από 3.000 επισκέφθηκαν μακρινούς προορισμούς.

Αξίζει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι τα παραπάνω στοιχεία παρέχονται από ταξιδιωτικούς πράκτορες και δεν υπολογίζουν τα ταξίδια κάνουν οι ταξιδιώτες ανεξάρτητα. Μιλάμε καθαρά, όπως υπογραμμίστηκε και στην αρχή, για package trips.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Κρ. Λαγκάρντ εκφράζει τη λύπη της για το ότι λίγες γυναίκες βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης

bizness.gr

Published

on

Κριστίν Λαγκάρντ
Φωτογραφία Αρχείου

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Κριστίν Λαγκάρντ εξέφρασε σήμερα τη λύπη της, σε συνέντευξη της στο γαλλικό περιοδικό Challenges, για το γεγονός ότι λίγες γυναίκες βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης, ακόμη και στους κόλπους του θεσμού του οποίου προΐσταται.

Υπερβολικά λίγες γυναίκες σε θέσεις ευθύνης

«Εξακολουθούν να υπάρχουν υπερβολικά λίγες γυναίκες σε θέσεις ευθύνης στον κόσμο, ιδιαίτερα στον οικονομικό και τον χρηματοπιστωτικό τομέα, περιλαμβανομένων των κεντρικών τραπεζών», δήλωσε η Λαγκάρντ, πρώτη γυναίκα επικεφαλής της ΕΚΤ, τα ηνία της οποίας ανέλαβε τον Νοέμβριο 2019.

«Από τα 25 μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΚΤ, η Ίζαμπελ Σνάμπελ και εγώ είμαστε οι δύο μοναδικές γυναίκες στην οικογενειακή φωτογραφία… Δεν είναι φυσιολογικό!», υπογράμμισε η γαλλίδα πρόεδρος του θεσμού.

Σε μήνυμά της στο Twitter, η Ίζαμπελ Σνάμπελ αντέδρασε σήμερα υπογραμμίζοντας πως «είναι δύσκολο να υπερτιμήσει κανείς τη σημασία ηγετών όπως η Κριστίν Λαγκάρντ, οι οποίοι εκφράζονται ανοικτά για τα θέματα αυτά, παρ’ όλα τα φρικτά μισογυνικά σχόλια που σίγουρα θα ακολουθήσουν».

Σύμφωνα με την Λαγκάρντ, «υπάρχει κάποια συνειδητοποίηση», όμως δεν πρόκειται παρά για «την αρχή της διαδικασίας».

Η ίδια εκτιμά πως η κρίση του κορονοϊού «κατέστησε πιο δύσκολη τη θέση των γυναικών».

«Οι γυναίκες αποτελούν σχεδόν το 70% των επαγγελμάτων υγείας· κινδυνεύουν περισσότερο σε υγειονομικό επίπεδο. Με τον εγκλεισμό, βρίσκονται σε όλα τα μέτωπα, υποχρεωμένες να εργάζονται φυλώντας παράλληλα τα παιδιά, για να μην μιλήσουμε για την ενδοοικογενειακή βία», υπογράμμισε εκτιμώντας πως, «όπως σε όλες τις οικονομικές κρίσεις, είναι περισσότερο εκτεθειμένες στον κίνδυνο να χάσουν τη δουλειά τους ή να δουν τον μισθό τους να μειώνεται».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ συνεχίζει και τον χειμώνα τα απευθείας δρομολόγια από/προς Χανιά

bizness.gr

Published

on

Cruise Ferry ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ της Minoan Lines

Οι Μινωικές Γραμμές ενημερώνουν το επιβατικό κοινό και τους συνεργάτες τους, ότι το H/S/F ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ συνεχίζει με ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ δρομολόγια από/προς Χανιά και Πειραιά και το χειμώνα, με βραδινή αναχώρηση στις 21:30 από το λιμάνι της Σούδας και του Πειραιά.

