Connect with us

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Restart για τον διπλό διαγωνισμού του ΒΟΑΚ, πως θα συνεχιστεί η διαδικασία

bizness.gr

Published

on

Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης

Σε γενικό restart είναι πλέον ο διπλός διαγωνισμός για τον αυτοκινητόδρομο της Κρήτης, τον ΒΟΑΚ. Πριν από μερικές ημέρες παρελήφθη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Έκθεση Αναλυτικής Αρχαιολογικής Τεκμηρίωσης του υπουργείου Πολιτισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com στο “στρατηγείο” του Παπάγου, εξετάζονται οι τροποποιήσεις που πρέπει να γίνουν βάσει των παρατηρήσεων σε συνεργασία με τις αρχαιολογικές υπηρεσίες.

Επιπρόσθετα, έχουν ανατεθεί οι απαραίτητες μελέτες και οι αρμόδιες υπηρεσίες εργάζονται ώστε να υποβληθεί έγκαιρα η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου προς έγκριση στο υπουργείο Περιβάλλοντος προς έγκριση. Η κατάθεση της ΜΠΕ θα αποτελέσει το μεγάλο βήμα για την ωρίμανση του συνόλου του έργου μιας και βάσει αυτής θα κλειδώσει η χάραξη, τα χαρακτηριστικά του έργου αλλά και οι εξειδικεύσεις αναφορικά με τα ειδικά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά του.

Αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον, είναι το πως θα κλειδώσει η χρηματοδότηση του έργου. Πρόκειται για μεγάλο και δαπανηρό project. Αυτό που παρελήφθη ως σχεδιασμός, ήταν αναλογικά διόδια με χρέωση 0,063 ευρώ ανά χιλιόμετρο και επιπρόσθετα επειδή το έργο δεν “έβγαινε” άλλα 130εκατ.ευρώ ετησίως από “σκιώδη διόδια”. Δηλαδή μία επιδότηση ανά τύπο οχήματος με βάση τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει στον αυτοκινητόδρομο.

Η πρόκληση που παρουσιάζεται σύμφωνα με τις διαθέσιμες μελέτες, είναι πως οι περισσότερες μετακινήσεις είναι ενδονομαρχιακές, πράγμα που καταστεί “φτωχά” τα έσοδα ανά όχημα. Επίσης αν φέρουμε ως παράδειγμα το Αθήνα-Πάτρα που έχει περίπου τα ίδια χιλιόμετρα, ενώ το ποσοστό των οχημάτων που ξεκινούν από τον έναν προορισμό και φτάνει στον άλλο φτάνει ή και ξεπερνά το 30%, στον ΒΟΑΚ η μετακίνηση από τα Χανιά μέχρι τον Άγιο Νικόλαο μετά βίας φτάνει το 1%.

Η χρηματοδότηση για την κατασκευή που έχει εκτιμώμενο κόστος 1,5δισ.ευρώ, περιελάμβανε δάνεια και ίδια κεφάλαια για τον παραχωρησιούχο, αλλά και 600εκατ.ευρώ χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου.

Αυτή την εποχή, από το υπουργείο ΥΠΟΜΕ εξετάζονται διάφορα σενάρια για τη χρηματοδότηση του έργου, ειδικά για την περίοδο λειτουργίας του.

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ: ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΜΕ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΣΗ

Μιλώντας στο ypodomes.com, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης επισημαίνει πως “ο ΒΟΑΚ είναι απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης και προσωπική δέσμευση του πρωθυπουργού. Πριν λίγες ημέρες παραλάβαμε και την έκθεση αρχαιολογικής τεκμηρίωσης, κάτι που δεν είχε γίνει εδώ και 4,5 χρόνια, χωρίς την οποία δεν μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης από το υπουργείο Περιβάλλοντος. Επιτέλους, μπορούμε να πούμε στους Κρήτες, ότι αυτή τη στιγμή, βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο μελετών και ό,τι, πια το έργο προχωράει με εντατική δουλειά και σύνεση”.

Μεγάλος στόχος είναι η έγκριση εντός του 2021 της περιβαλλοντικής μελέτης που θα επιτρέψει στον διαγωνισμό να περάσει στη Β`φάση, εκείνη της κατάθεσης των τεχνικών προσφορών και κατά συνέπεια των οικονομικών προσφορών. Αξίζει να σημειώσουμε ότι είναι απαραίτητος ο Φάκελος Μεγάλου Έργου που θα γίνει σε συνεργασία με τους Jaspers, ο οποίος θα πρέπει να εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το 2022 θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να είναι το έτος ανάδειξης του παραχωρησιούχου.

Ο ΒΟΑΚ άλλωστε είναι η τελευταία εκκρεμότητα της χώρας σε επίπεδο ανάπτυξης νέων αυτοκινητοδρόμων και ένα μεγάλο στοίχημα για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που το έχει ψηλά στην ατζέντα του.

ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΣΥΝΘΕΤΟ ΕΡΓΟ

Όπως σημειώνουν στελέχη από την κατασκευαστική αγορά, ο ΒΟΑΚ είναι ένα πολύ δύσκολο σύνθετο έργο καθώς συνδυάζει τις τεχνικές δυσκολίες της Ολυμπίας Οδού (Αθήνα-Πάτρα), δηλαδή την κατασκευή εν λειτουργία ενός οδικού άξονα, με το προφίλ των εσόδων του Μορέα (Κόρινθος-Καλαμάτα), δηλαδή φτωχά έσοδα.

Στο τμήμα των τεχνικών δυσκολιών, όπως σημειώνεται από τα ίδια στελέχη, ο δρόμος στην κυριολεξία θα πρέπει να διανοίγεται μέτρο-μέτρο και ταυτόχρονα να μην σταματήσει ούτε για μία ημέρα η λειτουργία του. Ο υφιστάμενος οδικός άξονας είναι σήμερα ο μοναδικός που συνδέει όλα τα βόρεια παράλια μεταξύ τους και ο βασικός συνδετήριος άξονας με το υπόλοιπο οδικοό δίκτυο του νησιού.

Όπως έχει διαπιστωθεί επίσης ακόμα και τα τρία ολοκληρωμένα, κατασκευασμένα τμήματα που αφορούν τις παρακάμψεις των μεγάλων αστικών κέντρων (Ηράκλειο, Χανιά, Ρέθυμνο), χρίζουν εκτεταμένων ανακατασκευών. Εκτιμάται δε ότι στην κατάσταση που βρίσκονται σήμερα, θα απαιτηθεί ένα ποσό που προσεγγίζει τα 175 εκατομμύρια ευρώ.

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ BOAK

Το πρώτο τμήμα Ηράκλειο-Χερσόνησος, δημοπρατείται με τη μέθοδο της παραχώρησης. Είναι μήκους περίπου 163χλμ, από τα οποία έχουν ήδη κατασκευαστεί 51χλμ. Στη σύμβαση προβλέπεται δικαίωμα προαίρεσης με το οποίο αποφασίστηκε ότι μπορεί να κατασκευαστεί η ανατολική επέκταση του ΒΟΑΚ, το τμήμα Χανιά-Κίσσαμος. Το κόστος κατασκευής εκτιμάται σε 1,3δισ.ευρώ. Από την φάση της προεπιλογής έχουν προκριθεί τα εξής σχήματα:

-ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ VINCI HIGHWAYS S.A.S – VINCI CONCESSIONS S.A.S.
-ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ACCIONA CONCESIONES – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
-ΤΕΡΝΑ
-ΑΒΑΞ
-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

Το δεύτερο τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη, είναι μήκους 22,5χλμ και δημοπρατείται ως ΣΔΙΤ. Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο οδικό έργο-ΣΔΙΤ, πίσω από το Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη. Το κόστος κατασκευής του φτάνει τα 205εκατ.ευρώ. Από την φάση της προεπιλογής έχουν προκριθεί τα εξής σχήματα:

-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ
-ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ “ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΡΙΑΔΝΗ” (ΑΒΑΞ με το fund Marguerite)
-SHIKUN BINUI LTD
-ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ACCIONA CONCESSIONES – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – INTERTOLL

Τα δύο πρώτα έργα είναι σε διαγωνιστική διαδικασία από το 2018. Το τρίτο τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος προβλέπεται να κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο. Το κόστος του ανέρχεται σε 100εκατ.ευρώ. Προς το παρόν δεν έχει ενεργοποιηθεί κάποια διαγωνιστική διαδικασία.

 

Πηγή: ypodomes.com

LOGISTICS

[VIDEO] Σχεδόν έτοιμο το νέο κέντρο logistics της Ten Brinke στην Ελευσίνα

bizness.gr

Published

on

Έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί τα έργα για το νέο υπερσύγχρονο κέντρο logistics village της Ten Brinke στην Ελευσίνα, σύμφωνα με το τελευταίο video που δημοσιοποίησε η εταιρεία, ενώ οι πληροφορίες θέλουν αυτό να παραδίδεται προς λειτουργία μέσα στο Δεκέμβριο.

Συγκεκριμένα, το έργο αφορά την κατασκευή κέντρου logistics που θα αποτελείται από 3 κτίρια αποθηκευτικών χώρων και γραφείων, συνολικού εμβαδού 43.083 τ.μ., σε έκταση 145 στρεμμάτων, στη θέση Λέκκα, στη περιοχή της Μαγούλας/

Η επένδυση υπολογίζεται σε 25 εκ. ευρώ ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η Ten Brinke έχει ήδη έρθει σε συμφωνία μίσθωσης με μεγάλο όμιλο μεταφορών και μεγάλη αλυσίδα λιανεμπορίου.

To έργο έχει αναλάβει η Tenberco, θυγατρική της Ten Brinke Hellas.

Υπενθυμίζουμε τη διπλή επενδυτική κίνηση στο χώρο των logistics που ολοκληρώθηκε πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη, με την Ten Brinke να εξαγοράζει την εταιρεία και τις εγκαταστάσεις της ΔΕΛΤΑ 4 Α.Ε. και την Seagull να αναλαμβάνει τη διαχείρισή της.

Η ΔΕΛΤΑ 4, αποτελεί μια σύγχρονη εταιρία logistics με κτήριο προδιαγραφών Z3, με στεγασμένη επιφάνεια 22.500 τ.μ., και σύγχρονους γραφειακούς χώρους 1.500 τ.μ., που βρίσκεται στην είσοδο της Βιομηχανικής Περιοχής Σίνδου Θεσσαλονίκης.

Ταυτόχρονα τη διαχείριση της επιχειρηματικής δραστηριότητας της ΔΕΛΤΑ 4, ανέλαβε από 1η Νοεμβρίου η εταιρία Seagull S.A. με πρόεδρο τον Διονύση Γ. Στεριώτη.

Continue Reading

ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ

Προχωρούν γοργά τα έργα στο νέο Piraeus Retail Park στο Φάληρο – Δείτε φωτό

bizness.gr

Published

on

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται και με γοργούς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του νέου εμπορικού πάρκου στο Φάληρο από την ολλανδική εταιρεία επενδύσεων ακινήτων, Ten Brinke.

Το νέο εμπορικό πάρκο κατασκευάζεται στο οικόπεδο που στέγαζε την ΒΙΣ (Βιομηχανία Συσκευασιών Α.Ε.) έως το 1997, στη συμβολή της οδού Πειραιώς με τη Λεωφόρο Κηφισού, στο Νέο Φάληρο, ακριβώς απέναντι από το εμπορικό συγκρότημα που στεγάζει το Leroy Merlin, τον Κωτσόβολο και το Jumbo.

Δείτε το στάδιο στο οποίο βρίσκονται τα έργα στις παρακάτω φωτογραφίες που δημοσίευσε η Ten Brinke.

Το προφίλ της επένδυσης

Το εμπορικό πάρκο θα καλύπτει συνολική επιφάνεια 14.800 τετραγωνικών μέτρων (τ.μ.), εκτός του υπογείου που θα είναι επιφάνειας περίπου 10.143 τ.μ. και δεν προσμετράται στον συντελεστή δόμησης.

Στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ) αναφέρεται πως ο σχεδιασμός προβλέπει 3 όγκους, οι οποίοι περιλαμβάνουν υπόγειο, ισόγειο και α’ όροφο καθώς και φυτεμένο δώμα. Έναν όγκο προς τη δύση, τετραγωνικού σχήματος περίπου, και έναν προς την ανατολή- προς την παρακηφίσια οδό- ορθογωνικού σχήματος, σχεδόν παράλληλου με την οδό.

Οι δύο αυτοί όγκοι ενοποιούνται μέσω μιας περίπου «τριγωνικής διαμπερούς στοάς» η οποία είναι προσπελάσιμη από τον άξονα βορρά – νότου, δηλαδή από την οδό Πειραιώς και την οδό Θεσσαλονίκης δημιουργώντας έτσι το ισόγειο το οποίο έχει συνολικό εμβαδό τα 7.640 τ.μ.

Στο ισόγειο βρίσκονται εμπορικά καταστήματα, ένα κατάστημα μεικτών χρήσεων τροφίμων και ποτών, καθώς και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Ο πρώτος όροφος συνολικού εμβαδού τα 7.112 τ.μ. θα περιλαμβάνει εμπορικά καταστήματα και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Στο υπόγειο περιλαμβάνονται χώροι στάθμευσης κατά κύριο λόγο.

Προβλέπεται δε και ένα ανεξάρτητο κατάστημα διώροφο προς την οδό Πειραιώς, μπροστά από το ανατολικό ορθογώνιο κτίριο.

Συνολικά, στο εμπορικό πάρκο θα γίνουν 11 καταστήματα και ένα μεγάλο super market. Κατά πάσα πιθανότητα, το supermarket θα είναι της αλυσίδας ΑΒ καθώς στο παρελθόν έχει ήδη αναπτύξει και άλλα καταστήματα της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Continue Reading

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Κοντά σε συμφωνία με διεθνές brand η Hines για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Κρήτη

bizness.gr

Published

on

To 3άστερο Coral στον Άγιο Νικόλαο - Φωτό: booking.com

Οι νέες διεθνείς συνεργασίες στον κλάδο του τουρισμού στην Ελλάδα καλά κρατούν, παρά την πανδημία. Μια ακόμη σημαντική τουριστική επένδυση στην Κρήτη βρίσκει το δρόμο της με μια -όπως διαφαίνεται- σημαντική διεθνή συμφωνία με ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του hospitality στον κόσμο.

Ο λόγος για το ξενοδοχείο Coral στον Άγιο Νικόλαο στην Κρήτη και τον όμιλο Hines που το είχε αγοράσει μαζί με άλλα 4 ξενοδοχεία στην Κρήτη, συμπράττοντας με την Henderson Park.

Το ξενοδοχείο βρίσκεται ήδη σε φάση πλήρους ανακαίνισης και αναβάθμισης από 3άστερο σε πολυτελές 5άστερο.

Τα νέα αφορούν τη διαφαινόμενη συμφωνία με την Accor, προκειμένου να εντάξει το ξενοδοχείο στο χαρτοφυλάκιό της και μάλιστα κάτω από το brand MGallery. Υπενθυμίζουμε οτι το πρώτο MGallery στην Ελλάδα, το Athens Capital MGallery Collection, του ομίλου Λάμψα, άνοιξε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Σύνταγμα. To Coral αν όλα ολοκληρωθούν αισίως θα είναι το δεύτερο ξενοδοχείο του brand στην Ελλάδα.

