Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

KLM: Εγκαινιάζει το νέο Crown Lounge στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ

bizness.gr

Published

on

KLM

Το πλήρως ανακαινισμένο Crown Lounge στην εκτός Σένγκεν περιοχή του αεροδρομίου Schiphol εγκαινίασε επίσημα η KLM στις 28 Νοεμβρίου. Χάρη στις ξεχωριστές υπηρεσίες που παρέχει, το νέο lounge προσφέρει στους επισκέπτες μια αξέχαστη εμπειρία, νέες προτάσεις φαγητού και ποτού και ψηφιακές καινοτομίες.

Το Crown Lounge της KLM στην εκτός Σένγκεν ζώνη στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ, βρίσκεται μεταξύ της αποβάθρας Ε και F. Το “KLM House” γίνεται άμεσα αντιληπτό από τον φωτιζόμενο τοίχο από γυαλί που κοσμείται με περισσότερες από 5.000 μινιατούρες Delft, τα χαρακτηριστικά μπλε σπιτάκια της KLM. Οι επισκέπτες του lounge μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις κυλιόμενες σκάλες και να ξεκινήσουν ένα ταξίδι στον χρόνο καθώς βλέπουν αυτά τα εικονικά δώρα στους επιβάτες της Business Class.

Έχουν την δυνατότητα να έχουν γρήγορη πρόσβαση στο lounge σκανάροντας τις κάρτες επιβίβασης στα αυτόματα μηχανήματα. Η λευκή μαρμάρινη υποδοχή έχει το σχήμα του λογοτύπου της KLM και το lounge προσφέρει κορυφαία θέα προς τους διαδρόμους και τις αποβάθρες με φόντο τον στόλο της KLM.

Διπλάσιος χώρος

Η χωρητικότητα του Crown Lounge της KLM στην εκτός Σένγκεν περιοχή μετά την ανακαίνιση έχει διπλασιαστεί. “To lounge καλύπτει πλέον μια επιφάνεια 6.800 τμ. με περίπου χίλια καθίσματα. Επιπλέον, διαθέτει διακόσια περίπου καθίσματα στο Blue Bar & Restaurant με το αντίστοιχο επίπεδο εξυπηρέτησης. Οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν με μίλια από την Flying Blue κάρτα τους στο χώρο αυτό. Διπλασιάζοντας την χωρητικότητα, η KLM λαμβάνει υπόψη την αναμενόμενη αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών.

Πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία. Προσφέρουμε στους επιβάτες μας και σε εκείνους των συνεργαζόμενων εταιριών μια αξέχαστη εμπειρία για την εκατονταετηρίδα μας” δήλωσε ο Eelco van Asch, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Υπηρεσιών Εδάφους της KLM.

To νέο Crown Lounge της KLM αντικατοπτρίζει την φιλοσοφία της εταιρίας: Άνεση, έμφαση στους πελάτες και καινοτομία. Οι νέες προτάσεις φαγητού και ποτού, η ψηφιακή υποστήριξη όπως η self-service πρόσβαση και η εξυπηρέτηση από το προσωπικό του lounge συμβάλλουν στην νέα αυτή προσωπική εμπειρία. Ο ηλεκτρονικός οδηγός του Lounge προσφέρει στους επισκέπτες έναν σταθερό ψηφιακό βοηθό που τους βοηθά να βρουν ότι χρειάζονται, να κάνουν κρατήσεις, να ελέγξουν τις λεπτομέρειες των πτήσεων ή να ζητήσουν βοήθεια από έναν από τους προσωπικούς βοηθούς του Lounge.

Η ιδέα

Η KLM θέλει να προσφέρει στους πελάτες της μια απόλυτα νέα εμπειρία μέσα από τις καινοτόμες υπηρεσίες της. Συνεργαζόμενη με το αρχιτεκτονικό γραφείο “concrete” η αεροπορική εταιρία σχεδίασε πέντε διαφορετικά “Ολλανδικά Τοπία” για να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες και επιθυμίες των επιβατών της, είτε επιλέξουν να εργαστούν, είτε να χαλαρώσουν, να φρεσκαριστούν, να γευματίσουν ή να πιούν κάτι, να ψυχαγωγηθούν ή να απολαύσουν fine-dining εμπειρίες. Τα 5 “τοπία” είναι τα ακόλουθα:

  • Polder: Στον χώρο αυτό οι πελάτες μπορούν να εργαστούν και να χαλαρώσουν ταυτόχρονα. Το χαλί, με τις αποχρώσεις του πράσινου, θυμίζει τα απέραντα βοσκοτόπια της Ολλανδίας. Και ο φωτισμένος με LED τοίχος 110 μέτρων θυμίζει τον ολλανδικό ουρανό. Ο φωτισμός προσαρμόζεται ανάλογα με την ώρα της ημέρας που περιλαμβάνει και ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα.
  • City: Οι επισκέπτες θα βρουν έναν σταθμό με live cooking, ένα Heineken μπαρ ειδικά σχεδιασμένο από την Heineken, και ένα coffee bar με barista. Το νέο concept για φαγητό και ποτό χαρακτηρίζεται από κομψότητα και υψηλής ποιότητας, φρέσκα, εποχιακά προϊόντα, είναι της εταιρείας Vermaat, συνεργάτη της KLM. H μείωση των απορριμμάτων είναι ένας σημαντικός πυλώνας και για τις δύο εταιρίες για την τροφοδοσία του lounge.
  • Sea: Ο χώρος προσφέρει ότι χρειάζονται οι ταξιδιώτες για να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Η περιοχή αυτή του lounge διαθέτει 20 ντους, στα οποία οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων στα σημεία αυτόματης εξυπηρέτησης στο lounge.
Οι πολυτελείς καμπίνες ξεκούρασης προσφέρουν ιδιωτικότητα, ηρεμία και άνεση και είναι με χρέωση, χρησιμοποιώντας μίλια Flying Blue ή 49,50 ευρώ για τρεις ώρες. Είναι το ιδανικό σημείο για να κλείσετε τα μάτια σας και να ξεκουραστείτε κατά τη διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού ή transfer. Στο μέλλον τα ντους και οι καμπίνες θα εξοπλιστούν με ψηφιακό σύστημα κατανομής που θα χρησιμοποιεί QR codes.
  • Dutch Mountain: Η εντυπωσιακή αυτή ζώνη προσφέρει στους επισκέπτες μια ποικιλία επιλογών για να εργαστούν και να ψυχαγωγηθούν, προσφέροντας από χώρο TV έως και DJ για events. Στην ζώνη αυτή δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο Ολλανδικό design, ενώ υπάρχουν ιστορικές αναφορές στην κληρονομιά της KLM.
  • Sky: Πρόκειται για μια αποκλειστική ζώνη που χαρακτηρίζεται από πρωτοτυπία στον δεύτερο όροφο. Δημιουργήθηκε έπειτα από απαίτηση των πελατών της KLM και το πολυτελές περιβάλλον προσφέρει βεράντα με όμορφη θέα του αεροδρομίου Schiphol. Εδώ μπορείτε να απολαύσετε εξαιρετικά γεύματα και μεγάλη ποικιλία ποτών στο Blue by KLM, το εστιατόριο και το μπαρ ακριβώς δίπλα, με έξτρα χρέωση. Το μενού του Blue έχει δημιουργηθεί από τον Joris Bijdendijk του RIJKS®, του βραβευμένου εστιατορίου με Michelin στο Rijksmuseum.
Το Blue προσφέρει μια φανταστική γαστρονομική εμπειρία, δίνοντας μεγάλη προσοχή στον διαθέσιμο χρόνο και τις ανάγκες κάθε πελάτη.

Ο Boet Kreiken, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, KLM Customer Experience, δήλωσε:

“Δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε καλύτερο δώρο γενεθλίων για τους πελάτες μας. KLM σημαίνει φιλοξενία. Για 100 χρόνια συνδεόμαστε με τους πελάτες μας, έχοντάς τους πάντα ως προτεραιότητα. Το KLM Crown Lounge αποτελεί μιας υψηλής ποιότητας στάση ξεκούρασης για τους πελάτες μας. Είτε είναι στην αναχώρηση, είτε στην άφιξη είτε στην μετάβαση σε επόμενη πτήση, εδώ θα απολαύσετε την παραμονή σας. Ο όλος σχεδιασμός και η φιλική προσέγγιση από το προσωπικό της KLM έχουν αυτό ως κύριο στόχο.

Το lounge αποτελεί παράδειγμα ενός μοναδικού συνδυασμού προσωπικής εξυπηρέτησης και ψηφιακής άνεσης. Κατά τη γνώμη μας, δημιουργήσαμε το πιο ωραίο lounge στον κόσμο, όπου η φιλοξενία και η καινοτομία είναι τα κεντρικά σημεία. Είναι μια εμπειρία για τον πελάτη σε ένα απαράμιλλο επίπεδο. Η αίσθηση που θέλουμε να δημιουργήσουμε στους πελάτες είναι σα να επισκέπτονται έναν καλό φίλο και αυτός ο φίλος ονομάζεται KLM”.

SPECIAL EDITIONS

Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) αξιολόγησε τα ξενοδοχεία του Ομίλου Η Hotels Collection με βάση την υπηρεσία Safe Restart

bizness.gr

Published

on

TÜV HELLAS
Φωτογραφία Αρχείου

Τα ξενοδοχεία Mayia Resort, Princess Andriana, Lindos Princess και Rodos Princess του ξενοδοχειακού ομίλου H Hotels Collection, που βρίσκονται στη Ρόδο αξιολόγησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD) με βάση την υπηρεσία Safe Restart.

Η αξιολόγηση ενός από τους κορυφαίους ομίλους της χώρας, ο οποίος δραστηριοποιείται στη Ρόδο για περισσότερα από 25 χρόνια και εξελίσσεται συνεχώς σεβόμενος την τοπική κουλτούρα και το περιβάλλον αποτελεί ακόμη ένα παράδειγμα της προστιθέμενης αξίας που προσφέρει ο έλεγχος Safe Restart στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Παράλληλα, η επιλογή της υπηρεσίας Safe Restart από την οικογένεια Χατζηλαζάρου, στην οποία και ανήκει ο όμιλος H Hotels Collection αποτελεί τόσο ψήφο εμπιστοσύνης της επιχείρησης απέναντι στον κορυφαίο φορέα πιστοποίησης της χώρας, αλλά και επιστέγασμα της πολυετούς συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών.

Ο όμιλος H Hotels Collection επενδύει σε έμπειρο και αποτελεσματικό προσωπικό – που αποτελεί την κινητήρια δύναμη του Ομίλου, σε ανώτερης ποιότητας φαγητό, σε δεοντολογικές πρακτικές και καινοτομίες σε όλους τους τομείς. Έτσι, εξασφαλίζει διαμονή που ξεπερνά κάθε προσδοκία, πάντα με απόλυτο σεβασμό στους επισκέπτες, το προσωπικό και το περιβάλλον. Έτσι, η επιλογή της υπηρεσίας Safe Restart ήρθε ως φυσικό επακόλουθο των αξιών που πρεσβεύει η εταιρεία.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως η υπηρεσία Safe Restart πραγματοποιείται μόνο σε ξενοδοχεία που βρίσκονται εν λειτουργία ενώ τιμολογείται από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) σε επίπεδα κόστους, προσφέροντας έμπρακτη υποστήριξη στον χειμαζόμενο τουριστικό κλάδο.

Σημειώνεται επίσης πως η εν λόγω υπηρεσία έχει δημιουργηθεί ακολουθώντας πλήρως τις ισχύουσες Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η κ. Uxue Αzpiroz, Vice President Food και Διευθύντρια Γραφείου Κρήτης της TÜV HELLAS (TÜV NORD) δήλωσε σχετικά: “Είμαστε υπερήφανοι για τη μακροχρόνια συνεργασία μας με τον Όμιλο H Hotels και για την εμπιστοσύνη που έχει επιδείξει στις υπηρεσίες μας για την πιστοποίηση των ξενοδοχείων του σύμφωνα με μια σειρά διαφορετικών προτύπων και τεχνικών ελέγχων.

Με τον έλεγχο Safe Restart τα H Hotels απέδειξαν για άλλη μια φορά τη δέσμευσή τους για την παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών προς τους επισκέπτες τους αλλά και το έμπρακτο ενδιαφέρον για το προσωπικό που απασχολεί η οικογένεια Xατζηλαζάρου”.

O κ. Νίκος Στάθης, Quality, Safety & Sustainability Manager του ομίλου H Hotels Collection τόνισε πως:

«Για εμάς στην H Hotels Collection, θεμελιώδεις αρχές αποτελούν η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, ο σεβασμός στο περιβάλλον και την τοπική κοινωνία. Παρά τις πρωτοφανείς συνθήκες στις οποίες κληθήκαμε να λειτουργήσουμε τα ξενοδοχεία φέτος, προτάξαμε το κοινωνικό μας χρέος και με απόλυτη προσήλωση στην τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων καθώς και με γνώμονα την υγεία και ασφάλεια των πελατών, του προσωπικού και των συνεργατών μας, ανοίξαμε τα τέσσερα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της εταιρίας μας στη Νότια Ρόδο.

Η βεβαίωση Safe Restart έρχεται να επαληθεύσει και να επικυρώσει την τήρηση και ορθή διαχείριση των πρωτόκολλων μέσα από το εσωτερικό μας πρωτόκολλο “Travel with Safety”, ενώ παράλληλα επισφραγίζεται η πολυετής και πολυεπίπεδη συνεργασία μας με τον φορέα TÜV HELLAS (TÜV NORD).»

Σχετικά με την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) είναι Οργανισμός Επιθεώρησης, Πιστοποίησης και Εκπαίδευσης, μέλος του Γερμανικού Ομίλου TÜV NORD GROUP. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 1987, παρέχοντας ανεξάρτητες υπηρεσίες Επιθεώρησης και Πιστοποίησης (Third Party Inspection-Certification) σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα, στους τομείς της Τεχνολογίας, της Ποιότητας, της Ασφάλειας, της Ενέργειας και του Περιβάλλοντος.

Μέχρι σήμερα έχει πιστοποιήσει περισσότερα από 10.000 Συστήματα Ποιότητας και παρέχει πιστοποιητικά με διεθνή αναγνώριση που αποτελούν διαβατήριο εγκυρότητας στις διεθνείς αγορές. Στον τομέα των Επιθεωρήσεων συμμετέχει και καθορίζει αποφασιστικά το παρόν και μέλλον της Ποιότητας των Τεχνικών Έργων, έχοντας αναλάβει την επιθεώρηση και πιστοποίηση των μεγαλύτερων έργων υποδομής της χώρας μας.

Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) διαθέτει γραφεία στη Θεσσαλονίκη, στο Ηράκλειο Κρήτης και στα Ιωάννινα, θυγατρικές εταιρείες στην Κύπρο και στην Αίγυπτο και παγκόσμια παρουσία μέσω της πιστοποίησης και επιθεώρησης έργων ανά την υφήλιο.

Σχετικά με την H Hotels Collection

Εδώ και 27 χρόνια, επιστρατεύουμε το πάθος μας για τη φιλοξενία, την προσοχή μας στη λεπτομέρεια και την χωρίς συμβιβασμούς αφοσίωσή μας στους επισκέπτες μας, για να προσφέρουμε ανεπανάληπτες εμπειρίες διακοπών.

Οι αξίες αυτές σε συνδυασμό με το ανθρώπινο δυναμικό μας, καθιστούν τα H Hotels Collection έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα.
Επενδύουμε σε έμπειρο και αποτελεσματικό προσωπικό – που αποτελεί την κινητήρια δύναμη του Ομίλου, σε ανώτερης ποιότητας φαγητό, σε δεοντολογικές πρακτικές και καινοτομίες σε όλους τους τομείς. Έτσι, εξασφαλίζουμε διαμονή που ξεπερνά κάθε προσδοκία, πάντα με απόλυτο σεβασμό στους επισκέπτες, το προσωπικό και το περιβάλλον

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αυξήθηκαν κέρδη και έσοδα για την PASAL Development

bizness.gr

Published

on

PASAL Development
Φωτογραφία Αρχείου

Σε 27,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα κέρδη μετά από φόρους που αναλογούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής του πρώτου εξαμήνου 2020 της PASAL Development ΑΕ έναντι 8,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Τα ενοποιημένα κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε 2,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 125.000 ευρώ το 2019.

Σημειώνεται ότι στα αποτελέσματα έχει ενσωματωθεί και η επίδραση από την Συμφωνία εξυγίανσης (η οποία είχε εγκριθεί στις 29.08.2019 και έχει πλέον υλοποιηθεί πλήρως στις 30.06.2020) με κέρδη από διακοπείσες δραστηριότητες ύψους 25,6 εκατ. ευρώ.

Τα έσοδα του Ομίλου, από συνεχιζόμενες δραστηριότητες, για την χρήση πρώτου εξαμήνου ανήλθαν σε 770.000 ευρώ έναντι 709.000 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Πώς διαμορφώθηκε η αξία των επενδυτικών ακινήτων

Η αξία των επενδυτικών ακινήτων του Ομίλου την 30.06.2020 διαμορφώθηκε σε 31,8 εκατ. ευρώ αντί 31,1 εκατ. ευρώ την 31.12.2019.

Η ενοποιημένη καθαρή θέση του Ομίλου ανήλθε σε 8,4 εκατ. ευρώ έναντι αρνητικής καθαρής θέσης 19,5 εκατ. ευρώ στις 31.12.2019.

Σημειώνεται ότι μετά την 30η Ιουνίου 2020 (στις 9.07.2020) ολοκληρώθηκε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, η οποία καλύφθηκε πλήρως, με την άντληση κεφαλαίων 10 εκατ. ευρώ ενισχύοντας περαιτέρω την καθαρή θέση της εταιρίας και του ομίλου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πρόγραμμα ανάπτυξης που ξεπερνά τα 150 εκατ. ευρώ από την ΕΔΑ Αττικής

bizness.gr

Published

on

Πηγή φωτογραφίας: Δελτίο Τύπου ΕΔΑ Αττικής

Ο κ. Πιέρρος Χατζηγιάννης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΔΑ Αττικής, επιβεβαίωσε την ετοιμότητα της Εταιρείας να προσφέρει σε κάθε γωνιά της Αττικής φιλική προς το περιβάλλον και «έξυπνη» ενέργεια, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Smart Cities Conference 2020, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη και στο οποίο η Εταιρία Διανομής Αερίου Αττικής συμμετείχε ως Χρυσός Χορηγός.

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηγιάννη, το φυσικό αέριο διαδραματίζει, πέρα από κάθε αμφιβολία, κομβικό ρόλο στη μετάβαση προς την καθαρή ενέργεια, γι’ αυτό και η σημασία του τα επόμενα χρόνια θα αναβαθμίζεται διαρκώς.

Νέες τεχνολογίες που επιτρέπουν την πιο αποτελεσματική χρήση του, αξιοποιούνται ήδη στο σχεδιασμό των έξυπνων πόλεων του μέλλοντος.

Προς αυτή την κατεύθυνση, κινείται το αναπτυξιακό πλάνο της ΕΔΑ Αττικής για την επόμενη πενταετία:

• Με τα νέα, έξυπνα δίκτυα που κατασκευάζει

• Με τους ευφυείς μετρητές που εγκαθιστά

• Με την ανάπτυξη ολοκληρωμένου και ασφαλούς δικτύου επικοινωνίας

• Με την επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών και των υπηρεσιών της

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Χατζηγιάννης, «η ενέργεια του αύριο δεν θα είναι μόνο φιλική προς το περιβάλλον, αλλά και «έξυπνη».

Η ΕΔΑ Αττικής είναι έτοιμη να την παρέχει, υλοποιώντας ήδη ένα μεγαλόπνοο Πρόγραμμα Ανάπτυξης, ώστε να φτάσει το φυσικό αέριο σε κάθε νοικοκυριό και σε κάθε επιχείρηση της Αττικής», ανέφερε ο κ. Χατζηγιάννης

Ψηφιακός μετασχηματισμός υψηλού επιπέδου

Επιπλέον, εκτενή αναφορά έκανε ο κ. Χατζηγιάννης και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών και των υπηρεσιών της Εταιρείας που απώτερο στόχο έχουν την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου και ασφαλούς Δικτύου Επικοινωνίας.

«Εκμεταλλευόμενοι τα οφέλη του έξυπνου δικτύου και των έξυπνων μετρητών, εξασφαλίζουμε την απομακρυσμένη και αποτελεσματική διαχείριση των δικτύων διανομής και τη συγκέντρωση στοιχείων σε πραγματικό χρόνο.

Στοιχεία που επιτρέπουν τη βελτίωση της επιχειρησιακής λειτουργίας των δικτύων μας, αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, δια μέσου ενός μηχανισμού συνεχούς ανάλυσης των μοτίβων της χρήσης του φυσικού αερίου», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Η ΕΔΑ Αττικής, όπως τόνισε ο κ. Χατζηγιάννης, έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες για την αναβάθμιση των πληροφοριακών και επικοινωνιακών της συστημάτων και το σχεδιασμό ψηφιακών εφαρμογών-εργαλείων, οι οποίες διευκολύνουν τόσο τους Παρόχους φυσικού αερίου και τους εν γένει επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, όσο και τους τελικούς καταναλωτές.

Παράλληλα, όλα τα νέα δίκτυα που κατασκευάζει η ΕΔΑ Αττικής είναι τελευταίας τεχνολογίας, τηρώντας πολύ υψηλές προδιαγραφές ασφάλειας και παρέχοντας τη δυνατότητα άμεσης επέμβασης για τη συντήρησή τους. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται τόσο η ομαλή λειτουργία του δικτύου, όσο και η βιωσιμότητα και οικονομική απόδοση των επενδύσεων.της οτης ο

Επιπλέον, το έξυπνο δίκτυο χρησιμοποιεί τεχνολογίες πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων για τη συλλογή πληροφοριών που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των παρόχων και των καταναλωτών φυσικού αερίου.

Κατά συνέπεια, επιτρέπει την ορθολογικότερη χρήση του φυσικού αερίου και την εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς και υψηλά επίπεδα ασφάλειας.

Όπως επισήμανε ο κ. Χατζηγιάννης, με τις μεγάλες επενδύσεις που συστηματικά υλοποιεί η ΕΔΑ Αττικής σε υποδομές νέας γενιάς και σε καινοτόμες τεχνολογίες, συμβάλλει ουσιαστικά στην ενεργειακή ασφάλεια της Αττικής, καθώς και ευρύτερα στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

Σημειώθηκε επίσης, ότι η ΕΔΑ Αττικής, δίνει μεγάλη έμφαση σε καινοτόμες τεχνολογίες αιχμής στους παρακάτω τομείς:

• πληροφοριακά συστήματα, όπως το Ηλεκτρονικό Σύστημα Ανταλλαγής Πληροφοριών με τους Χρήστες,

• smart metering, με νέους Έξυπνους Μετρητές, τελευταίας τεχνολογίας,

• ενσωμάτωση τεχνολογιών ελέγχου δικτύων άμεσης επέμβασης

Μάλιστα, στο πλαίσιο του νέου business plan, η Εταιρεία δρομολογεί τη συστηματική αντικατάσταση των παραδοσιακών μετρητών με σύγχρονους, ευφυείς μετρητές.

Το Πρόγραμμα Ανάπτυξης της ΕΔΑ Αττικής

Το Πρόγραμμα Ανάπτυξης για την περίοδο 2020 – 2024, που ξεπερνά σε επενδύσεις τα 150 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει:

• την επέκταση του δικτύου χαμηλής και μέσης πίεσης κατά 690 χιλιόμετρα

• την αντικατάσταση του παλαιού δικτύου από χυτοσίδηρο

• την υλοποίηση έργων διασφάλισης της αδιάλειπτης τροφοδοσίας και της ακεραιότητας του δικτύου,

• την πύκνωση των συνδέσεων και παροχών στο ενεργό δίκτυο

• και τέλος τη μελέτη για την τροφοδοσία για πρώτη φορά απομακρυσμένων περιοχών της Αττικής με χρήση σταθμών CNG, σπάζοντας την ενεργειακή τους απομόνωση.

Κίνητρα για την επέκταση της χρήσης του φυσικού αερίου

Τέλος, ο κ. Χατζηγιάννης, αναφέρθηκε και στα κίνητρα που προσφέρει η Εταιρεία για την επέκταση της χρήσης του φυσικού αερίου, όπως προγράμματα επιδότησης της εγκατάστασης θέρμανσης, ενώ στους άμεσους στόχους της συμπεριλαμβάνεται η διεύρυνση της χρήσης του καυσίμου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με την παροχή κινήτρων για χρήση φυσικού αερίου πέραν της θέρμανσης.

Continue Reading
Advertisement

Trending