Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Deloitte: Πρώτη σε αισιοδοξία η Ελλάδα σχετικά με τις οικονομικές προοπτικές της

bizness.gr

Published

on

Deloitte Ελλάδας

Αυξημένη αισιοδοξία για τις οικονομικές προοπτικές των εταιρειών τους, μέσα στους επόμενους 6 μήνες, καταγράφεται από το 56% των CFOs στην Ελλάδα, σύμφωνα με όσα αναφέρει η νέα Πανευρωπαϊκή Έρευνα της Deloitte European CFO Survey Autumn 2019 με τη συμμετοχή 1.371 Οικονομικών Διευθυντών από 19 χώρες της Ευρώπης. Ταυτόχρονα, οι 14 από τις 19 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα προβλέπουν μείωση του θετικού πρόσημου στα έσοδά τους. Αντίθετα, η Ελλάδα, με συμμετοχή 3% στο δείγμα, κατέκτησε την 1η θέση μεταξύ των μοναδικών 5 χωρών που αντιμετωπίζουν θετικά την αναπτυξιακή πορεία τους.

Οι Έλληνες CFOs σημείωσαν ως κύριους λόγους δημιουργίας αβεβαιότητας για τις επιχειρήσεις τους την οικονομική ανάπτυξη, το γεωπολιτικό ρίσκο που αντιμετωπίζει η χώρα, το ρυθμιστικό πλαίσιο και τη μειωμένη ζήτηση σε εισαγωγές και εξαγωγές. Για τους Ευρωπαίους CFOs οι βασικοί λόγοι ενίσχυσης του γενικού αισθήματος απαισιοδοξίας, το οποίο άγγιξε πάνω από το ένα τρίτο (36%) σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, είναι οι διαταραχές στο παγκόσμιο εμπόριο και η αυξημένη αβεβαιότητα σε διάφορα επίπεδα.

Σύμφωνα με τη δέκατη έκδοση της ευρωπαϊκής έρευνας CFO της Deloitte, το ποσοστό αυτό διπλασιάστηκε σε σχέση με την πρώτη έρευνα που είχε πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2015, όταν ο αριθμός ήταν 18%. Την ίδια στιγμή, η ίδια κατάσταση επικρατεί και στην Ελλάδα, με το 62% των ερωτηθέντων CFOs να επιβεβαιώνουν την υψηλή εξωτερική χρηματοοικονομική αβεβαιότητα για τις επιχειρήσεις τους.

O κύριος Παναγιώτης Χορμοβίτης, Financial Advisory Services Partner της Deloitte σχολίασε χαρακτηριστικά:

«Στην Ελλάδα, μετά από μία μακρά περίοδο ύφεσης, αρχίζουμε και βλέπουμε το μέλλον ξανά με αισιοδοξία. Έχοντας υψηλές απαιτήσεις, οι CFOs της Ελλάδας σημειώνουν την αισιοδοξία τους για τις οικονομικές προοπτικές που θα συμβάλλουν και στην ευρύτερη άνθιση της χώρας μας. Με σταθερό στρατηγικό σχέδιο, συνεχή βελτιστοποίηση καθώς και αξιοποίηση του ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού, διαφοροποιούμαστε από την τάση απαισιοδοξίας που επικρατεί στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης και με ρεαλισμό προχωράμε μπροστά».

Αξιοσημείωτο είναι ότι η αρνητική προσέγγιση επικεντρώνεται σε βιομηχανίες με εξαγωγικό προσανατολισμό, που αποτελούν μέρος της παγκόσμιας αξιακής αλυσίδας. Στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας, της παραγωγής βιομηχανικών προϊόντων και υπηρεσιών, των μεταφορών και του ανεφοδιασμού, το σύνολο των CFOs εμφανίζονται πιο απαισιόδοξοι από τους ομολόγους τους σε άλλους κλάδους, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας.

Παράλληλα, η διάθεση για επιχειρηματικό ρίσκο συνεχίζει να μειώνεται, με το 18% μόνο των CFOs να πιστεύουν ότι είναι καλή περίοδος για ανάληψη ρίσκων, ποσοστό που αποτελεί το χαμηλότερο που έχει σημειωθεί από το 2015. Το ίδιο ισχύει και για την Ελλάδα, με το 69% των CFOs να είναι αρνητικοί σε πιθανή λήψη ρίσκων στην τρέχουσα περίοδο. Ως λόγοι για την πτώση θεωρούνται η συνεχής άνοδος της οικονομικής αβεβαιότητας στις χώρες της Ευρωζώνης, αλλά και η αστάθεια στο παγκόσμιο εμπόριο.

