REAL ESTATE
Στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των επενδυτών η Ελλάδα στo real estate
Published
5 ημέρες agoon
By
NewsroomΗ αναγέννηση του real estate της φιλοξενίας στην Ελλάδα, βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης στην 25η Prodexpo.
Παίρνοντας πρώτος τον λόγο, ο κ. Mαρίνος Γιαννόπουλος, CEO, Enterprise Greece, τόνισε, ότι η Ελλάδα βρίσκεται ξανά στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων ανάμεσα στους επενδυτές, φέρνοντας ως παράδειγμα πρόσφατη έρευνα της ΕΥ, ότι πάνω από τις μισές επιχειρήσεις φιλοξενίας θα επένδυαν ξανά στη χώρα μας, ενώ πρόσθεσε ότι η εκτίμηση για το 2024 είναι ότι ο τουρισμός θα προσθέσει 2,9% στο ΑΕΠ φέτος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό το γεγονός «είναι μια επιβεβαίωση της συστηματικής δουλειάς που γίνεται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Το σημαντικό είναι να έχεις καλό επενδυτικό προϊόν, αν το έχεις αυτό, τότε θα έχουν κίνητρα να έρθουν και οι επενδυτές».
Κατά τον κ. Γιαννόπουλο είναι, επίσης, βασικό να προσφέρεται η δυνατότητα fast track επενδύσεων για μεγάλους επενδυτές και να τους παρέχεται η καλύτερη δυνατή βοήθεια με στόχο να γίνει πιο ελκυστική η επένδυση.
Όπως, επίσης, τόνισε, η Enterprise Greece αφιερώνει χρόνο για τους επενδυτές και είναι κυρίαρχης σημασίας η διαδικασία στο να γίνει η χώρα προορισμός για 12 μήνες τον χρόνο. «Κινούμαστε πλέον στη δημιουργία πιο βιώσιμου και πιο περιβαλλοντικά φιλικού προϊόντος, επιδιώκουμε να έχουμε κόσμο στη χώρα καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, όλα αυτά μαζί, σε συνδυασμό με ποιοτικό επενδυτικό προϊόν και έναν αξιόπιστο συνεργάτη, είναι ένα πλήρες πακέτο για να έρθουν επενδυτές στη χώρα».
Την ανάγκη για προσέλκυση επενδυτών που θα ενδιαφέρονται για ποιοτικό τουριστικό προϊόν υπογράμμισε και στη δική του τοποθέτηση ο κ. Ιωάννης Ορφανός, Partner, Head of Capital Markets, Colliers Greece. Σύμφωνα με τον κ. Ορφανό, «το σημαντικό είναι να φέρουμε μεγάλους επενδυτές, family offices, και για να το κάνουμε αυτό πρέπει να έχουμε καλό προϊόν. Η Ελλάδα είναι μια αγορά φιλοξενίας που μπορεί να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο, να είναι ανταγωνιστική και να βρεθεί δίπλα με βασικές ευρωπαϊκές αγορές όπως η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ισπανία».
Το στέλεχος επισήμανε ότι η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ως resort προορισμός, μέσω των επενδύσεων που έχουν γίνει στα νησιά, όμως, πλέον υπάρχουν και άλλα αξιοπρόσεκτα σημεία σε περιοχές όπως η Αθήνα, λόγω και της Αθηναϊκής Ριβιέρας, η Θεσσαλονίκη, η Πελοπόννησος και οι Βόρειες Κυκλάδες.
Αναφέρθηκε, δε, στα διάφορα είδη επενδυτών που έρχονται συνήθως στη χώρα, καταρχήν όσοι ενδιαφέρονται για μεγάλα ξενοδοχειακά κτίρια σε προορισμούς όπως η Ρόδος ή η Κρήτη, αυτοί που αναλαμβάνουν παλαιά ξενοδοχεία και τα κάνουν rebranding, αλλά και αυτοί που εντοπίζουν και δημιουργούν νέους προορισμούς στη χώρα.
Από την πλευρά του, ο κ. Luis Picas Asmarats, Senior Director Investments, Hotel Investment Partners επιβεβαίωσε ότι υπάρχει μεγάλο τουριστικό ρεύμα στην Αθήνα τα τελευταία 5 χρόνια, λόγω και του Ελληνικού και της Αθηναϊκής Ριβιέρας και της διαμόρφωσης της πόλης ως προορισμού διασκέδασης.
Δεν παρέλειψε, ωστόσο, να το τονίσει ότι «η φιλοξενία είναι μια εκπληκτική αγορά, αλλά έχει και τις προκλήσεις της. Οι δυσκολίες είναι ότι πρέπει να σχεδιάζουμε μακροπρόθεσμα, χρειάζεται να βρίσκουμε συνεχώς νέο υλικό και προορισμούς και καλό συνεργάτη- διαχειριστή, χρειάζεται να συνδυάζουμε τον διεθνή διαχειριστή με τον τοπικό» ενώ αναφέρθηκε και σε συνεργασίες που έχει στη χώρα μας με brands φιλοξενίας όπως η Domes και η Atlantica.
Ακολούθως, ο κ. Roger A. Allen, Group CEO, RLA Global έκανε ιδιαίτερη μνεία στις αλλαγές που έχουν γίνει, προς το καλύτερο, στην Ελλάδα, και στο κομμάτι της φιλοξενίας, τα τελευταία χρόνια, κάτι που έχει γίνει και λόγω της οικονομικής ανόδου και της πολιτικής σταθερότητας. «Πλέον το brand Ελλάδα προσελκύει ακόμα μεγαλύτερες αγορές, έχει καθιερωθεί σαν προορισμός, το αναζητούν οι επενδυτές, είναι τρίτο για επενδύσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση» εξήγησε, συμπληρώνοντας ότι υπάρχει και μεγάλη ζήτηση για εξοχικά και από ιδιώτες από το εξωτερικό.
Για τον κ. Allen, τα τελευταία χρόνια υπάρχει όλο και περισσότερο ποιοτικό τουριστικό προϊόν στην Ελλάδα, χωρίς αυτό να συμβαίνει μόνο επειδή υπάρχουν οι σημαντικές επενδύσεις στα νησιά, αλλά και λόγω της παρουσίας και ανάπτυξης εναλλακτικών περιοχών ανά την χώρα και της Αθήνας. «Υπάρχουν δυσκολίες στο να αναπτύσσεις από την αρχή τουριστικό προϊόν, να μπορέσεις να το στήσεις, να δημιουργήσεις όραμα και να έχεις και την υπομονή για να το κάνεις γνωστό. Επίσης, είναι σημαντικό να υπάρχει καλή πρόσβαση στον προορισμό, κάτι που θα φέρει και τον κόσμο», συμπλήρωσε.
Στο ίδιο πλαίσιο, ο κ. Nικόλας Καφετζιδάκης, Head of Development Greece & Cyprus, Melia Hotels International αποκάλυψε ότι υπάρχουν σχέδια για επέκταση του διεθνούς brand Melia στην Ελλάδα στο άμεσο μέλλον. Κατά τον κ. Καφετζιδάκη, αναζητούνται οι κατάλληλοι προορισμοί, αλλά και οι συνεργάτες που μπορούν να βοηθήσουν για να προσαρμοστεί το μοντέλο της Melia που συνδέεται με τη διασκέδαση.
«Η Μelia έχει διαφορετικά 19 brands, όλα μπορούν να ενταχθούν πολύ αρμονικά στην Ελλάδα, συνήθως ερχόμαστε σε μια ήδη υπάρχουσα επένδυση και προχωράμε σε συμφωνία. Προσπαθούμε να έχουμε παγκόσμιους συνεργάτες, αυτό έχει καλύτερη οικονομική απόδοση για όλους μας. Αναζητούμε, όμως, και νέες περιοχές για καινούργιες επενδύσεις και εργαζόμαστε για την επιμήκυνση της σεζόν, κάτι το οποίο υπάρχει σαν προοπτική στους προορισμούς που επενδύουμε».
Μην ξεχάσετε
You may like
-
Ποιά η σχέση βραχυχρόνιας μίσθωσης και υψηλών ενοικίων στην Ελλάδα – Τι λένε οι ειδικοί του real estate
-
Πώς επιδρά στην αγορά real estate η δικαστική εκκρεμότητα με το Νέο Οικοδομικό Κανονισμό
-
Γιατί τα ακίνητα REO αποτελούν επενδυτική ευκαιρία στην Ελλάδα – Ποιό γνωστό κτίριο στο Σταθμό Λαρίσης αξιοποιήθηκε
-
Ποιές αλλαγές προωθούνται στο νομοθετικό πλαίσιο για τις ΑΕΕΑΠ – Τι ζητά η αγορά
-
Πώς θα λυθεί το πρόβλημα έλλειψης μεγάλων ακινήτων προς αξιοποίηση στην Ελλάδα – Ευκαιρία η ανάπτυξη σε μικρότερες πόλεις
-
Τι λένε οι ειδικοί της αγοράς για την αύξηση του κατασκευαστικού κόστους των έργων στην Ελλάδα – Ποιές οι νέες τάσεις
Κωνσταντινίδης (SWOT): παραμένει ελκυστικός προορισμός για ξενοδοχειακές επενδύσεις η Ελλάδα
Ποιά η σχέση βραχυχρόνιας μίσθωσης και υψηλών ενοικίων στην Ελλάδα – Τι λένε οι ειδικοί του real estate
Στο 11,5% του ΑΕΠ η συνεισφορά του κλάδου logistics στην Ελλάδα – 19η στον κόσμο στην κατάταξη αποτελεσματικότητας
Πώς επιδρά στην αγορά real estate η δικαστική εκκρεμότητα με το Νέο Οικοδομικό Κανονισμό
“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική – Σε ποιά περιοχή θα γίνει
Ανδριόπουλος (Dimand): έτσι θα “ξεκλειδώσει” το απόθεμα κλειστών κτιρίων στην Αθήνα
Προχωρά νέο έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στα Χανιά – Σε ποιά περιοχή βρίσκεται
Αναβαθμίζεται σε 5άστερο ξενοδοχείο στο Ρέθυμνο
Ωρίμανση και αδειοδότηση οι δυο βασικές προκλήσεις στις ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Ελλάδα
Οι νέες τάσεις στην αγορά κατοικίας στην Ελλάδα το 2024 – Τι δείχνουν τα αποτελέσματα έρευνας
Νέο ξενοδοχείο δρομολογείται σε σημείο – φιλέτο του Πειραιά – Δείτε πού θα γίνει
“Πράσινο φως” για το Project VORIA με ξενοδοχείο και καζίνο στο Μαρούσι – Πότε ξεκινούν τα έργα
Προχωρά η διαδικασία για τη νέα ξενοδοχειακή επένδυση στη Σταδίου – Ποιά εταιρεία επενδύει
8 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις προχωρούν στις Κυκλάδες – Δείτε σε ποιά νησιά
10 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν
Νέα επένδυση 300 εκατ. ευρώ για mega data center στα Σπάτα από Dromeus Capital – Apto – Γιατί επιλέγουν Ελλάδα και Μεσόγεια
“Στα σκαριά” νέα μεγάλη επένδυση logistics στη Μαγούλα – Ποιά εταιρεία επενδύει
“Πράσινο φως” για τη mini οικιστική επένδυση της Μπλε Κέδρος στα Εξάρχεια
3 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία βρίσκονται “στα σκαριά” στη Χαλκιδική
“Στα σκαριά” η νέα επένδυση “πράσινων” γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα – Ποιά εταιρεία επενδύει
[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση για τα “πράσινα” κτίρια γραφείων The Grid στο Μαρούσι
[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκίνησε η νέα πολυτελής οικιστική επένδυση της AVAX Development στην Κρήτη
[VIDEO] Δείτε το νέο retail park στην Πάτρα λίγο πριν την ολοκλήρωση των έργων – Ποιές εταιρείες επενδύουν
[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση της Dimand για το νέο Votanikos Business Park – Πώς θα αξιοποιηθεί το πρώην ακίνητο της Softex
[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς θα γίνει η νέα γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό
[VIDEO] Πώς προχωρά το μεγάλο έργο της Dimand για τα νέα Δικαστήρια του Πειραιά
[VIDEO] Δείτε πώς προχωρά το νέο “πράσινο” συγκρότημα γραφείων The Grid στο Μαρούσι
[VIDEO] Δείτε τη νέα οικιστική επένδυση στη γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό – Πώς θα γίνουν τα νέα Promenade Heights
Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει
[VIDEO] Ξεκίνησε η επένδυση για το νέο κτίριο γραφείων The Syndesis Hub στο Ελληνικό
TRENDING
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago
Νέο ξενοδοχείο δρομολογείται σε σημείο – φιλέτο του Πειραιά – Δείτε πού θα γίνει
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago
“Πράσινο φως” για το Project VORIA με ξενοδοχείο και καζίνο στο Μαρούσι – Πότε ξεκινούν τα έργα
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago
Προχωρά η διαδικασία για τη νέα ξενοδοχειακή επένδυση στη Σταδίου – Ποιά εταιρεία επενδύει
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago
8 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις προχωρούν στις Κυκλάδες – Δείτε σε ποιά νησιά
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago
10 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν