Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Theon Sensors: Νέες εξαγωγικές επιτυχίες σε Αυστρία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία

bizness.gr

Published

on

ΤΗΕΟΝ SENSORS

Μετά από μακρά και ανταγωνιστική διαδικασία, η ΤΗΕΟΝ SENSORS προχώρησε σε σύναψη νέου συμβολαίου με τις Ειδικές και Ένοπλες Δυνάμεις της Αυστρίας για την παροχή σε αυτές εις βάθος διετίας, περισσότερων από 2.500 συστημάτων νυχτερινής όρασης NYX (συμπεριλαμβανομένων όλων των επιλογών).

Με την παρούσα σύμβαση, η ΤΗΕΟΝ SENSORS γίνεται ο κύριος προμηθευτής οργάνων νυχτερινής όρασης στις γερμανόφωνες χώρες της Ευρώπης – ήταν ήδη στη Γερμανία και Ελβετία, τώρα και στην Αυστρία. Το NYX θα είναι μια παραλλαγή του ίδιου δίκυαλου που θα προμηθευτεί το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ – συμφωνία που πρόσφατα ανακοίνωσε η εταιρία.

Μετά την υπογραφή σύμβασεων για προμήθεια δίκυαλων νυχτερινής όρασης (NYX) στο Γερμανικό Στρατό και στις KSK Ειδικές Δυνάμεις το 2018, και μέσα στα πλαίσια διεθνούς διαγωνισμού, ανατέθηκε στη THEON SENSORS μια άλλη σύμβαση για την προμήθεια στον Γερμανικό Στρατό του προσαρτήματος νυχτερινής όρασης DAMΩN με συνολική ποσότητα έως 1.500 τμχ. Αυτή είναι η πρώτη σημαντική σύμβαση με μια ευρωπαϊκή χώρα για αυτόν τον τύπο εξοπλισμού, εξοπλισμός που χρησιμοποιείται ήδη από άλλους τελικούς χρήστες στον υπόλοιπο κόσμο.

Στη Δανία, όπου η ΤΗΕΟΝ SENSORS έχει επταετή συμφωνία-πλαίσιο για την προμήθεια μονόκυαλων νυχτερινής όρασης ARGUS, εγκρίθηκε πρόσθετος προϋπολογισμός που αυξάνει την ποσότητα των συστημάτων που θα προμηθευτεί σε σχέση με το αρχικό πεδίο εφαρμογής της συμφωνίας. Έως σήμερα, η ΤΗΕΟΝ SENSORS έχει παραδώσει ήδη περισσότερα από 5.000 συστήματα στις Δυνάμεις της Δανίας.

Τέλος, η THEON SENSORS προχώρησε σε περαιτέρω επέκταση της μακρόχρονης συνεργασίας της με την ελβετική εταιρία VECTRONIX, η οποία είναι μέρος του μεγάλου γαλλικού αμυντικού ομίλου SAFRAN, υπογράφοντας δύο συμφωνίες. Η πρώτη συμφωνία σφράγισε τη λεπτομερή συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών για την προμήθεια περισσότερων από 8.500 διοπτρών νυχτερινής όρασης στον ελβετικό στρατό μετά την έγκριση του προγράμματος από το ελβετικό Κοινοβούλιο. Η δεύτερη συμφωνία αφορά τη συμπαραγωγή προϊόντων με τη SAFRAN/VECTRONIX στις εγκαταστάσεις της THEON SENSORS, διευρύνοντας έτσι περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της τελευταίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών επεκτείνεται ταχέως, ενώ ΤΗΕΟΝ SENSORS και SAFRAN υπέβαλαν επίσης κοινή προσφορά για τρέχον μεγάλο πρόγραμμα νυχτερινής όρασης στη Γαλλία.

Οι παραπάνω συμβάσεις προσθέτουν μέχρι και 50 εκατομμύρια ευρώ στο ήδη γεμάτο βιβλίο παραγγελιών της THEON SENSORS για τα επόμενα 3 με 4 χρόνια.

Ο Business Development Director της ΤΗΕΟΝ SENSORS, κ. Philippe Mennicken, εξέφρασε την ικανοποίησή του κυρίως για την πώληση στη Γερμανία ενός προϊόντος πέρα του δίκυαλου NYX, σημειώνοντας ότι «αυτό το γεγονός πιστοποιεί την αναγνώριση της ποιότητας των προϊόντων της ΤHEON SENSORS από έναν από τους πιο απαιτητικούς πελάτες διεθνώς. Η Γερμανία με τον ραγδαίο αυξανόμενο αμυντικό προϋπολογισμό, αποκτά ιδιαίτερη σημασία για τη ΤΗΕΟΝ SENSORS επιβεβαιώνοντας την ορθότητα της εταιρίας να ανοίξει γραφείο στο Κempen της Γερμανίας».

Ο Διευ/νων Σύμβουλος της ΤΗΕΟΝ SENSORS, κ. Κρίστιαν Χατζημηνάς, αναφερόμενος στις πρόσφατες εξελίξεις, τόνισε:

«Οι παραπάνω περαιτέρω εξαγωγικές επιτυχίες πιστοποιούν την αδιαμφισβήτητη υπεροχή της ΤΗΕΟΝ SENSORS στην Ευρώπη. Συνηγορούν όμως κυρίως υπέρ της ελληνικής αμυντικής και αεροδιαστημικής βιομηχανίας και των δυνατοτήτων που έχει να εξάγει προϊόντα υψηλής τεχνολογίας που προορίζονται για τις ΕΔ ακόμη και των ισχυρότερων χωρών του κόσμου. Ο Όμιλος ΕFA GROUP, μετά από 16 χρόνια διεθνούς προσπάθειας και στρατηγικών συμμαχιών, βλέπει τη χρόνια του 2019 ως ορόσημο στην εξέλιξή του, ενώ ο όγκος των εργασιών του τείνει να διπλασιαστεί από το 2020 και μετά. Η ραγδαία άνοδος των διεθνών πωλήσεων, όπως έχει ήδη αναφερθεί, δεν θα αφορά μόνο τη ΤΗΕΟΝ SENSORS, αλλά και τις υπόλοιπες εταιρίες του Ομίλου μας από τις οποίες αναμένουμε να εκπονήσουμε αντίστοιχα εξαγωγικά αποτελέσματα».

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Microsoft: Το έτος κατά το οποίο θα έχει εξαλείψει κάθε εκπομπή άνθρακα

bizness.gr

Published

on

Pc

Η εταιρία Microsoft δεσμεύτηκε ότι θα έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2030, εκφράζοντας τη βούλησή της να αντιμετωπίσει δραστικά την κλιματική αλλαγή.

Η δέσμευση αυτή αναμένεται να οδηγήσει στην εξάλειψη το 2050 κάθε εκπομπής άνθρακα στην ατμόσφαιρα από τη Microsoft από την ίδρυσή της το 1975, ανακοίνωσε ο κολοσσός της πληροφορικής.

Ο πλανήτης θα πρέπει να επιτύχει τον στόχο της μηδενικής εκπομπής αλλά όσοι ανάμεσά μας μπορούν να προχωρήσουν πιο γρήγορα και πιο μακριά, πρέπει να το κάνουν”, αναφέρει η Microsoft σε άρθρο.

Για να εκπληρώσει το σχέδιό του, ο όμιλος που έχει την έδρα του στο Ρέντμοντ (στη δυτική Πολιτεία της Ουάσινγκτον) προβλέπει να τροφοδοτεί μόνο με ανανεώσιμες πηγές ενέργειες όλα τα κέντρα δεδομένων που διαθέτει, τα κτίριά του και τις εγκαταστάσεις του έως το 2025, να καθιερώσει “έναν εσωτερικό φόρο άνθρακα” τον Ιούλιο του 2020 και να μετάσχει σε επιχειρήσεις αναδάσωσης.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι θα επενδύσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε ένα νέο “ταμείο καινοτομίας για το κλίμα”, στόχος του οποίου θα είναι η βελτίωση των τεχνολογιών της σε σχέση με τη συλλογή και την εξάλειψη του άνθρακα.

Άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί έχουν ήδη δεσμευτεί να μειώσουν τις εκπομπές τους διοξειδίου του άνθρακα. Τον Σεπτέμβριο, ο πρόεδρος της Amazon Τζεφ Μπέζος υποσχέθηκε ότι ο όμιλός του θα επιτύχει την ουδετερότητα άνθρακα το 2040.

Η βρετανική εταιρία ενέργειας Drax ανακοίνωσε από την πλευρά της τον Δεκέμβριο ότι σκοπεύει να γίνει η πρώτη εταιρία “αρνητική στον άνθρακα”, δηλαδή ότι προβλέπει να απορροφά περισσότερο CO2 από αυτόν που θα εκπέμπει — αρχίζοντας από το 2030.

Η Microsoft προβαίνει στην ανακοίνωση εν μέσω ενός κλίματος αυξανόμενης ανησυχίας απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Την Τετάρτη ο ΟΗΕ ανακοίνωσε ότι η δεκαετία που πέρασε (2010-2019) ήταν η θερμότερη που έχει παρατηρηθεί ποτέ.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Διάκριση για την εταιρεία Παπουτσάνης στα E-volution Awards

bizness.gr

Published

on

Βράβευση της εταιρείας ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ

Σημαντική διάκριση έλαβε η εταιρία Παπουτσάνης που αναδεικνύει και επιβραβεύει την καινοτομία της. Συγκεκριμένα, η Παπουτσάνης απέσπασε Bronze βραβείο για το e-shop της στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Best in B2B» των e-volution awards 2020, της μεγαλύτερης ετήσιας γιορτής του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ο σχεδιασμός και υλοποίηση του e-shop πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Lighthouse.

Σε συνεργασία με τη Lighthouse, τo ανανεωμένο e-shop της Παπουτσάνης, που αποτελεί τμήμα της εταιρικής ιστοσελίδας της Παπουτσάνης, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο τέλος του 2018, με στόχο να προσφέρει τόσο σε εμπόρους και ξενοδόχους, όσο και σε καταναλωτές, εύκολη και άμεση πρόσβαση στην ολοκληρωμένη γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων της εταιρίας. Με ανανεωμένη και σύγχρονη δομή, αλλά και με αναβαθμισμένη αισθητική, το e-shop επιτρέπει στον επισκέπτη να γνωρίσει το σύνολο των προϊόντικών σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης της Παπουτσάνης, με τις εμπορικές ονομασίες Olivia, Olivia Fusion, Olivia Thinks, Sarbacane, Καραβάκι, Skin Essentials, Eau De Grece, Papoutsanis Kids, Korres, καθώς και εκείνες που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, Ahava και L’ Occitane.

Παράλληλα, αναβαθμίζει την παρουσία της Παπουτσάνης στην ηλεκτρονική αγορά ξενοδοχειακών προϊόντων, σε συνάρτηση με τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Μέσω του καναλιού διευκολύνεται, επίσης, η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της εταιρίας σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων μικρότερου μεγέθους

Η Χριστίνα Περγάμαλη, Senior Brand Manager της Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά:

«Η βράβευση του e-shop της Παπουτσάνης στα φετινά e-volution awards 2020 αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και όχημα ανάπτυξης της δραστηριότητάς μας, και η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας μέσα από διαφορετικά κανάλια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Η ένατη διοργάνωση της εκδήλωσης θεσμός για το ελληνικό e-commerce, πραγματοποιήθηκε φέτος με περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη χρονιά. Στα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και τη Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shop και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ ο Κ. Αλεξανδρίδης

bizness.gr

Published

on

ΔΕΗ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ αναλαμβάνει ο κ. Κωνσταντίνος Αλεξανδρίδης, οικονομολόγος με δεκαετή θητεία στον όμιλο ΟΤΕ (μέλος του ομίλου Deutsche Telekom) όπου εργάστηκε μεταξύ άλλων ως Διευθυντής Εταιρικών Έργων.

Ο κ. Αλεξανδρίδης έχει πτυχίο Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, MSc in Decision Modelling and Information Systems από το Brunel University UK και International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η έως τώρα Γενική Διευθύντρια Οικονομικών Υπηρεσιών, Αλεξάνδρα Κονίδα, όπως ανακοινώθηκε, αποχωρεί από τη θέση της προκειμένου να συνεχίσει την επαγγελματική της πορεία στον χρηματοπιστωτικό τομέα.

Continue Reading
Advertisement

Trending