Connect with us

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Ξεκινούν το 2020 έργα 910εκατ.ευρώ στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης

Νίκος Καραγιάννης

Published

on

Με ένα μεγάλο πακέτο 910εκατ.ευρώ στα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη θα ξεκινήσει το 2020. Πρόκειται για πρόγραμμα έργων το οποίο θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2023 και φιλοδοξεί να αλλάξει το αναβαθμίσει τις δυνατότητες που παρέχουν αυτά τα δύο λιμάνια. Επίπλεον εγκρίθηκε πακέτο 4,4εκατ.ευρώ για έργα σε 34 μικρότερα λιμάνια.

Ο στόχος είναι για τον Πειραιά να μεταβληθεί στην κύρια λιμενική πύλη της Ευρώπης σε διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, κυρίως από την Ασία. Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο μεγάλος στόχος είναι να καταστεί υπολογίσιμη λιμενική δύναμη στην Ευρώπη και να είναι η βασική πύλη προς τα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη.

Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Από τα 910εκατ.ευρώ, τα 610 εκατομμύρια αφορούν το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ το οποίο είναι σε εξέλιξη. Το έργο σημαία με 170εκατ.ευρώ, δεν είναι άλλο από το νέο λιμάνι κρουαζιέρας το οποίο θα αναδείξει τον Πειραιά ως homeport, αλλάζοντας τον χάρτη της κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο. Ο διαγωνισμός έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης κατασκευής με την ανάδοχο ΤΕΚΑΛ.

Με ένα μεγάλο πακέτο 910εκατ.ευρώ στα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη θα ξεκινήσει το 2020. Πρόκειται για πρόγραμμα έργων το οποίο θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2023 και φιλοδοξεί να αλλάξει το αναβαθμίσει τις δυνατότητες που παρέχουν αυτά τα δύο λιμάνια. Επίπλεον εγκρίθηκε πακέτο 4,4εκατ.ευρώ για έργα σε 34 μικρότερα λιμάνια.

Ο στόχος είναι για τον Πειραιά να μεταβληθεί στην κύρια λιμενική πύλη της Ευρώπης σε διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, κυρίως από την Ασία. Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο μεγάλος στόχος είναι να καταστεί υπολογίσιμη λιμενική δύναμη στην Ευρώπη και να είναι η βασική πύλη προς τα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη.

Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Από τα 910εκατ.ευρώ, τα 610 εκατομμύρια αφορούν το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ το οποίο είναι σε εξέλιξη. Το έργο σημαία με 170εκατ.ευρώ, δεν είναι άλλο από το νέο λιμάνι κρουαζιέρας το οποίο θα αναδείξει τον Πειραιά ως homeport, αλλάζοντας τον χάρτη της κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο. Ο διαγωνισμός έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης κατασκευής με την ανάδοχο ΤΕΚΑΛ.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΠΕΠ Αττικής. Αφορά στην επέκταση του επιβατικού λιμένα στην προσήνεμη περιοχή της εισόδου, νοτιοδυτικά του μόλου Θεμιστοκλέους, για την εξασφάλιση θέσεων στάθμευσης κρουαζιερόπλοιων. Με την ολοκλήρωση του έργου το λιμάνι του Πειραιά θα μπορεί πλέον να δέχεται τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου (άνω των 400 μέτρων).

Θα πρέπει εδώ να διευκρινίσουμε ότι σε αυτό το ποσό δεν περιλαμβάνεται το φιλόδοξο σχέδιο για τον 4ο προβλήτα στην περιοχή του Νέου Μόλου Δραπετσώνας. Το σχέδιο δεν εγκαταλείπεται, παρότι προς το παρόν δεν υπήρξε θετική κατάληξη και είναι βέβαιο ότι θα το βρούμε μπροστά μας στην ανοδική πορεία του ΟΛΠ προς την κορυφή της Ευρώπης.

Εκτός από την επέκταση του προβλήτα κρουαζιέρας το επενδυτικό σχέδιο προβλέπει επίσης ανέγερση σταθμού logistics στην περιοχή πρώην ΟΔΔΥ, την κατασκευή ξενοδοχείων, και κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων.

Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Για τις επενδύσεις του ΟΛΘ στη Θεσσαλονίκη, το έργο που κυριαρχεί δεν είναι άλλο από την περίφημη ολοκλήρωση του Προβλήτα 6 που έχει εκτιμώμενο κόστος 180εκατ.ευρώ από τα συνολικά 200εκατ.ευρώ του σχεδίου. Το έργο εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020, έχοντας ως πηγή χρηματοδότησης, ιδιωτικά κεφάλαια της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας.

Να θυμήσουμε πως τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεκίνησαν οι μελέτες για το μεγάλο αυτό έργο που περιλαμβάνει νέο πρόσθετο κρηπίδωμα μήκους 460 μέτρων με ωφέλιμο βάθος -17,6μ. τουλάχιστον, πρόσθετης χερσαίας ζώνης, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων, κατά μήκος του παραπάνω νέου κρηπιδώματος και συμπληρωματικά έργα υποδομής. Το έργο θα έχει διάρκεια περίπου 3 χρόνια και θα επιφέρει το διπλασιασμό της ικανότητας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ.

