Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι 11 κανόνες για την πρεμιέρα των ΜΜΜ

bizness.gr

Published

on

Προστατευτικές μάσκες

Τους έντεκα κανόνες, εφαρμόζει από σήμερα στις αστικές συγκοινωνίες το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ασφαλέστερη μετακίνηση των επιβατών σε Μετρό, λεωφορεία, τραμ, προαστιακό και τρόλεϊ. Οι κανόνες αυτοί είναι:

1. Επιβεβλημένη η χρήση μάσκας σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ λεωφορεία, τρόλεϊ, για επιβάτες και για εργαζόμενους.

2. Δεν μετακινούμαστε αν έχουμε συμπτώματα ίωσης, έστω και ήπια.

3. Διατηρούμε αποστάσεις ασφαλείας εντός συρμών και οχημάτων, όπως και σε σταθμούς και στάσεις.

4. Έλεγχος από «βοηθούς επιβατών» κατά την είσοδο μας σε 45 σημαντικότερους σταθμούς μετεπιβίβασης του Μετρό, που έχουν ανταπόκριση με τραμ και λεωφορεία και είναι και οι πιο πολυσύχναστοι για αποφυγή συνωστισμού.

5. Χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ μόνο εάν δεν υπάρχει άλλος τρόπος μετακίνησης και μόνο για σημαντικό λόγο.

6. Χρησιμοποιούμε ιδιωτικά μέσα όπου είναι εφικτό- Δεν θα υπάρχει δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας.

7. Επιτρέπονται δύο επιβάτες σε κάθε ΙΧ (πέραν του οδηγού), από έναν επιβάτη που ισχύει μέχρι σήμερα.

8. Αυξάνεται η συχνότητα δρομολογίων σε μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ.

9. Απαγορεύεται η χρήση των ανελκυστήρων, με εξαίρεση τα άτομα με σοβαρά κινητικά προβλήματα.

10. Παρατείνεται σε λεωφορεία και τρόλεϊ το μέτρο της απαγόρευσης εισόδου από την μπροστινή θύρα.

11. Κλιμακωτή προσέλευση δημοσίων υπαλλήλων στις υπηρεσίες για αποφυγή συνωστισμού στα ΜΜΜ.

Αυτό που θα πρέπει να συνηθίσουν οι επιβάτες -και που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ-, είναι η χρήση μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων. Θα πρέπει, εφόσον το μέσο που θέλουν να μετακινηθούν, δεν έχει τον απαιτούμενο χώρο, να περιμένουν για το επόμενο.

Το πόσο σοβαρά έχει πάρει η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την νέα κατάσταση, είναι και η για πρώτη φορά σύσταση χρήση του ι.χ. (εφόσον υπάρχει και είναι εφικτό) από τους πολίτες που θέλουν να μετακινηθούν έναντι των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Οι “βοηθοί επιβατών”

Το “νέο” που θα ζήσουν από σήμερα οι επιβάτες, είναι οι “βοηθοί επιβατών”. Πρόκειται για ελεγκτές της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ που θα είναι επιφορτισμένοι για την ενημέρωση των επιβατών για την τήρηση των παραπάνω κανόνων και ιδιαίτερα τη χρήση μάσκας. Θα υπάρχουν σε 45 σημαντικούς συγκοινωνιακούς κόμβους της Αθήνας, κυρίως σε σταθμούς Μετρό που συνδέονται με Τραμ, Προαστιακό και λεωφορειακές γραμμές αλλά και σε κεντρικές στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ. Ενημερωτικές πινακίδες για την τήρηση των παραπάνω θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους σταθμούς Μετρό αλλά σε κεντρικές στάσεις λεωφορείων αλλά και στα οχήματα.

Ο έλεγχος χρήσης μάσκας θα γίνεται από αστυνομικούς που θα είναι εντός των σταθμών και οι οποίοι θα επιβάλουν πρόστιμα σε όσους “ξεχάσουν” να τη φορέσουν.

Ιδιαίτερα κρίσιμος θα είναι ο ρόλος τους στους κεντρικούς σταθμούς: Σύνταγμα, Ομόνοια, Πειραιάς, Μοναστηράκι, Φάληρο, Δ.Πλακεντίας. Το σημερινό “crash test” θα δείξει το κατά πόσο οι επιβάτες είναι επαρκώς ενημερωμένοι αλλά και εξοπλισμένοι.

Επιπλέον, στα λεωφορεία εξακολουθεί να αποκλείεται η χρήση της μπροστινής θύρας και μαζί κάποια μπροστινά καθίσματα για την ασφάλεια του οδηγού. Η χρήση μάσκας και οι αποστάσεις μεταξύ των επιβατών είναι υποχρεωτικά.

