Connect with us

SPECIAL EDITIONS

Ελληνική Πρωτοβουλία: Στηρίζει τη μάχη ενάντια στην υπογεννητικότητα στη χώρα μας

bizness.gr

Published

on

Ελληνική Πρωτοβουλία

Η HOPEgenesis είναι μία ελληνική μη-κερδοσκοπική εταιρία, που δραστηριοποιείται στον χώρο της υγείας και της κοινωνικής πρόνοιας, διευθετώντας κρίσιμα ζητήματα αναφορικά με τα χαμηλά επίπεδα γεννητικότητας στην Ελλάδα. Η Ελλάδα βρίσκεται σε δημογραφικό αδιέξοδο, καθώς υπάρχει μεγάλο αρνητικό ισοζύγιο γεννήσεων και θανάτων που ολοένα αυξάνεται.

Εκτιμάται πως μέχρι το 2050 ο πληθυσμός της Ελλάδας θα έχει μειωθεί, από τους 10.800.000 κατοίκους που βρίσκεται σήμερα, στους 8.000.000. Σύμφωνα με επίσημα δεδομένα από το Υπουργείο Εσωτερικών, το 2017, στην Ελλάδα υπήρξαν 88.132 γεννήσεις και 123.079 θάνατοι, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την δραματική μείωση του πληθυσμού.

Η Ελληνική Πρωτοβουλία (The Hellenic Initiative) υποστηρίζει τη HOPEgenesis δωρίζοντας της $30,000 προκειμένου να μπορεί να παρέχει μία ιατρική και ψυχολογική «ομπρέλα» σε όλες τις εγκύους των ακόλουθων έξι νησιών των Δωδεκανήσων: Αρκιοί, Χάλκη, Κάσος, Λειψοί, Πάτμος και Τήλος.

Η HOPEgenesis παρέχει δωρεάν ιατρική θεραπεία στις γυναίκες αυτές, που έχουν πολύ περιορισμένη πρόσβαση σε ιατρικές υποδομές και τους δίνει επιπλέον τη δυνατότητα να ταξιδέψουν σε συνεργαζόμενες ιατρικές μονάδες, όπου θα παρακολουθηθούν, όπως πρέπει, από μία ομάδα Μαιευτήρων – Γυναικολόγων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους. Η συμβολή της Ελληνικής Πρωτοβουλίας-THI σε αυτό το πρόγραμμα κατέστη δυνατή μέσα από τα έσοδα του 4ου ετήσιου γκαλά που διοργανώθηκε στο Λονδίνο.

Τα έξι παραπάνω νησιά αριθμούν συνολικά 6.223 μόνιμους κατοίκους. Με βάση τον πληθυσμό τους, θα έπρεπε να έχουν 65 γεννήσεις ανά έτος και συνολικά 195 σε διάστημα τριών ετών. Ωστόσο, σύμφωνα με την επίσημη Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία (ΕΛΣΤΑΤ), ο αριθμός των γεννήσεων κατά το διάστημα 2015-2017, πριν την παρέμβαση της HOPEgenesis, και για τα 6 νησιά ήταν μόλις 115. Αυτά τα χαμηλά ποσοστά γεννητικότητας υπέδειξαν την ανάγκη για άμεση δράση και υποστήριξη των κατοίκων αυτών των απομακρυσμένων νησιών.

Η HOPEgenesis δραστηριοποιείται σε 354 περιοχές ανά την Ελλάδα και το δίκτυό της με συνεργαζόμενα νοσοκομεία αποτελείται από 18 ιατρικά κέντρα και περισσότερους από 80 ιατρούς. Μέχρι σήμερα έχει υποστηρίξει περισσότερες από 260 οικογένειες σε περιοχές που ο αριθμός των γεννήσεων είτε ήταν πολύ χαμηλός, είτε ήταν ακόμα και μηδενικός. Η οργάνωση βραβεύθηκε με το «Βραβείο του Ευρωπαίου Πολίτη 2018».

Ο κ. George P. Stamas, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Πρωτοβουλίας, δήλωσε:

«Το μέλλον κάθε χώρας εξαρτάται από τις γεννήσεις της και στην Ελλάδα η κατάσταση όσον αφορά την αναλογία γεννήσεων – θανάτων είναι ανησυχητική. Στο THI, ένας από τους ιδρυτικούς μας σκοπούς είναι η παροχή βοήθειας σε κρίσιμα κοινωνικά ζητήματα όπως αυτό, και η υποστήριξη σημαντικών ανθρωπιστικών προσπαθειών, όπως του έργου της HOPEgenesis. Μια τέτοιου είδους πρακτική προσέγγιση, που στοχεύει άμεσα στην λύση, αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για όλους».

Ο κ. Μιχάλης Πρίντζος, Διευθυντής Προγραμμάτων της Ελληνικής Πρωτοβουλίας, δήλωσε:

«Τα χαμηλά ποσοστά γεννήσεων είναι ένα ανησυχητικό πρόβλημα για την ελληνική κοινωνία, το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα, διότι εάν γίνει μη αναστρέψιμο, τότε οι συνέπειες θα είναι πολύ μεγαλύτερες για την Ελλάδα και το μέλλον της. Το ζήτημα αυτό έχει γίνει πιο έντονο σε απομακρυσμένες περιοχές όπου οι οικογένειες είναι διστακτικές να αποκτήσουν παιδιά όχι μόνο λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και λόγω της έλλειψης των απαραίτητων ιατρικών υποδομών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στην Ελληνική Πρωτοβουλία πιστεύουμε ότι η HOPEgenesis και οι προσπάθειές της πρέπει να αναγνωριστούν και να υποστηριχθούν».

Ο κ. Στ. Χανδακάς, Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, δήλωσε:

«Η συμβολή της Ελληνικής Πρωτοβουλίας είναι ύψιστης σημασίας για εμάς. Αισθανόμαστε ευγνωμοσύνη όταν συνεργαζόμαστε με οργανισμούς, εταιρείες και άτομα που αγκαλιάζουν και συμμετέχουν στις προσπάθειές μας. Με την υποστήριξή τους, έχουμε την πεποίθηση ότι μπορούμε να επιτύχουμε τον στόχο μας για την αντιστροφή των αρνητικών δεικτών γεννήσεων στην Ελλάδα και τη σταδιακή αύξηση του ελληνικού πληθυσμού. Μία τέτοιου είδους συμβολή μας δίνει ελπίδα και δύναμη να συνεχίσουμε τον αγώνα μας και να φέρουμε πολλές φωνές χαρούμενων παιδιών στη χώρα μας».

SPECIAL EDITIONS

Την πρώτη τους συμπαραγωγή ανακοίνωσαν COSMOTE TV και το NATIONAL GEOGRAPHIC

bizness.gr

Published

on

Cosmote TV, National Geographic

Με έμπνευση το κοινό όραμα για τη δημιουργία και τη διανομή κορυφαίου τηλεοπτικού περιεχομένου, η COSMOTE TV και το National Geographic ξεκινούν ένα ταξίδι εξερεύνησης, που θα αποκαλύψει ένα μυστήριο διάρκειας 4.500 ετών, στην καρδιά του Αιγαίου.

Το νέο ντοκιμαντέρ σε συμπαραγωγή των COSMOTE TV και National Geographic, θα επιχειρήσει να αποκαλύψει πώς το νησί της Κέρου, το αρχαιότερο ναυτικό ιερό της ανθρωπότητας, αποτέλεσε γενέτειρα ενός νέου τρόπου ζωής, ένα βήμα πιο κοντά στον κόσμο, όπως τον γνωρίζουμε σήμερα. Βασισμένο στην αρχαιολογική έρευνα και τα ευρήματα του Cambridge Keros Project, το ντοκιμαντέρ θα εξερευνήσει επίσης το Δασκαλιό, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο εντυπωσιακά μνημεία του Κυκλαδικού πολιτισμού της πρώιμης Εποχής του Χαλκού στο Αιγαίο.

Τα γυρίσματα για το ντοκιμαντέρ, θα πραγματοποιηθούν στο νησί της Κέρου, το Δασκαλιό, τη Νάξο, την Αθήνα, την Κύπρο και τις ΗΠΑ, ενώ η πρεμιέρα έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2020 στο COSMOTE HISTORY HD.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Το νερό «ΑΥΡΑ» της Coca-Cola Τρία Έψιλον στήριξε τον Αυθεντικό Μαραθώνιο

bizness.gr

Published

on

Νερό «Αύρα», χορηγός, Αυθεντικός Μαραθώνιος

Για 22η συνεχή χρονιά, και ακόμα πιο δυναμικά, υποστήριξε και φέτος το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τους 60.000 δρομείς του Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας. Μέσα από την ενεργοποίηση του AVRA Wave, δημιουργήθηκε ένα μεγάλο κύμα εμψύχωσης για τους Μαραθωνοδρόμους, το οποίο είχε ως στόχο να τους οδηγήσει μέχρι το τέλος της διαδρομής.

Η μεγαλύτερη αθλητική γιορτή στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, με τη διαδρομή των 10χλμ. και την Κυριακή 10 Νοεμβρίου, με τις διαδρομές των 5 και 42χλμ. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, ως το επίσημο νερό του Μαραθωνίου, φρόντισε για την ενυδάτωση των αθλητών σε όλους τους σταθμούς εφοδιασμού, ενώ φέτος προσκάλεσε για πρώτη φορά τους δικούς τους υποστηρικτές να βρεθούν στα πιο καίρια σημεία της μαραθώνιας διαδρομής για να τους εμψυχώσουν.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της Κυριακής τα Αvra Wave mini buses, μικρά λεωφορεία των 10 ατόμων, εκτελούσαν συνεχή δρομολόγια με αφετηρία τους σταθμούς μετρό «Δ. Πλακεντίας» και «Ευαγγελισμός» και κατεύθυνση το 31ο χλμ. της Μαραθώνιας διαδρομής (Στ. Αγίας Παρασκευής) και τον τερματισμό στο Καλλιμάρμαρο, αντίστοιχα.

Μέσα από την ενέργεια του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, περισσότεροι από 300 υποστηρικτές δημιούργησαν ένα δυναμικό κύμα υποστήριξης και με φωνές, μηνύματα και χαμόγελα «έσπασαν» τον τοίχο μαζί με όλους τους δρομείς, στο δυσκολότερο σημείο του αγώνα.

Δυναμικό «παρών» έδωσε φυσικά για ακόμη μία χρονιά και η AVRA Running Team, η οποία, με τη συμμετοχή περισσότερων από 600 δρομέων, εργαζόμενων και φίλων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, αγωνίστηκε σε όλους τους αγώνες.

Η Άννα Κοκκάλη, μέλος της AVRA Running Team και δρομέας των 42χλμ. δήλωσε: «Η Μαραθώνια Διαδρομή ήταν για ακόμη μία φορά καθηλωτική, από την αφετηρία στον Μαραθώνα μέχρι και τον τερματισμό στο Καλλιμάρμαρο. Η κορύφωση όλης της προετοιμασίας μου ήρθε στο 31ο χλμ., όταν είχα αρχίσει να νιώθω τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν και για μερικά δευτερόλεπτα σκέφτηκα να τα παρατήσω. Εκείνη ακριβώς ήταν η στιγμή που είδα τους δικούς μου ανθρώπους να ζητωκραυγάζουν για μένα και γέμισα και πάλι ενέργεια. Ενέργεια να τρέξω για να τους συναντήσω στον τερματισμό και να τους ευχαριστήσω που μέσω των AVRA Wave minibuses βρέθηκαν στο πλευρό μου στα σημαντικότερα σημεία της διαδρομής. Η υποστήριξη από τους δικούς μας ανθρώπους είναι πολύ σημαντική για όλους τους δρομείς και κανένας μας δεν θα μπορούσε να τα έχει καταφέρει χωρίς τη δύναμη που λαμβάνει από τους δικούς του ανθρώπους».

Αθλητές και μη, όλοι οι επισκέπτες του Αυθεντικού Μαραθωνίου είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν το περίπτερο του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ στο Χωριό των Χορηγών, το οποίο τους καλούσε να φροντίσουν την ΑΥΡΑ τους μέσα από διασκεδαστικές δράσεις. Από το περίπτερο δεν έλειπαν και καλεσμένοι-έκπληξη, όπως οι αθλητές της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ Rion Brown και Κώστας Παπαδάκης καθώς και της ομάδας Volley Ανδρών του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου Axel Jacobsen και Lucas Rangel, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν με τους παρευρισκόμενους. Μαζί και οι δρομείς, Αναστασία Μαρινάκου, μέλος της Εθνικής Ομάδας και νικήτρια στα 5χλμ. διαδρομής του Αυθεντικού Μαραθωνίου (2015 και 2019) και ο Χριστόφορος Μερούσης, Μαραθωνοδρόμος, μέλος της Ολυμπιακής ομάδας στο Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016 και νικητής του πανελληνίου πρωταθλήματος Μαραθωνίου από το 2013 ως και το 2016.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Οι μικρές οικιακές συσκευές στο Public

bizness.gr

Published

on

Κατάστημα Public

Το public.gr περιλαμβάνει πλέον μία μεγάλη γκάμα μικρών οικιακών συσκευών, για να βρει ο καθένας εύκολα και γρήγορα αυτό που αναζητά.

Στο e-shop του Public υπάρχουν πάνω από 4.500 προϊόντα (σκούπες, συσκευές σιδερώματος, μηχανές καφέ, προετοιμασία φαγητού, συσκευές μαγειρικής, σκεύη μαγειρικής, εργαλεία μαγειρικής), με brands, όπως: Delonghi, Izzy, Karcher, Kenwood, Rohnson, Rowenta, Tefal και Sencor αλλά και ενημερωμένους οδηγούς αγοράς με συμβουλές, πληροφορίες και βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • Ηλεκτρικές σκούπες
  • Συσκευές σιδερώματος
  • Προετοιμασία φαγητού
  • Μηχανές καφέ
  • Συσκευές μαγειρικής

Continue Reading
Advertisement

Trending