Η Accor διαθέτει ήδη χαρτοφυλάκιο 5 ξενοδοχείων στην Ελλάδα: πρώτο και καλύτερο το νέο πολυτελές Athens Capital MGallery Collection στην Αθήνα, το Sofitel Athens Airport στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”, το Novotel Athenes και τα δύο νέα ξενοδοχεία υπό το brand Ibis σε Αθήνα και Κρήτη (το Ibis Styles Athens Routes στη Λ. Βουλιαγμένης και το Ibis Styles Heraklion Central στο Ηράκλειο).

Η Hines και τα ξενοδοχεία

Το περασμένο καλοκαίρι ολοκληρώθηκε η διαδικασία εξαγοράς των 5 ξενοδοχείων στην Κρήτη, που είχε ανακοινώσει η εταιρεία στις αρχές του έτους. Πρόκειται για ένα σύνολο 67.000 τ.μ. και σχεδόν 1.100 δωματίων, σε παραθαλάσσιες τουριστικές μονάδες στην Κεντρική και Ανατολική Κρήτη.

Αυτά είναι:

  • το 3άστερο Coral στον Άγιο Νικόλαο, 170 δωματίων, του ομίλου Μαμιδάκη
  • το 4άστερο Avra Collection Hermes Hotel, στον Άγιο Νικόλαο, 218 δωματίων, του ομίλου Μαμιδάκη
  • το 5άστερο Apollonia Beach Resort & Spa, στην Αμμουδάρα Ηρακλείου, 336 δωματίων, της Cyan Group of Hotels
  • το 4άστερο Santa Marina Beach Resort, 208 δωματίων, στην Αμμουδάρα Ηρακλείου, της Cyan Group of Hotels
  • το 5άστερο Sitia Beach City Resort & Spa, 162 δωματίων, στη Σητεία, της Cyan Group of Hotels

Τα ξενοδοχεία αυτά θα τα διαχειρίζεται η Knossian Group, των Γιάννη και Τίνας Δασκαλαντωνάκη.

Επιπλέον, η Hines έχει επεκταθεί στρατηγικά και στον ξενοδοχειακό χάρτη της Αθήνας, με την απόκτηση του πρώην Ledra, που μεταμορφώθηκε στο πολυτελές Grand Hyatt στη Λ. Συγγρού, το μόλις δεύτερο ξενοδοχείο του διεθνούς brand στην Ευρώπη (μετά από αυτό του Βερολίνου).

Μάλιστα, με την απόκτηση και του κτιρίου του πρώην πολυχώρου σινεμά και διασκέδασης Odeon Starcity, ακριβώς δίπλα, υλοποιεί την επέκταση του Grand Hyatt, ώστε να γίνει το μεγαλύτερο ξενοδοχείο της Αθήνας, με πάνω από 500 δωμάτια.

Continue Reading
Ξενοδοχείο
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Κάλεσμα στην Αυστραλία για τουριστικές επενδύσεις στην Ελλάδα

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 ημέρες ago

Ολοκληρώνεται η μετεγκατάσταση στο κτίριο “Κεράνης” στον Αγ. Ιωάννη Ρέντη

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ελληνικό όπως… Costa Navarino – Συμφωνία LAMDA – ΤΕΜΕΣ για 2 πολυτελή ξενοδοχεία στον Άγιο Κοσμά

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Η νέα ξενοδοχειακή άφιξη στην Ομόνοια – Πώς προχωρά το έργο του νέου Moxy

LOGISTICS2 ημέρες ago

[VIDEO] Σχεδόν έτοιμο το νέο κέντρο logistics της Ten Brinke στην Ελευσίνα

ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ3 ημέρες ago

Προχωρούν γοργά τα έργα στο νέο Piraeus Retail Park στο Φάληρο – Δείτε φωτό

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 ημέρες ago

Οι 3 νέες επενδύσεις σε κτίρια γραφείων στο Μαρούσι

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ3 ημέρες ago

Κοντά σε συμφωνία με διεθνές brand η Hines για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Κρήτη

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ4 ημέρες ago

To 2022 θα ανοίξει το νέο μεγαλύτερο ξενοδοχείο της Αθήνας στη Λ. Συγγρού

Εσωτερικά γραφείων
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ4 ημέρες ago

Ποιά μεγάλη εταιρεία εξετάζει την αγορά ολόκληρου του νέου κτιρίου γραφείων στη Λ. Συγγρού

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ5 μήνες ago

Νέα προσπάθεια για δημιουργία πίστας Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα – Ποιά περιοχή βρίσκεται στο στόχαστρο

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ5 μήνες ago

Σε εξέλιξη τα έργα στο πρώτο One&Only πολυτελές ξενοδοχείο της Ευρώπης, στην Κέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ2 έτη ago

Αυτοκινητόδρομος Ε65: Χρηματοδότηση, Βρυξέλλες και μπουλντόζες για το βόρειο τμήμα Τρικαλα-Εγνατία

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ5 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε τα δύο νέα υπερπολυτελή resorts και γήπεδα golf στο Costa Navarino

Καταναλωτές σε mall
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 μήνες ago

Στα σκαριά 4 νέα εμπορικά κέντρα στην Αττική

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ1 μήνα ago

Αναμένονται εξελίξεις για τη μεγάλη επένδυση “Cambas Project” στην Παλλήνη

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ5 μήνες ago

4 εμβληματικά κτιριακά projects στην “Αθηναϊκή Ριβιέρα”

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ2 εβδομάδες ago

Οι 3 νέοι εμπορικοί πόλοι που θα αλλάξουν τη Λεωφόρο Κηφισού

ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 μήνα ago

[VIDEO] Δείτε το νέο εμπορικό πάρκο “Piraeus Retail Park” της Ten Brinke

Νέα χαρτονομίσματα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ2 μήνες ago

Νέο πρόγραμμα για μη επιστρεπτέα επιχορήγηση σε επιχειρήσεις στην Ανατολική Μακεδονία Θράκη

LOGISTICS2 ημέρες ago

[VIDEO] Σχεδόν έτοιμο το νέο κέντρο logistics της Ten Brinke στην Ελευσίνα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ2 εβδομάδες ago

3 τράπεζες από το City του Λονδίνου εξετάζουν να μεταφέρουν τη δραστηριότητά τους στην Ελλάδα

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Αστυπάλαια, το πρώτο “smart & sustainable island” της Μεσογείου

LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Δείτε την πρόοδο των έργων στο νέο κέντρο logistics της Ten Brinke στην Ελευσίνα

ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 μήνα ago

[VIDEO] Δείτε το νέο εμπορικό πάρκο “Piraeus Retail Park” της Ten Brinke

VIDEOS1 μήνα ago

[VIDEO] Έτσι θα γίνει το καζίνο στο Ελληνικό – Δείτε σε 3D το Inspire Athens IRC

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ2 μήνες ago

[VIDEO] #GRforGRowth: η νέα πρωτοβουλία για ψηφιακή ανάπτυξη στην Ελλάδα

Νέο γήπεδο της ΑΕΚ
VIDEOS4 μήνες ago

Η 1η φορά που μια εταιρεία στην Ελλάδα βαφτίζει ολόκληρο γήπεδο

VIDEOS4 μήνες ago

[VIDEO] Όλες οι συμμαχίες αεροπορικών εταιρειών ενώνονται για 1η φορά

VIDEOS5 μήνες ago

[VIDEO] Νέα τουριστική καμπάνια “Destination Greece Health First”

Advertisement

Trending