Επιπλέον, είναι η πρώτη φορά που οι περισσότεροι CFOs θεωρούν ότι τα οικονομικά περιθώριά των εταιρειών θα σημειώσουν υποχώρηση τον επόμενο χρόνο με την Ελλάδα να συμφωνεί σε ποσοστό 26%, σε αντίθεση με τις προσδοκίες σε έσοδα που παραμένουν σε θετικά επίπεδα με ποσοστό 49% και με τους Έλληνες CFOs να κατακτούν τη δεύτερη θέση σε αισιοδοξία σχετικά με την επικείμενη κερδοφορία τους επόμενους 12 μήνες, σε ποσοστό 74%. Μόνη εξαίρεση ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας στο σύνολο των χωρών, όπου κυριαρχεί η πεποίθηση ότι θα μειωθούν τα έσοδα σε ποσοστό 60%.

Σημαντικό θεωρείται ότι σε όλους τους βιομηχανικούς κλάδους υπάρχει ισχυρή αρνητική συσχέτιση μεταξύ του επιχειρηματικού κλίματος και του μεγέθους της επιχείρησης (με βάση τα ετήσια έσοδα). Με απλά λόγια, όσο μεγαλύτερο το μέγεθος της εταιρείας, τόσο πιθανότερη η επιδείνωση του κλίματος, καθώς οι εταιρείες με εξαγωγικό προσανατολισμό επηρεάζονται περισσότερο από την ύφεση του εμπορίου.

Η μείωση της οικονομικής προοπτικής σε αύξηση κεφαλαίων, από 36% την άνοιξη, σε 27% άγγιξε και τις προοπτικές προσλήψεων και επενδύσεων, ενώ η εξασθένιση της ζήτησης αποτελεί βασικό θέμα προς συζήτηση μεταξύ των CFOs της Ευρώπης. Το 32% σχεδιάζει να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων (από 29% την άνοιξη του 2019), ενώ το 27% σχεδιάζει αύξηση (από το 32% την άνοιξη του 2019). Η έλλειψη σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό εξακολουθεί να δημιουργεί ανησυχία, αλλά σε μικρότερο ποσοστό σε σχέση με άλλους κινδύνους, που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.

Αντίθετα, στην Ελλάδα, με προσδοκώμενο πληθωρισμό 1,23%, το 41% των CFOs πιστεύουν ότι θα αυξηθούν οι προσλήψεις σε εργαζομένους σε σχέση με τους υπόλοιπους ευρωπαίους ομολόγους τους, μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Τέλος, στο σύνολο των χωρών αυξάνεται η πίεση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ιδιαίτερα, οι μεγάλοι σε μέγεθος οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν όχι μόνο τους πελάτες και τους καταναλωτές τους σε ποσοστό 51%, αλλά και τους ίδιους τους εργαζόμενους (47%), ώστε να στραφούν σε βέλτιστες πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης, αύξησης της ενεργειακής απόδοσης και αξιοποίησης μεθόδων φιλικών προς το περιβάλλον.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο ζήτημα οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται ελαστικοί προς τις εταιρείες, σε ποσοστό 64%, ενώ σε επίπεδο πίεσης από τους ανταγωνιστές το ποσοστό είναι μόνο 23%. Πιο ενεργοί εμφανίζονται η κυβέρνηση και οι ρυθμιστικές αρχές, σε ποσοστό 51% σε θέματα αντιστροφής του αρνητικού κλίματος.

Μόνο το 15% των Ελλήνων CFOs, επιβεβαίωσε ότι για το επίπεδο εκπομπών είναι συντονισμένοι με τη συμφωνία του Παρισίου, ενώ το 21% έχουν θέσει στόχους μείωσης των εκπομπών με δικά τους κριτήρια.

Στην Ελλάδα, στρατηγικές προτεραιότητες για τους επόμενους μήνες αποτελούν η οργανική ενίσχυση, η επέκταση σε υπάρχουσες αγορές, η αύξηση σε ροή κεφαλαίων και η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέος κύκλος χρηματοδότησης από angel investors για την Triparound

bizness.gr

Published

on

Την εξασφάλιση επιπρόσθετης χρηματοδότησης 800 χιλιάδων δολαρίων από ομάδα Ελλήνων και διεθνών αγγέλων επενδυτών ανακοίνωσε σήμερα η Triparound, η νεοφυής εταιρεία που οδηγεί το σχεδιασμό και την οργάνωση ταξιδιών στο μέλλον. Η νέα ένεση κεφαλαίων, η οποία φέρνει τη συνολική χρηματοδότηση στα 2 εκατ. δολάρια, αποτελεί ουσιαστικά προέκταση του Seed γύρου που είχε ξεκινήσει η εταιρεία το 2019, όταν είχε αρχικά εξασφαλίσει 1,2 εκατ. δολάρια.

Mεταξύ των επενδυτών της Triparound συγκαταλέγονται διακεκριμένα στελέχη του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων των ΗΠΑ όπως η εταίρος της CapitalG, Laela Sturdy, ο εταίρος της Threshold Ventures, Ανδρέας Σταυρόπουλος και ο εταίρος της Tenaya Capital, Ben Boyer. Παράλληλα, από το σχήμα των επενδυτών δε λείπουν αναγνωρισμένοι Έλληνες επιχειρηματίες, ενώ διεθνή στελέχη όπως ο Kedar Doshi (αντιπρόεδρος της Salesforce για τα Analytics και το Einstein.ai) και ο Γιάννης Δόσιος (αντιπρόεδρος για τα αναδυόμενα προϊόντα στο Twitter) παρέχουν τις συμβουλές τους για την ανάπτυξη του προϊόντος και του δικτύου της Triparound.

Στην ολοκλήρωση του αρχικού γύρου χρηματοδότησης της εταιρείας συμμετείχαν τόσο νέοι όσο και υπάρχοντες επενδυτές. Ενδεικτικά, ως νέοι επενδυτές της εταιρείας προστέθηκαν μεταξύ άλλων ο Peter Ziebelman, βετεράνος επενδυτής της Silicon Valley και καθηγητής στο Stanford Graduate School of Business, και ο Larry Kutscher, πρώην CEO της TravelClick, η οποία επί των ημερών του είχε πουληθεί στον ταξιδιωτικό κολοσσό Amadeus για το ποσό των 1.5 δισ. δολαρίων. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Triparound απαρτίζεται από τον Peter Ziebelman και τον Steve Abernethy, ο οποίος το 2017 πούλησε τη startup εταιρεία του για 1.4 δισ. δολάρια.

O Χρήστος Στεργίου, συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Triparound, δήλωσε: “Είμαστε ευγνώμονες για την ψήφο εμπιστοσύνης που μας έδωσαν οι επενδυτές μας, αυξάνοντας την αρχική μας χρηματοδότηση εν μέσω της πανδημίας. Νιώθουμε πλέον ακόμα πιο δυνατοί να συνεισφέρουμε με τις τεχνολογικές μας λύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ξενοδόχων και των τουριστικών πρακτόρων, τόσο κατά τη διάρκεια της νέας κανονικότητας που βιώνουμε όσο και στην μετά-Covid εποχή.”

Ο Αντώνης Χαλκιόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Triparound, πρόσθεσε: “Η προέκταση του γύρου χρηματοδότησης μας επιτρέπει να συνεχίσουμε δυναμικά την ανάπτυξη και την προώθηση και των δύο προϊόντων της Triparound: αφενός να επεκτείνουμε την ανοδική πορεία του Triparound X σε ξενοδοχεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, αφετέρου να παρουσιάσουμε στην αγορά το Triparound Pro, προσθέτοντας τους πρώτους τουριστικούς πράκτορες στο πελατολόγιό μας.”

Στους πελάτες της Triparound που ήδη χρησιμοποιούν το Triparound X συγκαταλέγονται τα Sani Resort, Ιkos Resorts, Costa Navarino, Electra Hotels and Resorts, Mitsis Hotels, Yes Hotels, Santikos Collection κα. Πρόσφατα, η εταιρεία προέβη στη σύναψη συμφωνίας με τη διεθνή εταιρεία Cabo Villas για το Triparound Pro, ενώ το προσεχές διάστημα αναμένεται να προβεί σε περαιτέρω συμφωνίες για το συγκεκριμένο προϊόν που απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες, εταιρείες διαχείρισης προορισμών αλλά και εταιρείες διαχείρισης βιλών.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Triparound, η εταιρεία SaaS που ιδρύθηκε το Μάρτιο 2019, φιλοδοξεί να αλλάξει το τοπίο στην ταξιδιωτική βιομηχανία εκσυγχρονίζοντας το μοντέλο λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων, απευθυνόμενη στα ξενοδοχεία και στους τουριστικούς πράκτορες με μοντέλο Β2Β. Ειδικότερα στις συνθήκες πανδημίας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός που επιφέρουν τα προϊόντα της είναι ακόμα πιο επίκαιρος. Οι συνιδρυτές της γνωρίστηκαν μέσω του προγράμματος EGG της Eurobank και δύο χρόνια αργότερα ένωσαν τις δυνάμεις τους με κοινό στόχο το σχηματισμό μίας σύγχρονης νεοφυούς εταιρείας με διεθνή πρότυπα λειτουργίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πιστοποίηση Safe Restart και για τα bluegr Hotels & Resorts

bizness.gr

Published

on

Τα ξενοδοχεία Minos Beach art hotel και Candia Park village στην Κρήτη του ομίλου bluegr Hotels & Resorts, αξιολόγησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD), με βάση την υπηρεσία Safe Restart που διαθέτει ο Φορέας Πιστοποίησης.

Το 5* Minos Beach art hotel, αποτελεί το πρώτο luxury hotel της Κρήτης χτισμένο το 1962 στον Άγιο Νικόλαο. Αγαπημένο εκείνων που εκτιμούν το γνήσιο και αυθεντικό, το ξενοδοχείο βρίσκεται ακριβώς πάνω στη θάλασσα, περιβάλλεται από καταπράσινη φύση και διατηρεί Μουσείο Τέχνης με περισσότερα από 50 έργα και γλυπτά, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών. Το 4* οικογενειακό ξενοδοχείο της bluegr Hotels & Resorts, Candia Park village διαμορφωμένο σαν παραδοσιακό κρητικό χωρίο με γειτονιές και πλακόστρωτους δρόμους μέσα στη φύση και πανοραμική θέα στον κόλπο του Μιραμπέλο, αποτελεί την αγαπημένη επιλογή για ξέγνοιαστες καλοκαιρινές διακοπές.

Η αξιολόγηση των ξενοδοχείων του ομίλου bluegr Hotels & Resorts με βάση την υπηρεσία Safe Restart από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) έρχεται σε συνέχεια της πολυετούς συνεργασίας του κορυφαίου ελληνικού φορέα πιστοποίησης με έναν από τους μεγαλύτερους και ιστορικούς ξενοδοχειακούς ομίλους της χώρας, αποτελώντας ένα ακόμη παράδειγμα της αξίας που προσφέρει η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Ο έλεγχος Safe Restart βασίζεται σε Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ με την ολοκλήρωσή του η TÜV HELLAS (TÜV NORD) εκδίδει αναλυτική αναφορά που θα περιλαμβάνει τη συμμόρφωση με τις τρέχουσες νομοθετικές απαιτήσεις. Επιπλέον, προκειμένου να στηρίξει τους συνεργάτες της, προσφέρει την εν λόγω υπηρεσία σε τιμές κόστους αφουγκραζόμενη τις ανάγκες τους στην τρέχουσα συγκυρία.

Σημειώνεται ότι στα οφέλη για τις επιχειρήσεις που λαμβάνουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ελέγχου συμπεριλαμβάνεται η επιβεβαίωση της συμμόρφωσης με την κείμενη νομοθεσία από έναν τρίτο ανεξάρτητο Οργανισμό, προσφέροντας αντικειμενικότητα και αμεροληψία καθώς και η αύξηση του επιπέδου εμπιστοσύνης των πελατών.

Η κ. Μαρία Λιοντάκη, Επικεφαλής Επιθεωρήτρια της TÜV HELLAS (TÜV NORD) δήλωσε σχετικά: Η συνεργασία μας με τον όμιλο bluegr Hotels μετρά από το 2005 και όλα αυτά τα χρόνια συνεχίζει την προσπάθεια για ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και στήριξη της τοπικής κοινωνίας. Παρά τις πρωτοφανείς και δύσκολες συνθήκες που βιώνει ο τουρισμός φέτος, έχει γίνει μια εξαιρετική προσπάθεια τόσο κατά το σχεδιασμό όσο και κατά την εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας των ξενοδοχείων του ομίλου που ελέγχθηκαν.

O κος. Άγγελος Πάγκαλος Operations Manager του ομίλου bluegr Hotels & Resorts τόνισε :
Στην bluegr Hotels & Resorts, η δέσμευσή μας για την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών, των εργαζομένων, των συνεργατών και της κοινότητας παραμένει, όπως πάντα, η πρώτη μας προτεραιότητα. Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, ευθυγραμμισμένοι με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της νέας εποχής σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα προσαρμοσμένης λειτουργίας για τα ξενοδοχεία μας, επενδύοντας παράλληλα στις εγκαταστάσεις και την εκπαίδευση των ανθρώπων μας.

Θέλοντας να ελέγξουμε την αποτελεσματικότητα και την ακεραιότητα του συστήματος μας επιλέξαμε την υπηρεσία Safe Restart της TÜV HELLAS (TÜV NORD). Ολοκληρώνοντας επιτυχώς τις επιθεωρήσεις και λαμβάνοντας υπόψιν τις αναφορές είμαστε σε θέση να διασφαλίσουμε ότι όλες μας οι διεργασίες καθώς και το προσωπικό μας είναι στο ανώτατο επίπεδο ετοιμότητας. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επισκέπτες, στους ανθρώπους και τον προορισμό μας, σας καλωσορίσουμε ξανά στο ασφαλές περιβάλλον των ξενοδοχείων μας.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σε ποιά ελληνική πόλη βρίσκεται το καλύτερο περιφερειακό εμπορικό κέντρο

bizness.gr

Published

on

Σπουδαία διάκριση για το Fashion City Outlet, το οποίο ανακηρύχθηκε ως το καλύτερο περιφερειακό εμπορικό κέντρο της Ελλάδας για το 2020 από το έγκριτο κλαδικό περιοδικό Fashion Daily του Ομίλου Boussias Communications, στο πλαίσιο της ειδικής ετήσιας έκδοσης “Best in Fashion”.

Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του Fashion City Outlet, κ. Μίνωας Δρακάκης: «Αυτό είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς όλων μας στο Fashion City Outlet, τόσο των εργαζομένων στα καταστήματα, όσο και της ομάδας Διοίκησης. Το Fashion City Outlet στον ενάμιση χρόνο της λειτουργίας του, κατάφερε να αλλάξει τα δεδομένα της περιφερειακής αγοράς της Θεσσαλίας, καθώς προσέλκυσε το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών απ’ όλη την Κεντρική αλλά και την Βόρεια Ελλάδα. Στην ουσία αναβάθμισε την αγορά της Λάρισας σε μια «μητροπολιτική αγορά» που προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων καταναλωτών από τους γειτονικούς νομούς αλλά και από όλη την Ελλάδα.»

Η επιτυχία του μοναδικού outlet της Θεσσαλίας αποτυπώνεται στον εντυπωσιακό αριθμό επισκεπτών που ξεπέρασαν τα 2.000.000 σε μόλις 14 μήνες λειτουργίας του, ενώ 33.000 άτομα συμμετείχαν στην εντυπωσιακή εκδήλωση των εγκαινίων του (με παρουσιάστρια την Φαίη Σκορδά και συναυλία από τον Κωνσταντίνο Αργυρό) και περισσότερα από 10.000 άτομα παρευρέθηκαν στην εκδήλωση για τον εορτασμό των πρώτων γενεθλίων του (με συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη).

«Παρόλο το σύντομο χρόνο λειτουργίας μας είναι ιδιαίτερα σημαντική και η κοινωνική συνεισφορά του Fashion City Outlet, που έχει ήδη υλοποιηθεί με πληθώρα δράσεων και εκδηλώσεων, όπως και με σημαντικές συνεργασίες με το ΄Make a Wish΄ Ελλάδος, το ‘Χαμόγελο του Παιδιού’, το Σύλλογο ‘Όραμα Ελπίδας’ και την Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου», δήλωσε η Marketing Manager του Fashion City Outlet, Νάνσυ Κουρούπη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Fashion City Outlet, συμπεριλαμβάνεται και η προώθηση και υποστήριξη διάφορων κοινωνικών πρωτοβουλιών (π.χ. ‘Μαζί για τον μικρό Δημήτρη’, συγκέντρωση εθελοντών δοτών μυελού των οστών, κλπ.), καθώς επίσης και η υποστήριξη τοπικών σχολείων και η ενίσχυση Σωμάτων Ασφαλείας, όπως το Πυροσβεστικό Σώμα Λάρισας.

Το Fashion City Outlet, φιλοξενεί συνολικά στα καταστήματα του πάνω από 70 γνωστές εταιρείες ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ, αλλά και ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών.

Μάλιστα, αρκετά από τα καταστήματα που φιλοξενούνται στο Fashion City Outlet είναι τα πρώτα και μοναδικά του είδους τους που λειτουργούν στην Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Continue Reading
Advertisement

Trending