Με ένα μεγάλο πακέτο 910εκατ.ευρώ στα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη θα ξεκινήσει το 2020. Πρόκειται για πρόγραμμα έργων το οποίο θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2023 και φιλοδοξεί να αλλάξει το αναβαθμίσει τις δυνατότητες που παρέχουν αυτά τα δύο λιμάνια. Επίπλεον εγκρίθηκε πακέτο 4,4εκατ.ευρώ για έργα σε 34 μικρότερα λιμάνια.

Ο στόχος είναι για τον Πειραιά να μεταβληθεί στην κύρια λιμενική πύλη της Ευρώπης σε διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, κυρίως από την Ασία. Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο μεγάλος στόχος είναι να καταστεί υπολογίσιμη λιμενική δύναμη στην Ευρώπη και να είναι η βασική πύλη προς τα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη.

Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Από τα 910εκατ.ευρώ, τα 610 εκατομμύρια αφορούν το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ το οποίο είναι σε εξέλιξη. Το έργο σημαία με 170εκατ.ευρώ, δεν είναι άλλο από το νέο λιμάνι κρουαζιέρας το οποίο θα αναδείξει τον Πειραιά ως homeport, αλλάζοντας τον χάρτη της κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο. Ο διαγωνισμός έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης κατασκευής με την ανάδοχο ΤΕΚΑΛ.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΠΕΠ Αττικής. Αφορά στην επέκταση του επιβατικού λιμένα στην προσήνεμη περιοχή της εισόδου, νοτιοδυτικά του μόλου Θεμιστοκλέους, για την εξασφάλιση θέσεων στάθμευσης κρουαζιερόπλοιων. Με την ολοκλήρωση του έργου το λιμάνι του Πειραιά θα μπορεί πλέον να δέχεται τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου (άνω των 400 μέτρων).

Θα πρέπει εδώ να διευκρινίσουμε ότι σε αυτό το ποσό δεν περιλαμβάνεται το φιλόδοξο σχέδιο για τον 4ο προβλήτα στην περιοχή του Νέου Μόλου Δραπετσώνας. Το σχέδιο δεν εγκαταλείπεται, παρότι προς το παρόν δεν υπήρξε θετική κατάληξη και είναι βέβαιο ότι θα το βρούμε μπροστά μας στην ανοδική πορεία του ΟΛΠ προς την κορυφή της Ευρώπης.

Εκτός από την επέκταση του προβλήτα κρουαζιέρας το επενδυτικό σχέδιο προβλέπει επίσης ανέγερση σταθμού logistics στην περιοχή πρώην ΟΔΔΥ, την κατασκευή ξενοδοχείων, και κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων.

Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Για τις επενδύσεις του ΟΛΘ στη Θεσσαλονίκη, το έργο που κυριαρχεί δεν είναι άλλο από την περίφημη ολοκλήρωση του Προβλήτα 6 που έχει εκτιμώμενο κόστος 180εκατ.ευρώ από τα συνολικά 200εκατ.ευρώ του σχεδίου. Το έργο εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020, έχοντας ως πηγή χρηματοδότησης, ιδιωτικά κεφάλαια της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας.

Να θυμήσουμε πως τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεκίνησαν οι μελέτες για το μεγάλο αυτό έργο που περιλαμβάνει νέο πρόσθετο κρηπίδωμα μήκους 460 μέτρων με ωφέλιμο βάθος -17,6μ. τουλάχιστον, πρόσθετης χερσαίας ζώνης, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων, κατά μήκος του παραπάνω νέου κρηπιδώματος και συμπληρωματικά έργα υποδομής. Το έργο θα έχει διάρκεια περίπου 3 χρόνια και θα επιφέρει το διπλασιασμό της ικανότητας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ.

σημειώθεί πως για να μπορεί να λειτουργήσει επαρκώς ο 6ος προβλήτας, θα πρέπει να τρέξουν τα έργα της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης με τα εθνικά δίκτυα. Η αρχή έγινε την προηγούμενη εβδομάδα με την ένταξη στο ΕΣΠΑ της οδικής σύνδεσης. Το σιδηροδρομικό έργο είναι σε μελέτες που θα ολοκληρωθούν το 2020.

ΤΑ 34 ΛΙΜΑΝΙΑ

Τον εκσυγχρονισμό 39 λιμενικών και άλλων εγκαταστάσεων οι οποίες τελούν υπό τον έλεγχο 34 λιμανιών της χώρας επιδιώκει το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με τη σειρά λιμενικών έργων συνολικού ύψους 4,4 εκατ. ευρώ που πρόκειται να δρομολογήσει.

Τα έργα τα οποία ενέκρινε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης χρηματοδοτούνται μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.).

Μάλιστα έρχονται να επιλύσουν χρονίζοντα προβλήματα των εν λόγω 39 λιμενικών εγκαταστάσεων και στη συντριπτική τους πλειοψηφία συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση των επιπέδων της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας που προσφέρει σήμερα το λιμενικό σύστημα της χώρας.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης «η συνεχής βελτίωση των λιμενικών υποδομών της νησιωτικής Ελλάδας αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για το Υπουργείο».

Αναλυτικά τα 34 λιμάνια για τα οποία έχουν ήδη εγκριθεί προγράμματα βελτίωσης των υποδομών τους είναι τα εξής:

– Οργανισμοί Λιμένων: Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Βόλου, Ραφήνας, Ν. Ευβοίας, Ηγουμενίτσας, Πάτρας και Ηρακλείου (Κρήτης).

– Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία: Αλοννήσου, Πάτμου, Σάμου, Σητείας, Αγίου Νικολάου, Ρεθύμνου, Νάξου, Πάρου – Αντίπαρου, Κυθήρων, Αίγινας, Θήρας, Λέσβου, Χίου, Καλύμνου, Σαλαμίνας, Λευκάδας, Θάσου, Ιεράπετρας, Δωδεκανήσων, Ναυπλίου,

– Λιμενικά Ταμεία: Χανιών, Ικαρίας και Σύρου και Αγίας Γαλήνης

Πηγή: ypodomes.com

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο στην πόλη της Μυτιλήνης

MarBella Nido - Πηγή: Mar-Bella Collection
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Προχωρούν οι επενδύσεις του Ομίλου MarBella στην Κέρκυρα – Ποιό ξενοδοχείο επεκτείνεται

Ρόδος - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στην πόλη της Ρόδου – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Οι 11 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Πηγή: Μπλε Κέδρος
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Ποιό ακίνητο στη Θεσσαλονίκη πούλησε η Μπλε Κέδρος

Πηγή: Premia Properties
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Νέο mega deal για την Premia Properties στην Κω – Ποιά ξενοδοχεία εξαγόρασε

Σαντορίνη - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στη Σαντορίνη – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Hilton Chania Old Town Resort & Spa - Πηγή: Hilton / Όμιλος Τσιλεδάκη
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Στα Χανιά από το 2026 το μοναδικό πλέον ξενοδοχείο Hilton στην Ελλάδα

Μύκονος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Χρήστος Μπόνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Νέο έργο για ξενοδοχείο δρομολογείται στη Μύκονο – Πού θα γίνει

Agora Modiano - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 ημέρες ago

Νέα αλλαγή “σελίδας” για το ιστορικό εμπορικό “στολίδι” της Θεσσαλονίκης – Πώς θα ανανεωθεί η Αγορά Μοδιάνο από το 2026

Το νέο κτίριο με serviced apartments στην οδό Αιτωλικού στον Πειραιά - Πηγή: MIBS Group
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Ξεκινά η μεγάλη οικιστική επένδυση της MIBS στον Πειραιά – Στην ΕΚΤΕΡ το έργο ανακατασκευής

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Οι 11 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Radisson RED Mitropoleos Square Athens - Πηγή: Radisson
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Τα 5 νέα ξενοδοχειακά openings της Radisson σε Αττική, Πελοπόννησο και νησιά – Πώς επεκτείνεται και στην ηπειρωτική Ελλάδα

Πολυτελές θέρετρο και ιδιωτικές κατοικίες της Four Seasons στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Four Seasons
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Πράσινο φως” και με τη “βούλα” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση του νέου Four Seasons στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ακίνητο στην οδό Αγησιλάου 23-25 και Κολωνού στο Μεταξουργείο - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

Σε hot spot νέων ξενοδοχείων μετατρέπεται το Μεταξουργείο – Ποιές δύο νέες επενδύσεις προχωρούν

To ακίνητο του ΕΦΚΑ στην οδό Κολοκοτρώνη 4 - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Κατεβαίνει” Αθήνα η TOR Hotel Group – Ποιό ιστορικό κτίριο θα μετατρέψει σε ξενοδοχείο

Πηγή: Sani Resort
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” για τις αλλαγές στο Sani Resort – Πώς θα συνενωθούν τα 4 πεντάστερα ξενοδοχεία σε ένα

Η επένδυση στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL4 ημέρες ago

The Ellinikon: “στα σκαριά” μια ακόμη νέα γειτονιά με κατοικίες στην ανατολική πλευρά της έκτασης – Τι θα περιλαμβάνει το East Village

Το νέο 5αστέρων Infinity Porto Heli στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Mold Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Στην ΕΚΤΕΡ το έργο κατασκευής του νέου Infinity Six Senses Porto Heli – Πώς θα μεταμορφωθεί το πρώην Costa Perla

Το κτίριο φοιτητικών κατοικιών της Premia Properties στη Θεσσαλονίκη - Πηγή: Premia Properties
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Νέο κτίριο στην Καισαριανή απέκτησε η Premia Properties – Πώς θα το μετατρέψει σε φοιτητικές κατοικίες

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS2 ημέρες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 μήνα ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακαίνισης στο εμβληματικό Filoxenia Kalamata της Grecotel – “Στα σκαριά” και η επόμενη φάση

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).