Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ο εκσυγχρονισμός του ΟΤΕ για την επόμενη δεκαετία

bizness.gr

Published

on

Cosmote κτίριο

Προσωπικό μήνυμα προς όλους τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ, απηύθυνε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ, σε συνέχεια της πολυήμερης απεργίας των εργαζομένων, δίνοντάς τους ο ίδιος την εικόνα για την πορεία και το μέλλον της εταιρείας.

«Ακούγονται πολλά για τις αλλαγές που θα έρθουν στην εταιρεία μας. Πάντα σας μιλούσα ανοιχτά και με ειλικρίνεια. Θέλω λοιπόν και τώρα να ενημερωθείτε από εμένα. Γιατί το μέλλον της εταιρείας μας, μας αφορά όλους, άμεσα», ανέφερε στο μήνυμά του ο κ. Τσαμάζ.

Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή, ο επικεφαλής του ΟΤΕ σημείωσε πως, ο Όμιλος ΟΤΕ είναι σήμερα κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στην Ελλάδα και αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού και παραγωγικού ιστού της χώρας. Μία υγιής εταιρεία που μπορεί να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες όλων των ενδιαφερόμενων μερών: πελατών, κοινωνίας, εργαζομένων, μετόχων. «Κατά τη διάρκεια της κρίσης λάβαμε τολμηρές αποφάσεις και αλλάξαμε σχεδόν τα πάντα στον Όμιλο. Δουλέψαμε 10 χρόνια, όλοι μαζί» είπε, και ξεχώρισε τρία πράγματα στην πορεία αυτής της δεκαετίας: τις επενδύσεις 4,7 δισ. ευρώ μέσα στην κρίση, τη δραστική μείωση του δανεισμού κατά 80% και τον εξορθολογισμό του κόστους με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο, με το κόστος των εθελουσιών να ανέρχεται σε περίπου 1 δισ. ευρώ, χρηματοδοτούμενο εξ’ ολοκλήρου από τα κέρδη του Ομίλου.

Όμως, η ανάγκη για αλλαγή παραμένει ως προϋπόθεση επιβίωσης και ανάπτυξης. Όπως εξήγησε ο πρόεδρος του ΟΤΕ, «οι προκλήσεις είναι παγκόσμιες και επιβάλλονται από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Το disruption, δηλαδή οι ανατροπές στην αγορά, μπορούν να αλλάξουν ριζικά ολόκληρους κλάδους (…) Δεν μπορούμε να εθελοτυφλούμε και να μείνουμε απαθείς μπροστά στην επικείμενη αλλαγή. Οι εταιρείες που κράτησαν μια τέτοια στάση, δεν κατάφεραν να επιβιώσουν. Έχουμε δύο επιλογές: ή να είμαστε πρωτοπόροι των αλλαγών ή να τρέχουμε πίσω από τις εξελίξεις. Διαλέγουμε το πρώτο. (…) Για να παραμείνουμε βιώσιμοι και ανταγωνιστικοί, θα πρέπει για άλλη μία φορά να αλλάξουμε. Να γίνουμε πιο ευέλικτοι, να μειώσουμε το κόστος μας και να δημιουργήσουμε νέες πηγές εσόδων για τον Όμιλο. Η αλλαγή δεν πρέπει να μας φοβίζει! Το έχουμε κάνει πολλές φορές στο παρελθόν και το έχουμε κάνει αποδεδειγμένα εξαιρετικά επιτυχημένα».

Ο κ. Τσαμάζ ξεκαθάρισε ότι ο συνολικός σχεδιασμός για τον εκσυγχρονισμό του ΟΤΕ την επόμενη δεκαετία είναι ακόμη σε εξέλιξη, σημείωσε ωστόσο ότι η εταιρεία μελετά το ενδεχόμενο οι δραστηριότητες που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση και την επαφή με τον πελάτη (τεχνικοί πεδίου, call centers, καταστήματα) να λειτουργήσουν ως 100% θυγατρικές εταιρείες.

Όπως αναφέρει στο μήνυμά του, λειτουργώντας ως θυγατρικές εταιρείες θα κερδίσουν μεγαλύτερη ευελιξία, ανεξαρτησία και αυτονομία εντός του Ομίλου ΟΤΕ, θα εστιάσουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, θα μπορούν να αναπτύξουν και να προσφέρουν νέες υπηρεσίες και να πωλούν τις υπηρεσίες τους σε τρίτους, φέρνοντας έσοδα στον Όμιλο και συμβάλλοντας στη μείωση του λειτουργικού κόστους. Οι αλλαγές αυτές θα δώσουν τη δυνατότητα στην εταιρεία να προσλάβει και να αναπτύξει εργαζομένους σε σημαντικές ειδικότητες της νέας εποχής, ενώ και οι κεντρικές υπηρεσίες θα μπορούν να λειτουργούν πιο ευέλικτα και αποτελεσματικά.

Εξηγώντας τι σημαίνει αυτό πρακτικά για τους εργαζομένους, ο κ. Τσαμάζ σημείωσε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για τους εργαζομένους, καθώς όλοι παραμένουν μέλη της μεγάλης οικογένειας του ΟΤΕ, ότι θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτονομία, ευελιξία και αποτελεσματικότητα στην εργασία, ότι οι ρόλοι τους θα αναβαθμιστούν, ότι θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και ότι θα ανοιχτούν νέες αναπτυξιακές προοπτικές για το προσωπικό. Ειδικά η νέα γενιά του Ομίλου ΟΤΕ θα έχει τη δυνατότητα να εξελίσσεται, εκτός από επαγγελματικά, και μισθολογικά στα πρότυπα μιας σύγχρονης εταιρείας.

Κλείνοντας το μήνυμά του, ο επικεφαλής του ΟΤΕ, είπε:

«Ο ΟΤΕ κατάφερε να διατηρήσει την εργασιακή ειρήνη την τελευταία δεκαετία, εν μέσω συνεχόμενων αλλαγών και μεταρρυθμίσεων. Δυστυχώς, κατά τη διάρκεια των γιορτών βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μία πρωτοφανή απεργία διάρκειας τριών εβδομάδων, που ταλαιπώρησε τους πελάτες μας και επηρέασε το επίπεδο των υπηρεσιών μας, ζημιώνοντας την εικόνα μας και τους εργαζομένους. Αντιμετωπίσαμε πρωτοφανείς πρακτικές συκοφαντίας, ψεύδους, απειλών σε προσωπικό επίπεδο, με αποκορύφωμα την άνανδρη επίθεση στην οικογενειακή μου κατοικία. Είναι επίσης πρωτοφανές ότι η ηγεσία της ΟΜΕ ΟΤΕ δεν καταδίκασε την επίθεση αυτή με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο. Η διοίκηση του ΟΤΕ πάντα επιδιώκει τον διάλογο με τους εκπροσώπους των εργαζομένων. Σε καμία όμως περίπτωση ο ΟΤΕ δεν θα επιστρέψει σε καθεστώς οργανισμού δημοσίου με νοοτροπίες παρελθόντος! (…) Είμαστε μία σύγχρονη ιδιωτική εταιρεία τεχνολογίας και τέτοια θα παραμείνουμε!».

Και κατέληξε: «Είναι προς όφελος όλων, να προχωρήσουμε στις απαιτούμενες αλλαγές και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις με συνεργασία και εμπιστοσύνη. Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε. Με πίστη, πάθος, δέσμευση και με όχημα την τεχνολογία, θα συνεχίσουμε όλοι μαζί να φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Το μέλλον της εταιρείας εξαρτάται από όλους μας».

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Virtus International Partners: Επενδύει στην διεθνή αγορά των premium αναψυκτικών

bizness.gr

Published

on

Virtus International Partners

Η εταιρεία Virtus International Partners, διαχειρίστρια του Virtus South European Fund, μετά την πρόσφατη συμμετοχή της στα πολυκαταστήματα Αttica, αλλά και στην ASTIR Vitogiannis Α.Ε. το 2017, προχωρά στην τρίτη επένδυσή της, αποκτώντας το 51% της εταιρείας ESM Effervescent Sodas Management Ltd., μητρική της Three Cents Limited (UK). Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον κλάδο των «Premium Mixers & Tonics», έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους διεθνώς.

Η Three Cents (www.threecents.co.uk) ιδρύθηκε το 2014 από ανθρώπους με πολύχρονη εμπειρία αλλά και βαθιά γνώση των αναγκών στην αγορά των premium προϊόντων, που να απευθύνεται τόσο στους επαγγελματίες bartenders, αλλά και τους απλούς καταναλωτές. Ο Βασίλης Καλαντζής, με σημαντική δραστηριότητα στην εισαγωγή και διανομή ποτών, μαζί με τους Δημήτρη Νταφόπουλο, Γιώργο Μπάγκο και Γιώργο Τσιρίκο, τρεις επαγγελματίες bartenders με πολλαπλές διακρίσεις σε διαγωνισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ξεκίνησαν με την ιδέα να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα απευθύνεται στην διεθνή αγορά των premium αναψυκτικών και των cocktail mixers.

Η Three Cents ξεκίνησε σαν η μοναδική ελληνική εταιρεία στον κλάδο της και εξελίσσεται σε ηγέτη της συγκεκριμένης αγοράς στην Ελλάδα. Παράλληλα πραγματοποιεί εξαγωγές, ισχυροποιώντας τη θέση της στην παγκόσμια αγορά, με τον αριθμό των χωρών να φτάνει σήμερα τις 34. Τα προϊόντα της Three Cents έχουν αποσπάσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, ενώ με βάση έρευνα του Drinks International (www.drinksint.com) έχουν καταταγεί στην 1η δεκάδα παγκοσμίως στα «Best Selling Βrands» και στα «Top Trending Brands» στην κατηγορία τους για το 2019.

Το Virtus South European Fund αποφάσισε να επενδύσει στην Three Cents γιατί πληροί όλες τις προϋποθέσεις ενός διεθνούς brand. Η διοικητική της ομάδα έχει όραμα, το προϊόν είναι πρωτοποριακό και με τον κατάλληλο σχεδιασμό και οργάνωση μπορεί να εξελιχθεί γρήγορα σε έναν διεθνή brand-leader στην κατηγορία των premium mixers.

Ο κος Βασίλης Καλαντζής, μέτοχος της Three Cents, δήλωσε:

«Είναι μεγάλη μας χαρά να καλωσορίζουμε την Virtus International Partners στην οικογένεια της Three Cents. Η συμμετοχή της αποτελεί για εμάς ψήφο εμπιστοσύνης στις συνεχείς προσπάθειές μας να αναδείξουμε διεθνώς ένα ελληνικό προϊόν αλλά και να μετατρέψουμε μια ιδέα που ξεκίνησε μεταξύ μιας παρέας σε ένα διεθνές success story».

Ο Managing Partner της Virtus International Partners κος Λάμπρος Παπακωνσταντίνου δήλωσε:

«Μετά από προσεκτική ανάλυση και μελέτη της αγοράς, αποφασίσαμε να επενδύσουμε σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες, με σκοπό να βοηθήσουμε στην περαιτέρω ανάπτυξή της. Ως επενδυτής στην Three Cents, θα συνεισφέρουμε στο να καταστεί η εταιρεία ένας από τους πρωταγωνιστές του κλάδου στην διεθνή αγορά και να αναδείξουμε τα προϊόντα της σε ένα διεθνές Premium Brand».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Βραβείο καλύτερης ασφαλιστικής 2020 για την Εθνική Ασφαλιστική

bizness.gr

Published

on

Κτίριο Εθνικής Ασφαλιστικής στη Συγγρού

Ως η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία της ελληνικής αγοράς για το 2020 αναδείχθηκε η Εθνική Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Best Car, που διοργανώνει κάθε χρόνο το περιοδικό Auto Τρίτη.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν περισσότερα από 40.000 άτομα -αναγνώστες του AutoΤρίτη – ψηφίζοντας για το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς αλλά και την καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία.

Η ψηφοφορία έγινε είτε ηλεκτρονικά μέσω ειδικής εφαρμογής, είτε μέσω εντύπου (κουπόνι) που μοιράζεται στους χιλιάδες επισκέπτες της Έκθεσης Αυτοκινήτου η οποία διοργανώνεται στην Αθήνα. Ο κάθε αναγνώστης – χρήστης (άνω των 18 ετών και με έγκυρη άδεια οδήγησης) έχει δικαίωμα μόνο μίας συμμετοχής.

Η Εθνική Ασφαλιστική συγκέντρωσε μακράν το μεγαλύτερο ποσοστό των ψήφων (18,5%), κατακτώντας την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των συμμετεχόντων. Όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της, πρόκειται για μία διάκριση που για την εταιρεία μας έχει ιδιαίτερη σημασία και βαρύτητα καθώς η κριτική επιτροπή που την ανέδειξε ως την καλύτερη του χώρου είναι το κοινό, οι ασφαλισμένοι της.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού Best Car 2020 έγινε σε ειδική εκδήλωση παρουσία 120 στελεχών της αγοράς του αυτοκινήτου και θεσμικών εκπροσώπων (ΙΟΑΣ, ΟΦΑΕ).

Την τιμητική διάκριση για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής παρέλαβε ο κ. Νίκος Μιαούλης, προϊστάμενος Τομέα Διαφήμισης της εταιρείας, από τον διευθυντή Σύνταξης του Περιοδικού Auto Τρίτη, κ. Καπογιάννη.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Κέρδη τριμήνου ρεκόρ για την Apple – Τα iPhone έκαναν τη διαφορά

bizness.gr

Published

on

Apple, iphone

Η Apple εμφάνισε νέα κέρδη ρεκόρ στο τελευταίο τρίμηνο του 2019, δικαιολογώντας τον υπερδιπλασιασμό της αξίας της μετοχής της πέρυσι. Τα βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα οφείλονται κυρίως στις ισχυρές πωλήσεις των τηλεφώνων iPhones για πρώτη φορά εδώ κι ένα χρόνο, αλλά και στις απρόσμενα καλές πωλήσεις των ‘έξυπνων’ ρολογιών (Apple Watch) και των ασύρματων ακουστικών της (AirPods), που αυξήθηκαν κατά 44%.

Οι αναλυτές της Γουόλ Στριτ είχαν εκτιμήσει ότι τα iPhones θα είχαν στάσιμες ή και πτωτικές πωλήσεις, αλλά διαψεύστηκαν, καθώς αυτές αυξήθηκαν κατά σχεδόν 8%, από 52 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ένα χρόνο σε 56 δισ. δολ., με αιχμή τα νέα iPhone 11 και iPhone 11 Pro. Οι συνολικές πωλήσεις από όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της (Apple Pay, Apple Arcade, Apple TV+) στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 8% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2018, φθάνοντας τα 91,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη της διαμορφώθηκαν σε 22,2 δισ. δολ., αυξημένα κατά 11%.

Η αύξηση των πωλήσεων ήταν καλύτερη στην Ευρώπη (άνοδος 14% στο τελευταίο τρίμηνο) σε σχέση με την Αμερική (11%) και την Κίνα (3%). Εκτιμάται ότι παγκοσμίως βρίσκονται πλέον σε λειτουργία πάνω από ενάμισι δισεκατομμύριο συσκευές της Apple (υπολογιστές Mac, κινητά iPhones, ταμπλέτες iPads κ.α.), έναντι 1,4 δισεκατομμυρίων πριν ένα έτος.

Παράλληλα η εταιρεία έθεσε ως στόχο να έχει μέχρι το τέλος του 2020 μια παγκόσμια βάση 600 εκατομμυρίων συνδρομητών για τις διάφορες υπηρεσίες της (μουσική, τηλεόραση, ηλεκτρονικά παιχνίδια κ.α.), από 480 εκατομμύρια που έχει τώρα και 360 εκατομμύρια που είχε πριν ένα χρόνο. Τα συνολικά έσοδα από τις κάθε είδους υπηρεσίες της έφθασαν τα 12,7 δισ. δολάρια στο τελευταίο τρίμηνο.

Η Apple έχει όμως ανησυχίες για τις επιπτώσεις του νέου κοροναϊού λόγω της μεγάλης σημασίας που έχει για την εταιρεία η Κίνα τόσο ως αγορά όσο και ως τόπος παραγωγής πολλών προϊόντων της. Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple Τιμ Κουκ έκανε γνωστό, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς, ότι η εταιρεία «παρακολουθεί στενά» το ξέσπασμα του κοροναϊού στην Κίνα, το οποίο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το επόμενο τρίμηνο της.

Ορισμένα εργοστάσια προμηθευτών της στην περιοχή της Γουχάν παραμένουν κλειστά στην Κίνα και δεν αναμένεται να ανοίξουν πριν τις 10 Φεβρουαρίου. Επίσης, αρκετά καταστήματά της στην Κίνα δουλεύουν πλέον με μειωμένο ωράριο λόγω μειωμένης κίνησης πελατών, ενώ ένα αναγκάστηκε να κλείσει, κάτι που συνέβη και σε καταστήματα τρίτων, τα οποία πωλούν προϊόντα της.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending