Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

1ος Μαραθώνιος Καινοτομίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της βιομηχανίας

bizness.gr

Published

on

ΣΕΒ, 1ος Μαραθώνιος Καινοτομίας

Με γόνιμες ιδέες και καινοτόμες εφαρμογές συνέβαλαν οι 30 ομάδες – startups που συμμετείχαν στο Industry 4.0 NOW crowdhackathon, τον 1ο μαραθώνιο ανοιχτής καινοτομίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της βιομηχανίας, που πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 29, 30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου 2019, στο Innovathens, της Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων. To Ιndustry 4.0 NOW crowdhackathon είναι μία πρωτοβουλία ανοιχτής καινοτομίας του ΣΕΒ, με την υποστήριξη της εταιρείας τεχνολογίας και ψηφιακής καινοτομίας Crowdpolicy, με στόχο να συνδέσει το οικοσύστημα της καινοτομίας και των startups με τις πραγματικές ανάγκες της βιομηχανίας.

Στο σύντομο χαιρετισμό του, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, κ. Αλέξανδρος Χατζόπουλος σημείωσε πως:

«Ο μαραθώνιος καινοτομίας εντάσσεται στην ευρύτερη πρωτοβουλία του ΣΕΒ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και υπογράμμισε τη σημασία του industry 4.0 NOW crowdhackathon για την καλλιέργεια των συνεργασιών, που χρειαζόμαστε, για να πετύχουμε την ψηφιακή αναβάθμιση και τον μετασχηματισμό της παραγωγικής βάσης της χώρας μας».

Στη συνέχεια η κ. Μάγκυ Αθανασιάδη, Technology and Innovation Senior Advisor του ΣΕΒ καλωσόρισε τις ομάδες και περιέγραψε τα θεματικά αντικείμενα της πρωτοβουλίας, ενώ οι κκ. Γιώργος Καραμανώλης, CTO/CIO, Crowdpolicy και Χρήστος Ζαχαρόπουλος, Digital Product Architecture & Services Engineer, Crowdpolicy παρουσίασαν αναλυτικά τη διαδικασία και τους στόχους του μαραθωνίου καινοτομίας.

Κατά τη διάρκεια του μαραθωνίου καινοτομίας Industry 4.0 now crowdhackathon οι μέντορες, υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών της βιομηχανίας όπως, η ABB, η Siemens, η ΕΛΒΑΛ — ΧΑΛΚΟΡ, βοήθησαν τις ομάδες να εξελίξουν τις ιδέες τους σε λύσεις για συγκεκριμένα προβλήματα της βιομηχανίας.

Στην επιτροπή αξιολόγησης συμμετείχαν:

Η κ. Μάγκυ Αθανασιάδη, Technology and Innovation Senior Advisor στον ΣΕΒ, ο κ. Μαρίνος Ξυναριανός, Digital Innovation and Financial Technologies Expert της Crowdpolicy, ο κ. Γεώργιος Καραμανώλης, CTO/CIO της Crowdpolicy, ο κ. Μηνάς Χανιώτης ΙΤ Center of Excellence Manager της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ο κ. Κυριακός Ρωτίδης, Διευθυντής τομέα ρομποτικής και συστημάτων κίνησης της ΑΒΒ, ο κ. Σπύρος Αρσένης, Συντονιστής προγράμματος “NBG Business Seeds” της Εθνικής Τράπεζας, ο κ. Ιωάννης Σηφάκης, Διευθυντής Τεχνικής Υποστήριξης Digital Industries, SIEMENS A.E. και ο κ. Αλέξης Μπίρμπας, Καθηγητής από το Πανεπιστήμιο Πάτρας.

Οι οκτώ καλύτερες ιδέες, από τις 30 συνολικά ομάδες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, προκρίθηκαν στην τρίτη και τελική φάση του διαγωνισμού και θα παρουσιαστούν στο βιομηχανικό συνέδριο του ΣΕΒ, με θέμα: «Βιομηχανία 4.0: Η ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί», στις 19 Δεκεμβρίου 2019, στο ξενοδοχείο Hilton, όπου θα βραβευθούν οι τρεις καλύτερες.

Οι 8 ομάδες-startups που θα συμμετέχουν στην τελική φάση του industry 4.0 NOW crowdhackathon και οι λύσεις που παρουσίασαν:

  • ANALOG PROGRAMMER: Τοποθέτηση πλαστικών προστατευτικών στις άκρες των σωλήνων και την τοποθέτηση τους στα κουτιά μεταφοράς.
  • enVy Softworks: Υλοποίηση πλατφόρμας εικονικής πραγματικότητας για τηλεδιάσκεψη και η εκπαίδευση των στελεχών μιας εταιρείας καθώς και παρουσίαση και επίβλεψή της εταιρείας και των εγκαταστάσεών της, με εφαρμογές στο κλάδο της βιομηχανίας.
  • TRESL: Εισάγει ένα πλαίσιο υπηρεσιών που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Telepresence και Robotics για την ψηφιοποίηση των εργαστηρίων και του τόπου εργασίας, την ενίσχυση της εμπειρίας και με φυσική απόσταση αλλά και απομακρυσμένα (Telepresence.
  • GryPhon: Ανάπτυξη Συστήματος με την χρήση τεχνολογιών Επαυξημένης Πραγματικότητας και Βαθιάς Μάθησης με σκοπό την διαχείριση έκτακτων βλαβών και συντηρήσεων περιστροφικού μηχανισμού μη καταστροφικού ελέγχου υψηλής ταχύτητας (19000 rpm), που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο ποιότητας σωλήνων χαλκού με χρήση δινορευμάτων.
  • RECYTRUST: Έξυπνη ανακύκλωση για βιώσιμες επιχειρήσεις.
  • 1UP: Βελτίωση της παραγωγικότητας και μείωση λαθών στις αποθήκες με χρήση AR τεχνολογίας και πρακτικών gamification.
  • ALARM: Πώληση ειδικού μικροφώνου για κάθε μηχάνημα και συνδρομή για το διαχειριστικό.
  • Pythia: Έξυπνα εργοστάσια μέσω ανακάλυψης γνώσης και παραγωγής προβλέψεων αξιοποιώντας χρονοσειρές πραγματικού χρόνου.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Microsoft: Το έτος κατά το οποίο θα έχει εξαλείψει κάθε εκπομπή άνθρακα

bizness.gr

Published

on

Pc

Η εταιρία Microsoft δεσμεύτηκε ότι θα έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2030, εκφράζοντας τη βούλησή της να αντιμετωπίσει δραστικά την κλιματική αλλαγή.

Η δέσμευση αυτή αναμένεται να οδηγήσει στην εξάλειψη το 2050 κάθε εκπομπής άνθρακα στην ατμόσφαιρα από τη Microsoft από την ίδρυσή της το 1975, ανακοίνωσε ο κολοσσός της πληροφορικής.

Ο πλανήτης θα πρέπει να επιτύχει τον στόχο της μηδενικής εκπομπής αλλά όσοι ανάμεσά μας μπορούν να προχωρήσουν πιο γρήγορα και πιο μακριά, πρέπει να το κάνουν”, αναφέρει η Microsoft σε άρθρο.

Για να εκπληρώσει το σχέδιό του, ο όμιλος που έχει την έδρα του στο Ρέντμοντ (στη δυτική Πολιτεία της Ουάσινγκτον) προβλέπει να τροφοδοτεί μόνο με ανανεώσιμες πηγές ενέργειες όλα τα κέντρα δεδομένων που διαθέτει, τα κτίριά του και τις εγκαταστάσεις του έως το 2025, να καθιερώσει “έναν εσωτερικό φόρο άνθρακα” τον Ιούλιο του 2020 και να μετάσχει σε επιχειρήσεις αναδάσωσης.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι θα επενδύσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε ένα νέο “ταμείο καινοτομίας για το κλίμα”, στόχος του οποίου θα είναι η βελτίωση των τεχνολογιών της σε σχέση με τη συλλογή και την εξάλειψη του άνθρακα.

Άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί έχουν ήδη δεσμευτεί να μειώσουν τις εκπομπές τους διοξειδίου του άνθρακα. Τον Σεπτέμβριο, ο πρόεδρος της Amazon Τζεφ Μπέζος υποσχέθηκε ότι ο όμιλός του θα επιτύχει την ουδετερότητα άνθρακα το 2040.

Η βρετανική εταιρία ενέργειας Drax ανακοίνωσε από την πλευρά της τον Δεκέμβριο ότι σκοπεύει να γίνει η πρώτη εταιρία “αρνητική στον άνθρακα”, δηλαδή ότι προβλέπει να απορροφά περισσότερο CO2 από αυτόν που θα εκπέμπει — αρχίζοντας από το 2030.

Η Microsoft προβαίνει στην ανακοίνωση εν μέσω ενός κλίματος αυξανόμενης ανησυχίας απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Την Τετάρτη ο ΟΗΕ ανακοίνωσε ότι η δεκαετία που πέρασε (2010-2019) ήταν η θερμότερη που έχει παρατηρηθεί ποτέ.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Διάκριση για την εταιρεία Παπουτσάνης στα E-volution Awards

bizness.gr

Published

on

Βράβευση της εταιρείας ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ

Σημαντική διάκριση έλαβε η εταιρία Παπουτσάνης που αναδεικνύει και επιβραβεύει την καινοτομία της. Συγκεκριμένα, η Παπουτσάνης απέσπασε Bronze βραβείο για το e-shop της στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Best in B2B» των e-volution awards 2020, της μεγαλύτερης ετήσιας γιορτής του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ο σχεδιασμός και υλοποίηση του e-shop πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Lighthouse.

Σε συνεργασία με τη Lighthouse, τo ανανεωμένο e-shop της Παπουτσάνης, που αποτελεί τμήμα της εταιρικής ιστοσελίδας της Παπουτσάνης, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο τέλος του 2018, με στόχο να προσφέρει τόσο σε εμπόρους και ξενοδόχους, όσο και σε καταναλωτές, εύκολη και άμεση πρόσβαση στην ολοκληρωμένη γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων της εταιρίας. Με ανανεωμένη και σύγχρονη δομή, αλλά και με αναβαθμισμένη αισθητική, το e-shop επιτρέπει στον επισκέπτη να γνωρίσει το σύνολο των προϊόντικών σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης της Παπουτσάνης, με τις εμπορικές ονομασίες Olivia, Olivia Fusion, Olivia Thinks, Sarbacane, Καραβάκι, Skin Essentials, Eau De Grece, Papoutsanis Kids, Korres, καθώς και εκείνες που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, Ahava και L’ Occitane.

Παράλληλα, αναβαθμίζει την παρουσία της Παπουτσάνης στην ηλεκτρονική αγορά ξενοδοχειακών προϊόντων, σε συνάρτηση με τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Μέσω του καναλιού διευκολύνεται, επίσης, η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της εταιρίας σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων μικρότερου μεγέθους

Η Χριστίνα Περγάμαλη, Senior Brand Manager της Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά:

«Η βράβευση του e-shop της Παπουτσάνης στα φετινά e-volution awards 2020 αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και όχημα ανάπτυξης της δραστηριότητάς μας, και η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας μέσα από διαφορετικά κανάλια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Η ένατη διοργάνωση της εκδήλωσης θεσμός για το ελληνικό e-commerce, πραγματοποιήθηκε φέτος με περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη χρονιά. Στα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και τη Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shop και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ ο Κ. Αλεξανδρίδης

bizness.gr

Published

on

ΔΕΗ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ αναλαμβάνει ο κ. Κωνσταντίνος Αλεξανδρίδης, οικονομολόγος με δεκαετή θητεία στον όμιλο ΟΤΕ (μέλος του ομίλου Deutsche Telekom) όπου εργάστηκε μεταξύ άλλων ως Διευθυντής Εταιρικών Έργων.

Ο κ. Αλεξανδρίδης έχει πτυχίο Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, MSc in Decision Modelling and Information Systems από το Brunel University UK και International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η έως τώρα Γενική Διευθύντρια Οικονομικών Υπηρεσιών, Αλεξάνδρα Κονίδα, όπως ανακοινώθηκε, αποχωρεί από τη θέση της προκειμένου να συνεχίσει την επαγγελματική της πορεία στον χρηματοπιστωτικό τομέα.

Continue Reading
Advertisement

Trending