Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Συζήτηση για τις αναπτυξιακές προοπτικές ανάμεσα σε Γεωργιάδη και τον πρόεδρο της ΕΤΕπ

bizness.gr

Published

on

Άδωνις Γεωργιάδης, πρόεδρος της ΕΤΕπ

Ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός, κ. Γιάννης Τσακίρης, συναντήθηκαν σήμερα, Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου, με τον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, κ. Werner Hoyer.

Συζήτησαν για τις αναπτυξιακές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας, τα πρότζεκτ τα οποία χρηματοδοτεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων στην Ελλάδα και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.

Ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων συμφώνησε ότι οι προοπτικές ανόδου της ελληνικής οικονομίας είναι εξαιρετικές και εξέφρασε την πλήρη υποστήριξη στη μεταρρυθμιστική προσπάθεια της Κυβέρνησης Μητσοτάκη.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

11 ερωταπαντήσεις για το πρόγραμμα “Τουρισμός Για Όλους”

bizness.gr

Published

on

Κέρκυρα, τουρισμός

10+1 απαντήσεις για το Πρόγραμμα του υπουργείου Τουρισμού «Τουρισμός Για Όλους» παραθέτει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Τουρισμού, προκειμένου να λύσει τυχόν απορίες που προκύπτουν από την υλοποίησή του.

Τι θα γίνει με όσους έμειναν εκτός της τελικής λίστας των δικαιούχων;

Όσοι δεν συμπεριλαμβάνονται στην τελική λίστα των δικαιούχων που δημοσιεύτηκε την Παρασκευή, 31 Ιουλίου, θα συμπεριληφθούν στο προσεχές διάστημα σε ένα δεύτερο πρόγραμμα που αφορά ταξιδιωτικά γραφεία. Με αυτόν τον τρόπο κανείς από όσους έχουν δηλώσει συμμετοχή και τηρούν τα εισοδηματικά κριτήρια, δε θα μείνει εκτός προγράμματος.

Πώς μπορώ να επιλέξω κατάλυμα;

Στην πλατφόρμα tourism4all.gov.gr μπορείτε να επιλέξετε κατάλυμα ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας. Στο tourism4all.gov.gr είναι αναρτημένο το Οριστικό Μητρώο Παρόχων, όπου βρίσκονται καταχωρισμένα όλα τα διαθέσιμα καταλύματα. Με μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα tourism4all.gov.gr έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κράτηση, αναφέροντας ότι είστε δικαιούχοι του προγράμματος «Τουρισμός Για Όλους» και κάτοχοι e-voucher.

Πώς μπορώ να μάθω αν είμαι δικαιούχος του e-voucher;

Μέσω της πλατφόρμας tourism4all.gov.gr έχετε πρόσβαση στον Οριστικό Πίνακα Δικαιούχων. Ακολούθως, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας στο TAXISnet, βρίσκετε το δικό σας e-voucher, το οποίο μπορείτε να αποθηκεύσετε και να εκτυπώσετε.

Μέχρι πότε μπορώ να εξαργυρώσω το e-voucher;

Το e-voucher ισχύει έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2020. Αυτό σημαίνει ότι ως τις 30/12/2020 θα πρέπει να έχει γίνει η τελευταία διανυκτέρευση.

Τι γίνεται εάν δεν χρησιμοποιήσω το e-voucher;

Το e-voucher χάνεται αν δεν το εξαργυρώσετε ως την τελευταία ημέρα της προβλεπόμενης διάρκειας (με την τελευταία διανυκτέρευση ως τις 30/12/2020).

Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία που έχω δηλώσει;

Η αλλαγή ημερομηνίας μπορεί να γίνει μόνο κατόπιν συνεννόησης με τον πάροχο του καταλύματος. Το υπουργείο Τουρισμού δεν εμπλέκεται στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Εάν μου ζητηθεί προκαταβολή, μπορώ να χρησιμοποιήσω το e-voucher;

Όχι. Τυχόν προκαταβολή η οποία μπορεί να ζητηθεί, αφαιρείται από το ποσό συμμετοχής του δικαιούχου κατά την αναχώρηση.

Για πόσες διανυκτερεύσεις με καλύπτει το πρόγραμμα;

Προϋπόθεση για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους» αποτελεί η διαμονή διάρκειας 4 διανυκτερεύσεων.

Ποια είναι η τιμή που επιδοτεί το πρόγραμμα;

Η τιμή συνεργασίας επιδοτείται από το πρόγραμμα σε ποσοστό 50% (ή 60% ως ορίζεται), με ανώτατο ποσό τα 30 ευρώ κατ’ άτομο/ανά διανυκτέρευση. Ο δικαιούχος συμμετέχει πληρώνοντας το υπόλοιπο.

Τι γίνεται αν αποχωρήσω νωρίτερα από τις 4 διανυκτερεύσεις;

Σε αυτήν την περίπτωση το e-voucher ακυρώνεται, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη Δημόσια Πρόσκληση. Το σύνολο του κόστους της διαμονής βαρύνει τον δικαιούχο.

Μπορώ να παρατείνω την διαμονή μου στο κατάλυμα πέρα από τις 4 διανυκτερεύσεις;

Πέραν των 4 διανυκτερεύσεων τις οποίες καλύπτει το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους», η συμφωνία για το ενοίκιο του καταλύματος γίνεται ανάμεσα στον πάροχο και τον δικαιούχο. Το υπουργείο Τουρισμού δεν εμπλέκεται σε αυτή τη συμφωνία.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επανεκκίνηση τουρισμού: βρίσκει ρυθμό η ροή τουριστών στην Κέρκυρα

bizness.gr

Published

on

Κέρκυρα, τουρισμός

Αύξηση τουριστών στο νησί φέρνει ο Αύγουστος με τα ξενοδοχεία να σημειώνουν ήδη αύξηση στις κρατήσεις, ενώ ραγδαία αύξηση κίνησης παρατηρείται και στο αεροδρόμιο Κέρκυρας.

Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος ξενοδόχων Κέρκυρας, Μπάμπης Βούλγαρης «ήδη από τις πρώτες μέρες του Αυγούστου παρατηρείται αύξηση των κρατήσεων στα ξενοδοχεία, η οποία αναμένεται να αγγίξει ποσοστό του 45% της πληρότητας των καταλυμάτων, έναντι της περυσινής τουριστικής περιόδου, ενώ για το μήνα Ιούλιο οι κρατήσεις άγγιξαν το 30-35%, έναντι του 2019».

Η Κέρκυρα φέρεται να εξακολουθεί να είναι ένας ασφαλής προορισμός, με το αεροδρόμιο Ιωάννης Καποδίστριας να υποδέχεται πλέον δεκάδες πτήσεις καθημερινά από το εξωτερικό. Σήμερα αναμένεται να έρθουν στο νησί 25 πτήσεις, μόνο τρεις εξ αυτών εσωτερικές, με τη Μεγάλη Βρετανία να κρατά υψηλά το σκήπτρο των κρατήσεων από το εξωτερικό.

«Σημαντική αύξηση κρατήσεων παρατηρείται και από το εσωτερικό της χώρας για το μήνα Αύγουστο, με τις περισσότερους Έλληνες να “κλείνουν” για τις διακοπές του Δεκαπενταύγουστου», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Βούλγαρης.

Εμφανής είναι και η αύξηση στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια, με τα καράβια ανοιχτού και κλειστού τύπου, να θυμίζουν καλές εποχές του τουρισμού στο νησί.

Την ίδια ώρα πολλοί είναι αυτοί που έχουν επιλέξει να οργανώσουν τις διακοπές τους στην Κέρκυρα, επιλέγοντας ως κατάλυμα για βραχυπρόθεσμές διακοπές πολλές βίλες ή μικρά διαμερίσματα στην καρδιά της πόλης.

Σημειώνεται ότι οι περισσότερες κρατήσεις είναι για τη Μέση Κέρκυρα, ενώ ελάχιστη είναι η τουριστική κίνηση στη Νότια Κέρκυρα, καθώς πολλά από τα καταλύματα αλλά και τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά για τη φετινή σεζόν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και την Mastercard

bizness.gr

Published

on

Ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα

Την δεύτερη κατά σειρά κοινή καμπάνια επικοινωνίας δημιουργούν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους για την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού.

Η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.

Για την επιτυχημένη στόχευση της καμπάνιας στις παραπάνω αγορές, όπως τονίζεται, χρησιμοποιήθηκαν μία σειρά από εργαλεία της Mastercard, τα οποία, μέσα από την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων, παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πολύτιμων πληροφοριών που αφορούν σε ταξιδιωτικές συνήθειες και ενδιαφέροντα των κοινών-στόχος της καμπάνιας, πάντα σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί και αυτή τη φορά η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών και εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ διαθέτει αποκλειστικά πακέτα προσφορών για κατόχους καρτών Mastercard®, για τη μετακίνηση και τη διαμονή τους.

Παράλληλα, η πλατφόρμα λειτουργεί και ως κόμβος, παρέχοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν εύκολα τη νέα mobile εφαρμογή Visit Greece, που δημιουργήθηκε από τον ΕΟΤ και αποτελεί την επίσημη τουριστική εφαρμογή της χώρας.

Τέλος, τονίζεται ότι για την επιτυχημένη επικοινωνία της καμπάνιας στους επισκέπτες της χώρας μας, τα επικοινωνιακά υλικά της καμπάνιας αναπτύχθηκαν στην αγγλική και στη γερμανική γλώσσα.

Η νέα καμπάνια, όπως και η προηγούμενη, αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για τη προώθηση των εμπειριών και των τουριστικών δραστηριοτήτων, μέσα από επιλεγμένα κανάλια όπως Programmatic Display, Google search, Native ads και κοινωνικά δίκτυα.

Ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού δήλωσε ότι «ο ΕΟΤ ενώνει τις δυνάμεις του με την Mastercard, ένα από τα σημαντικότερα brands παγκοσμίως. Είναι μία στρατηγική συνεργασία, που ξεκινήσαμε για πρώτη φορά τον περασμένο Ιανουάριο. Μία συνεργασία που ισχυροποιεί την θέση του τουριστικού μας προϊόντος στις διεθνείς αγορές. Η πανδημία του κορονοϊού μας ανάγκασε να διακόψουμε τον περασμένο Μάρτιο την πολύ επιτυχημένη καμπάνια, προϊόν συνεργασίας ΕΟΤ και Mastercard. Τώρα όμως πιάνουμε ξανά το νήμα από την αρχή και επανερχόμαστε ακόμα πιο δυναμικά και πιο στοχευμένα. Η διεθνής καμπάνια προβολής της χώρας μας είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη. Γι΄ αυτό και δίνουμε μεγάλη σημασία στις συνεργασίες μας με ισχυρούς “παίκτες” της παγκόσμιας αγοράς, όπως ακριβώς αξίζει στη χώρα μας και στο τουριστικό της προϊόν».

Από την πλευρά της η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, συμπλήρωσε ότι η εταιρία είναι υπερήφανη για τη συνεχή ανάπτυξη της συνεργασίας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, καθώς, μέσω αυτής, η Mastercard στηρίζει με συνέπεια και συνέχεια έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending