Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Deloitte: Η Μπαρτσελόνα κατακτά την κορυφή του Deloitte Football Money League

Newsroom

Published

on

Σύμφωνα με την 23η έκδοση του Συλλόγου Football Money League που συντάσσει και δημοσιεύει το Sports Business Group της Deloitte, οι 20 ποδοσφαιρικοί σύλλογοι με τα υψηλότερα κέρδη παγκοσμίως σημείωσαν συνολικά έσοδα-ρεκόρ ύψους 10,6 δισ. δολαρίων.

Οι πέντε κορυφαίοι σύλλογοι, από πλευράς εσόδων, στο φετινό Money League είναι η Μπαρτσελόνα (με συνολικά έσοδα 959,3 εκατ. δολάρια), η Ρεάλ Μαδρίτης (με έσοδα 864 εκατ. δολάρια), η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (με έσοδα 811,7 εκατ. δολάρια), η Μπάγερν Μονάχου (με έσοδα 753,1 εκατ. δολάρια) και η Παρί Σεν Ζερμέν (με έσοδα 725,5 εκατ. δολάρια). Αθροιστικά, τα έσοδα των πέντε αυτών συλλόγων είναι υψηλότερα από τα έσοδα που παράγουν οι σύλλογοι που βρίσκονται στις θέσεις 10 έως 20 της κατάταξης.

Οι ραδιοτηλεοπτικές μεταδόσεις παραμένουν η μεγαλύτερη επιμέρους ροή εσόδων, αντιπροσωπεύοντας το 44% των συνολικών εσόδων. Η ικανότητα προσέλκυσης σημαντικού εμπορικού ενδιαφέροντος είναι ένας βασικός παράγοντας που ξεχωρίζει τους συλλόγους που βρίσκονται στην κορυφή (δηλαδή εκείνους που παραδοσιακά αγωνίζονται στο UEFA Champions League σε τακτική βάση) από εκείνους στις τελευταίες θέσεις του Money League.

Είναι αξιοσημείωτο ότι παρόλο που μια παρατεταμένη περίοδος απουσίας από τις διοργανώσεις των συλλόγων της UEFA, ιδίως από το Champions League, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τα έσοδα, οι σύλλογοι στην κορυφή της κατάταξης εξαρτώνται σε μικρότερο βαθμό από τα έσοδα των ραδιοτηλεοπτικών μεταδόσεων από ότι οι μικρότεροι σύλλογοι.

Ο Dan Jones, Partner του Sports Business Group της Deloitte σημειώνει πως: «Ο ρυθμός ανάπτυξης στη βιομηχανία ποδοσφαίρου εξακολουθεί να ξεπερνά σε ρυθμό αυτή που παρατηρείται σε άλλους κλάδους, οι δε 20 κορυφαίοι σύλλογοι του Money League, αθροιστικά, κατέγραψαν για πρώτη φορά έσοδα άνω των 10 δισ. δολαρίων σε ένα μόνο έτος.

Αυτό που είναι αξιοσημείωτο στο φετινό Money League είναι η εμφανώς συνεχιζόμενη παρουσία ‘μίνι πρωταθλημάτων στο εσωτερικό του ίδιου του Money League’, καθώς οι σύλλογοι με τα μεγαλύτερα έσοδα συνεχίζουν να απομακρύνονται από τους υπόλοιπους».

Κάνοντάς το σωστά

Με την Μπαρτσελόνα να φθάνει στην κορυφή του Money League για πρώτη φορά και ταυτόχρονα να γίνεται η πρώτη ομάδα που ξεπερνάει το όριο των 900 εκατ. δολαρίων, στις δύο πρώτες θέσεις της φετινής κατάταξης φιγουράρουν, για δεύτερη συνεχή χρονιά, δύο ισπανικές ομάδες. Οι ρόλοι ωστόσο έχουν αντιστραφεί, με τη Ρεάλ Μαδρίτης να πέφτει στη δεύτερη θέση, ενώ η διαφορά μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης θέσης είναι πλέον η υψηλότερη στην ιστορία του Money League (95,3 εκατ. δολάρια).

Η αύξηση των εσόδων της Μπαρτσελόνα μπορεί να αποδοθεί σε μεγάλο βαθμό στην αλλαγή της προσέγγισης του συλλόγου όσον αφορά τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, με την απόφαση ένταξης των εργασιών εμπορίας και αδειοδότησης στις σε in house επίπεδο να παίζει πρωταρχικό ρόλο. Αναγνωρίζοντας την ισχύ του εμπορικού σήματός του, ο σύλλογος απέκτησε μεγαλύτερο έλεγχο των εργασιών εμπορίας και αδειοδότησης, αντί να βασίζεται σε τρίτους για τις υπηρεσίες αυτές. Αυτό προσέφερε στο σύλλογο αυξημένο έλεγχο του τρόπου προώθησης και πώλησης των προϊόντων του, καθώς και τη δυνατότητα να καταλογίζει τα σχετικά έσοδα σε μεικτή αντί μίας καθαρής βάσης.

