Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

P&G: Εφαρμόζει τις πρακτικές της βιώσιμης ανάπτυξης

Newsroom

Published

on

H P&G παρουσίασε στο παγκόσμιο συνέδριο Sustainable Brands, που έγινε πρόσφατα στο Παρίσι το πρόγραμμα «Βrand 2030», ένα πρωτοποριακό πλαίσιο δράσεων και καινοτομίας που προωθεί πρακτικές υπεύθυνης κατανάλωσης από τους 5 δισεκατομμύρια καταναλωτές που επιλέγουν τα προϊόντα της καθημερινά. Κορυφαίες μάρκες όπως τα Pampers, το Ariel και το Herbal Essences υιοθετούν ενέργειες και δεσμεύσεις που θα δώσουν ώθηση σε μια καθημερινότητα που ενισχύει τη βιώσιμη ανάπτυξη.

«Οι καταναλωτές δεν είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν την υψηλή ποιότητα που απολαμβάνουν από τα προϊόντα για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση, αλλά απαιτούν από τα προϊόντα αυτά να αναλάβουν ουσιαστική δράση συνεισφέροντας σε λύσεις των σύνθετων προκλήσεων που αντιμετωπίζουμε σήμερα» αναφέρει ο Marc Pritchard, Chief Brand Officer της P&G. «Για αυτόν τον λόγο η P&G έχει εστιάσει στην επαν-εφεύρεση του μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας την δύναμη των προϊόντων της ως μια ώθηση θετικής αλλαγής. Θέλουμε οι μάρκες μας να μεγαλώνουν και να δημιουργούν αξία ενώ ταυτόχρονα να έχουν μετρήσιμο και μακροπρόθεσμο θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον».

Το πρόγραμμα «Brand 2030» αφορά δυο περιοχές, στις οποίες περιγράφονται συγκεκριμένες δράσεις:

– Το όραμα της Μάρκας (Brand Ambition): Οι μάρκες προχωρούν σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δεσμεύσεις συνεισφέροντας έτσι σε λύσεις των προκλήσεων που σχετίζονται με την κατανάλωσή τους.

– Βασικές αρχές της Μάρκας (Brand Fundamentals): Η καινοτομία σε όλα τα στάδια του κύκλου παραγωγής και διάθεσης ενός προϊόντος μειώνει το αποτύπωμά του. Ταυτόχρονα, εξασφαλίζεται η ξεκάθαρη επικοινωνία για τα συστατικά και την ασφάλεια του ενώ παράλληλα, η μάρκα χρησιμοποιεί τη δύναμη της φωνής της – μέσα από την επικοινωνία και διαφήμιση- για την προώθηση θετικών αλλαγών στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Μερικά παραδείγματα για το πώς οι μάρκες της P&G κάνουν πράξη το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνουν:

– Το όραμα του Ariel είναι να επαν-εφεύρει μια καλύτερη πλύση με κατανάλωση 50% λιγότερων πόρων, όπως η ενέργεια και το νερό, με όχημα την καινοτομία τόσο σε επίπεδο προϊόντος, όσο και σε επίπεδο συσκευασίας και χρήσης προϊόντος. Οι βασικές αρχές του Ariel περιλαμβάνουν τις πρόσφατες δεσμεύσεις για τις συσκευασίες που ανακοινώθηκαν στο Παρίσι, όπως είναι η προσπάθεια να γίνει η συσκευασία ανακυκλώσιμη στο σύνολό της ως το 2022, καθώς και η μείωση κατά 30% των πλαστικών συσκευασιών ως το 2025. Επιπλέον το Ariel μέσα από τη δύναμη της επικοινωνίας, βοηθά στην οικοδόμηση ενός μέλλοντος ισότητας με καμπάνιες όπως η Share the Load στην Ινδία και η Partage des Taches στη Γαλλία, που ενθαρρύνουν άνδρες και γυναίκες να μοιράζονται τις δουλειές του σπιτιού.

– To όραμα του Herbal Essences, είναι να μπορέσουν όλοι να νιώσουν τη θετική δύναμη της φύσης και να υποστηρίξει τη βιοποικιλότητα προς όφελος των ανθρώπων και του πλανήτη. Επιπλέον το Herbal Essences πρωτοπορεί και μοιράζεται αναλυτικά τις πληροφορίες για τα συστατικά του (4 βήματα ασφάλειας), με διαφάνεια, ενώ επίσης έχει λάβει την αναγνώριση από την PETA ως ένα προϊόν που δεν χρησιμοποιεί δοκιμές σε ζώα. Το Herbal Essences bio:renew είναι το πρώτο προϊόν για μαλλιά παγκοσμίως που έχει πιστοποίηση για τα βότανα που χρησιμοποιεί από το Royal Botanic Gardens του Λονδίνου. Ταυτόχρονα, δημιουργεί συσκευασίες φιλικές προς τους ανθρώπους με προβλήματα οράσεως και συσκευασίες από ανακυκλωμένα πλαστικά που έχουν συλλεχθεί από παραλίες, σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές του, αυτή των ΗΠΑ.

– Το όραμα των Pampers, είναι να προσφέρουν σε εκατομμύρια μωρά την ευκαιρία μιας χαρούμενης και υγιούς ανάπτυξης, σε συνεργασία με επαγγελματίες της υγείας, γονείς και ΜΚΟ. Ως κομμάτι του προγράμματος Brands 2030 τα Pampers παρουσιάζουν τα 7 βήματα θετικής αλλαγής που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

       1) Τη συνεχή καινοτομία για αναζήτηση βιώσιμων λύσεων στην παραγωγή πάνας, με στόχο τη μείωση κατά 30% των υλικών που αντιστοιχούν σε κάθε μωρό κατά την περίοδο που φοράει πάνες.

       2) Την ανάληψη ηγετικού ρόλου στην ανακύκλωση πάνας και μωρομάντηλων με δέσμευση για δημιουργία εργοστασίων ανακύκλωσης σε 3 πόλεις ως το 2021.

       3) Μέσω εφεύρεσης νέων υλικών, τα Pampers έχουν καταφέρει να μειώσουν το βάρος τους κατά 18% μόλις σε 3 χρόνια, διατηρώντας το ίδιο επίπεδο απορροφητικότητας.

       4) Σε συνεργασία με τη Unicef, τα Pampers έχουν συμβάλλει στην εξαφάνιση του βρεφικού και μητρικού τετάνου σε 24 χώρες. Τον Μάρτιο του 2019 ακόμη μια χώρα – το Τσαντ, εξαφάνισε την ασθένεια, με αποτέλεσμα 880,000 νεογέννητα να έχουν σωθεί από το 2006.

«Το πρόγραμμα Brand 2030 αποδεικνύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο ηγετικών προϊόντων στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης. Διασφαλίζουν μια σε βάθος ουσιαστική και μετρήσιμη επίδραση την κοινωνία και το περιβάλλον, σε αντιδιαστολή με αποσπασματικές ενέργειες και τεχνάσματα μάρκετινγκ», εξηγεί ο KoAnn Vikoren Skrzyniarz, Chief Executive Officer of Sustainable Brands.

«Συνεργαζόμαστε με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς για να δημιουργήσουμε αυτά τα προγράμματα» αναφέρει η Virginie Helias, P&G Chief Sustainability Officer. «Στόχος μας ήταν να βρούμε συγκεκριμένες δράσεις που πρέπει να αναλάβει κάθε μάρκα ώστε να εκπληρώσει το σκοπό της και συνολικά να συμβάλουμε στην επίτευξη του στόχου των Ηνωμένων Εθνών SDG12 για την υπεύθυνη κατανάλωση. Αγγίζουμε καθημερινά με τα προϊόντα μας 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο κάτι που μας δίνει τη μοναδική ευκαιρία αλλά και την ευθύνη όχι απλά να ικανοποιούμε τις ανάγκες τους μέσα από προϊόντα υψηλής ποιότητας και απόδοσης, αλλά ταυτόχρονα να ενθαρρύνουμε τον δημόσιο διάλογο, να επηρεάζουμε τις αντιλήψεις, να αλλάζουμε τις συμπεριφορές και τις συνήθειες ώστε να κάνουμε έναν βιώσιμο τρόπο ζωής, πραγματικότητα για όλον τον πλανήτη».

Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Τα κεντρικά γραφεία της Prodea Investments - Πηγή: Prodea Investments
REAL ESTATE11 ώρες ago

Στο 1,9 δισ. ευρώ η αξία των υπό διαχείριση assets της PRODEA – Τι διευκρινίζει για τις πρόσφατες πωλήσεις ακινήτων και συμμετοχών

Ο CEO της Trade Estates, Δημήτρης Παπούλης - Πηγή: Trade Estates
REAL ESTATE12 ώρες ago

Εγκρίθηκε η απορρόφηση 3 θυγατρικών από την Trade Estates – Ποιές εταιρείες συγχωνεύονται

PLAY Theatrou - Πηγή: Israel Canada Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ17 ώρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο Isla Brown στην Αθήνα – Πώς επεκτείνεται η Israel Canada στην Ελλάδα μέσω των Brown Hotels

Agora Modiano - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ17 ώρες ago

Αλλαγή “σελίδας” για την ιστορική Αγορά Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη – Πώς θα ανοίξει εκ νέου το 2026 ανανεωμένη

Domes Zeen Chania Resort - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ17 ώρες ago

Νέα επένδυση 40 εκατ. ευρώ από Domes – Brookfield για την επέκταση του πολυτελούς Domes Zeen Chania

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
REAL ESTATE17 ώρες ago

Συγκρατήθηκαν οι αυξήσεις στις τιμές πώλησης και ενοικίασης γραφείων και καταστημάτων στην Ελλάδα το 2024

Ίος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ ΜΠΕ/ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Νέο ξενοδοχείο στα “σκαριά” στην Ίο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Οι 3 νέες παγκόσμιες τάσεις στο commercial real estate – Γιατί κερδίζουν “έδαφος” οι επενδύσεις για data centers, logistics και κτίρια γραφείων

REAL ESTATE2 ημέρες ago

Νέο κοινό ομολογιακό δάνειο 95 εκατ. ευρώ για την Trastor – Τι θα χρηματοδοτήσει

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στην Πάρο – Πού θα γίνει

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

Ξεκίνησε η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στα Μελίσσια – Πού κατασκευάζεται και τι περιλαμβάνει

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Στα “σκαριά” 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στο Ιόνιο – Σε ποια νησιά θα γίνουν

Η ανανεωμένη Στοά Αρσακείου - Πηγή: Legendary Food
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 εβδομάδες ago

Προς ολοκλήρωση η μεγάλη εμπορική επένδυση στη Στοά Αρσακείου – Ποιοί χώροι έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν

Sound of the Sea Karpathos, Tapestry Collection by Hilton - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από 3 ξενοδοχειακές αλυσίδες – κολοσσούς – Πού και πότε θα ανοίξουν 34 νέα ξενοδοχεία από Hilton, Wyndham και Fattal

Little Athens Project, Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
REAL ESTATE5 ημέρες ago

The Ellinikon: πώς προχωρούν όλα τα μεγάλα κτιριακά έργα – Πότε ολοκληρώνονται τα κτίρια κατοικιών, τα ξενοδοχεία και τα malls

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Στα “σκαριά” και το δεύτερο κτίριο “πράσινων” γραφείων MOB2 της Hellenic Properties στο Μαρούσι – Προχωρά και το MOB1

Agora Modiano - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ17 ώρες ago

Αλλαγή “σελίδας” για την ιστορική Αγορά Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη – Πώς θα ανοίξει εκ νέου το 2026 ανανεωμένη

Φωτορεαλιστική απεικόνιση του νέου έργου γραφείων της Hellenic Properties στον Ταύρο - Πηγή: Hellenic Properties
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέα επένδυση γραφείων της Hellenic Properties στον Ταύρο – Ποιό γνωστό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Sokio Piraeus, BW Premier Collection - Πηγή: Sokio Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αττική και Μύκονο η Best Western – Στόχος ο διπλασιασμός των ξενοδοχείων της στην Ελλάδα έως το 2030

ViOS Autograph Psychiko - - Πηγή: ViOS
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 ημέρες ago

Σε εξέλιξη έργο για νέο κτίριο σύγχρονων γραφείων στο Ψυχικό – Ποιό γνωστό κτίριο στη Λεωφόρο Κηφισίας μεταμορφώνεται

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση Green Haven στα Μελίσσια

Πηγή: Dimand Real Estate
REAL ESTATE1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Παρουσιάστηκε το masterplan για τη μεγάλη επένδυση της Dimand στο ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη – Τι θα περιλαμβάνει

Conrad Athens The Ilisian - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Τους πρώτους μήνες του 2026 θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο 5άστερο Conrad Athens The Ilisian

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρούν από την Dimand τα έργα κατασκευής του νέου Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS3 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).