Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

P&G: Εφαρμόζει τις πρακτικές της βιώσιμης ανάπτυξης

Newsroom

Published

on

H P&G παρουσίασε στο παγκόσμιο συνέδριο Sustainable Brands, που έγινε πρόσφατα στο Παρίσι το πρόγραμμα «Βrand 2030», ένα πρωτοποριακό πλαίσιο δράσεων και καινοτομίας που προωθεί πρακτικές υπεύθυνης κατανάλωσης από τους 5 δισεκατομμύρια καταναλωτές που επιλέγουν τα προϊόντα της καθημερινά. Κορυφαίες μάρκες όπως τα Pampers, το Ariel και το Herbal Essences υιοθετούν ενέργειες και δεσμεύσεις που θα δώσουν ώθηση σε μια καθημερινότητα που ενισχύει τη βιώσιμη ανάπτυξη.

«Οι καταναλωτές δεν είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν την υψηλή ποιότητα που απολαμβάνουν από τα προϊόντα για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση, αλλά απαιτούν από τα προϊόντα αυτά να αναλάβουν ουσιαστική δράση συνεισφέροντας σε λύσεις των σύνθετων προκλήσεων που αντιμετωπίζουμε σήμερα» αναφέρει ο Marc Pritchard, Chief Brand Officer της P&G. «Για αυτόν τον λόγο η P&G έχει εστιάσει στην επαν-εφεύρεση του μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας την δύναμη των προϊόντων της ως μια ώθηση θετικής αλλαγής. Θέλουμε οι μάρκες μας να μεγαλώνουν και να δημιουργούν αξία ενώ ταυτόχρονα να έχουν μετρήσιμο και μακροπρόθεσμο θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον».

Το πρόγραμμα «Brand 2030» αφορά δυο περιοχές, στις οποίες περιγράφονται συγκεκριμένες δράσεις:

– Το όραμα της Μάρκας (Brand Ambition): Οι μάρκες προχωρούν σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δεσμεύσεις συνεισφέροντας έτσι σε λύσεις των προκλήσεων που σχετίζονται με την κατανάλωσή τους.

– Βασικές αρχές της Μάρκας (Brand Fundamentals): Η καινοτομία σε όλα τα στάδια του κύκλου παραγωγής και διάθεσης ενός προϊόντος μειώνει το αποτύπωμά του. Ταυτόχρονα, εξασφαλίζεται η ξεκάθαρη επικοινωνία για τα συστατικά και την ασφάλεια του ενώ παράλληλα, η μάρκα χρησιμοποιεί τη δύναμη της φωνής της – μέσα από την επικοινωνία και διαφήμιση- για την προώθηση θετικών αλλαγών στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Μερικά παραδείγματα για το πώς οι μάρκες της P&G κάνουν πράξη το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνουν:

– Το όραμα του Ariel είναι να επαν-εφεύρει μια καλύτερη πλύση με κατανάλωση 50% λιγότερων πόρων, όπως η ενέργεια και το νερό, με όχημα την καινοτομία τόσο σε επίπεδο προϊόντος, όσο και σε επίπεδο συσκευασίας και χρήσης προϊόντος. Οι βασικές αρχές του Ariel περιλαμβάνουν τις πρόσφατες δεσμεύσεις για τις συσκευασίες που ανακοινώθηκαν στο Παρίσι, όπως είναι η προσπάθεια να γίνει η συσκευασία ανακυκλώσιμη στο σύνολό της ως το 2022, καθώς και η μείωση κατά 30% των πλαστικών συσκευασιών ως το 2025. Επιπλέον το Ariel μέσα από τη δύναμη της επικοινωνίας, βοηθά στην οικοδόμηση ενός μέλλοντος ισότητας με καμπάνιες όπως η Share the Load στην Ινδία και η Partage des Taches στη Γαλλία, που ενθαρρύνουν άνδρες και γυναίκες να μοιράζονται τις δουλειές του σπιτιού.

– To όραμα του Herbal Essences, είναι να μπορέσουν όλοι να νιώσουν τη θετική δύναμη της φύσης και να υποστηρίξει τη βιοποικιλότητα προς όφελος των ανθρώπων και του πλανήτη. Επιπλέον το Herbal Essences πρωτοπορεί και μοιράζεται αναλυτικά τις πληροφορίες για τα συστατικά του (4 βήματα ασφάλειας), με διαφάνεια, ενώ επίσης έχει λάβει την αναγνώριση από την PETA ως ένα προϊόν που δεν χρησιμοποιεί δοκιμές σε ζώα. Το Herbal Essences bio:renew είναι το πρώτο προϊόν για μαλλιά παγκοσμίως που έχει πιστοποίηση για τα βότανα που χρησιμοποιεί από το Royal Botanic Gardens του Λονδίνου. Ταυτόχρονα, δημιουργεί συσκευασίες φιλικές προς τους ανθρώπους με προβλήματα οράσεως και συσκευασίες από ανακυκλωμένα πλαστικά που έχουν συλλεχθεί από παραλίες, σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές του, αυτή των ΗΠΑ.

– Το όραμα των Pampers, είναι να προσφέρουν σε εκατομμύρια μωρά την ευκαιρία μιας χαρούμενης και υγιούς ανάπτυξης, σε συνεργασία με επαγγελματίες της υγείας, γονείς και ΜΚΟ. Ως κομμάτι του προγράμματος Brands 2030 τα Pampers παρουσιάζουν τα 7 βήματα θετικής αλλαγής που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

       1) Τη συνεχή καινοτομία για αναζήτηση βιώσιμων λύσεων στην παραγωγή πάνας, με στόχο τη μείωση κατά 30% των υλικών που αντιστοιχούν σε κάθε μωρό κατά την περίοδο που φοράει πάνες.

       2) Την ανάληψη ηγετικού ρόλου στην ανακύκλωση πάνας και μωρομάντηλων με δέσμευση για δημιουργία εργοστασίων ανακύκλωσης σε 3 πόλεις ως το 2021.

       3) Μέσω εφεύρεσης νέων υλικών, τα Pampers έχουν καταφέρει να μειώσουν το βάρος τους κατά 18% μόλις σε 3 χρόνια, διατηρώντας το ίδιο επίπεδο απορροφητικότητας.

       4) Σε συνεργασία με τη Unicef, τα Pampers έχουν συμβάλλει στην εξαφάνιση του βρεφικού και μητρικού τετάνου σε 24 χώρες. Τον Μάρτιο του 2019 ακόμη μια χώρα – το Τσαντ, εξαφάνισε την ασθένεια, με αποτέλεσμα 880,000 νεογέννητα να έχουν σωθεί από το 2006.

«Το πρόγραμμα Brand 2030 αποδεικνύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο ηγετικών προϊόντων στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης. Διασφαλίζουν μια σε βάθος ουσιαστική και μετρήσιμη επίδραση την κοινωνία και το περιβάλλον, σε αντιδιαστολή με αποσπασματικές ενέργειες και τεχνάσματα μάρκετινγκ», εξηγεί ο KoAnn Vikoren Skrzyniarz, Chief Executive Officer of Sustainable Brands.

«Συνεργαζόμαστε με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς για να δημιουργήσουμε αυτά τα προγράμματα» αναφέρει η Virginie Helias, P&G Chief Sustainability Officer. «Στόχος μας ήταν να βρούμε συγκεκριμένες δράσεις που πρέπει να αναλάβει κάθε μάρκα ώστε να εκπληρώσει το σκοπό της και συνολικά να συμβάλουμε στην επίτευξη του στόχου των Ηνωμένων Εθνών SDG12 για την υπεύθυνη κατανάλωση. Αγγίζουμε καθημερινά με τα προϊόντα μας 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο κάτι που μας δίνει τη μοναδική ευκαιρία αλλά και την ευθύνη όχι απλά να ικανοποιούμε τις ανάγκες τους μέσα από προϊόντα υψηλής ποιότητας και απόδοσης, αλλά ταυτόχρονα να ενθαρρύνουμε τον δημόσιο διάλογο, να επηρεάζουμε τις αντιλήψεις, να αλλάζουμε τις συμπεριφορές και τις συνήθειες ώστε να κάνουμε έναν βιώσιμο τρόπο ζωής, πραγματικότητα για όλον τον πλανήτη».

Advertisement Macon
Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Sunwing Makrigialos & Ocean Beach Club - Πηγή: Premia Properties
REAL ESTATE2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέα mega αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 40 εκατ. ευρώ της Premia Properties – Σε ποιούς 5 τομείς θα επενδυθούν τα κεφάλαια

Rocca a Mare Heraklion - Πηγή: Accor
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Ανοίγει το 2025 στην Κρήτη το πρώτο ξενοδοχείο Handwritten Collection της Accor στην Ελλάδα – Πού θα βρίσκεται

Premia Properties
REAL ESTATE3 ημέρες ago

Σε μικρή αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με διανομή δωρεάν μετοχών προχώρησε η PREMIA Properties

Ρόδος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Ρόδο

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Piraeus Retail Park - Φωτό: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ4 ημέρες ago

Ανοίγει το νέο εμπορικό πάρκο της Trade Estates στο Ηράκλειο – Και δεύτερο retail park “στα σκαριά” στην πόλη

Golden Milos Beach House by Domotel - Πηγή: Domotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Ξεκινά το Μάιο το νέο ξενοδοχείο Golden Milos Beach House από την Domotel – Πού βρίσκεται

REAL ESTATE5 ημέρες ago

To 25% της Prosperty απέκτησε η Eurobank – Πώς θα προωθήσει άμεσα μέσω της πλατφόρμας 800 ακίνητα στην αγορά

Τα κεντρικά γραφεία της Prodea Investments - Πηγή: Prodea Investments
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Εκτινάχθηκαν ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη της Prodea το 2024 – Σε ποιά στρατηγική κίνηση οφείλονται

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

“Στα σκαριά” 4 νέα έργα για ξενοδοχεία στην Ζάκυνθο

Τα έργα στο Μινιόν - Φωτό: POOL / ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ / EUROKINISSI
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Σε φάση ολοκλήρωσης το νέο Μινιόν – Ποιοί είναι οι ένοικοι των γραφείων και καταστημάτων

Το ακίνητο της οδού Κοραή που θα ανακαινίσει η Dimand για την Piraeus Bank - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ξεκίνησαν τα έργα για το νέο κτίριο της Πειραιώς στην Κοραή – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο της Dimand

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” 5 νέα ξενοδοχεία στις Κυκλάδες – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Μέσω Αναπτυξιακού προχωρά η νέα ξενοδοχειακή επένδυση στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Νέα μεγάλη τουριστική επένδυση “στα σκαριά” στη Λήμνο – Τι περιλαμβάνει το Master Plan του Limnos Resort

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL6 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Πηγή: Blend Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λεωφόρο Συγγρού – Ποιά άλλα έργα υλοποιεί στην Αθήνα η Blend Development

Η νέα 5άστερη ξενοδοχειακή μονάδα στην Κύμη Ευβοίας - Πηγή: ΥΠΕΝ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Εύβοια – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

The Syndesis Hub - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα για το νέο κτίριο γραφείων The Syndesis Hub στο Ελληνικό – Ποιός όμιλος επενδύει στο ακίνητο

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL6 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

Το νέο οικιστικό έργο στην οδό Λόντου 42, στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: πώς προχωρούν τα μεγάλα έργα real estate στο Ελληνικό – “Σηκώθηκε” και άλλο ο Riviera Tower

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Γορτυνίας 7 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη τα έργα για μια ακόμη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα μεγάλα έργα στο Ελληνικό

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Άρτης 13 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).