Ο κος Jones συμπληρώνει: «Η Μπάρτσα αποτελεί σαφές παράδειγμα της προσαρμογής ενός συλλόγου στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, με τη μείωση της εξάρτησης από τα έσοδα από ραδιοτηλεοπτικές μεταδόσεις και την εστίαση στην αύξηση των εσόδων από δραστηριότητες που βρίσκονται υπό τον έλεγχό του. Η εμπορική λειτουργία του συλλόγου απέφερε έσοδα 437,6 εκατ. δολαρίων, τα οποία είναι περισσότερα από τα συνολικά έσοδα του συλλόγου που βρίσκεται στη 12η θέση του φετινού Money League.

Καθώς ο σύλλογος αναμένει περαιτέρω αύξηση των εσόδων από τις εμπορικές δραστηριότητες, αναμένουμε να διατηρήσει την πρώτη θέση και το επόμενο έτος, ενώ η Μπάρτσα φαίνεται να οδεύει σταθερά προς την ανάδειξή της, τα επόμενα χρόνια, ως του πρώτου συλλόγου του Money League με έσοδα που να αγγίζουν τα 1 δισ. δολάρια».

Για ακόμη μια φορά

Οι σύλλογοι από την Premier League εξακολουθούν να αποτελούν αριθμητική πλειοψηφία στις 20 πρώτες θέσεις του Money League, με οκτώ συλλόγους να είναι παρόντες στη φετινή έκδοση.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ παραμένει τρίτη με έσοδα 811,7 εκατ. δολαρίων, αλλά προβλέπει έσοδα 725-750 εκατ. δολαρίων για την περίοδο 2019-2020, ως αποτέλεσμα της μη πρόκρισής της στο Champions League αυτής της σεζόν. Κάτι τέτοιο ενδέχεται να οδηγήσει τους ‘Κόκκινους Διαβόλους’ να πέσουν, στο Money League της επόμενης χρονιάς, στη χαμηλότερη θέση που κατείχαν ποτέ. Εξαιτίας αυτού, ο σύλλογος ενδέχεται να κινδυνέψει να χάσει τη θέση του ως ο σύλλογος με τα υψηλότερα έσοδα στην Premier League, για πρώτη φορά στην ιστορία του Money League.

Οι κυριότεροι εγχώριοι αντίπαλοι της Γιουνάιτεντ – η Μάντσεστερ Σίτι και η Λίβερπουλ – σημείωσαν έσοδα 696,6 εκατ. δολαρίων και 689,9 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα, τη σεζόν 2018-2019. Οι μακροπρόθεσμες φιλοδοξίες της Λίβερπουλ για την κατάκτηση μιας από τις πέντε κορυφαίες θέσεις του Money League στο μέλλον είναι πιο ρεαλιστικές από ποτέ, ιδίως αν ο σύλλογος μπορέσει να αξιοποιήσει τις εντός έδρας πρόσφατες επιτυχίες του στην Premier League και την κατάκτηση του UEFA Champions League, του 2019.

Η Τότεναμ είναι όγδοη στην φετινή Money League, κατακτώντας την υψηλότερη θέση της μέχρι σήμερα και καταφέρνοντας να ξεπεράσει την Τσέλσι (με 585,3 εκατ. δολάρια) και την Άρσεναλ (με 508,3 εκατ. δολάρια) και να αναδειχθεί ως ο Λονδρέζικος σύλλογος με τα μεγαλύτερα έσοδα για πρώτη φορά από τη σεζόν 1996-1997. Τα έσοδα της Spurs αυξήθηκαν σε 594,5 εκατ. δολάρια, κάτι που σε μεγάλο βαθμό οφειλόταν στα αυξημένα έσοδα από ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και εμπορικές πηγές, μετά από μια σεζόν κατά την οποία η ομάδα προχώρησε στον τελικό του Champions League και μετακόμισε στο Στάδιο Tottenham Hotspur.

Η Άρσεναλ υποχώρησε από την 9η στην 11η θέση συνολικά, γεγονός που αναδεικνύει τις οικονομικές συνέπειες της απουσίας της ομάδας από το Champions League για δεύτερη συνεχή σεζόν. Ως αποτέλεσμα, ο αριθμός των ομάδων της Premier League στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης μειώθηκε σε πέντε αυτό το έτος, από έξι, που ήταν αριθμός ρεκόρ, κατά το προηγούμενο έτος.

Ο κος Sam Boor, Senior Manager του Sports Business Group της Deloitte, σχολιάζει: “Ο αντίκτυπος της συμμετοχής και των επιδόσεων στις διοργανώσεις της UEFA στα έσοδα είναι προφανής στο Λονδίνο και τη βορειοδυτική Ευρώπη, όπου η άνοδος της Λίβερπουλ, της Μάντσεστερ Σίτι και των Σπερς καθορίστηκε από το γεγονός ότι κατάφεραν να φθάσουν στη φάση των νοκ-άουτ του Champions League. Η σχετική υποχώρηση της Άρσεναλ είναι άμεσο αποτέλεσμα της μη συμμετοχής της στη διοργάνωση για δεύτερη συνεχή σεζόν, κάτι που μπορεί επίσης να συμβεί στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.”.

Ανά τον κόσμο

Πέρα από την Premier League, στις πρώτες 20 θέσεις φιγουράρουν και ομάδες από τα άλλα «μεγάλα πέντε» πρωταθλήματα ποδοσφαίρου – την γαλλική Ligue 1, την ισπανική La Liga, την γερμανική Bundesliga και την ιταλική Serie A. Κατά τη σεζόν 2018-2019 παρατηρήθηκε μια εντυπωσιακή διψήφια ποσοστιαία αύξηση σε όλες τις ροές εσόδων για την Παρί Σεν Ζερμέν, καθώς ο σύλλογος ανέβηκε στην πέμπτη θέση του Money League, την υψηλότερη θέση του από τη σεζόν 2014-2015. Ο σύλλογος κατέγραψε 414,6 εκατ. δολάρια εμπορικών εσόδων, το δεύτερο υψηλότερο ποσό στην ιστορία του Money League, αποτέλεσμα το οποίο αποδίδεται στην υπογραφή πέντε νέων συνεργατών και στην επέκταση των συμβάσεων με έξι παγκόσμια εμπορικά σήματα.

Η Γιουβέντους επιστρέφει στη 10η θέση στο φετινό Money League, καθώς τα έσοδά της αυξήθηκαν στα 405,2 εκατ. δολάρια. Η άφιξη του Κριστιάνο Ρονάλντο, ενός παίκτη-συμβόλου που από μόνος του έχει περισσότερους οπαδούς στο Instagram από ό,τι η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπαρτσελόνα μαζί, αύξησε την εμπορική ελκυστικότητα της Γιουβέντους. Ως αποτέλεσμα, η Juve είδε τα εμπορικά της έσοδα να αυξάνονται, εν μέρει λόγω της αύξησης της προβολής του εμπορικού της σήματος στη διάρκεια της σεζόν 2018-2019. Ο σύλλογος αύξησε επίσης τα έσοδα από τις πωλήσεις εμπορευμάτων ως αποτέλεσμα της υπογραφής του παίκτη-σύμβολο.

Ο κος Boor συμπληρώνει: «Η σύνθεση των 20 κορυφαίων συλλόγων παραμένει σχετικά σταθερή, με δύο μόνον νεοεισερχόμενους στο Money League – την Λυών στην 17η θέση και την SSC Νάπολι στην 20ή – που προχώρησαν στις διοργανώσεις της UEFA και επωφελήθηκαν από το νέο και πιο επικερδή μηχανισμό διανομής της UEFA που τέθηκε σε ισχύ στη διάρκεια της σεζόν 2018-2019».

Οι μόνοι σύλλογοι που δεν ανήκουν στα μεγαλύτερα πέντε πρωταθλήματα του κόσμου αλλά βρίσκονται στους 30 πρώτους είναι ο Άγιαξ στην 23η θέση (με έσοδα 227,5 εκατ. δολάρια), η Μπενφίκα στην 24η (225,5 εκατ. δολάρια), η Ζενίτ Σεντ Πίτερσμπουργκ στην 28η (205,8 εκατ. δολάρια) και η Πόρτο στην 29η (201 εκατ. δολάρια), αντικατοπτρίζοντας περαιτέρω το σημαντικό αντίκτυπο που έχει η συμμετοχή στους ομίλους του UEFA Champions League στη δημιουργία εσόδων σε αυτές τις αγορές.

Προοπτικές

Κατά την τελευταία πενταετία, τα συνολικά έσοδα από ραδιοτηλεοπτικές μεταδόσεις των 20 κορυφαίων συλλόγων αυξήθηκαν με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 11%, μεγαλύτερο από κάθε άλλη ροή εσόδων. Το κατά πόσον τα μεγαλύτερα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα έχουν πλέον φθάσει σε ένα σταθερό επίπεδο όσον αφορά την αξία των δικαιωμάτων μετάδοσης είναι συζητήσιμο, ωστόσο η δημιουργία εσόδων από ραδιοτηλεοπτικές μεταδόσεις βρίσκεται πέρα από τον έλεγχο ενός μεμονωμένου συλλόγου. Για να επιτευχθεί διαφοροποιημένη αύξηση των εσόδων στο μέλλον, οι σύλλογοι θα πρέπει να επικεντρωθούν στη μεγιστοποίηση εκείνων των ροών εσόδων στις οποίες ασκούν τον μεγαλύτερο έλεγχο. Η πρόκληση για αυτούς είναι να το πράξουν σε μια εποχή όπου το μελλοντικό τοπίο για το ποδόσφαιρο φαίνεται πιο απρόβλεπτο από ποτέ.

Ο κος Boor καταλήγει: «Η κλήρωση για τον Γύρο των 16 του Champions League της σεζόν 2019-2020, όπως και η πρώτη εικοσάδα του Money League, περιλαμβάνει μόνον ομάδες από τα ‘μεγάλα πέντε’ ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Τα βασικά ενδιαφερόμενα μέρη του ποδοσφαίρου θα πρέπει να βρίσκονται σε εγρήγορση όσον αφορά τη σημασία της διατήρησης του απρόβλεπτου των ποδοσφαιρικών αποτελεσμάτων ως βασικού μοχλού δημιουργίας μακροπρόθεσμης και βιώσιμης αξίας.».

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Sunwing Makrigialos & Ocean Beach Club - Πηγή: Premia Properties
REAL ESTATE2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέα mega αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 40 εκατ. ευρώ της Premia Properties – Σε ποιούς 5 τομείς θα επενδυθούν τα κεφάλαια

Rocca a Mare Heraklion - Πηγή: Accor
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ανοίγει το 2025 στην Κρήτη το πρώτο ξενοδοχείο Handwritten Collection της Accor στην Ελλάδα – Πού θα βρίσκεται

Premia Properties
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Σε μικρή αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με διανομή δωρεάν μετοχών προχώρησε η PREMIA Properties

Ρόδος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Ρόδο

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Piraeus Retail Park - Φωτό: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ4 ημέρες ago

Ανοίγει το νέο εμπορικό πάρκο της Trade Estates στο Ηράκλειο – Και δεύτερο retail park “στα σκαριά” στην πόλη

Golden Milos Beach House by Domotel - Πηγή: Domotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Ξεκινά το Μάιο το νέο ξενοδοχείο Golden Milos Beach House από την Domotel – Πού βρίσκεται

REAL ESTATE4 ημέρες ago

To 25% της Prosperty απέκτησε η Eurobank – Πώς θα προωθήσει άμεσα μέσω της πλατφόρμας 800 ακίνητα στην αγορά

Τα κεντρικά γραφεία της Prodea Investments - Πηγή: Prodea Investments
REAL ESTATE4 ημέρες ago

Εκτινάχθηκαν ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη της Prodea το 2024 – Σε ποιά στρατηγική κίνηση οφείλονται

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

“Στα σκαριά” 4 νέα έργα για ξενοδοχεία στην Ζάκυνθο

Τα έργα στο Μινιόν - Φωτό: POOL / ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ / EUROKINISSI
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Σε φάση ολοκλήρωσης το νέο Μινιόν – Ποιοί είναι οι ένοικοι των γραφείων και καταστημάτων

Το ακίνητο της οδού Κοραή που θα ανακαινίσει η Dimand για την Piraeus Bank - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ξεκίνησαν τα έργα για το νέο κτίριο της Πειραιώς στην Κοραή – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο της Dimand

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” 5 νέα ξενοδοχεία στις Κυκλάδες – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Μέσω Αναπτυξιακού προχωρά η νέα ξενοδοχειακή επένδυση στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Νέα μεγάλη τουριστική επένδυση “στα σκαριά” στη Λήμνο – Τι περιλαμβάνει το Master Plan του Limnos Resort

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL5 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Πηγή: Blend Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λεωφόρο Συγγρού – Ποιά άλλα έργα υλοποιεί στην Αθήνα η Blend Development

Η νέα 5άστερη ξενοδοχειακή μονάδα στην Κύμη Ευβοίας - Πηγή: ΥΠΕΝ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Εύβοια – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

The Syndesis Hub - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα για το νέο κτίριο γραφείων The Syndesis Hub στο Ελληνικό – Ποιός όμιλος επενδύει στο ακίνητο

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL5 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

Το νέο οικιστικό έργο στην οδό Λόντου 42, στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: πώς προχωρούν τα μεγάλα έργα real estate στο Ελληνικό – “Σηκώθηκε” και άλλο ο Riviera Tower

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Γορτυνίας 7 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη τα έργα για μια ακόμη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα μεγάλα έργα στο Ελληνικό

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Άρτης 13 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).