Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ο εκσυγχρονισμός του ΟΤΕ για την επόμενη δεκαετία

bizness.gr

Published

on

Cosmote κτίριο

Προσωπικό μήνυμα προς όλους τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ, απηύθυνε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ, σε συνέχεια της πολυήμερης απεργίας των εργαζομένων, δίνοντάς τους ο ίδιος την εικόνα για την πορεία και το μέλλον της εταιρείας.

«Ακούγονται πολλά για τις αλλαγές που θα έρθουν στην εταιρεία μας. Πάντα σας μιλούσα ανοιχτά και με ειλικρίνεια. Θέλω λοιπόν και τώρα να ενημερωθείτε από εμένα. Γιατί το μέλλον της εταιρείας μας, μας αφορά όλους, άμεσα», ανέφερε στο μήνυμά του ο κ. Τσαμάζ.

Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή, ο επικεφαλής του ΟΤΕ σημείωσε πως, ο Όμιλος ΟΤΕ είναι σήμερα κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στην Ελλάδα και αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού και παραγωγικού ιστού της χώρας. Μία υγιής εταιρεία που μπορεί να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες όλων των ενδιαφερόμενων μερών: πελατών, κοινωνίας, εργαζομένων, μετόχων. «Κατά τη διάρκεια της κρίσης λάβαμε τολμηρές αποφάσεις και αλλάξαμε σχεδόν τα πάντα στον Όμιλο. Δουλέψαμε 10 χρόνια, όλοι μαζί» είπε, και ξεχώρισε τρία πράγματα στην πορεία αυτής της δεκαετίας: τις επενδύσεις 4,7 δισ. ευρώ μέσα στην κρίση, τη δραστική μείωση του δανεισμού κατά 80% και τον εξορθολογισμό του κόστους με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο, με το κόστος των εθελουσιών να ανέρχεται σε περίπου 1 δισ. ευρώ, χρηματοδοτούμενο εξ’ ολοκλήρου από τα κέρδη του Ομίλου.

Όμως, η ανάγκη για αλλαγή παραμένει ως προϋπόθεση επιβίωσης και ανάπτυξης. Όπως εξήγησε ο πρόεδρος του ΟΤΕ, «οι προκλήσεις είναι παγκόσμιες και επιβάλλονται από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Το disruption, δηλαδή οι ανατροπές στην αγορά, μπορούν να αλλάξουν ριζικά ολόκληρους κλάδους (…) Δεν μπορούμε να εθελοτυφλούμε και να μείνουμε απαθείς μπροστά στην επικείμενη αλλαγή. Οι εταιρείες που κράτησαν μια τέτοια στάση, δεν κατάφεραν να επιβιώσουν. Έχουμε δύο επιλογές: ή να είμαστε πρωτοπόροι των αλλαγών ή να τρέχουμε πίσω από τις εξελίξεις. Διαλέγουμε το πρώτο. (…) Για να παραμείνουμε βιώσιμοι και ανταγωνιστικοί, θα πρέπει για άλλη μία φορά να αλλάξουμε. Να γίνουμε πιο ευέλικτοι, να μειώσουμε το κόστος μας και να δημιουργήσουμε νέες πηγές εσόδων για τον Όμιλο. Η αλλαγή δεν πρέπει να μας φοβίζει! Το έχουμε κάνει πολλές φορές στο παρελθόν και το έχουμε κάνει αποδεδειγμένα εξαιρετικά επιτυχημένα».

Ο κ. Τσαμάζ ξεκαθάρισε ότι ο συνολικός σχεδιασμός για τον εκσυγχρονισμό του ΟΤΕ την επόμενη δεκαετία είναι ακόμη σε εξέλιξη, σημείωσε ωστόσο ότι η εταιρεία μελετά το ενδεχόμενο οι δραστηριότητες που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση και την επαφή με τον πελάτη (τεχνικοί πεδίου, call centers, καταστήματα) να λειτουργήσουν ως 100% θυγατρικές εταιρείες.

Όπως αναφέρει στο μήνυμά του, λειτουργώντας ως θυγατρικές εταιρείες θα κερδίσουν μεγαλύτερη ευελιξία, ανεξαρτησία και αυτονομία εντός του Ομίλου ΟΤΕ, θα εστιάσουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, θα μπορούν να αναπτύξουν και να προσφέρουν νέες υπηρεσίες και να πωλούν τις υπηρεσίες τους σε τρίτους, φέρνοντας έσοδα στον Όμιλο και συμβάλλοντας στη μείωση του λειτουργικού κόστους. Οι αλλαγές αυτές θα δώσουν τη δυνατότητα στην εταιρεία να προσλάβει και να αναπτύξει εργαζομένους σε σημαντικές ειδικότητες της νέας εποχής, ενώ και οι κεντρικές υπηρεσίες θα μπορούν να λειτουργούν πιο ευέλικτα και αποτελεσματικά.

Εξηγώντας τι σημαίνει αυτό πρακτικά για τους εργαζομένους, ο κ. Τσαμάζ σημείωσε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για τους εργαζομένους, καθώς όλοι παραμένουν μέλη της μεγάλης οικογένειας του ΟΤΕ, ότι θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτονομία, ευελιξία και αποτελεσματικότητα στην εργασία, ότι οι ρόλοι τους θα αναβαθμιστούν, ότι θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και ότι θα ανοιχτούν νέες αναπτυξιακές προοπτικές για το προσωπικό. Ειδικά η νέα γενιά του Ομίλου ΟΤΕ θα έχει τη δυνατότητα να εξελίσσεται, εκτός από επαγγελματικά, και μισθολογικά στα πρότυπα μιας σύγχρονης εταιρείας.

Κλείνοντας το μήνυμά του, ο επικεφαλής του ΟΤΕ, είπε:

«Ο ΟΤΕ κατάφερε να διατηρήσει την εργασιακή ειρήνη την τελευταία δεκαετία, εν μέσω συνεχόμενων αλλαγών και μεταρρυθμίσεων. Δυστυχώς, κατά τη διάρκεια των γιορτών βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μία πρωτοφανή απεργία διάρκειας τριών εβδομάδων, που ταλαιπώρησε τους πελάτες μας και επηρέασε το επίπεδο των υπηρεσιών μας, ζημιώνοντας την εικόνα μας και τους εργαζομένους. Αντιμετωπίσαμε πρωτοφανείς πρακτικές συκοφαντίας, ψεύδους, απειλών σε προσωπικό επίπεδο, με αποκορύφωμα την άνανδρη επίθεση στην οικογενειακή μου κατοικία. Είναι επίσης πρωτοφανές ότι η ηγεσία της ΟΜΕ ΟΤΕ δεν καταδίκασε την επίθεση αυτή με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο. Η διοίκηση του ΟΤΕ πάντα επιδιώκει τον διάλογο με τους εκπροσώπους των εργαζομένων. Σε καμία όμως περίπτωση ο ΟΤΕ δεν θα επιστρέψει σε καθεστώς οργανισμού δημοσίου με νοοτροπίες παρελθόντος! (…) Είμαστε μία σύγχρονη ιδιωτική εταιρεία τεχνολογίας και τέτοια θα παραμείνουμε!».

Και κατέληξε: «Είναι προς όφελος όλων, να προχωρήσουμε στις απαιτούμενες αλλαγές και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις με συνεργασία και εμπιστοσύνη. Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε. Με πίστη, πάθος, δέσμευση και με όχημα την τεχνολογία, θα συνεχίσουμε όλοι μαζί να φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Το μέλλον της εταιρείας εξαρτάται από όλους μας».

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Επενδύσεις 26 εκ. ευρώ σε e-commerce και logistics από την Public – MediaMarkt

bizness.gr

Published

on

Public, Media Makrt

Συνολικές επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου (ecommerce), στις νέες τεχνολογίες και σε υποδομές μεταξύ των οποίων και σε νέες υπερσύγχρονες αποθήκες (logistic center στην Αττική) για την επόμενη διετία ανακοίνωσε η Public-MediaMarkt, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της εταιρίας που έχει ως βασικό στρατηγικό στόχο να καταστεί η αδιαμφισβήτητη ηγέτιδα δύναμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Public-MediaMarkt Χρήστος Καλογεράκης, δήλωσε ότι το Public βρίσκεται στην πρώτη θέση του ηλεκτρονικού εμπορίου (ecommerce retailer) στην ελληνική αγορά. «Με τη βεβαιότητα ότι το λιανικό εμπόριο (retail) του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη μέρα. Έχουμε όλες τις προϋποθέσεις που μας δίνουν σαφές προβάδισμα: Τη πρώτη θέση στο ecommerce, ισχυρή omnichannel στρατηγική, το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατές συμπληρωματικές επωνυμίας (brands), Public και Media Markt. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δικαιώνουν τις επιλογές μας καθώς και για το 2019 η συνεισφορά του ecommerce στον ετήσιο τζίρο της εταιρείας είναι 20%. Με αφετηρία τα παραπάνω συστατικά έχουμε ήδη στρέψει την ενέργεια και τις επενδύσεις μας σε τεχνολογίες, logistics, ανθρώπινο ταλέντο και εμπειρία από πολύ πιο ώριμες αγορές του εξωτερικού. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τα μερίδιά μας στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου», πρόσθεσε ο κ. Καλογεράκης.

Νέα οργανωτική δομή με έμφαση στη επόμενη μέρα

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, η εταιρία σε χρόνο ρεκόρ άλλαξε την οργανωτική της δομή δημιουργώντας τις εξής δύο ισχυρές διευθύνσεις: eCommerce business unit και retail business unit. Η διεύθυνση ecommerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας, Χρήστου Καλογεράκη για την επόμενη μέρα και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά, που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά με τη γνώση και την εμπειρία τους από ανεπτυγμένες αγορές στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Η διεύθυνση retail business unit έχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public – Media Markt ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή. Σημειώνεται ότι η πλήρης ενοποίηση των δύο εταιριών Public και MediaMarkt θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Ιουλίου.

Ραγδαία Ανάπτυξη του Public Marketplace – Περισσότερες από 2.500 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, σε τροχιά ανάπτυξης κινείται και το Public Marketplace, το μεγαλύτερο ελληνικό Marketplace στη χώρα. Μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ταλέντων ενώ προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. Στόχος είναι όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρίας η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων που σε αριθμό θα προσεγγίσουν τα 2.500 μέχρι το τέλος τους έτους, με την προσφορά ακόμη περισσότερων επιλογών στους επισκέπτες και πολλαπλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Την ίδια στιγμή συνεχίζεται και η επέκταση του φυσικού δικτύου υποκαταστημάτων με το άνοιγμα νέων καταστήματων όπως στην Ρόδο (MediaMarkt) και προσεχώς στην Καλαμάτα (Media Markt) κλπ.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο σύστημα πληρωμών για τους οδηγούς ταξί της BEAT – Στρατηγική συνεργασία με Τράπεζα Πειραιώς

bizness.gr

Published

on

Beat

Νέο, αναβαθμισμένο σύστημα πληρωμών για τους οδηγούς ταξί που είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή της ΒΕΑΤ, δημιούργησε η εταιρεία σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς.

Οι οδηγοί ταξί που συνεργάζονται με την εταιρεία δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω καρτών που είναι ήδη συνδεδεμένες με τη ΒΕΑΤ εφαρμογή του εκάστοτε επιβάτη. Σήμερα, οι ηλεκτρονικές πληρωμές για διαδρομές στην πλατφόρμα της ΒΕΑΤ ξεπερνούν το 35% του συνόλου. Οι οδηγοί στη συνέχεια μπορούν να στείλουν το υπόλοιπο που έχει δημιουργεί από ηλεκτρονικές πληρωμές διαδρομών στην τράπεζά τους, όποτε εκείνοι το επιθυμούν, με το πάτημα ενός κουμπιού μέσα από την εφαρμογή του οδηγού.

Με τη νέα αυτή συνεργασία για το σύστημα πληρωμών, η ΒΕΑΤ αναβαθμίζει την εμπειρία του οδηγού, κάνοντας τη διαδικασία μεταφοράς χρημάτων πιο γρήγορη και με ευνοϊκότερες χρεώσεις. Πλέον οι οδηγοί ταξί που συνεργάζονται με την εταιρεία μπορούν να έχουν τα χρήματά τους διαθέσιμα καθημερινά και μάλιστα εντός λίγων ωρών, ανεξαρτήτως τράπεζας που χρησιμοποιούν.

Με τη ΒΕΑΤ συνεργάζονται περισσότεροι από 8.000 οδηγοί ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. “Έχουμε δημιουργήσει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα για τις πληρωμές των χιλιάδων οδηγών που συνεργάζονται μαζί μας”, εξηγεί ο κ. Βασίλης Ντάνιας, Γενικός Διευθυντής της ΒΕΑΤ στην Ελλάδα. “Ο επαγγελματίας οδηγός θέλουμε να μπορεί να λαμβάνει τις εισπράξεις του άμεσα, και όποτε εκείνος το επιθυμεί, χωρίς να παρεμβάλλεται ο ανθρώπινος παράγοντας ή χρονοβόρες διαδικασίες. Με αυτόν τον τρόπο νιώθει σιγουριά ότι τα χρήματά του είναι πάντα διαθέσιμα. Αυτό το έχουμε πετύχει. Η νέα μας συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς αποτελεί συνέχεια μιας σειράς στρατηγικών συμμαχιών, στις οποίες έχουμε αποφασίσει να προχωρήσουμε για τη διαμόρφωση της αγοράς μετακινήσεων του Αύριο. Παράλληλα, είναι και μια κίνηση έμπρακτης στήριξης προς το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, καθώς μέχρι σήμερα για τις πληρωμές μας συνεργαζόμασταν με τραπεζικό ίδρυμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με έδρα την Ολλανδία. Με τη νέα συμφωνία, κάνουμε ακόμη ένα βήμα προς όφελος των οδηγών, καθώς οι συναλλαγές θα γίνονται ταχύτερα και με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση για εκείνους”, συμπληρώνει.

Ο κ. Σπύρος Αρμενιάκος, Senior Director στη Διεύθυνση Merchant Acquiring & e-Payments της Τράπεζας Πειραιώς, δήλωσε: “Η επιχειρηματική απόφαση της ΒΕΑΤ να μεταφέρει τις πληρωμές των οδηγών-συνεργατών της στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα και συγκεκριμένα στην Τράπεζά μας, αποτελεί την απαρχή μίας εξελισσόμενης συνεργασίας βασιζόμενης σε τραπεζικές και τεχνολογικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Η συνεργασία με την BEAT επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά πως η Τράπεζα Πειραιώς, συνδυάζοντας πολύχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία στο χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών, μπορεί να εξυπηρετήσει τις εξειδικευμένες ανάγκες των συνεργατών της, παρέχοντας υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες και διακεκριμένη εξυπηρέτηση, με επίκεντρο τους πελάτες ή συνεργάτες των πελατών μας”.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο webinar από το Αραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο για τις αγορές Ιορδανίας και Κατάρ

bizness.gr

Published

on

Γυναικεία επιχειρηματικότητα

Το Αραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο διοργανώνει το τέταρτο ηλεκτρονικό ενημερωτικό,σεμινάριο της σειράς “Doing Business with the Arab World” ‪στις 15 Ιουλίου στις 14:00 (τοπική ώρα Ελλάδος)‬, που θα παρουσιάσει τις αγορές της Ιορδανίας και του Κατάρ.

Τις δύο αραβικές χώρες θα παρουσιάσουν εκπρόσωποι ιορδανικών και καταρινών οργανισμών και θα ενσωματώνουν πληροφορίες σχετικές με το εμπόριο, προοπτικές για ανάληψη έργων και τη μεταφορά ελληνικής τεχνογνωσίας προς τις χώρες αυτές.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εναρκτήριες ομιλίες από τον πρέσβη του Χασεμητικού Βασιλείου της Ιορδανίας, Ahed Sweidat, και τον πρέσβη του Κράτους του Κατάρ στην Ελλάδα, Abdulaziz Ali Al-Naama.

Το webinar μπορούν να παρακολουθήσουν μέλη και μη-μέλη του επιμελητηρίου. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν τη φόρμα συμμετοχής και να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες. Τεχνικές πληροφορίες θα δοθούν στους ενδιαφερομένους όταν κατοχυρωθεί η συμμετοχή τους. Σημειώνεται πως το 4ο Webinar θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα.

Continue Reading
Advertisement

Trending