Συγκεκριμένα το ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ δρομολόγιο από/προς Χανιά και Πειραιά με το ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ είναι το ακόλουθο:

Επίσης, το H/S/F ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ εκτελεί εναλλάξ με το H/S/F ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή των Χανίων, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούνται οι κύριοι επιβάτες να απευθύνονται στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα, στα Κεντρικά Πρακτορεία των Μινωικών Γραμμών, μέσω του Πανελλαδικού Αριθμού Κρατήσεων 801-11-75000 (από σταθερό τηλέφωνο), στα κεντρικά πρακτορεία ή στα λιμενικά γραφεία της εταιρείας (Πειραιάς: 210-4145744, 210-4080028, Αθήνα: 210 3376910, Σούδα: 6972-552661, 28210-81276, Χανιά: 28210-45911-12). Κρατήσεις On-Line στο www.minoan.gr και χρησιμοποιήστε τη νέα Υπηρεσία E-Ticket (https://www.minoan.gr/eticket ) εκτυπώνοντας το εισιτήριό σας για τις γραμμές εσωτερικού ή κατεβάζοντάς το στην οθόνη του κινητού σας.

Τέλος υπενθυμίζεται ότι, πριν από το ταξίδι, σύμφωνα με τις οδηγίες των Ελληνικών Αρχών για τον περιορισμό εξάπλωσης του Covid-19, είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση της έντυπης δήλωσης (https://bit.ly/3kfWqiT ) και η παράδοσή της κατά την επιβίβαση στον υπεύθυνο Οικονομικό Αξιωματικό του πλοίου καθώς και η χρήση μάσκας σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ικανοποίηση των Βιομηχανικών Καταναλωτών Ενέργειας για τις εξαγγελίες του ΥΠΕΝ Κ. Χατζηδάκη

bizness.gr

Published

on

Κωστής Χατζηδάκης
Φωτογραφία Αρχείου

Χαιρετίζει η Ένωση Βιομηχανικών Καταναλωτών Ενέργειας (ΕΒΙΚΕΝ) τη δέσμευση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη, για την άμεση εφαρμογή του Target Model στη νέα δομή της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

«Η δέσμευση αυτή αποτελεί αδιαμφισβήτητα, τη βάση για την ανάπτυξη ενός σταθερού και προβλέψιμου μοντέλου αγοράς και στην πράξη σημαίνει άμεση υλοποίηση μέτρων για την ανάπτυξη συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά και τον εξορθολογισμό του υψηλού κόστους ενέργειας που επιβαρύνει την ελληνική βιομηχανία», τονίζει η ΕΒΙΚΕΝ και προσθέτει:

«Σε κάθε περίπτωση, η εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου θεσμικού πλαισίου για την πλήρη εναρμόνιση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας με το ευρωπαϊκό κεκτημένο στον τομέα της ενέργειας θα πρέπει εντέλει να αποτελέσει εθνικό στόχο άμεσης προτεραιότητας διότι επηρεάζει καθοριστικά την υλοποίηση των παραγωγικών επενδύσεων καθώς και την πορεία των εξαγωγών και της βιομηχανικής παραγωγής της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό, χαιρετίζουμε τις δηλώσεις του κ. Χατζηδάκη και τη δέσμευσή του σε μέτρα μείωσης του κόστους στη βιομηχανία. Παραμένουμε στη διάθεση της Πολιτείας για την ανάπτυξη ενός εποικοδομητικού διαλόγου, που θα συμβάλλει ενεργά στην υλοποίηση του στόχου της μετάβασης σε μία πλήρως απελευθερωμένη και ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας».

Η ΕΒΙΚΕΝ ζητά εξάλλου τη σύσταση ομάδας εργασίας στο υπουργείο για τη διαμόρφωση προτάσεων «για την άρση των στρεβλώσεων που κατακλύζουν την υφιστάμενη δομή της αγοράς και τη μείωση του ενεργειακού κόστους το οποίο αποκλίνει σημαντικά σε σχέση με τα υπόλοιπα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending