Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι 6 στόχοι του ΕΟΤ στο ανανεωμένο μάρκετινγκ για τον τουρισμό

Newsroom

Published

on

«Ο ΕΟΤ προχωράει σε μία καινοτομία που αφορά την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας για το 2020 από τον Ιανουάριο, γεγονός που δεν έχει ξαναγίνει. Και αυτό αναδεικνύει την σημασία, τη μεθοδικότητα και την στόχευση που έχει θέσει το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, ώστε η χώρα μας να έχει ισχυρή παρουσία ιδίως στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και της Αμερικής αναφορικά με τις προκρατήσεις». Αυτά σημείωσε, μεταξύ άλλων, η πρόεδρος του ΕΟΤ σχετικά με το νέο πλάνο προώθησης για τον ελληνικό τουρισμό. Η κ. Άντζελα Γκερέκου αναφέρθηκε, επίσης, στο νέο μάρκετινγκ που θα αφορά συνολικά το τουριστικό μας προϊόν και πως αυτό, θα αναδειχθεί ακόμη περισσότερο.

Αναλυτικά όσα επισήμανε η κ. Γκερέκου:

«Η παρουσία μας αφορά μία συνδυαστική παρουσία σε διαδικτυακά και έντυπα ΜΜΕ καθώς και αναγνωρισμένα τηλεοπτικά μέσα, ενώ προχωράμε και σε συνεργασία με πλατφόρμες παροχής υπηρεσιών σχετικά με τον τουρισμό.

Συγκεκριμένα για την περίοδο Ιανουάριο ως Μάιο του 2020, ο ΕΟΤ έχει συγκεκριμένη διαδικτυακή, τηλεοπτική και έντυπη παρουσία σε Διεθνή ΜΜΕ, όπως το EURONEWS, το BBC, το CNN, το BLOOMBERG

Καθώς και σε ενημερωτικά αναγνωρισμένα με κοινό υψηλό αναγνωστικό και οικονομικό επίπεδο μέσα όπως η Wall Street Journal, οι Financial Times, οι New York Times

αλλά και σε διεθνείς διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως Google, Expedia, Trip Advisor, Skyscanner, Twitter,

ενώ μάλιστα καινοτομεί στη συνεργασία με την Mastercard καθώς και με την Accu Weather, ώστε να έχει απήχηση σε επισκέπτες υψηλού οικονομικού επιπέδου.

Η πρώτη αυτή φάση της διαφήμισης αφορά ποσά της τάξης των 8 εκ. Ευρώ συνολικά.

Κατά την συνέχεια του 2020 προσανατολιζόμαστε και για τις υπόλοιπες αγορές και για νέες συνεργασίες διαφήμισης και συνδιαφήμισης, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του ΕΟΤ μέσα και από τα γραφεία που διατηρεί στο εξωτερικό.

Προβάλλουμε την ταυτότητα της Ελλάδας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και αναδεικνύουμε το γεγονός ότι είναι μία χώρα που περιέχει πολλές ακόμη χώρες, με την έννοια των πολλαπλών επιλογών.

Κάθε περιοχή έχει το δικό της χρώμα και με συντονισμό θα την αναδείξουμε στο πλαίσιο της ενιαίας στρατηγικής με θεματική και περιφερειακή εξειδίκευση.

Εξάλλου ο ΕΟΤ σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις στο ΠΔ 78/2018, συμμετέχει δια του Προέδρου του, στη διαδικασία κατάρτισης και εκτέλεσης των προγραμμάτων τουριστικής προβολής των Περιφερειών.

Το γεγονός αυτό δείχνει και τη σημασία που δίνεται στις Περιφέρειες, αλλά και την ανάγκη ενός συντονισμού για μία ενιαία εικόνα και στρατηγική που καλούνται συνολικά να έχουν και οι 13 Περιφέρειες σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.

Εδώ ακριβώς εδράζεται και η νέα στρατηγική του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουρισμού και αφορά τη ΒΙΩΣΙΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Πλέον η Ελλάδα καλείται να κινηθεί στο δρόμο της βιωσιμότητας σε κάθε πτυχή της οικονομίας, και για εμάς η Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη σημαίνει ξεκάθαρα:

Σταθερή αύξηση στα έσοδα και στον αριθμό των διεθνών επισκεπτών με ταυτόχρονη προώθηση και εφαρμογή πρακτικών βιωσιμότητας σε όλη την τουριστική διαδικασία (μετακινήσεις, διαμονή, κατασκευές κλπ), ώστε και η σημερινή γενιά αλλά κυρίως και οι επόμενες να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα οφέλη του ελληνικού περιβάλλοντος και της οικονομικής βελτίωσης.

Ο στόχος αυτός λοιπόν περνάει μέσα από την αλλαγή νοοτροπίας και συνείδησης με την ανάδειξη των νέων μορφών τουρισμού (εναλλακτικού και θεματικού) προσδίδοντας περισσότερη ποιότητα στο βασικό μοτίβο ήλιος και θάλασσα.

Οι νέες παγκόσμιες τάσεις της τουριστικής αγοράς προτάσσουν το βιωματικό τουρισμό ή αλλιώς τουρισμό εμπειρίας που περνάει μέσα από τις διάφορες μορφές του θεματικού τουρισμού όπως ο πολιτιστικός, γαστρονομικός, αθλητικός κλπ.

Ειδικότερα θέτουμε ως Στόχους Μάρκετινγκ:

  • Αύξηση τουριστικής δαπάνης ανά επισκέπτη με ταυτόχρονη αύξηση των άμεσων τουριστικών εσόδων
  • Ενίσχυση Roadshows με ανάδειξη τοπικών χαρακτηριστικών, κάθε φορά, σε χώρες στόχους σε συνεργασία με tour operators και έξυπνες συνεργατικές προσπάθειες.
  • Ενίσχυση του ψηφιακού marketing μέσα από την δημιουργία ολοκληρωμένων project προβολής προορισμών από influencers και την υποστήριξη ειδικών #Hashtag για την επίτευξη συγκεκριμένων impressions κάθε φορά.
  • Δημιουργία δικτύου Greek Tourism Ambassadors από εθελοντές προσωπικότητες κύρους της επιστήμης, της τέχνης και του αθλητισμού.
  • Μέτρηση απόδοση των Ψηφιακών δράσεων, με πλήρη καταγραφή της απήχησης και της επίδρασης στους χρήστες του διαδικτύου, ώστε να δημιουργούνται και μετριούνται δείκτες απόδοσης της εκάστοτε δράσης (λαμβάνονται αποφάσεις με βάση τα δεδομένα
  • Αναπροσαρμογή του μοντέλου των περιπτέρων καθώς και καθιέρωση μετρήσεων απόδοσης από τη συμμετοχή του ΕΟΤ στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού.

Αναλογιζόμενοι το μειωμένο προϋπολογισμό του ΕΟΤ για το 2019, καθώς και ότι παραλάβαμε έπειτα από εκλογές μες το καλοκαίρι, πετύχαμε να έχουμε αύξηση των αφίξεων και των εσόδων, σύμφωνα με όλα τα στοιχεία.

Για αυτό για το 2020, έχουμε σχέδιο, επιδιώκουμε τη συνεργασία με τους φορείς του τουριστικού τομέα και την Αυτοδιοίκηση, και πιστεύω ότι μπορούμε και θα πάμε πολύ καλύτερα.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Η νέα τουριστική επένδυση Alexandrou Chora Project στο Costa Ofrynio - Φωτό: Kourtidis Group
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ώρες ago

Προς Στρατηγική Επένδυση η τουριστική επένδυση Alexandrou Chora στην Καβάλα – Πώς θα απευθύνεται στην Τρίτη Ηλικία

Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
REAL ESTATE5 ώρες ago

Οι 2 πυλώνες της νέας στρατηγικής για την αξιοποίηση των ακινήτων των Ενόπλων Δυνάμεων – Τι αλλάζει

Λευκάδα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ6 ώρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λευκάδα

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ώρες ago

Μέσω Αναπτυξιακού προχωρά επένδυση για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Κεφαλονιά

Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
RESIDENTIAL8 ώρες ago

Που οφείλεται η έλλειψη προσιτής στέγης στην Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές είναι πιό έντονη

Το ακίνητο της ΕΤΑΔ στην Παραλία Ποροβίτσας στην Αχαΐα - Πηγή: ΕΤΑΔ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Στον αέρα” νέος διαγωνισμός της ΕΤΑΔ για την εκμίσθωση τουριστικού ακινήτου στην Αχαΐα

Σχοινούσα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Νέα ξενοδοχειακή επένδυση δρομολογείται στη Σχοινούσα – Πώς θα χρηματοδοτηθεί μέσω Αναπτυξιακού

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λήμνο

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Εγκρίθηκε ως Στρατηγική Επένδυση το νέο mega τουριστικό έργο PHĀEA 121 εκατ. ευρώ στη Νότια Κρήτη

Οι νέες σουίτες στο Avant Mar στην Πάρο - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Επεκτάθηκε και εισήλθε στην επόμενη φάση ανάπτυξής του το 5άστερο Avant Mar στην Πάρο – Πώς ανακαινίσθηκε και ενσωματώθηκε το πρώην Ξενία Πάρου

Saladi Project - Πηγή: Gnosis Investments
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

[ΦΩΤΟ] Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί το “ιστορικό” ξενοδοχείο Saladi στην Αργολίδα – Ποιά εταιρεία δρομολογεί την mega επένδυση

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ/STR
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

H Marina Galleria στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
VIDEOS3 εβδομάδες ago

The Ellinikon: δείτε που ακριβώς θα γίνουν όλα τα μεγάλα έργα – Σε ποιά σημεία θα γίνουν τα ξενοδοχεία και malls

Το κτίριο επί της οδού Μάρνη 45 κοντά στην Πλατεία Βάθης - Φωτό: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Νέο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στην Πλατεία Βάθης – Ποιό κτίριο γραφείων θα αξιοποιηθεί τουριστικά

Η τοποθεσία της τουριστικής επένδυσης Hydra Rock στην Αργολίδα - Πηγή: Enterprise Greece
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Πρόσω ολοταχώς” για τη Στρατηγική Τουριστική Επένδυση Hydra Rock σε Πόρο – Ερμιονίδα

Τα νέα κτίρια γραφείων της PwC που θα αναπτύξει στο Μαρούσι η Dimand - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Τα 4+2 μεγάλα συγκροτήματα γραφείων στο Μαρούσι – Ποιά βρίσκονται υπό κατασκευή και πώς προχωρούν

Η έκταση στη Βόρεια Αφάντου στη Ρόδο - Πηγή φωτό: ΤΑΙΠΕΔ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Πρώτο “πράσινο φως” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση στη Βόρεια Αφάντου – Ποιός μεγάλος όμιλος θα επενδύσει στο ακίνητο

Costa Nopia - Πηγή: Cretan Sea & Sun Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Άνοιξε ο δρόμος για την mega τουριστική επένδυση Costa Nopia στην Κρήτη

Athens Sansevieria - Athens Riviera Falirikon - Φωτό: Bizness.gr
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[ΦΩΤΟ] Σε εξέλιξη η κατασκευή της μεγάλης οικιστικής επένδυσης Athens Sansevieria στο Παλαιό Φάληρο – Ποιά εταιρεία επενδύει στο έργο

YOTELPAD Athens - Πηγή: YOTEL
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Ντεμπούτο της Yotel στην Ελλάδα με το 3-σε-1 YOTELPAD Athens – Σε ποιά 3 κτίρια και περιοχές στο κέντρο θα αναπτυχθεί

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL6 ημέρες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Riviera Tower - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL6 ημέρες ago

The Ellinikon: έφτασε ήδη στα μισά ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower – Ξεπέρασε τα 113 μέτρα ύψος

The Grid - Πηγή: EY
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η κατασκευή του νέου “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Πότε θα ολοκληρώσει την επένδυση η Noval Property

Τα νέα κτίρια γραφείων της PwC που θα αναπτύξει στο Μαρούσι η Dimand - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Τα 4+2 μεγάλα συγκροτήματα γραφείων στο Μαρούσι – Ποιά βρίσκονται υπό κατασκευή και πώς προχωρούν

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: και επίσημα το νέο υψηλότερο κτίριο στην Ελλάδα ο ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα στον “πράσινο” ουρανοξύστη κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Το project Nea Polis στο Περιγιάλι Καβάλας - Πηγή: Όμιλος Κουρτίδη
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).