Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΙΤΑΝ: Αύξηση πωλήσεων, μείωση κερδών το πρώτο εξάμηνο

bizness.gr

Published

on

Αύξηση πωλήσεων, αλλά μείωση καθαρών κερδών, παρουσίασε ο Όμιλος Τιτάν το Α’ εξάμηνο του 2019.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε σήμερα, κατά το 1ο εξάμηνο του 2019, ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ σημείωσε αύξηση των πωλήσεων σε όλους τους γεωγραφικούς τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται, με εξαίρεση την Ανατολική Μεσόγειο.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 785,4 εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 10,2% σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2018, κυρίως χάρη στις ισχυρές επιδόσεις της αγοράς των ΗΠΑ, στην αύξηση της ζήτησης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και στην ήπια ανάκαμψη των πωλήσεων στην Ελλάδα.

Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) παρέμειναν σταθερά σε σύγκριση με πέρυσι στα 122,2 εκ.ευρώ, καθώς οι επίμονες προκλήσεις της αγοράς στην Αίγυπτο και στην Τουρκία αντιστάθμισαν τη βελτιωμένη λειτουργική κερδοφορία των υπόλοιπων γεωγραφικών τομέων.

Τα καθαρά κέρδη, μετά τα δικαιώματα μειοψηφίας και την πρόβλεψη για φόρους έφτασαν τα 13,3 εκ. ευρώ, έναντι 24,8 εκ. ευρώ, το 1ο εξάμηνο του 2018, καταγράφοντας πτώση 46,3% η οποία σχετίζεται με την ενδυνάμωση του δολαρίου ΗΠΑ, που οδήγησε σε έξοδα αντιστάθμισης συναλλαγματικού κινδύνου ύψους 5 εκ. δολλαρίων, καθώς και με τις υψηλότερες αποσβέσεις.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου ΤΙΤΑΝ κατά το 2ο τρίμηνο του 2019 ανήλθε σε Euro422,7 εκ., σημειώνοντας αύξηση 8,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου χρόνου, ενώ τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν οριακή μείωση της τάξεως του 1,1% και ανήλθαν στα 77,8 εκ ευρώ. Τα καθαρά κέρδη μετά τα δικαιώματα μειοψηφίας και την πρόβλεψη για φόρους ανήλθαν στα 19,5 εκ., σημειώνοντας μείωση 18,4%.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Microsoft: Το έτος κατά το οποίο θα έχει εξαλείψει κάθε εκπομπή άνθρακα

bizness.gr

Published

on

Pc

Η εταιρία Microsoft δεσμεύτηκε ότι θα έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2030, εκφράζοντας τη βούλησή της να αντιμετωπίσει δραστικά την κλιματική αλλαγή.

Η δέσμευση αυτή αναμένεται να οδηγήσει στην εξάλειψη το 2050 κάθε εκπομπής άνθρακα στην ατμόσφαιρα από τη Microsoft από την ίδρυσή της το 1975, ανακοίνωσε ο κολοσσός της πληροφορικής.

Ο πλανήτης θα πρέπει να επιτύχει τον στόχο της μηδενικής εκπομπής αλλά όσοι ανάμεσά μας μπορούν να προχωρήσουν πιο γρήγορα και πιο μακριά, πρέπει να το κάνουν”, αναφέρει η Microsoft σε άρθρο.

Για να εκπληρώσει το σχέδιό του, ο όμιλος που έχει την έδρα του στο Ρέντμοντ (στη δυτική Πολιτεία της Ουάσινγκτον) προβλέπει να τροφοδοτεί μόνο με ανανεώσιμες πηγές ενέργειες όλα τα κέντρα δεδομένων που διαθέτει, τα κτίριά του και τις εγκαταστάσεις του έως το 2025, να καθιερώσει “έναν εσωτερικό φόρο άνθρακα” τον Ιούλιο του 2020 και να μετάσχει σε επιχειρήσεις αναδάσωσης.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι θα επενδύσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε ένα νέο “ταμείο καινοτομίας για το κλίμα”, στόχος του οποίου θα είναι η βελτίωση των τεχνολογιών της σε σχέση με τη συλλογή και την εξάλειψη του άνθρακα.

Άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί έχουν ήδη δεσμευτεί να μειώσουν τις εκπομπές τους διοξειδίου του άνθρακα. Τον Σεπτέμβριο, ο πρόεδρος της Amazon Τζεφ Μπέζος υποσχέθηκε ότι ο όμιλός του θα επιτύχει την ουδετερότητα άνθρακα το 2040.

Η βρετανική εταιρία ενέργειας Drax ανακοίνωσε από την πλευρά της τον Δεκέμβριο ότι σκοπεύει να γίνει η πρώτη εταιρία “αρνητική στον άνθρακα”, δηλαδή ότι προβλέπει να απορροφά περισσότερο CO2 από αυτόν που θα εκπέμπει — αρχίζοντας από το 2030.

Η Microsoft προβαίνει στην ανακοίνωση εν μέσω ενός κλίματος αυξανόμενης ανησυχίας απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Την Τετάρτη ο ΟΗΕ ανακοίνωσε ότι η δεκαετία που πέρασε (2010-2019) ήταν η θερμότερη που έχει παρατηρηθεί ποτέ.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Διάκριση για την εταιρεία Παπουτσάνης στα E-volution Awards

bizness.gr

Published

on

Βράβευση της εταιρείας ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ

Σημαντική διάκριση έλαβε η εταιρία Παπουτσάνης που αναδεικνύει και επιβραβεύει την καινοτομία της. Συγκεκριμένα, η Παπουτσάνης απέσπασε Bronze βραβείο για το e-shop της στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Best in B2B» των e-volution awards 2020, της μεγαλύτερης ετήσιας γιορτής του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ο σχεδιασμός και υλοποίηση του e-shop πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Lighthouse.

Σε συνεργασία με τη Lighthouse, τo ανανεωμένο e-shop της Παπουτσάνης, που αποτελεί τμήμα της εταιρικής ιστοσελίδας της Παπουτσάνης, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο τέλος του 2018, με στόχο να προσφέρει τόσο σε εμπόρους και ξενοδόχους, όσο και σε καταναλωτές, εύκολη και άμεση πρόσβαση στην ολοκληρωμένη γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων της εταιρίας. Με ανανεωμένη και σύγχρονη δομή, αλλά και με αναβαθμισμένη αισθητική, το e-shop επιτρέπει στον επισκέπτη να γνωρίσει το σύνολο των προϊόντικών σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης της Παπουτσάνης, με τις εμπορικές ονομασίες Olivia, Olivia Fusion, Olivia Thinks, Sarbacane, Καραβάκι, Skin Essentials, Eau De Grece, Papoutsanis Kids, Korres, καθώς και εκείνες που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, Ahava και L’ Occitane.

Παράλληλα, αναβαθμίζει την παρουσία της Παπουτσάνης στην ηλεκτρονική αγορά ξενοδοχειακών προϊόντων, σε συνάρτηση με τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Μέσω του καναλιού διευκολύνεται, επίσης, η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της εταιρίας σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων μικρότερου μεγέθους

Η Χριστίνα Περγάμαλη, Senior Brand Manager της Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά:

«Η βράβευση του e-shop της Παπουτσάνης στα φετινά e-volution awards 2020 αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και όχημα ανάπτυξης της δραστηριότητάς μας, και η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας μέσα από διαφορετικά κανάλια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Η ένατη διοργάνωση της εκδήλωσης θεσμός για το ελληνικό e-commerce, πραγματοποιήθηκε φέτος με περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη χρονιά. Στα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και τη Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shop και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ ο Κ. Αλεξανδρίδης

bizness.gr

Published

on

ΔΕΗ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ αναλαμβάνει ο κ. Κωνσταντίνος Αλεξανδρίδης, οικονομολόγος με δεκαετή θητεία στον όμιλο ΟΤΕ (μέλος του ομίλου Deutsche Telekom) όπου εργάστηκε μεταξύ άλλων ως Διευθυντής Εταιρικών Έργων.

Ο κ. Αλεξανδρίδης έχει πτυχίο Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, MSc in Decision Modelling and Information Systems από το Brunel University UK και International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η έως τώρα Γενική Διευθύντρια Οικονομικών Υπηρεσιών, Αλεξάνδρα Κονίδα, όπως ανακοινώθηκε, αποχωρεί από τη θέση της προκειμένου να συνεχίσει την επαγγελματική της πορεία στον χρηματοπιστωτικό τομέα.

Continue Reading
Advertisement

Trending