Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι 6 στόχοι του ΕΟΤ στο ανανεωμένο μάρκετινγκ για τον τουρισμό

Newsroom

Published

on

«Ο ΕΟΤ προχωράει σε μία καινοτομία που αφορά την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας για το 2020 από τον Ιανουάριο, γεγονός που δεν έχει ξαναγίνει. Και αυτό αναδεικνύει την σημασία, τη μεθοδικότητα και την στόχευση που έχει θέσει το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, ώστε η χώρα μας να έχει ισχυρή παρουσία ιδίως στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και της Αμερικής αναφορικά με τις προκρατήσεις». Αυτά σημείωσε, μεταξύ άλλων, η πρόεδρος του ΕΟΤ σχετικά με το νέο πλάνο προώθησης για τον ελληνικό τουρισμό. Η κ. Άντζελα Γκερέκου αναφέρθηκε, επίσης, στο νέο μάρκετινγκ που θα αφορά συνολικά το τουριστικό μας προϊόν και πως αυτό, θα αναδειχθεί ακόμη περισσότερο.

Αναλυτικά όσα επισήμανε η κ. Γκερέκου:

«Η παρουσία μας αφορά μία συνδυαστική παρουσία σε διαδικτυακά και έντυπα ΜΜΕ καθώς και αναγνωρισμένα τηλεοπτικά μέσα, ενώ προχωράμε και σε συνεργασία με πλατφόρμες παροχής υπηρεσιών σχετικά με τον τουρισμό.

Συγκεκριμένα για την περίοδο Ιανουάριο ως Μάιο του 2020, ο ΕΟΤ έχει συγκεκριμένη διαδικτυακή, τηλεοπτική και έντυπη παρουσία σε Διεθνή ΜΜΕ, όπως το EURONEWS, το BBC, το CNN, το BLOOMBERG

Καθώς και σε ενημερωτικά αναγνωρισμένα με κοινό υψηλό αναγνωστικό και οικονομικό επίπεδο μέσα όπως η Wall Street Journal, οι Financial Times, οι New York Times

αλλά και σε διεθνείς διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως Google, Expedia, Trip Advisor, Skyscanner, Twitter,

ενώ μάλιστα καινοτομεί στη συνεργασία με την Mastercard καθώς και με την Accu Weather, ώστε να έχει απήχηση σε επισκέπτες υψηλού οικονομικού επιπέδου.

Η πρώτη αυτή φάση της διαφήμισης αφορά ποσά της τάξης των 8 εκ. Ευρώ συνολικά.

Κατά την συνέχεια του 2020 προσανατολιζόμαστε και για τις υπόλοιπες αγορές και για νέες συνεργασίες διαφήμισης και συνδιαφήμισης, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του ΕΟΤ μέσα και από τα γραφεία που διατηρεί στο εξωτερικό.

Προβάλλουμε την ταυτότητα της Ελλάδας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και αναδεικνύουμε το γεγονός ότι είναι μία χώρα που περιέχει πολλές ακόμη χώρες, με την έννοια των πολλαπλών επιλογών.

Κάθε περιοχή έχει το δικό της χρώμα και με συντονισμό θα την αναδείξουμε στο πλαίσιο της ενιαίας στρατηγικής με θεματική και περιφερειακή εξειδίκευση.

Εξάλλου ο ΕΟΤ σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις στο ΠΔ 78/2018, συμμετέχει δια του Προέδρου του, στη διαδικασία κατάρτισης και εκτέλεσης των προγραμμάτων τουριστικής προβολής των Περιφερειών.

Το γεγονός αυτό δείχνει και τη σημασία που δίνεται στις Περιφέρειες, αλλά και την ανάγκη ενός συντονισμού για μία ενιαία εικόνα και στρατηγική που καλούνται συνολικά να έχουν και οι 13 Περιφέρειες σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.

Εδώ ακριβώς εδράζεται και η νέα στρατηγική του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουρισμού και αφορά τη ΒΙΩΣΙΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Πλέον η Ελλάδα καλείται να κινηθεί στο δρόμο της βιωσιμότητας σε κάθε πτυχή της οικονομίας, και για εμάς η Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη σημαίνει ξεκάθαρα:

Σταθερή αύξηση στα έσοδα και στον αριθμό των διεθνών επισκεπτών με ταυτόχρονη προώθηση και εφαρμογή πρακτικών βιωσιμότητας σε όλη την τουριστική διαδικασία (μετακινήσεις, διαμονή, κατασκευές κλπ), ώστε και η σημερινή γενιά αλλά κυρίως και οι επόμενες να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα οφέλη του ελληνικού περιβάλλοντος και της οικονομικής βελτίωσης.

Ο στόχος αυτός λοιπόν περνάει μέσα από την αλλαγή νοοτροπίας και συνείδησης με την ανάδειξη των νέων μορφών τουρισμού (εναλλακτικού και θεματικού) προσδίδοντας περισσότερη ποιότητα στο βασικό μοτίβο ήλιος και θάλασσα.

Οι νέες παγκόσμιες τάσεις της τουριστικής αγοράς προτάσσουν το βιωματικό τουρισμό ή αλλιώς τουρισμό εμπειρίας που περνάει μέσα από τις διάφορες μορφές του θεματικού τουρισμού όπως ο πολιτιστικός, γαστρονομικός, αθλητικός κλπ.

Ειδικότερα θέτουμε ως Στόχους Μάρκετινγκ:

  • Αύξηση τουριστικής δαπάνης ανά επισκέπτη με ταυτόχρονη αύξηση των άμεσων τουριστικών εσόδων
  • Ενίσχυση Roadshows με ανάδειξη τοπικών χαρακτηριστικών, κάθε φορά, σε χώρες στόχους σε συνεργασία με tour operators και έξυπνες συνεργατικές προσπάθειες.
  • Ενίσχυση του ψηφιακού marketing μέσα από την δημιουργία ολοκληρωμένων project προβολής προορισμών από influencers και την υποστήριξη ειδικών #Hashtag για την επίτευξη συγκεκριμένων impressions κάθε φορά.
  • Δημιουργία δικτύου Greek Tourism Ambassadors από εθελοντές προσωπικότητες κύρους της επιστήμης, της τέχνης και του αθλητισμού.
  • Μέτρηση απόδοση των Ψηφιακών δράσεων, με πλήρη καταγραφή της απήχησης και της επίδρασης στους χρήστες του διαδικτύου, ώστε να δημιουργούνται και μετριούνται δείκτες απόδοσης της εκάστοτε δράσης (λαμβάνονται αποφάσεις με βάση τα δεδομένα
  • Αναπροσαρμογή του μοντέλου των περιπτέρων καθώς και καθιέρωση μετρήσεων απόδοσης από τη συμμετοχή του ΕΟΤ στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού.

Αναλογιζόμενοι το μειωμένο προϋπολογισμό του ΕΟΤ για το 2019, καθώς και ότι παραλάβαμε έπειτα από εκλογές μες το καλοκαίρι, πετύχαμε να έχουμε αύξηση των αφίξεων και των εσόδων, σύμφωνα με όλα τα στοιχεία.

Για αυτό για το 2020, έχουμε σχέδιο, επιδιώκουμε τη συνεργασία με τους φορείς του τουριστικού τομέα και την Αυτοδιοίκηση, και πιστεύω ότι μπορούμε και θα πάμε πολύ καλύτερα.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL22 ώρες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση Green Haven στα Μελίσσια

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ23 ώρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Χερσόνησο

Αργολική Ριβιέρα - Πηγή: Canva Pro
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ23 ώρες ago

Σε διαβούλευση η νέα 5άστερη τουριστική επένδυση Hydra Rock στην Ερμιονίδα – Τι θα περιλαμβάνει το έργο

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ24 ώρες ago

Στα “σκαριά” 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στο Ιόνιο – Σε ποια νησιά θα γίνουν

NEXIS Metamorphosis - Πηγή: A&M Architects
REAL ESTATE24 ώρες ago

Σε πλήρη εξέλιξη έργα για νέες κατοικίες, γραφεία και ξενοδοχεία εντός και εκτός Αττικής – Ποιοί βρίσκονται πίσω από το σχεδιασμό τους

Σάμος, Πυθαγόρειο - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

3 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις δρομολογούνται στη Σάμο – Σε ποια περιοχή του νησιού θα γίνουν

Πηγή: Dimand Real Estate
REAL ESTATE2 ημέρες ago

[VIDEO] Παρουσιάστηκε το masterplan για τη μεγάλη επένδυση της Dimand στο ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη – Τι θα περιλαμβάνει

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Τα νέα 5άστερα ξενοδοχεία της Ελλάδας – Σε ποιές περιοχές δρομολογούνται 6 νέες επενδύσεις 5 αστέρων

Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Σε φάση πραγματικής αναβάθμισης οι ελληνικές ΑΕΕΑΠ – Πώς “σκοράρουν” Noval, Premia, BriQ και Trade Estates

Design by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Στα σκαριά” έργο ανακαίνισης και αναβάθμισης ξενοδοχείου στην Κω

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Ξεκίνησε η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στα Μελίσσια – Πού κατασκευάζεται και τι περιλαμβάνει

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt στην Ελλάδα ανοίγει στην Πάρο - Πηγή: SWOT
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Ντεμπούτο στην Ελλάδα για το ξενοδοχειακό brand Destination by Hyatt – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

Η ανανεωμένη Στοά Αρσακείου - Πηγή: Legendary Food
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ7 ημέρες ago

Προς ολοκλήρωση η μεγάλη εμπορική επένδυση στη Στοά Αρσακείου – Ποιοί χώροι έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν

Sound of the Sea Karpathos, Tapestry Collection by Hilton - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από 3 ξενοδοχειακές αλυσίδες – κολοσσούς – Πού και πότε θα ανοίξουν 34 νέα ξενοδοχεία από Hilton, Wyndham και Fattal

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Με 18 νέα ξενοδοχεία επεκτείνεται στην Ελλάδα η Hilton – Τα νέα openings και η “επιστροφή” του brand Hilton

Το νέο "πράσινο" κτίριο γραφείων στη Λεωφόρο Κηφισίας 199 στο Μαρούσι - Πηγή: Noval Property
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

Από το Μαρούσι έως την Πειραιώς: πότε ολοκληρώνονται 3 μεγάλα έργα της Noval Property

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ7 ημέρες ago

Στα “σκαριά” και το δεύτερο κτίριο “πράσινων” γραφείων MOB2 της Hellenic Properties στο Μαρούσι – Προχωρά και το MOB1

Sokio Piraeus, BW Premier Collection - Πηγή: Sokio Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αττική και Μύκονο η Best Western – Στόχος ο διπλασιασμός των ξενοδοχείων της στην Ελλάδα έως το 2030

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” για το έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Αιτωλοακαρνανία – Με ποιές αλλαγές προχωρά η επένδυση

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ7 ημέρες ago

Το δικό της πλήρες IKEA αποκτά η Ρόδος – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL22 ώρες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση Green Haven στα Μελίσσια

Πηγή: Dimand Real Estate
REAL ESTATE2 ημέρες ago

[VIDEO] Παρουσιάστηκε το masterplan για τη μεγάλη επένδυση της Dimand στο ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη – Τι θα περιλαμβάνει

Conrad Athens The Ilisian - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Τους πρώτους μήνες του 2026 θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο 5άστερο Conrad Athens The Ilisian

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρούν από την Dimand τα έργα κατασκευής του νέου Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS1 μήνα ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS3 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).