Προαστιακός-Ταξί

Σε πλήρη λειτουργία τίθεται και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Αθηνών (Πειραιάς – Κιάτο, Πειραιάς – Αεροδρόμιο, Αθήνα – Χαλκίδα και Άνω Λιόσια – Κορωπί). Η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική αλλά και η τήρηση των αποστάσεων. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συστήνει την ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων μέσω app. Ο έλεγχος θα γίνεται ηλεκτρονικά, εντός των συρμών.

Στα ταξί εξακολουθεί να ισχύει το μέτρο μεταφοράς ενός επιβάτη, με τις γνωστές εξαιρέσεις μεταφοράς γονέα με ανήλικα τέκνα ή συνοδείας ατόμου για ιατρικούς λόγους. Η χρήση προστατευτικής μάσκας απαραίτητη.

Φόρτιση καρτών

Στη διάθεση του κοινού θα είναι τα εκδοτήρια εισιτηρίων που ήταν ενεργά και προ κορονοϊού και τα Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης (ΑΜΕΚ). Και στις δύο περιπτώσεις συνιστάται η χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας. Οι συστηματικοί χρήστες, περίπου 1,5 εκατ. κάτοχοι προσωποιημένων καρτών, έχουν τη δυνατότητα να φορτίσουν ηλεκτρονικά την ΑΤΗ.ΕΝΑ card μέσω κινητού (Android ή με τεχνολογία NFC) ή υπολογιστή, ώστε να πάνε απευθείας στο ακυρωτικό μηχάνημα.

Πύκνωση δρομολογίων

Το υπουργείο ΥΠΟΜΕ, έχει φροντίσει για την πύκνωση των δρομολογίων των μέσων μαζικής μεταφοράς. Από σήμερα θα κινούνται περί τα 1.000 λεωφορεία και τρόλεϊ, όσα δηλαδή και περίπου πριν την πανδημία. Στις τρεις γραμμές του Μετρό οι χρονοαποστάσεις θα είναι ανά έξι λεπτά τις ώρες αιχμής και στο Τραμ κάθε οκτώ λεπτά.

Χρήση μάσκας

Φυσικά, δεν ξεχνάμε πριν από κάθε μας μετακίνηση να είμαστε εφοδιασμένοι με γάντια, μάσκες και απολυμαντικά μέσα ενώ κρίσιμη είναι η σωστή χρήση της μάσκας. Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ:

• Εφαρμόστε υγιεινή των χεριών με πλύσιμο ή με αλκοολούχο αντισηπτικό αμέσως πριν φορέσετε τη μάσκα και οπωσδήποτε πριν την αφαιρέσετε.

• Τοποθετείστε τη μάσκα ώστε να καλύπτει πλήρως τη μύτη, το στόμα και το πηγούνι και να μην υπάρχουν κενά μεταξύ μάσκας και προσώπου. Εάν η μάσκα έχει μεταλλικό έλασμα πιέστε το απαλά γύρω από τη ράχη της μύτης. ΜΗΝ αγγίζετε τη μάσκα όταν τη φοράτε γιατί μπορεί να μεταφέρετε τον ιό στα δάκτυλά σας.

• Η μάσκα αφαιρείται πιάνοντας μόνο τα κορδόνια πρώτα από κάτω και μετά από πάνω. Εάν πρόκειται για μάσκα με λαστιχένιους βραχίονες, αφαιρείται πιάνοντας ταυτόχρονα τους λαστιχένιους βραχίονες.

• Μην αγγίζετε το μπροστινό μέρος της μάσκας! Θεωρείται μολυσμένο!

• Η μάσκα πρέπει να αφαιρείται και να απορρίπτεται όταν υγρανθεί.

• Απορρίπτεται τη μάσκα κρατώντας την πάντα από τα κορδόνια ή τους λαστιχένιους βραχίονες.

• Εάν η μάσκα είναι πολλαπλών χρήσεων πλύνετε την το συντομότερο δυνατόν μετά από κάθε χρήση με κοινό απορρυπαντικό και σε θερμοκρασία 60ο.

 

Πηγή: ypodomes.com

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η νέα “μορφή” της φετινής ΔΕΘ – Προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες

bizness.gr

Published

on

ΔΕΘ

«Παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών» δηλώνει η ΔΕΘ-Helexpo με τη διοργάνωση ενός πολιτικο-οικονομικού φόρουμ τις ημέρες που επρόκειτο να διεξαχθεί η 85η ΔΕΘ, η ακύρωση της οποίας, λόγω κορονοϊού, ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση.

«Η διαφύλαξη της Δημόσιας Υγείας ξεπερνά κάθε οικονομική διάσταση και στο πλαίσιο αυτό η 85η ΔΕΘ δεν θα πραγματοποιηθεί αυτόν τον Σεπτέμβριο. Όμως ο κορυφαίος θεσμός της Θεσσαλονίκης, που μετρά 94 χρόνια Ιστορίας και 84 διοργανώσεις, δεν θα σιγήσει, καθώς τις ημέρες της Έκθεσης η ΔΕΘ-Helexpo θα διοργανώσει ένα πολιτικο-οικονομικό φόρουμ, δηλώνοντας παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών», αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας.

«Η ΔΕΘ-Helexpo συνεχίζει να βρίσκεται στις επάλξεις, σχεδιάζοντας το μέλλον, παρά τις αντίξοες συνθήκες και επεξεργάζεται μια σειρά νέων ιδεών και δράσεων, ώστε να είναι έτοιμη για την επόμενη μέρα. Άλλωστε, η εκθεσιακή δραστηριότητα δεν σταματά, μιας και αποτελεί καταλυτικό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης στη χώρα μας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, με την οποία ο εθνικός εκθεσιακός φορέας ευχαριστεί επίσης «εκθέτες και χορηγούς που, παρά τη δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία, έδειξαν εμπιστοσύνη στη ΔΕΘ και έσπευσαν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους, αναγνωρίζοντας στην Έκθεση τη βαρύτητά της τόσο σε συμβολικό όσο και σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο». Ιδιαίτερες ευχαριστίες δε απευθύνει η ΔΕΘ-Helexpo στους οργανωτές της γερμανικής συμμετοχής «για την αμέριστη συμπαράστασή τους μέχρι την τελευταία στιγμή».

«Η ΔΕΘ έχει περάσει κυριολεκτικά διά πυρός και σιδήρου στις εννέα δεκαετίες της ζωής της και θα αντιμετωπίσει τη νέα αυτή πρόκληση δημιουργικά και με την υποστήριξη των εργαζομένων της, των πελατών της, των συνεργατών της, των φορέων, αλλά και της ίδιας της Θεσσαλονίκης», καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στο Bloomberg η “Greek Summer Feeling” καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού

bizness.gr

Published

on

Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται αφενός να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και αφετέρου να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού. Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα τη μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Για αυτό το καλοκαίρι, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό. Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται.

Αναφερόμενος στην εν λόγω δράση, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης είπε: «Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ, αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό. Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως. Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού. Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα! Κι αυτό αποτελεί το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

Η καμπάνια

Η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece – Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

«Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες! Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις: Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το ανυπέρβλητο “Ελληνικό Καλοκαίρι”», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επανεκκίνηση τουρισμού: συνεχίζεται η καμπάνια “Ατελείωτο Ελληνικό Καλοκαίρι” του ΕΟΤ

bizness.gr

Published

on

Παρουσιάζοντας ελκυστικές εικόνες του μοναδικού ελληνικού καλοκαιριού και της ξεγνοιασιάς που αυτό προσφέρει, ο ΕΟΤ συνεχίζει την υπαίθρια (outdoor) καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας και τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει προβολή των μηνυμάτων σε panels και οθόνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σε 50 λεωφορεία και 30 τρόλεϊ σε διάφορες περιοχές του κέντρου της Αθήνας και των προαστίων, καθώς και σε 250 επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων στην Αττική.

Παράλληλα, στα αεροδρόμια γίνεται προβολή του επιτυχημένου βίντεο «Destination Greece, Health First», το οποίο δίνει το βασικό πλαίσιο των υγειονομικών μέτρων στη χώρα μας και της υψηλής ασφάλειας που έχουν οι επισκέπτες της.

Όπως δήλωσε ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, «στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε φέτος, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα προκειμένου να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση. Γι’ αυτό, μετά από αρκετά χρόνια, ο ΕΟΤ ενεργοποίησε και την outdoor διαφήμιση. Ένα μέρος της, αυτό που αφορά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα, στοχεύει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Από την άλλη πλευρά, οι καταχωρήσεις και οι προβολές βίντεο στα αεροδρόμια της χώρας στοχεύουν να καλωσορίσουν τους εισερχόμενους επισκέπτες και να ενισχύσουν την εικόνα του ασφαλούς προορισμού. Ο ΕΟΤ αντιλαμβάνεται τις ειδικές συνθήκες της φετινής σεζόν και αναλαμβάνει κι άλλες πρωτοβουλίες εκτός από τη μεγάλη διαφημιστική μας καμπάνια στο εξωτερικό, που είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending