Connect with us

SPECIAL EDITIONS

Ο κορονοϊός επαναπροσδιόρισε την ψυχαγωγία κάνοντάς την ψηφιακή υπόθεση

bizness.gr

Published

on

Netflix

Το ξέσπασμα της πανδημίας του νέου κορονοϊού έχει βάλει ένα σημαντικό τμήμα του παγκόσμιου πληθυσμού σε καραντίνα. Σήμερα σχεδόν 7 στους 10 χρήστες του Διαδικτύου είτε έχουν αναγκαστεί, είτε έχουν εθελοντικά περιοριστεί στα σπίτια τους.

Τα μέτρα “κοινωνικής απόστασης” (social distancing) και το “μένουμε σπίτι” επαναπροσδιόρισαν τάχιστα την ψυχαγωγία μετατρέποντας την σε ψηφιακή υπόθεση. Σύμφωνα με έρευνα της Globalwebindex, ως αποτέλεσμα του COVID-19 σήμερα το 67% των χρηστών του Διαδικτύου δηλώνει ότι παρακολουθεί πλέον περισσότερο ειδήσεις, ενώ το 51% βλέπει περισσότερες εκπομπές σε υπηρεσίες ροής, όπως το Netflix.

Αν και η παραπάνω τάση ισχύει για όλες τις ηλικίες, οι διαφορές ανάμεσα στις ηλικιακές κατηγορίες είναι σημαντικές. Τα μέλη της Gen Z (16-23 ετών) δαπανούν περισσότερο χρόνο για υπηρεσίες μηνυμάτων (62%), ενώ οι Millennials (24-37 ετών) παρακολουθούν περισσότερες ταινίες σε απευθείας σύνδεση (58%). Επίσης, η Gen X (38 έως 56 ετών) ξοδεύει περισσότερο χρόνο με την οικογένεια (52%), ενώ οι baby boomers (57 έως 64 ετών) παρακολουθούν περισσότερες τηλεοπτικές εκπομπές (51%).

Η διεθνής έρευνα, που διεξήχθη από τις 16 Μαρτίου έως τις 20 Μαρτίου σε 13 χώρες, αναδεικνύει μερικά εξαιρετικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το πώς ψυχαγωγούνται οι πολίτες, ανά τον κόσμο, στις ημέρες της καραντίνας. Για παράδειγμα, εν μέσω “social distancing” η ροή μουσικής δεν είναι τόσο κεντρική στη ζωή των πολιτών όσο οι δραστηριότητες που τους κρατούν σε επαφή με ό, τι συμβαίνει σε όλο τον κόσμο.

Αποχή από τη μουσική;

“Για πολλούς καταναλωτές, η ακρόαση μουσικής συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τη μετακίνηση. Και με τους περισσότερους από τους μισούς να αποφεύγουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, η απουσία της τακτικής μετακίνησης θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση της ακρόασης μουσικής”, αναφέρει η σχετική ανάλυση. Τα στοιχεία του Spotify, σύμφωνα με τους αναλυτές, το επιβεβαιώνουν. Για παράδειγμα, η Ιταλία, το σημερινό επίκεντρο της πανδημίας, παρουσίασε πτώση του μέσου αριθμού ροών κατά περίπου 4 εκατομμύρια σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους. Σύμφωνα με το Spotify, αυτή η τάση υπάρχει, επίσης, στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ισπανία.

Ωστόσο, να σημειωθεί ότι το streaming μουσικής αποτελεί μία από τις δέκα κορυφαίες δραστηριότητες των καταναλωτών που μένουν στο σπίτι, με τη Gen Z να κάνει τη μεγαλύτερη χρήση (57%) έναντι 39% των Millennials.

Παρακολούθηση tv

Ο κατ’ οίκον περιορισμός επηρεάζει με πρωτοφανείς τρόπους τις συμπεριφορές όσον αφορά στην κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου, με τη στροφή στο online να είναι εμφανής. Το 2019 οι πολίτες, παγκοσμίως, αφιέρωναν κατά μέσο όρο 1 ώρα και 20 λεπτά στην online κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου και περίπου 2 ώρες στην αναλογική TV. Σήμερα, ήδη η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού έχει κλείσει αυτό το κενό, ενώ σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική η online τηλεόραση έχει ακόμα πολλά περιθώρια. Πάντως, παγκοσμίως, οι νεότερες ηλικιακές ομάδες είναι εκείνες που κλείνουν το χάσμα με πολύ ταχύτερο ρυθμό.

Πιο αναλυτικά, από τις 13 αγορές που εξετάζονται, σε επτά οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο παραδοσιακό τηλεοπτικό περιεχόμενο. Αυτές είναι κυρίως ώριμες αγορές, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιαπωνία. Αντίθετα, η αφοσίωση στο online τηλεοπτικό περιεχόμενο είναι πολύ πιο έντονη στην Ισπανία, την Κίνα και τις Φιλιππίνες.

Στο μεταξύ, 9 στους 10 συστηματικούς χρήστες της online τηλεόρασης απαντούν ότι βρίσκονται σε τουλάχιστον μία ακόμη συσκευή ενώ παρακολουθούν TV, με 6 από τους 10 να κάνουν επαφές με φίλους. Επίσης, στη διάρκεια της καραντίνας, όπως είναι αναμενόμενο, 8 στους 10 πολίτες απαντούν ότι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο smartphones τους.

Δημιουργία περιεχομένου

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι νεότεροι χρήστες, για παράδειγμα, έχουν κάνει σημαντικά βήματα από την κατανάλωση παθητικού περιεχομένου στη δημιουργία δικού τους περιεχομένου.

Η Gen Z και οι Millennials, που βρίσκονται υπό καραντίνα, είναι πολύ πιθανότερο να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στη δημιουργία και τη μεταφόρτωση βίντεο online σε πλατφόρμες, όπως το YouTube και το TikTok. Στην πραγματικότητα, το 38% των καθημερινών χρηστών του TikTok λέει ότι δημιουργεί βίντεο ενώ είναι στο σπίτι, σε σύγκριση με το 13% εκείνων που δεν αναφέρουν αλλαγές στον τρόπο ζωής τους.

Ωστόσο, βλέπουμε, επίσης, ότι τα άτομα που βρίσκονται υπό καραντίνα στρέφονται σε πιο παραδοσιακές δραστηριότητες για ψυχαγωγία. Οι άνθρωποι, που παραμένουν σπίτι, έχουν πάνω από 30% περισσότερες πιθανότητες διαβάζουν περισσότερα περιοδικά και να ακούν ραδιόφωνο. Κι αυτό δεν είναι κάτι που βλέπουμε μόνο στους ηλικιωμένους καταναλωτές. Η ανάγνωση των εφημερίδων είναι επίσης μια από τις πιο χαρακτηριστικές δραστηριότητες για όσους βρίσκονται σε καραντίνα.

Πηγή: sepe.gr

SPECIAL EDITIONS

Παράταση για τις αιτήσεις συμμετοχής στο Διαγωνισμό Trophy-Τροφή Challenge

bizness.gr

Published

on

Διαγωνισμός Trophy-Τροφή Challenge

Παρατείνεται, για 14 ημέρες ακόμα, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων στον Διαγωνισμό “Trophy – Τροφή Challenge”. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή έως τις 12.06.2020 στην ιστοσελίδα www.trophychallenge.gr.

Οι δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που διαμορφώθηκαν λόγω της πανδημίας, αναδεικνύουν ακόμα πιο έντονα την ανάγκη υποστήριξης και δημιουργίας ευκαιριών για τη νέα γενιά της αγροδιατροφής. Ο Διαγωνισμός θα αναδείξει και θα επιβραβεύσει νεοφυείς επιχειρήσεις και ιδέες που θα προσφέρουν καινοτόμες λύσεις τις οποίες ο κλάδος χρειάζεται περισσότερο από ποτέ.

Τα έπαθλα που διεκδικούν οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό είναι:

1. Εκπαιδευτικό ταξίδι μίας εβδομάδας στα ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου Rutgers στις Η.Π.Α., όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με ερευνητές, επιχειρηματίες και επενδυτές.

2. Απ’ ευθείας συμμετοχή στον τελικό του παγκόσμιου αγροδιατροφικού διαγωνισμού Future Agro-challenge.

3. Ευκαιρίες διεθνούς δικτύωσης αλλά και εξατομικευμένης υποστήριξης σε όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.

4. Xρηματικά έπαθλα συνολικού ύψους €22.000. Το Trophy-Τροφή Challenge αφορά σε όλους τους τομείς της αγροδιατροφής, συμπεριλαμβανομένης της γεωργικής και ζωικής παραγωγής, της επεξεργασίας και της τεχνολογίας τροφίμων.

Οι προτάσεις θα πρέπει να απαντούν σε προκλήσεις που «ομαδοποιούνται» στις εξής ευρύτερες θεματικές:

1. Agri-Tech Startups για επιχειρηματικές προτάσεις που αφορούν τον πρωτογενή τομέα

2. Food-Tech Startups, για επιχειρηματικές προτάσεις που αφορούν την επεξεργασία και ποιότητα τροφίμων

3. Agri-Tech & Food-Tech Ideas για επιχειρηματικές προτάσεις που αφορούν είτε τον πρωτογενή τομέα είτε την επεξεργασία και ποιότητα τροφίμων και βρίσκονται σε αρχικά στάδια ανάπτυξης

Το “Trophy – Τροφή Challenge” υλοποιείται από το πρόγραμμα “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά”, υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC).

Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» και του «Trophy – Τροφή Challenge» είναι το  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ). Χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι η Πρεσβεία των Η.ΠΑ. και οι εταιρείες BAYER, BASF και Tuvunu. Τα μη χρηματικά έπαθλα του διαγωνισμού προσφέρουν η VODAFONE Business, η δικηγορική εταιρεία Ποταμίτης Βεκρής, ο εθελοντικός οργανισμός ΚΕΜΕΛ και οι σύμβουλοι επιχειρήσεων RSM Greece.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Συνεργασία του Epsilon Net College με το University of Northampton

bizness.gr

Published

on

Epsilon Net, logo

Το Epsilon Net College , μέλος του Ομίλου Epsilon Net, στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και της απρόσκοπτης εξέλιξης των εκπαιδευτικών του προγραμμάτων, ανακοινώνει επίσημα την συνεργασία με το University of Northampton, για την παροχή διεθνώς αναγνωρισμένων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών στην Ελλάδα.

Ο Όμιλος Epsilon Net, σταθερός στις αξίες και το όραμα του, επέλεξε να συνεργαστεί με το University of Northampton, στο οποίο έχει απονεμηθεί το Χρυσό Βραβείο Αριστείας Διδασκαλίας (Gold in the Government’s Teaching Excellence Framework (TEF), την υψηλότερη -διάκριση που μπορεί να έχει ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα, προσφέροντας στους Έλληνες σπουδαστές σύγχρονα γνωστικά αντικείμενα εκπαίδευσης με ιδιαίτερη απήχηση και ζήτηση στην αγορά εργασίας.

Το πλαίσιο Αριστείας στη Διδασκαλία (TEF) επιβραβεύει τα Πανεπιστήμια, τα οποία σημειώνουν αριστεία και έχουν εξαιρετικές επιδόσεις στη διδασκαλία, στις εμπειρίες μάθησης που προσφέρουν και στα αποτελέσματα που καταφέρνουν οι φοιτητές τους.

To University of Northampton, διακρίνεται για την καινοτόμο προσέγγιση του, σε ό,τι αφορά στην κοινωνική επιχειρηματικότητα καθώς και την διεθνή φήμη του και σε ό,τι αφορά την καλλιέργεια και δημιουργία αποφοίτων, με εξαιρετικές προοπτικές απασχόλησης, λόγος που το κατατάσσει ως κορυφαία επιλογή για το μέλλον, ενώ παράλληλα αναπτύσσει στους φοιτητές τις δεξιότητες που αναζητούν οι σύγχρονοι εργοδότες διεθνώς, τοποθετώντας τους ένα βήμα μπροστά σε ό,τι αφορά στην διασφάλιση απασχόλησης και στην επαγγελματική αποκατάσταση τους.

Το Epsilon Net College σε συνεργασία με το University of Northampton, προσφέρει σύγχρονα γνωστικά αντικείμενα που σχετίζονται με 3 διαφορετικές Ακαδημαϊκές Σχολές: Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οικονομικών, Τουρισμού και Πληροφορικής. Συγκεκριμένα, τα προγράμματα που θα προσφερθούν είναι τα εξής:
  1. MSc Computing (computer network engineering)
  2. MSc Computing (internet technology & security)
  3. MA International Hotel Management
  4. MBA
  5. MA Human Resources
  6. MA Accounting and Finance
  7. BA International Tourism Management
  8.  BA Business

Οι απόφοιτοι με την ολοκλήρωση των σπουδών τους, αποκτούν διεθνώς αναγνωρισμένο πτυχίο από το διακεκριμένο Βρετανικό Πανεπιστήμιο University of Northampton, έχοντας το πλεονέκτημα να σπουδάζουν στην Ελλάδα. Οι κορυφαίες συνεργασίες με διακεκριμένα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια, τα υψηλά πρότυπα διδασκαλίας, η ακαδημαϊκή υποστήριξη των φοιτητών και η άμεση πρόσβαση στη αγορά εργασίας μέσω του δικτύου 27.000 επιχειρήσεων – συνεργατών αλλά και της μοναδικής υπηρεσίας Evresis, καθιστούν το Epsilon Net College μια ολοκληρωμένη πρόταση Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα με πραγματική Διασύνδεση με την Αγορά Εργασίας.

Το University of Northampton διαθέτει περισσότερους από 11.000 φοιτητές που παρακολουθούν μαθήματα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και τα Χρηματοοικονομικά, την Πληροφορική και τις Σύγχρονες Τεχνολογίες, την Εκπαίδευση, την Υγεία και τις Κοινωνικές Επιστήμες σε δύο πανεπιστημιουπόλεις κοντά στο κέντρο της πόλης Northampton. Το πανεπιστήμιο έχει κάνει σημαντικές επενδύσεις σε εγκαταστάσεις τα τελευταία χρόνια και το καινούριο του κτίριο στο Waterside, με κόστος 330 εκατομμύρια Βρετανικές Λίρες σχεδιάστηκε:

  • φιλικό προς το Περιβάλλον
  • να καλύπτει τις ανάγκες διδασκαλίας του 21ου αιώνα
  • με πρόσβαση 27 ώρες/7 ημέρες στη βιβλιοθήκη και σε υλικό μάθησης
  • με Σύγχρονα Μαθησιακά Περιβάλλοντα

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Τηλεργασία: 7 στους 10 εργαζόμενους δεν έχουν λάβει οδηγίες ψηφιακής ασφάλειας

bizness.gr

Published

on

Kaspersky logo

Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της Kaspersky, «Πως ο COVID-19 άλλαξε τον τρόπο που εργαζόμαστε», τρεις στους τέσσερις (73%) εργαζόμενους που βρίσκονται σε καθεστώς τηλεργασίας δεν έχουν λάβει ακόμη συγκεκριμένη καθοδήγηση ή εκπαίδευση για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο με σκοπό να διατηρηθούν ασφαλείς από σχετικούς κινδύνους. Αν και μπορεί να είναι πιο δύσκολο να ελεγχθεί η ασφάλεια της εταιρικής πληροφορικής και των δεδομένων από απόσταση, εξακολουθούν να υπάρχουν απειλές. Για παράδειγμα, ένας στους τέσσερις (27%) υπαλλήλους δηλώνει ότι έχει λάβει phishing emails που σχετίζονται με τον COVID-19. Για την αποφυγή τέτοιων κινδύνων, είναι σημαντικό για τους οργανισμούς να εκπαιδεύσουν το προσωπικό σχετικά με την ψηφιακή ασφάλεια.

Ενώ οι εργαζόμενοι καλούνται να εργαστούν από το σπίτι, είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να διασφαλίσουν ότι το προσωπικό τους μπορεί να εργάζεται όπως συνήθως. Η προστασία των εργαζομένων γίνεται δύσκολη υπόθεση, καθώς απαιτούνται πολλοί πόροι για την ασφαλή πρόσβαση στις υπηρεσίες που χρειάζεται τακτικά το προσωπικό ώστε να εκτελεί τη δουλειά του με συνέπεια. Η καθιέρωση αποτελεσματικών μέτρων ασφάλειας στον κυβερνοχώρο είναι επομένως ζωτικής σημασίας, καθώς η τηλεργασία μπορεί επίσης να φέρει νέους κινδύνους, όπως αυξημένες επιθέσεις spam και phishing, σύνδεση σε παραβιασμένα WiFi hotspots ή χρήση shadow IT από υπαλλήλους.

Ωστόσο, έρευνα σε 6.000 εργαζόμενους παγκοσμίως έδειξε ότι οι εργοδότες μπορεί να μην εξηγούν στους υπαλλήλους τους πώς να αποφύγουν να πέσουν θύματα ψηφιακών εγκληματιών. Τουλάχιστον το 73% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν τους δόθηκε εκπαίδευση ευαισθητοποίησης σχετικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο όταν άρχισαν να εργάζονται εξ αποστάσεως. Επιπλέον, περισσότερο από το ένα τέταρτο (27%) των ερωτηθέντων υπαλλήλων έχουν ήδη λάβει, για παράδειγμα, phising email σχετικά με τον COVID-19. Η τυχαία λήψη κακόβουλου περιεχομένου από ένα τέτοιο email μπορεί να οδηγήσει σε «μολύνσεις» συσκευών και σε κίνδυνο επιχειρηματικών δεδομένων. Πολλοί υπάλληλοι έχουν επίσης αυξήσει τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών για εργασία που δεν έχουν εγκριθεί από τα τμήματα πληροφορικής τους, γνωστά ως shadow IT, όπως video conferencing (70%), instant messenger (60%) ή υπηρεσίες αποθήκευσης αρχείων (53%).

Έρευνα της Kaspersky

«Είναι δύσκολο να διατηρήσουμε μια συνθήκη “business as usual” όταν όλα πρέπει να αλλάξουν τόσο δραματικά. Ενώ οι εργαζόμενοι προσπαθούν να συμβιβαστούν με τη νέα πραγματικότητα της εργασίας από το σπίτι, οι ομάδες πληροφορικής και ασφάλειας στον κυβερνοχώρο βρίσκονται υπό πίεση για να τους επιτρέψουν να συνεχίσουν να εργάζονται με ασφάλεια. Τα περιστατικά στον κυβερνοχώρο μπορούν μόνο να προσθέσουν δυσκολίες σε αυτήν την πρόκληση, επομένως είναι σημαντικό να παραμείνετε σε εγρήγορση και να βεβαιωθείτε ότι η απομακρυσμένη εργασία είναι επίσης ασφαλής εργασία», σχολιάζει ο Andrey Dankevich, Senior Product Marketing Manager στην Kaspersky.

Η Kaspersky παρέχει τις ακόλουθες συστάσεις για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιτρέψουν την ασφαλή απομακρυσμένη εργασία για τους υπαλλήλους τους:
  • Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας γνωρίζουν με ποιον να επικοινωνήσουν εάν αντιμετωπίζουν πρόβλημα πληροφορικής ή ασφάλειας. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους υπαλλήλους που πρέπει να εργάζονται από προσωπικές συσκευές – δώστε τους ειδικές συστάσεις πολιτικής και ασφάλειας.
  • Προγραμματίστε βασική εκπαίδευση ευαισθητοποίησης για τους υπαλλήλους σας. Αυτό μπορεί να γίνει διαδικτυακά και να καλύπτει βασικές πρακτικές, όπως διαχείριση λογαριασμού και κωδικών πρόσβασης, ασφάλεια email, ασφάλεια τερματικού σημείου. Οι Kaspersky και Area9 Lyceum έχουν ετοιμάσει μια δωρεάν λειτουργία για να βοηθήσουν το προσωπικό να εργαστεί με ασφάλεια από το σπίτι.
  • Λάβετε βασικά μέτρα προστασίας δεδομένων για τη διασφάλιση εταιρικών δεδομένων και συσκευών, συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης της προστασίας με κωδικό πρόσβασης, της κρυπτογράφησης συσκευών εργασίας και της διασφάλισης της δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι συσκευές, το λογισμικό, οι εφαρμογές και οι υπηρεσίες ενημερώνονται με τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις κώδικα.
  • Εγκαταστήστε αποδεδειγμένο λογισμικό προστασίας, όπως το Kaspersky Endpoint Security Cloud, σε όλα τα τερματικά σημεία, συμπεριλαμβανομένων των φορητών συσκευών. Βοηθά επίσης να διασφαλιστεί ότι χρησιμοποιούνται μόνο εγκεκριμένες διαδικτυακές υπηρεσίες για επαγγελματικούς σκοπούς, μειώνοντας τους κινδύνους του shadow IT.

Continue Reading
Advertisement

Trending