Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πύκνωση Μετρό, λεωφορείων και τρένων και το στοίχημα της 4ης Μαϊου

bizness.gr

Published

on

Συρμός του μετρό στην Αθήνα

Με μάσκες θα γίνεται η είσοδος στα μέσα μαζικής μεταφοράς όπως αποκάλυψε εχθές στην καθημερινή συνέντευξη τύπου ο καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας. Όπως είπε, η επιτροπή ήταν σαφής λέγοντας κατά πλειοψηφία ότι υπάρχει ισχυρή σύσταση για χρήση μάσκας, η οποία πλέον γίνεται υποχρεωτική σε συγκεκριμένους χώρους. Η μάσκα, σύμφωνα με την επιτροπή, «θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως υποχρεωτικό μέτρο στα μέσα μαζικής μεταφοράς και σε άλλους πολυσύχναστους χώρους.

Πιο αναλυτικά τα μετρά που θα ισχύσουν από τις 4 Μαΐου θα ανακοινώσει ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, μετά το διάγγελμα του πρωθυπουργού που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις έξι το απόγευμα. Εκεί θα εξειδικευτούν θέματα όπως, πως θα γίνεται ο έλεγχος των εισιτηρίων, αν οι πύλες θα μένουν ανοιχτές τις ώρες αιχμής, πως θα εξασφαλίζεται ότι η πληρότητα δεν θα ξεπερνά το 50% κ.α.

Όπως έγινε γνωστό, έχουν εκπονηθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ύστερα από αίτημα του Μαξίμου, σενάρια για την λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς που περιλαμβάνουν, ημερομηνίες ορόσημα καθώς, θα γίνει σταδιακή αποκατάσταση της κανονικότητας στις μεταφορές.

Το πρώτο στοίχημα είναι η πύκνωση των δρομολογίων του Μετρό τις ώρες αιχμής και η μείωση της χρονοαπόστασης που σήμερα είναι περίπου 7,5 λεπτά. Στις οδικές συγκοινωνίες, σήμερα κυκλοφορούν περίπου 550-600 λεωφορεία και τρόλεϊ στην Αθήνα και σταδιακά στόχος είναι να φτάσουμε και πάλι τα 1.000 που ήταν στους δρόμους της πόλης πριν την εμφάνιση του κορωνοϊού. Για τη Θεσσαλονίκη ο στόχος είναι να φτάσουμε τα 350 λεωφορεία ενώ ενεργοποιείται άμεσα ο διαγωνισμός για τη μίσθωση περίπου 180 λεωφορείων.

Επί τάπητος είναι και το θέμα για τη διεύρυνση της ώρας ανοίγματος το πρωί για να αποφεύγεται ο συνωστισμός στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Εχθές ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών ζήτησε τα καταστήματα να ανοίγουν στις 10 το πρωί.

ΤΑ ΤΡΕΝΑ

Πρώτος στόχος στα τρένα θα είναι η πύκνωση των δρομολογίων, καθώς λόγω των μέτρων διεξάγεται περίπου το 10% του συνολικού μεταφορικού έργου. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει από την αρχή της πανδημίας εφαρμόσει αυστηρά πρωτόκολλα και στα τρένα το προσωπικό φορά υποχρεωτικά γάντια και μάσκες, ενώ συζητείται η χρήση και για του επιβάτες. Πάνω στα τρένα υπάρχουν παντού αντισηπτικά, αφαιρέθηκαν περιοδικά εφημερίδες, τα τρόφιμα που πωλούνται είναι μόνο συσκευασμένα και τα παράθυρα σε όσα τρένα υπάρχει η δυνατότητα είναι ξεκλειδωμένα. Παράλληλα εφαρμόζεται και επεκτείνεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο για να ελαχιστοποιηθεί η επαφή ενώ ενθαρρύνονται οι επιβάτες να χρησιμοποιούν κάρτες και όχι χρήματα.

ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Μέτρα προστασίας και υγιεινής θα λαμβάνονται από δω και στο εξής για τα μαθήματα και τις εξετάσεις οδήγησης, οι οποίες και αναμένεται να ξεκινήσουν, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, εφόσον βέβαια δοθεί το “ πράσινο φως” από τον ΕΟΔΥ.

Στα μέτρα προβλέπεται ο αριθμός των υποψηφίων στις αίθουσες να είναι μειωμένος κατά 50%, ενώ όλοι ανεξαιρέτως οι παρευρισκόμενοι στην αίθουσα (είτε πρόκειται για μάθημα, είτε για εξέταση) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά γάντια και μάσκες.

Τα καθίσματα θα έχουν κενά μεταξύ τους προκειμένου να διατηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας. Στην πρακτική εξέτασης αλλά και στα μαθήματα που γίνονται υποψήφιοι και εκπαιδευτές θα είναι εξοπλισμένοι με τα μέτρα ατομικής υγιεινής (γάντια, μάσκες, αντισηπτικά), ενώ συνιστάται να έχουν ανοιχτά παράθυρα κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

 

Πηγή: ypodomes.com

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η νέα “μορφή” της φετινής ΔΕΘ – Προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες

bizness.gr

Published

on

ΔΕΘ

«Παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών» δηλώνει η ΔΕΘ-Helexpo με τη διοργάνωση ενός πολιτικο-οικονομικού φόρουμ τις ημέρες που επρόκειτο να διεξαχθεί η 85η ΔΕΘ, η ακύρωση της οποίας, λόγω κορονοϊού, ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση.

«Η διαφύλαξη της Δημόσιας Υγείας ξεπερνά κάθε οικονομική διάσταση και στο πλαίσιο αυτό η 85η ΔΕΘ δεν θα πραγματοποιηθεί αυτόν τον Σεπτέμβριο. Όμως ο κορυφαίος θεσμός της Θεσσαλονίκης, που μετρά 94 χρόνια Ιστορίας και 84 διοργανώσεις, δεν θα σιγήσει, καθώς τις ημέρες της Έκθεσης η ΔΕΘ-Helexpo θα διοργανώσει ένα πολιτικο-οικονομικό φόρουμ, δηλώνοντας παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών», αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας.

«Η ΔΕΘ-Helexpo συνεχίζει να βρίσκεται στις επάλξεις, σχεδιάζοντας το μέλλον, παρά τις αντίξοες συνθήκες και επεξεργάζεται μια σειρά νέων ιδεών και δράσεων, ώστε να είναι έτοιμη για την επόμενη μέρα. Άλλωστε, η εκθεσιακή δραστηριότητα δεν σταματά, μιας και αποτελεί καταλυτικό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης στη χώρα μας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, με την οποία ο εθνικός εκθεσιακός φορέας ευχαριστεί επίσης «εκθέτες και χορηγούς που, παρά τη δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία, έδειξαν εμπιστοσύνη στη ΔΕΘ και έσπευσαν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους, αναγνωρίζοντας στην Έκθεση τη βαρύτητά της τόσο σε συμβολικό όσο και σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο». Ιδιαίτερες ευχαριστίες δε απευθύνει η ΔΕΘ-Helexpo στους οργανωτές της γερμανικής συμμετοχής «για την αμέριστη συμπαράστασή τους μέχρι την τελευταία στιγμή».

«Η ΔΕΘ έχει περάσει κυριολεκτικά διά πυρός και σιδήρου στις εννέα δεκαετίες της ζωής της και θα αντιμετωπίσει τη νέα αυτή πρόκληση δημιουργικά και με την υποστήριξη των εργαζομένων της, των πελατών της, των συνεργατών της, των φορέων, αλλά και της ίδιας της Θεσσαλονίκης», καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στο Bloomberg η “Greek Summer Feeling” καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού

bizness.gr

Published

on

Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται αφενός να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και αφετέρου να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού. Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα τη μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Για αυτό το καλοκαίρι, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό. Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται.

Αναφερόμενος στην εν λόγω δράση, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης είπε: «Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ, αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό. Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως. Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού. Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα! Κι αυτό αποτελεί το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

Η καμπάνια

Η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece – Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

«Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες! Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις: Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το ανυπέρβλητο “Ελληνικό Καλοκαίρι”», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επανεκκίνηση τουρισμού: συνεχίζεται η καμπάνια “Ατελείωτο Ελληνικό Καλοκαίρι” του ΕΟΤ

bizness.gr

Published

on

Παρουσιάζοντας ελκυστικές εικόνες του μοναδικού ελληνικού καλοκαιριού και της ξεγνοιασιάς που αυτό προσφέρει, ο ΕΟΤ συνεχίζει την υπαίθρια (outdoor) καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας και τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει προβολή των μηνυμάτων σε panels και οθόνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σε 50 λεωφορεία και 30 τρόλεϊ σε διάφορες περιοχές του κέντρου της Αθήνας και των προαστίων, καθώς και σε 250 επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων στην Αττική.

Παράλληλα, στα αεροδρόμια γίνεται προβολή του επιτυχημένου βίντεο «Destination Greece, Health First», το οποίο δίνει το βασικό πλαίσιο των υγειονομικών μέτρων στη χώρα μας και της υψηλής ασφάλειας που έχουν οι επισκέπτες της.

Όπως δήλωσε ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, «στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε φέτος, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα προκειμένου να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση. Γι’ αυτό, μετά από αρκετά χρόνια, ο ΕΟΤ ενεργοποίησε και την outdoor διαφήμιση. Ένα μέρος της, αυτό που αφορά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα, στοχεύει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Από την άλλη πλευρά, οι καταχωρήσεις και οι προβολές βίντεο στα αεροδρόμια της χώρας στοχεύουν να καλωσορίσουν τους εισερχόμενους επισκέπτες και να ενισχύσουν την εικόνα του ασφαλούς προορισμού. Ο ΕΟΤ αντιλαμβάνεται τις ειδικές συνθήκες της φετινής σεζόν και αναλαμβάνει κι άλλες πρωτοβουλίες εκτός από τη μεγάλη διαφημιστική μας καμπάνια στο εξωτερικό, που είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending