Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ράπανος (Alpha Bank): ανάγκη να στηριχθεί όχι μόνο η ζήτηση αλλά και η προσφορά

bizness.gr

Published

on

Alpha Bank

Την εκτίμηση ότι τα δημοσιονομικά μέτρα που εφαρμόστηκαν για τη στήριξη των επιχειρήσεων και των εργαζομένων θα μετριάσουν τις αρνητικές επιπτώσεις της αναμενόμενης ύφεσης και θα στηρίξουν την ανάκαμψη της εγχώριας οικονομικής δραστηριότητας από το τέταρτο τρίμηνο του 2020, διατύπωσε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Alpha Bank, Βασίλειος Θ. Ράπανος, κατά την ομιλία του στην τακτική γενική συνέλευση των μετόχων.

Ο κ. Ράπανος τόνισε ότι η Ελλάδα επέδειξε ιδιαίτερη οικονομική ανθεκτικότητα, παρά την πρωτοφανή υγειονομική κρίση, με το ΑΕΠ να μειώνεται μόλις κατά 0,9% το πρώτο τρίμηνο του έτους έναντι συρρίκνωσης κατά 3,2% που σημειώθηκε στην Ευρωζώνη.

Η επιτυχία αυτή, όπως είπε, «οφείλεται στην καλή λειτουργία της κρατικής μηχανής για την κάμψη της επιδημικής καμπύλης, στη ραγδαία προσαρμογή του ιδιωτικού όπως και του δημόσιου τομέα στην ψηφιακή οικονομία, καθώς και στην αποφασιστική και γρήγορη αντίδραση του κράτους για την οικονομική στήριξη των εργαζομένων και των επιχειρήσεων».

Ισχυροί θεσμοί και γενναίες μεταρρυθμίσεις για διατηρήσιμη οικονομική ανάπτυξη

Προκειμένου η ελληνική οικονομία να εισέλθει σε τροχιά διατηρήσιμης ανάπτυξης, ο πρόεδρος του δ.σ. της Alpha Bank τόνισε ότι «δεν αρκεί η διαχείριση της ζήτησης, αλλά πρέπει να στηριχτεί και η πλευρά της προσφοράς, με ενίσχυση των παραγωγικών δυνατοτήτων της οικονομίας».

Ενόψει της σημαντικής εισροής πόρων από την Ε.Ε. τα επόμενα χρόνια, η χώρα μας καλείται να αξιοποιήσει παραγωγικά αυτή τη σημαντική ευκαιρία, τόνισε. «Η διαχείριση αυτών των πόρων οφείλει να υπερβεί τις παθογένειες στο πεδίο της απορρόφησης, με στόχο τη σημαντική ενίσχυση των επενδύσεων και την υλοποίηση ενός μεταρρυθμιστικού σχεδίου».

Ωστόσο, όπως επεσήμανε ο κ. Ράπανος, «η διατηρήσιμη ανάπτυξη δεν είναι μόνο θέμα πόρων και καλών σχεδιασμών – εξίσου σημαντικοί είναι οι θεσμοί και οι μηχανισμοί αποτελεσματικής διαχείρισης των διαθέσιμων ανθρώπινων και υλικών πόρων».

Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Ράπανος ανέδειξε την ανάγκη περαιτέρω θεσμικής θωράκισης στο εθνικό σύστημα υγείας με την εφαρμογή σύγχρονων κανόνων διακυβέρνησης τόσο στα νοσοκομεία όσο και σε άλλους φορείς του δημόσιου τομέα, απλοποίησης του φορολογικού συστήματος ώστε να γίνει περισσότερο ανταγωνιστικό και ελκυστικό για επενδύσεις, καθώς και εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης και σύνδεσής της με την παραγωγή.

Καθοριστικός ο ρόλος των τραπεζών για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας

Αναφερόμενος στον χρηματοπιστωτικό τομέα, τόνισε ότι «ο ρόλος των τραπεζών είναι καθοριστικής σημασίας για την ανάκαμψη της οικονομικής δραστηριότητας», ενώ χαρακτήρισε το τραπεζικό σύστημα «αιμοδότη όλων των επενδυτικών ευκαιριών» και υπογράμμισε ότι «η διαμόρφωση μιας δυναμικής και συνετής πιστωτικής πολιτικής μπορεί να βοηθήσει στη βέλτιστη χρήση των ευρωπαϊκών πόρων και στην ενίσχυση του χαμηλού ποσοστού απορρόφησής τους […]

Σε αυτή την πρωτόγνωρη υγειονομική και οικονομική κρίση, οι τράπεζες καλούνται να διοχετεύσουν αποτελεσματικά τα κεφάλαια των κρατικών προγραμμάτων στήριξης, και παράλληλα να χορηγήσουν δάνεια στην πραγματική οικονομία, ώστε να περιοριστούν οι επιπτώσεις της ύφεσης που επέφερε η νέα κρίση στην ελληνική οικονομία».

Σημαντικό το 2019 για την Alpha Bank

Αναφερόμενος στην πορεία της Alpha Bank κατά το 2019, «μία σημαντική περίοδο για την τράπεζά μας», ο πρόεδρος του δ.σ. υπογράμμισε ότι «με τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε από την αρχή του έτους ο διευθύνων σύμβουλος κ. Ψάλτης έδωσε νέα πνοή και προχώρησε σε αλλαγές που οριοθετούν μία νέα πορεία για την τράπεζά μας».

Υπενθύμισε, μεταξύ άλλων, την πρόοδο που πέτυχε η Τράπεζα στον τομέα της εξυγίανσης του χαρτοφυλακίου της με τη μείωση των μη εξυπηρετούμενων δανείων και ανοιγμάτων και τόνισε ότι καθοριστικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή, θα έχει το πρόγραμμα Galaxy που βρίσκεται σε εξέλιξη και αποτελεί προτεραιότητα του τριετούς στρατηγικού σχεδίου της Τράπεζας.

Παράλληλα, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι «η Alpha Bank πρωτοστατεί στην στήριξη της επιχειρηματικότητας, τόσο με απευθείας χρηματοδότηση των επενδύσεων όσο και συμβάλλοντας ενεργά στην αξιοποίηση των πόρων που έχει διαθέσει η Πολιτεία για την ενίσχυση των επιχειρήσεων».

Σχετικά με τη λειτουργία του διοικητικού συμβουλίου, υπογράμμισε ότι «στις 18 συνεδριάσεις που έγιναν το 2019, εξέτασε μεθοδικά και συστηματικά όλα τα σημαντικά θέματα και ενθάρρυνε τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο να προχωρήσει σε αλλαγές και αναδιαρθρώσεις που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστική θέση της τράπεζας».

Τέλος, ο κ. Ράπανος ευχαρίστησε θερμά το προσωπικό του ομίλου «για το υψηλό επίπεδο προθυμίας, ζήλου, αφοσίωσης και εργατικότητας που επέδειξε, ιδιαίτερα εν μέσω της πανδημίας» και διαβεβαίωσε τους μετόχους, ότι παρά τις «μεγάλες αβεβαιότητες» που χαρακτηρίζουν την περίοδο που διανύουμε, «η προσπάθεια που ξεκινήσαμε για μεταρρυθμίσεις και εξυγίανση του χαρτοφυλακίου δανείων θα συνεχιστεί, με τις ανάλογες προσαρμογές, ώστε η τράπεζά μας να είναι σε θέση να παίξει και πάλι τον σημαντικό της ρόλο στη μετά κορωνοϊό εποχή και να σας ανταμείψει για την εμπιστοσύνη που δείχνετε όλα αυτά τα δύσκολα χρόνια».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η νέα “μορφή” της φετινής ΔΕΘ – Προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες

bizness.gr

Published

on

ΔΕΘ

«Παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών» δηλώνει η ΔΕΘ-Helexpo με τη διοργάνωση ενός πολιτικο-οικονομικού φόρουμ τις ημέρες που επρόκειτο να διεξαχθεί η 85η ΔΕΘ, η ακύρωση της οποίας, λόγω κορονοϊού, ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση.

«Η διαφύλαξη της Δημόσιας Υγείας ξεπερνά κάθε οικονομική διάσταση και στο πλαίσιο αυτό η 85η ΔΕΘ δεν θα πραγματοποιηθεί αυτόν τον Σεπτέμβριο. Όμως ο κορυφαίος θεσμός της Θεσσαλονίκης, που μετρά 94 χρόνια Ιστορίας και 84 διοργανώσεις, δεν θα σιγήσει, καθώς τις ημέρες της Έκθεσης η ΔΕΘ-Helexpo θα διοργανώσει ένα πολιτικο-οικονομικό φόρουμ, δηλώνοντας παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών», αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας.

«Η ΔΕΘ-Helexpo συνεχίζει να βρίσκεται στις επάλξεις, σχεδιάζοντας το μέλλον, παρά τις αντίξοες συνθήκες και επεξεργάζεται μια σειρά νέων ιδεών και δράσεων, ώστε να είναι έτοιμη για την επόμενη μέρα. Άλλωστε, η εκθεσιακή δραστηριότητα δεν σταματά, μιας και αποτελεί καταλυτικό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης στη χώρα μας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, με την οποία ο εθνικός εκθεσιακός φορέας ευχαριστεί επίσης «εκθέτες και χορηγούς που, παρά τη δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία, έδειξαν εμπιστοσύνη στη ΔΕΘ και έσπευσαν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους, αναγνωρίζοντας στην Έκθεση τη βαρύτητά της τόσο σε συμβολικό όσο και σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο». Ιδιαίτερες ευχαριστίες δε απευθύνει η ΔΕΘ-Helexpo στους οργανωτές της γερμανικής συμμετοχής «για την αμέριστη συμπαράστασή τους μέχρι την τελευταία στιγμή».

«Η ΔΕΘ έχει περάσει κυριολεκτικά διά πυρός και σιδήρου στις εννέα δεκαετίες της ζωής της και θα αντιμετωπίσει τη νέα αυτή πρόκληση δημιουργικά και με την υποστήριξη των εργαζομένων της, των πελατών της, των συνεργατών της, των φορέων, αλλά και της ίδιας της Θεσσαλονίκης», καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στο Bloomberg η “Greek Summer Feeling” καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού

bizness.gr

Published

on

Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται αφενός να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και αφετέρου να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού. Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα τη μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Για αυτό το καλοκαίρι, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό. Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται.

Αναφερόμενος στην εν λόγω δράση, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης είπε: «Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ, αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό. Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως. Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού. Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα! Κι αυτό αποτελεί το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

Η καμπάνια

Η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece – Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

«Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες! Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις: Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το ανυπέρβλητο “Ελληνικό Καλοκαίρι”», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επανεκκίνηση τουρισμού: συνεχίζεται η καμπάνια “Ατελείωτο Ελληνικό Καλοκαίρι” του ΕΟΤ

bizness.gr

Published

on

Παρουσιάζοντας ελκυστικές εικόνες του μοναδικού ελληνικού καλοκαιριού και της ξεγνοιασιάς που αυτό προσφέρει, ο ΕΟΤ συνεχίζει την υπαίθρια (outdoor) καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας και τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει προβολή των μηνυμάτων σε panels και οθόνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σε 50 λεωφορεία και 30 τρόλεϊ σε διάφορες περιοχές του κέντρου της Αθήνας και των προαστίων, καθώς και σε 250 επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων στην Αττική.

Παράλληλα, στα αεροδρόμια γίνεται προβολή του επιτυχημένου βίντεο «Destination Greece, Health First», το οποίο δίνει το βασικό πλαίσιο των υγειονομικών μέτρων στη χώρα μας και της υψηλής ασφάλειας που έχουν οι επισκέπτες της.

Όπως δήλωσε ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, «στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε φέτος, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα προκειμένου να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση. Γι’ αυτό, μετά από αρκετά χρόνια, ο ΕΟΤ ενεργοποίησε και την outdoor διαφήμιση. Ένα μέρος της, αυτό που αφορά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα, στοχεύει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Από την άλλη πλευρά, οι καταχωρήσεις και οι προβολές βίντεο στα αεροδρόμια της χώρας στοχεύουν να καλωσορίσουν τους εισερχόμενους επισκέπτες και να ενισχύσουν την εικόνα του ασφαλούς προορισμού. Ο ΕΟΤ αντιλαμβάνεται τις ειδικές συνθήκες της φετινής σεζόν και αναλαμβάνει κι άλλες πρωτοβουλίες εκτός από τη μεγάλη διαφημιστική μας καμπάνια στο εξωτερικό, που είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending